Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2269 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2021-10-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo i oszustwo
    MiejscowośćGniezno
  • ~Izabela / 2021-09-30 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    pracownicy canal + to zwykle lenie ,Ja jako uzytkownik mam sobie wyjasniac sprawy,Tylko ja nie wiem co ja mam wyjasniac bo ja wszystkiego dopelnilam
    Wadyzli pracownicy,brak serwisu
    MiejscowośćSroda Wlkp
  • ~Dorota / 2021-09-29 22:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj przedłużyłam umowę w Komornikach.Zalezalo mi na czterech dodatkowych kanałach w tej samej cenie.Pan Maciej w tych czasach to unikat.Chcial mi pomoc.Był uprzejmy,rzetelny, rzeczowy, profesjonalny ,sprawdzał wnikliwie wszystkie możliwe opcje.Zapłacę teraz tylko 11 zł więcej.Wiem przeciez ,ze za audi nie moge zaplacic jak za fiata i jestem bardzo zadowolona.Zycze temu konsultantowi samych sukcesow.
    Zalety5/5
    MiejscowośćMosina
  • ~Domidola / 2021-09-27 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Zakupiłam vouchery na rok i się z moim męczę ponieważ :1 problem początkowym brak apki trzeba było podłączyć laptopa do telewizora aby oglądać film 2pomimo posiadania kolejnych voucherów co miesiąc próbóją ściągnąć opłatę za pakiet. 3drogo 50 zł za pakiet film a nowości brak. 4 na co drugim filmie pojawia się błąd i trzeba od nowa wybierać (czasem bezskutecznie.) 5pomoc techniczna masakra sztuczna inteligencja uparcie twierdzi że nie jesteś ich abonentem. Trzeba naprawdę stalowych nerwów aby się skontaktować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~ola / 2021-09-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje wcisnęli mi netflixa gdzie polityką netflixa jest anulowanie członkowstwa w każdym momencie a u tych złodziei mam do końca trwania umowy czyli jeszcze 1,5 roku za 66 zł jeszcze bez konta premium które okazało się bezpośrednio w netflixie za 6o zł. Na siłe chcą zatrzymać klienta netflix polecam jedynie bez tych oszustów. Nawet na tą jedną gwiazdkę nie zasługują.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćMaków Podhalański
  • ~Cinek / 2021-09-19 19:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Komentarz Pana Majdana i kolegi dnoooooo. Wcześniej komentowali ludzie z większym zaangażowaniem. Ktoś przeżywał mecz. Tragedia. Gdzie Wolski,Mielcarski i inni...
  • ~Bartek / 2021-09-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc przed zakończeniem umowy po 18 miesiacach dzwonie do obsługi klienta i mówię że chce zatrzymać taki sam pakiet bez kanałów canal plus. A pan "doradca" mi mowi ze nie ma takiej opcji ja na to że opcji mam wiele bo umowa mi się kończy a on ciagle nie musi Pan kontynuować kanały canal plus ja na TO NIC NIE MUSZE więc odchodzę.
    CZY ONI MAJA MOZGI W TYM CANAL PLUS wola stracić klienta całkowicie niz mu obniżyć pakiet i to nie w czasie podpisanej umowy a w momencie załatwiania nowej. W sumie to chciał bym temu super doradcy podziękować odeszlem do konkurencji i jest milion razy lepiej adowolony już NIGDY canalshita nie będę chciał.
    ZaletyCałkowity brak obsługa klienta brak inteligencji
    WadyCanal plus to jedna wielka wada
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Dorota / 2021-09-16 15:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo arogancką i chamska obsługa klienta.Brak szacukunku, profesjonalizmu.
    ZaletyŻadnych.
    WadyBrak profesjonalizmu w kontakach z klientem.
    MiejscowośćBrzeźnica
  • ~Nagabywana / 2021-09-13 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani , ostrzegam przed procederem firmy canal + .
    na 6 m-cy przed końcem umowy zaczęli nękać mnie telefonami o przedłużenie umowy .
    Klamstwo ze juz umowa kończy sie to standard . Wydzwaniali bez opamietania , zdzwoniłam na centrale iz nie życzę sobie tel. o przedłużenie umowy na 6 m-cy przed końcem . Chwilowo zaprzestali . OBecnie mam 2 m-ce do konca umowy i to co oni wyprawiaja to w głowie sie nie mieści . wydzwaniaja codziennie po kilkarazy łacznie z sobotami . JAk ich blokuje to zmieniaja koncówki nr . Nic nie skutkuje .
    Zadziwiające jest , oni zachowując sie w ten sposób powodują ze czuje sie nękana i czy myślą ze przedłużę u nich swoja umowe ?
    Zaletybrak
    MiejscowośćPoznan
  • ~Mit / 2021-09-12 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno jak zrezyzygnujesz z umowy robią pod górkę internet dramat są slabi
    Wady10
    MiejscowośćŻory
  • ~Edyta / 2021-09-09 16:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnią klientką, praktycznie od początku jak powstała CYFRA+. Należałoby sie odrobinę szacunku, zwłaszcza w stosunku do stałych i wiernych klientów. Uważam, że kiedyś było o wiele lepiej, tzn. można było łatwo i szybko się dodzwonić, połączyć z właściwą komórką która nas interesowała, a zwłaszcza z działem pomocy technicznej. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów, A jeśli już coś, kiedyś, to szybko i sprawnie. Bardzo długo nie miałam takiej potrzyby by dzwonić, aby interweniować czy prośić o wsparcie techniczne.

    W przupadku ofert jakie proponują telefonicznie, trzeba się dokładnie wsłuchiwać i konkretnie odpowadać, ponieważ jak wiele operatorów ma zatrudnionych dużo niewykwalifikowanych pracowników, którzy niedokońca wiedzą co próbują sprzedać/zaoferować. Stąd są rozbieżności i jak dużo osób mówi ,,co innego oferuje telefonicznie, a co innego wychodzi potem,, . Trzeba być bardzo uważnym i czujnym.

    Ja w swojej wypowiedzi, chce sie głównie skupić na dziale POMOCY TECHNICZNEJ. To co wczoraj przeszłam, przechodzi ludzkie pojęcie i Świadczy o braku profesjonalizmu!!

    Wczoraj staciłam pół dnia, aby się najpierw dodzwonić, potem włącza się sztuczna inteligencja i probuje cię zindentyfikować, zadając trzykrotnie te same pytania i non stop mówi ci w dodatku, że nie ma cię w bazie danych i abarot od początku te same pytania i .. szlak cię trafia, a czas leci i koszta...

    Chciałam połączyć się ze wsparciem technicznym, ponieważ nie pamietałam czy kiedykolwiek rejestrowałam się na HBO GO poprzez komputer czy telefon. Jedynie mi odbiera z dekodera w TV. Nie mogłam się sama ani zarejestrować ani zalogobać by to sprawdzić, bo pokazywało mi raz, że konto ju z istnieje-zaloguj sie i użyj swojego loginu a druim razem jak sie zalogowałam , to wychodziło - nieprawidłowy adres uzytkownika lub login. Więc po przyciśnięciu przycisku poniżej ,,wyślij link restaru hasła,, - wyszła informacja - błąd podczas autoryzacji. I stoisz w miejscu.

    Na ogół nie mam problemów, sama sobie radzę z takimi sprawami, ale tu ulgnęłam i nie wiedziałąm co dalej.
    Dzwoniłam trzykrotnie do CYFRA+, począwszy od godzin popołudniowych po wieczór. To samo wałkowanie przez sztuczną inteligencję zaczym przeszła rozmowa do konretnej osoby, oczekując przy tym na linii na połączenie z operatorem. Rozmawiałam trzykrotnie z różnymi osobami. Przełanczano mnie od jednej do drugiej, bo nie umieli mi pomóc. Jedena to mi nawet powiedziała - zadzwoń do HBO Go, druga - przełączę do kolegi, bo on się lepiej zna, a ten kolega z kolei po dłuższym czasie gdzie nie wiedział jak momóc, porostu się rozłączył i spadła linia. Szlak mnie trafił.

    Oferują, uwiązują na czas określony, ściagaja opłaty i odsyłają do innych aby rozwiazać problemy, albo się rozłanczają.

    Już więcej nie zadzwoniłam, rozbolała mnie głowa. Napisałam zaraz do nich skargę-zażalenie. Zważywszy na fakt, iż wszystkie rozmowy są nagrywane wię się do nich odwołałam w wiadomości.
    Przyszła mi zaraz wiadomość zwrotna, autowatyczna, że w ciągu 30 dni mają czas na odpowiedź i ustosubkowanie się do mojej wiadomośi.

    Teraz wnioski można sobie samemu wyciągnąć, z kim mamy do czynienia.

    TAK. Jestem jedną z wielu osób, tkóre czekają do wygaśnięcia umowy i rozwiążę z nimi umowę.
    ZaletyŁadnie się promują
    WadyZła obsługa. Niewykwalifikowany personel, szczególnie - pomoc techniczna. BRAK PROFESJONALIZMU!!
    MiejscowośćCiechanów
  • ~Krzycho / 2021-09-04 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż zero to co było kanałami filmowymi teraz to sport Polska z góry z boku z dołu, seriale do 5 rano sport a przecież są osobną programy kulinarne sportowe czy geograficzne żadnych nowości, filmy starsze niż 40 lat ciagle to samo żadnych nowości. Rezygnuję zaraz po wygaśnięciu umowy oferta mniej niż zero, ale kogo to obchodzi podpiszesz umowę dwa lata płacisz i o to tylko chodzi..
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie możliwe a przede wszystkim zero nowości po kilkadziesiąt razy powtarzane te same filmy
    MiejscowośćCzarków
  • ~Eryk / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
    ZaletyŁadnie się promują.
    WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
    MiejscowośćSyców
  • ~Artur / 2021-08-31 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka była . Nie polecam. Zła obsługa , zdzierstwo .
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Stryjko / 2021-08-30 20:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalne dno i wodorosty. Gorszego ścierwa jeśli chodzi o jakość nadawania NIE MA!!! Kilka lat temu jeszcze dało się oglądać potem delikatny wiaterek deszcz czy śnieg i czarny ekran. Wymieniona czasza na większą konwenter na mocniejszy nowe MIEDZIANE przewody i wielkie GÓWNO - ja zrobiłem wszystko od swojej strony żeby działało oni zaś od swojej robią wszystko żeby nie działało. TRAGEDIA!!!
    ZaletyJakie zalety?
    WadyGówniany sygnał - naziemnej do pięt nie dorastają
    MiejscowośćPłock
  • ~Anna / 2021-08-30 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NC+ mowią vo innego,po podpisaniu umowy tez jest vo innego.. Traktują klienta kilkuletniego jakby byl jakims śmieciem, nie liczy sie nic innego tylko KASA KASA KASA.. W zeszlym roku chcialam zrezygnowac z uslug , pani " bardzo uprzejma " jak na nich.. powiedziala ze przyjdzie na e maila mi link mam na niego nie wchodzic ani nic nie klikac umowa wygasnie.. Po czym dowiaduje sie ze umowa zostala przedluzona do wrzesnia 2022 r W NIC NIE KLIKALAM , kanalow dodatkowych nie mozna zrezygnowac bo wliczane są do konca umowy.. Pisalam odwolanie do jednej i drugiej sprawy i odpowiedz byla taka ze mi odmawiają - wiec tyle sie z nimi da zalatwic, Panowie i Panie myslą ze jak gadają przez telefon to są lepsi od nas a jak sie im zwroci uwage i powie swoje to nie wiedzą co mają powiedziec i następuje zerwanie polączenia xD porazka!!
    ZaletyBrak
    WadyZla obsluga
    MiejscowośćRadlin
  • ~Htle / 2021-08-30 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie powinni unikać faktu, że ta firma jest poza szkołą, co strasznie denerwuje i denerwuje klientów, zwłaszcza gaz, który wsygaśnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rebel / 2021-08-30 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisze tak, jako wieloletni abonent z czystym sumieniem rezygnuje z usług tej pseudo firmy. Tam wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy, potem traktują cię jak "śmiecia", nawet kilkunastoletniego klienta. Nie liczy się klient tylko KASA, tak więc uprzedzam, że jeśli będziecie mieli po podpisaniu umowy problemy czy to z odbiorem kanałów czy np. z dekoderem, który źle działa, uzbrójcie się w cierpliwość, bo załatwienie sprawy będzie Was kosztować dużo czasu i nerwów. Obecnie wymyślili sobie robota, który zarówno na infolinii jak i czacie nie jest w stanie załatwić żadnej sprawy. Natomiast z dwóch nr infolinii czynny jest tylko jeden, a dzwoniąc na niego w dowolnym dniu i godzinie, zawsze słyszy się, że w kolejce do rozmowy jest ponad 30 osób. A zaznaczam, że nawet odczekanie kilkudziesięciu minut, nie gwarantuje załatwienia sprawy. Dno i kupa mułu, nic więcej.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO, SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MARCIN / 2021-08-26 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Same negatywne opinie slusznie ja mialem wczoraj artystke ktora prosila sie o 43zl zanioplacony abonament .Ja do niej chcialbym zrezygnowac ona 360zl za zerwanie umowy i sprzet do oddania w ciagu 14 dni bo jak nie to kara . Ja jej mowie tak oddam ale jest zepsuty bo piorun w niego trzasnol. to ciagnie dalej ze mam zadzwonic na wydzial techniczny i ze mi go wymienia za darmo , wiec sie pytam po co zeby im zwrocic nowy .nie moga wziasc starego zepsutego. Nie dawajcie sie nabierac jesliu chcecie cos kupic idzie galanto .jesli rezygnujesz to ciezko strasznie ciezko idzie z nimi wspolpraca .Kolejna sprawa do szefostwa tej firmy zatrudniajcie ludzi i ich szkolcie bo gdy sie zadaje pytania bladza strasznie zadalem wczoraj jak sie nazywa prezes pani firmy niestety nie wiedziala . TRAGEDIA
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Krzysztof / 2021-08-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza tv obsługa klienta mają za nic lekcewazy klientów nie spotkamy się w sądzie sprawę zgłosiłem na pewno będzie długo trwało ale mam czas wysłałem dekoder na reklamację i przysłali mi uszkodzony kasa leci a ja bez tv ostrzegam 1 też był uszkodzony dramat ????
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćBiała Podlaska
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963