MiejscowośćCzęstochowa
strona 59 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Faa / 2021-11-30 19:30
Totalne dno !po 31 minutach oczekiwania na infolinii automatycznie zostałem rozłączony .Lekceważenie klientów - ale do czasu -
-
~Iwo / 2021-11-30 10:28
Gówno jak ich malo , pilot to jakas porazka juz mamy 3 pilot oryginalny od dekodera a juz drugiego dnia nie dziala wogle , 3/4 programów jest bez uzyteczna , pilot brzydki nie działający i że słabych materiałów to samo sam dekoder , próba oszustwa na infolinii ,następny raz idziemy do konkurencji bo ten abonament i urządzenia nie są warte Nawet 10 zł ZaletyBrak jakichkolwiekWadyZa mało miejsca aby napisać wszystkieMiejscowośćRybie -
~Klaudia / 2021-11-29 22:53
Nie wolno ufać infolinii, co innego mówią na temat oferty, a co innego otrzymujesz. Zamówiłam multi room. Ok mogę zgodzić się że na różnych dekoderach są różne programy dostępne. Tylko czemu zamawialam inne programy np. Dla dziecka niż są dostępne? Zamawialam programy dla syna 11 letniego Cartoon network, Disney channel, a otrzymałam cbc i inne kanały dla małych dzieciaczkow. Zastanawiam się czy konsultant słucha co mówię czy ma wyważone, byle sprzedać? MiejscowośćStachlew -
~metet / 2021-11-26 22:02
Ale plecicie glupoty,rozlacza glowny tuner z dodatkowym bo
1 router ktory macie jest slaby i zadaleko od tunera nie dociera wifi
2 jak nie zalezy wam w ence na uslugach internetowych,mozna oba polaczyc kablem internetowym,sam tak mam omija mi internet i ani razu nie rozlaczylo sparowania tunerow
3 na stronie enki jest czat z pracownikiem wystarczy mu logicznie powtarzam logicznie tak aby zrozumial nie chaotycznie opisac problem,on krok po kroku bedzie pisal co masz zrobic zrobisz krok odpisujesz tak mam co dalej i znowu ci pisze kolejny krok ktory masz zrobic, mi tak pomogl pracownik naprawilo sie wszystko bo tez rozlaczalo , ale nalezy napidac tak
Witam mam taki problem ze raz na jakis czas tuner dodatkowy rozlacza mi sie z glownym w multiromie i pisze abym przemienil karte z glownego i wtedt powraca ale nie na dlugo co moge zrobic z tym fantem, on zapytal czy jade po wifi ,odpisalem ze tak i zaczal mnie przeprowadzac co mam robic, po zrobieniu zapytalem a czy moze to byc wina tego ze router mam do kitu bo w pokoju w ktorym mam tuner slabo dochodzi sygnal a router jest w innym pokoju,odpisal ze owszem slaby sygnal moze to powodowac i zalecil ova routery polaczyc kablem ominie to internet, rok dzialalo mi bezprzewodowo nic sie nie rozlaczalo po tym co zrobilem jak pracownik pisal,ale ze remont akurat robilem to polaczylem je przewodowo i dalej nic sie zlego nie dzieje -
~Mk / 2021-11-22 18:47
Od kilku dni rozłącza dekoder główny od dodatkowego. Infolinia w sobotę- się na tym nie zna, połączy mnie z odpowiednim działem. Czas oczekiwania godzina i sześć minut- zrezygnowałam po tej godzinie. Udało mi się przywrócić ustawienia. Dziś ponownie nie działa. Infolinia po raz kolejny- odebrała pani która połączy mnie z odpowiednim działem który się na tym zna ( zapewnia mnie że tym razem nie będę długo czekać)- czas oczekiwania 50 minut. W trakcie udzielania informacji pan się rozłączył... WadyObsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Marek / 2021-11-20 13:55
Przy opłacie abonamentu na miesiąc nie informują jasno, że będą ściągać z twojej karty kredytowej wzrastającą opłatę w kolejnych miesiącach.
Przysłane na mojego maila przyciski uruchamiające nie działają - zawieszają się lub odsyłają do reklam. Przez podany w mailu numerem klienta nie mogę się zalogować.
W punktach obsługi twierdzą, że nie mogą mi pomóc - odsyłają do centralnej infolinii, którą obsługuje robot. Na kolejnych 10 moich telefonów odpowiada,że nie rozumie ... nie usłyszał albo nie może znaleźć. Mimo najprostszych komunikatów przejść robota mi się nie udało. Drugi numer centralny - komórkowy - nie obsługuje mojej strefy (Warszawy)
Czyli potrzask - pieniądze zainkasowali - usługa nie dział - i zapowiadają, że dalej będą ściągać opłaty z mojego konta, gdyż rezygnacja jest z 30-dniowym wyprzedzeniem i listownie. To jakiś cyrk czyli Canal--- nie +. Muszę to zablokować kartę w banku przed tymi malwersantami.
Nie polecam..
-
~Tadeusz / 2021-11-18 11:02
Jestem abonentem nc+ od początku istnienia tej platformy pod różnymi nazwami. W sumie to ok. 30 lat. W tej chwili korzystam z usługi Multiroom. Masakra. Co kilka dni dodatkowy dekoder wyłącza się i żąda weryfikacji kartą z głównego dekodera. Najgorsze, że dzieje się to np. w trakcie meczu, ciekawego filmu itp. Jestem w okresie izolacji na Covid. Dekoder główny jest na parterze. Jeżeli jest ktoś w domu to po krótkim czasie można tę weryfikację wykonać. Jeżeli nie to nie mam możliwości korzystania z dekodera dodatkowego.
Jeżeli od 30 lat płacę przed czasem abonament to do czego potrzebna jest ta weryfikacja. Jedno wielkie gówno. Fakt, do tej pory najczęściej korzystałem z dekodera głównego i nie miałem pojęcia że usługa działa jak w 19 wieku. Musiałem zachorować, żeby przekonać się prymitywizmie tej usługi. Nigdy więcej. Nie mogę doczekać się końca umowy. Na pewno znajdę coś lepszego i bardziej przyjaznego człowiekowi.MiejscowośćLegionowo -
~Sara / 2021-11-17 17:41
Zgadzam się z opinią, że dopisują. Nabierają. Jak przyprowadziłam prawnika unikali rozmowy, nie umieją nic wytłumaczyć, wręcz siedzą w kontaktach i patrzą tylko kiedy sobie pójdziesz. Ja im nie daruję. Pozew złożony. Uważajcie na Bydgoszcz !!!!
Unikajcie oszustów. Ktoś musi z tym skończyć.
Tłumaczą że trzeba czytać umowy a sami nie wiedzą co w nich mają. Radzę aby wyjaśniali każdy punkt umowy i przekonacie się że sami gubią się.
Nigdy więcej!!!!ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!MiejscowośćBydgoszcz -
-
~Franciszek zlotnik44 / 2021-11-17 09:20
UWAGA -WIELKA - UWAGA NA Canal+ Polska SA Al. Gen. W. Sikorskiego 9 w Warszawie . Omijajcie ta firmę dużym łukiem . Zawierają umowy on-line na 24 m-ce , dopisują sobie usługi według swoich potrzeb a nie klienta - a jak buntujesz się i nie płacisz to straszą cię WINDYKACJĄ i przysyłają KOMORNIKA . NIGDY WIĘCEJ TAKICH UMÓW I TAKIEGO TRAKTOWANIA KLIENTA. Jak już wpadniesz w ich łapy to jako klient nie masz już żadnych szans na udowodnienie swojej racji - to są mafijne zasady postępowania . ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Sara / 2021-11-16 18:47
Masakra. Pracownik sam dodaje programy, których nie m w umowie. Jak chce się cokolwiek dowiedzieć nic nie potrafią wyjaśnić. Przy próbach wyjaśnienia sprawy unikają kontaktu, nie odbierają telefonów i rozłączają rozmowę. Uważajcie na nich zwłaszcza w Bydgoszczy. Uwielbiają oszukiwac emerytów. Kłamią, że załatwia sprawę a później nawet nie chcą z tobą rozmawiać. Ostrzegam!!!! ZaletyBrakWadyNiekompetencja, brak szacunku do klientaMiejscowośćBydgoszczy -
~Jaaga / 2021-11-15 13:06
Sprzedawana usługa nie działa. Konsultanci na infolinii nie są w stanie udzielić informacji jak rozwiązać zaistniały problem a wręcz odpowiadają agresywnie i arogancko. Nie polecam MiejscowośćWrocław -
~Janusz / 2021-11-15 11:34
Czytam te komentarze i widzę, że wy ludzie co tu piszecie w większości jesteście zwykłymi idi o tami. Pretensje o to, że umowę podpisał i nie przeczytał, pretensje o to, że nie można zrezygnować w trakcie jak się podpisuje na 24 miesiące albo, że nic ciekawego w TV nie puszczają. Wy macie po 8 lat??? ZaletyWszystkoWadyNicMiejscowośćPłock -
~Woj / 2021-11-13 20:54
porażka, trzymajcie się od nich jak najdalej
Już drugiego dnia nie mogę się zalogować, odstąpienie od umowy to też porazka -
~Jo78 / 2021-11-11 21:45
Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta. ZaletyBrak zaletWady Nie uczciwa firmaMiejscowośćRuda Śląska -
~Stary dziad. / 2021-11-10 13:50
Po 26 latach mimo wszystko zrezygnowaliśmy...Miesiąc przed -dosłownie 2 próby kontaktów ze strony przedstawiciela operatora .
Dwie ostatnie 24 miesięczne umowy przedłużone z naruszeniem pierwotnie ustalanych warunków.
Bardzo , bardzo mi przykro ,że niegdyś ta dość ambitna telewizja stała się narzędziem w rękach chciwych korporacji .Pani w salonie w Łomiankach podczas procedury zdawania sprzętu potraktowała moją osobę jak (przepraszam za wyrażenie) "szmatę".ZaletyKanał PLANETE.MiejscowośćŁomianki -
~Xyz / 2021-11-09 23:29
Świetna pomoc ze strony obsługi na infolinii, miałam techniczny, ale szybko został zażegnany. Kilka cennych i bardzo prostych do zrozumienia wskazówek przekazanych podczas rozmowy z Panią na infolinii i wszystko działało, a dodam, że biegła w takich sprawach nie jestem. Polecam każdemu współpracę z tą firmą, jak dotąd nie mogę nic złego powiedzieć, a jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że żyje wśród ułomnych osób, którzy nie potrafią czytać umów, a potem maja pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. Pozdrawiam całą ekipę canal+ i życzę mniej takich ameb społecznych jak z komentarzy poniżej.
;)ZaletyCierpliwość obsługi i fachowa pomocWadyJak na razie nicMiejscowośćŁódź -
-
~BB / 2021-11-09 12:48
Największy oszust na rynku! Co innego mówią na infolinii a potem przychodzą rachunki jak za zboże.
Świadomie i z premedytacją wprowadzają klientów w błąd żeby tylko podpisać umowę a potem mają klienta gdzieś. OSZUŚCI i NACIĄGACZE, zdecydowanie nie polecam! Trzymajcie sie od Canal+ jak najdalej.MiejscowośćSzczecin -
~Czarna / 2021-11-08 15:52
Kłamcy ktoś dzwonił do mnie i mówił że jeszcze dwa miesiące mam umowę a jak dzwonie na infolinię to mówią że do marca przyszlego roku
Chciałam, rezygnować z pakietu prestiżowego i przejść na zwykły to mi Pan powiedział że nie mogę
A tak nie powinno być nie ma nic ciekawego i tyle kasy place a oni chcą mi dać dekoder 4 k nie chce tego dekodera i z nimi juz więcej umowy miećZaletyZadneWadyWszystkie jakie mogą byćMiejscowośćLublin -
~Tomek / 2021-11-07 20:44
Tragedia , non stop jakieś problemy , zablokowane dekodery , konfiguracje , za co , za 150 zł na miesiąc ? Nie dziękuję zrywam umowę i przechodzę do konkurencji , polecam innym zrobić to samo i zaoszczędzić nerwów . ZaletyNie maWadyZawodny sprzęt i kompletny brak pomocy ze strony technicznejMiejscowośćRadlin -
~Krytyk / 2021-11-07 19:39
Witam to są złodzieje oszuści pytałem ie ze będzie liga angielska mówią tak od 20 lat ponad jest i będzie i przedłużyłem umowę jak się okazało był komunikat wcześniej e necie ze canal plus traci ligę angielska na rzecz viaplay straci coś pięknego dali albo od sprzedali licencje za kasę a wmawiali mi co innego dziadzy i oszuści kończę z nimi umowę i dziękuje ZaletyZero dnoWadyDnoMiejscowośćNie powiem
strona 59 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »