Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eryk / 2021-09-01 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient zwróciłem się z prośbą o wymianę dekodera na ultrabox 4K. Oferta jest tylko dla nowych abonentów. Wniosek- wieloletni abonenci mają płacić i cicho siedzieć, nie dla psa kiełbasa.Określam to jako dno dna.
    ZaletyŁadnie się promują.
    WadyWieloletnich abonentów traktują jak mięso do płacenia rachunków i nic poza tym.
    MiejscowośćSyców
  • ~Eugeniusz / 2022-05-05 22:41
    Ocena: 1.00 / 5

    Jeżeli nie zmienią tego wadliwego softu, to zrezygnuję z trzech umów, które mam zawarte z Canal+ !!!!!!!!
    Ocena: 1.67 / 5Witam. Te nowe oprogramowanie to jest po prostu "TANDETA-SZAJS", jest o 100% gorsze od starego. Trudno cokolwiek znaleźć. Info skąpe i nieintuicyjne. Moje nagrania-menu to jakaś pomyłka- STARE MIAŁO WIĘCEJ OPCJI(nagrywanie cotygodniowe, codzienne i inne). Stare było bardziej przejrzyste. Jestem za powrotem starego wyglądu. Wszystkich których znam i mają Canal+ naprawdę wyzywają i narzekają na przejrzystość. Proszę wziąć sobie te uwagi do serca. Jeżeli coś robicie to z głową i proszę brać pod uwagę całą grupę wiekową od 5 do 105 lat. JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 101%
    ZaletyBrak, jestem za powrotem starego wyglądu....
    Wady100% WAD W NOWYM OPROGRAMOWANIU, NIE NADAJE SIĘ DO PROSTEJ I INTUICYJNEJ OBSŁUGI. STARY SYSTEM BYŁ CZYTELNY I INTUICYJNY, MIAŁ WIĘKSZE LITERY ITP... JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 100%
    Miejscowośćw Jaśle
  • ~Ewa / 2017-11-27 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo długi. Zaangażowanie w rozwiązanie problemu zerowe. Błędne wprowadzanie danych z umowy w system. Brak elastyczności, ograniczone postrzeganie problemu.
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Ewa / 2018-11-09 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałam umowę, bo w......nie się notoryczne z jakimiś ofertami przez telefon, wręcz nękanie, nie było sposobu,żeby to ukrócić.
    Ponieważ jedynym programem, jaki mnie interesuje, jest domo, więc totalnego rozwodu raczej nie planowałam
    Po wertowaniu różnych opcji, stanęło na tym, że biorę tv na kartę 220 PLN za rok z góry z dekoderem na własność ( roczna gwarancja )
    Który, jak było napisane nowy nie jest,ale sprawny;
    Okazało się, że z tą sprawnością to różnie bywa ;
    1- wszy dekoder oddałam do sklepu ( towar nie zgodny z umową) skakała jakość 88%, za chwilę
    2- dekoder też nie działa jak trzeba, tu z kolei siła w okolicach 50%, jak jest 52, działa, jak 49 - czarno
    Tak więc znowu myślę, co tu wykombinować...
    ZaletyTeoretyczne
    WadyFaktyczne, uniemozliwiajace korzystanie z oferty
    MiejscowośćGdansk
  • ~Ewa / 2019-09-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
    ZaletyŻadnych
    WadyMultum
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Ewa / 2022-03-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten kto wymyślił to nowe oprogramowanie jest chyba waszym kretem. Warto to sprawdzić. Konkurencja będzie miała nowych klientów.
    Nowe oprogramowanie powinno mieć funkcje takie same jak poprzednie bo użytkownicy byli zadowoleni.Multum obrazków może i ładnie wygląda ale nic poza tym. Nie umiem się w tym odnaleźć.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćOpole
  • ~Ewa / 2022-05-27 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na koniec umowy bo obecna forma zupełnie mi nie odpowiada, a ciągłe szukanie ulubionych programów wkurza niepomiernie
    WadyBrak tematycznego spisu kanałów a co za tym idzie ich programów
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~Ewa / 2022-06-05 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NOWY DEKODER 4K - PORAŻKA.ŻĄDAM STAREGO OPRRAMOWANIA.I PRZEPROSIN.DALEJ SIR NIE DA BO BRZYDKIE WYRAZY..
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2022-06-06 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie totalne dno. Nic nie można znaleźć. Wyszukiwanie programów trwa wieki. Nie rozumiem jak można było coś takiego wprowadzić. Kto to pisał? Na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    Miejscowośćprudnik
  • ~Ewa / 2022-08-16 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę nie zgodzić się z moimi poprzednikami. Zmiana kolejności kanałów to jeden wielki kanał. Po co komu lista ulubionych kanałów jeśli nie można z niej odpalić tego co mnie interesuje. Do szewskiej pasji doprowadza codzienne szukanie programu, który chcę obejrzeć - marnuję mnóstwo czasu "latając" po kanałach. Obecnie jakość programów również pozostawia dużo do życzenia, programy zawieszają się, robi się kratka na ekranie albo obraz "idzie" sobie a fonia - sobie. Ja za swój abonament płacę miesiąc w miesiąc ponad 150 zł i nie uważam żeby było to mało. Trzeba będzie podziękować za współpracę po zakończeniu bieżącej umowy.
    ZaletyZalet nie widzę żadnych.
    WadySam pomysł zmiany kanałów na obecny układ to totalna wada.
    Miejscowośćpowiat białogardzki, zachodniopomorskie
  • ~Ewa / 2022-08-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół roku przed zakończeniem umowy konsultanci bez przerwy wydzwaniają żeby przedłużyć umowę na następny okres. Ponieważ dotychczas nie było większych problemów z odbiorem dla świętego spokoju przystałam na propozycję odnowienia umowy w czerwcu tego roku a tu ze strony operatora niespodzianki typu zmiany kolejności kanałów. Wkurzona całą sytuacją zadzwoniłam na infolinię Canal+ i dowiedziałam się od konsultantki, że niestety mimo iż następny okres rozpoczyna się 01/12/22 nie mogę bez kar umownych zerwać umowy, która jeszcze nie weszła w życie, bo jej warunki ponoć zaakceptowałam w czerwcu.
    Dlaczego jeszcze praktykami Canal+ nie zainteresował się UOKiK. To jest granda w biały dzień.
    ZaletyJedno wielkie dziadostwo
    WadySame wady, naciąganie ludzi przez namolnych konsultantów i doprowadzanie w konsekwencji do działania na niekorzyść abonenta.
    MiejscowośćTychowo
  • ~Ewa / 2023-06-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia! Wydzwaniają i nękają codziennie, pomimo złożonej rezygnacji z ich usług. Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Ewa / 2023-08-12 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt mega awaryjny, najniższa nisza. Do niczego się nie nadaje, nagrywa jak chce, EPG czasowo rozjechane, dekoder często nagrywa pół poprzedniego filmu i pół następnego a nie jeden cały, wymiana sprzętu nic nie daje, nowo-wymieniony takisam bubel, dysk harczy nocami, pstryka, burczy, wiecznie coś nagrywa. Bardzo złej jakości anteny, one są za małe na nasze warunki pogodowe, nawet bardzo fachowi technicy z super miernikami z tym sobie nie radzą bo konwertery od Nc+ kosztują osobno na allegro około 20zł, taka to jakość. Repertuar w TV?
    No cóż, tu nie na 100% już samo Nc+ winne lecz niezależni nadawcy a jak wiadomo, telewizja w Polsce skończyła się 10 lat temu, teraz jest jedna olbrzymia powtórko-reklama. Czy opłaca się za to płacić?
    No cóż, nawiedzonym lub nieświadomym tak oraz tym, którzy mają bardzo zaawansowanego Alzheimer'a, tacy nie pamiętają wtedy, że film który oglądają na stacji XX z wpisem PREMIERA był już dwadzieścia razy w tym roku w innych stacjach. I nie wykupujcie pakietu z Hbo i Canal+, na serio nie warto. Taką żenadę mogli tylko w Pl zachłanni na pieniążki wymyślić, 100 kanałów z których 75% to bis innych, brak słów.
    WadyDrogo, powtórki, lipny sprzęt, masa reklam
    MiejscowośćTolkmicko
  • ~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Ewelina / 2022-04-12 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 12 latach płacenia opcji Vip i opłat co miesiąc 216 złotych Chciałam zmienić umowę na najzwyklejszy pakiet plus kanały sportowe Jako Długoletni klient dostałam od nich propozycję takiego pakietu za 180 zł tłumaczyłam panu że zależy mi tylko na zwykłych kanałach niestety powiedział że nie ma takiej możliwości aby zmienić mi na taka ofertę Zadzwoniłam więc jako nowy klient I tą opcję zaproponowano mi za jedyne 50 zł Oczywiście powiedziałam co o tym myślę jest to jawne oszustwo stałego klienta współczuję starszym ludziom którzy nie są świadomi tego jak są oszukiwani nie polecam
    WadyCzęste zakłócenia. Wiecznie te same filmy
    MiejscowośćBielsko biala
  • ~Ewka / 2022-04-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    No dobra pożartowaliście sobie z klientów którzy wam płacą ale żarty kiedyż muszą się skończyć.Test oprogramowania wypadł negatywnie o czym świadczą komentarze czas zejść na ziemię i powrócić do starego oprogramowania.Żart nie do końca wam się udał bo kosztowało mnie to trochę zdrowia.Powiadomcie wszystkich klientów kiedy powrót do normalności (żeby nie było jak ostatnio chamsko wdarliście się do naszych telewizorów serwując nam wielkie g...). Mam nadzieję że macie honor i nie będziecie wydzierać kasy za coś co się nie podoba.
    Zaletyha ha ha ha ha ha ha
    Wadysame
  • ~ewla0210 / 2010-06-16 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy czytelnicy przemyślcie 1000 razy zanim podpiszecie umowę z tymi oszustami. Na początku jest wszystko ok, dopiero po paru miesiącach brak sygnału i obrazu, ciągle się zawiesze i zero pomocy w biurze obsługi klientra. Za wszystko trzeba płacić, za montera, za rezygnację z umowy i to kolosalne pieniądze. Nabijanie ludzi w butelkę. Telewizja nie jest warta ani centa. Dzwoniłam do nich wielokrotnie i za każdym razem potraktowana byłam jak bym urwała się z kosmosu i, że tylko u mnie występoują takie problemy, że oni nic na to nie poradzą "Proszę kontaktować się z monterem " lub zmiana dekodera ( za opłatą ) w przypadku zaistniałych problemów.
    WadyDekoder, słaby odbiór, zero pomocy, tylko ciągną kasę.
    prawie 2 lata 499 zł dekoder
  • ~exx / 2013-03-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    "Trwa auktualizacja bazy danych"od 4 dni dzwonie i nie moge sie dodzwonic do dziadostwa !!!
    ZaletyBardzo mili i życzliwi przy podpisywaniu umowy
    WadyOlewanie i naciąganie klienta
    5 lat , 82 zł
  • ~fdgdfgdfgd / 2023-07-16 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
  • ~Ferdek673 / 2021-03-02 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji zaplacilem 10 lat temu za dekoder ktory jest juz przezydkiem po zakonczeniu umowy musze go zwrocic pakiet 129,99 zl jakosc sygnalu beznadziejna!!!Masakra!!!!!!!
    Zalety????????????
    Wady????????????
    MiejscowośćChelmek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964