Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2282 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elżbieta / 2022-06-09 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania już widzę, że nie ma co przedłużać umowy. Menu nieczytelne, czy ja mam pamiętać numery programów? Nie są podzielone na działy. Jak można? Za każdym włączeniem pilota trzeba czekać, aż dekoder od nowa ruszy.
    Skandal!
    ZaletyBrak
    WadyChcę wrócić do starego oprogramowania!!!!
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Emilia / 2021-01-26 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Cztery lata odbijałam się od ściany w sprawie błędu usługi Multiroom. Zanosiłam kilkukrotnie sprzęt do naprawy i sprawdzenia. Oczywiście zawsze było wszystko OK, a błąd był po mojej stronie albo dostawcy Internetu (dostawców w tym czasie było kilku, ale zawsze ten sam błąd i problem). Co powoduje, że codziennie przekładam karty między dekoderami, bo inaczej nie działa.
    2. Brak możliwości zmniejszenia pakietu przy przedłużeniu umowy na telewizję. Wciskają tylko rozszerzenie pakietu lub bez zmian te same warunki.
    3. Zaginięcie zgłoszenia na nieprzedłużenie umowy na telefon, przez co przedłużyła się automatycznie i musiałam zapłacić za usługi, z których nie korzystałam.
    4. Brak informacji o stacjonarnych punktach obsługi- zasugerowano, że jedynym pewnym źródłem będzie obdzwonienie wszystkich w mieście.
    5. Niekonkurencyjne oferty na przedłużenie abonamentu telefonicznego bez telefonu, względem choćby ofert u konkurencji na kartę.
    6. Nękające telefony codziennie 4 miesiące przed zakończeniem umowy mimo kilkukrotnego informowania o braku zainteresowania ofertą.

    Zalety-Brak zalet
    Wady-Niekonkurencyjne oferty na telewizję i telefon przy przedłużeniu umowy
    -Brak chęci rozwiązania stałego błędu w działaniu usługi
    -Niekompetentna obsługa klienta
    -Nękające telefony
    MiejscowośćŁódź
  • ~endriu / 2017-12-23 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i tyle. Od sierpnia się proszę aby przyszedł instalator i naprawił mi niesprawną TV - 6 dekoderów w lokalu. To nie ich interes bo oni nie instalują telewizji. Nie biorą odpowiedzialności za ,,autoryzowanych instalatorów,, A instalator ma to serdecznie w du...e. Kasę za to zabrał. NC+ to najgorsza platforma którą używałem. Kasę brać to pierwsi - ale za nic nie biorą odpowiedzialności. Kupisz u nich, założy ci szybko ,,autoryzowany instalator,, - ale jak ci nie będzie działać to zapomnij o naprawie - a rachunki będziesz płacił do końca umowy. NIE KUPUJCIE TEGO SYFU !!!!!!
  • ~Endriu / 2024-04-13 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo.Obiecali mi, że będę miał mecze ekstraklasy do końca umowa za 80 PLN.Teraz mecze przenieśli do innego kanału i jestem ugotowany lub muszę dopłacać kilkadziesiąt PLN.Z niecierpliwością czekam aż się umowa skończy i niech spierdalają.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Enzo / 2022-09-01 02:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Piach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    ZaletyPiach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    WadyPiach i paździerz! Zabierzcie to gówno! Leczcie sie! Na czele z twoórcą tego "oproramowania"!
    MiejscowośćKraków
  • ~Eric / 2018-03-26 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Stale problemy z dekoderem, doprowadziły mnie do zerwania umowy. Teraz nc+ ukarało mnie 25pln za zerwanie umowy i straszy sadem i komornikami. UNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    WadyUNIKAJCIE JAKIŚKOLWIEK INTERESÓW NC+ !!!!
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Eryk / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
    ZaletyŁadnie się promują.
    WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
    MiejscowośćSyców
  • ~Eugeniusz / 2022-05-05 22:41
    Ocena: 1.00 / 5

    Jeżeli nie zmienią tego wadliwego softu, to zrezygnuję z trzech umów, które mam zawarte z Canal+ !!!!!!!!
    Ocena: 1.67 / 5Witam. Te nowe oprogramowanie to jest po prostu "TANDETA-SZAJS", jest o 100% gorsze od starego. Trudno cokolwiek znaleźć. Info skąpe i nieintuicyjne. Moje nagrania-menu to jakaś pomyłka- STARE MIAŁO WIĘCEJ OPCJI(nagrywanie cotygodniowe, codzienne i inne). Stare było bardziej przejrzyste. Jestem za powrotem starego wyglądu. Wszystkich których znam i mają Canal+ naprawdę wyzywają i narzekają na przejrzystość. Proszę wziąć sobie te uwagi do serca. Jeżeli coś robicie to z głową i proszę brać pod uwagę całą grupę wiekową od 5 do 105 lat. JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 101%
    ZaletyBrak, jestem za powrotem starego wyglądu....
    Wady100% WAD W NOWYM OPROGRAMOWANIU, NIE NADAJE SIĘ DO PROSTEJ I INTUICYJNEJ OBSŁUGI. STARY SYSTEM BYŁ CZYTELNY I INTUICYJNY, MIAŁ WIĘKSZE LITERY ITP... JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 100%
    Miejscowośćw Jaśle
  • ~Ewa / 2017-11-27 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo długi. Zaangażowanie w rozwiązanie problemu zerowe. Błędne wprowadzanie danych z umowy w system. Brak elastyczności, ograniczone postrzeganie problemu.
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Ewa / 2018-11-09 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałam umowę, bo w......nie się notoryczne z jakimiś ofertami przez telefon, wręcz nękanie, nie było sposobu,żeby to ukrócić.
    Ponieważ jedynym programem, jaki mnie interesuje, jest domo, więc totalnego rozwodu raczej nie planowałam
    Po wertowaniu różnych opcji, stanęło na tym, że biorę tv na kartę 220 PLN za rok z góry z dekoderem na własność ( roczna gwarancja )
    Który, jak było napisane nowy nie jest,ale sprawny;
    Okazało się, że z tą sprawnością to różnie bywa ;
    1- wszy dekoder oddałam do sklepu ( towar nie zgodny z umową) skakała jakość 88%, za chwilę
    2- dekoder też nie działa jak trzeba, tu z kolei siła w okolicach 50%, jak jest 52, działa, jak 49 - czarno
    Tak więc znowu myślę, co tu wykombinować...
    ZaletyTeoretyczne
    WadyFaktyczne, uniemozliwiajace korzystanie z oferty
    MiejscowośćGdansk
  • ~Ewa / 2019-09-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
    ZaletyŻadnych
    WadyMultum
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Ewa / 2022-03-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten kto wymyślił to nowe oprogramowanie jest chyba waszym kretem. Warto to sprawdzić. Konkurencja będzie miała nowych klientów.
    Nowe oprogramowanie powinno mieć funkcje takie same jak poprzednie bo użytkownicy byli zadowoleni.Multum obrazków może i ładnie wygląda ale nic poza tym. Nie umiem się w tym odnaleźć.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćOpole
  • ~Ewa / 2022-05-27 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na koniec umowy bo obecna forma zupełnie mi nie odpowiada, a ciągłe szukanie ulubionych programów wkurza niepomiernie
    WadyBrak tematycznego spisu kanałów a co za tym idzie ich programów
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~Ewa / 2022-06-05 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NOWY DEKODER 4K - PORAŻKA.ŻĄDAM STAREGO OPRRAMOWANIA.I PRZEPROSIN.DALEJ SIR NIE DA BO BRZYDKIE WYRAZY..
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2022-06-06 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie totalne dno. Nic nie można znaleźć. Wyszukiwanie programów trwa wieki. Nie rozumiem jak można było coś takiego wprowadzić. Kto to pisał? Na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    Miejscowośćprudnik
  • ~Ewa / 2022-08-16 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę nie zgodzić się z moimi poprzednikami. Zmiana kolejności kanałów to jeden wielki kanał. Po co komu lista ulubionych kanałów jeśli nie można z niej odpalić tego co mnie interesuje. Do szewskiej pasji doprowadza codzienne szukanie programu, który chcę obejrzeć - marnuję mnóstwo czasu "latając" po kanałach. Obecnie jakość programów również pozostawia dużo do życzenia, programy zawieszają się, robi się kratka na ekranie albo obraz "idzie" sobie a fonia - sobie. Ja za swój abonament płacę miesiąc w miesiąc ponad 150 zł i nie uważam żeby było to mało. Trzeba będzie podziękować za współpracę po zakończeniu bieżącej umowy.
    ZaletyZalet nie widzę żadnych.
    WadySam pomysł zmiany kanałów na obecny układ to totalna wada.
    Miejscowośćpowiat białogardzki, zachodniopomorskie
  • ~Ewa / 2022-08-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół roku przed zakończeniem umowy konsultanci bez przerwy wydzwaniają żeby przedłużyć umowę na następny okres. Ponieważ dotychczas nie było większych problemów z odbiorem dla świętego spokoju przystałam na propozycję odnowienia umowy w czerwcu tego roku a tu ze strony operatora niespodzianki typu zmiany kolejności kanałów. Wkurzona całą sytuacją zadzwoniłam na infolinię Canal+ i dowiedziałam się od konsultantki, że niestety mimo iż następny okres rozpoczyna się 01/12/22 nie mogę bez kar umownych zerwać umowy, która jeszcze nie weszła w życie, bo jej warunki ponoć zaakceptowałam w czerwcu.
    Dlaczego jeszcze praktykami Canal+ nie zainteresował się UOKiK. To jest granda w biały dzień.
    ZaletyJedno wielkie dziadostwo
    WadySame wady, naciąganie ludzi przez namolnych konsultantów i doprowadzanie w konsekwencji do działania na niekorzyść abonenta.
    MiejscowośćTychowo
  • ~Ewa / 2023-06-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia! Wydzwaniają i nękają codziennie, pomimo złożonej rezygnacji z ich usług. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Ewa / 2023-08-12 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt mega awaryjny, najniższa nisza. Do niczego się nie nadaje, nagrywa jak chce, EPG czasowo rozjechane, dekoder często nagrywa pół poprzedniego filmu i pół następnego a nie jeden cały, wymiana sprzętu nic nie daje, nowo-wymieniony takisam bubel, dysk harczy nocami, pstryka, burczy, wiecznie coś nagrywa. Bardzo złej jakości anteny, one są za małe na nasze warunki pogodowe, nawet bardzo fachowi technicy z super miernikami z tym sobie nie radzą bo konwertery od Nc+ kosztują osobno na allegro około 20zł, taka to jakość. Repertuar w TV?
    No cóż, tu nie na 100% już samo Nc+ winne lecz niezależni nadawcy a jak wiadomo, telewizja w Polsce skończyła się 10 lat temu, teraz jest jedna olbrzymia powtórko-reklama. Czy opłaca się za to płacić?
    No cóż, nawiedzonym lub nieświadomym tak oraz tym, którzy mają bardzo zaawansowanego Alzheimer'a, tacy nie pamiętają wtedy, że film który oglądają na stacji XX z wpisem PREMIERA był już dwadzieścia razy w tym roku w innych stacjach. I nie wykupujcie pakietu z Hbo i Canal+, na serio nie warto. Taką żenadę mogli tylko w Pl zachłanni na pieniążki wymyślić, 100 kanałów z których 75% to bis innych, brak słów.
    WadyDrogo, powtórki, lipny sprzęt, masa reklam
    MiejscowośćTolkmicko
  • ~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzeladź
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2282
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1702
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 768
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100