strona 58 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Filwoj / 2021-12-26 01:09
Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia. -
-
~Zibi / 2021-12-24 13:26
Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
Mimo oplaconego rachunku.
Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.MiejscowośćLondyn -
~Rafał / 2021-12-22 11:12
Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje. ZaletyżadneWadyzłodziejeMiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2021-12-16 13:02
Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam ZaletyZadneWadyObsługa klientaMiejscowośćLodz -
~Ja / 2021-12-15 20:07
Zlodzieje i naciagacze wzielam 2 dekodery w salonie a przypisali mi 3 chore nie polecam ZaletyBrakWadyZlodziejeMiejscowośćOlsztyn -
~Sławomir / 2021-12-15 16:41
Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje. WadyZłodziejeMiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna -
~Adam / 2021-12-14 10:44
Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar ZaletyNie maWadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.MiejscowośćGdynia -
~Jajo www / 2021-12-14 09:18
Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi ZaletyBrakWadyRachunki z pupy wzięteMiejscowośćŻary -
-
~Krystyna / 2021-12-13 18:19
Mam umowę ..24 mies..do listopada 2022 .Faktury do tej pory bez zmian..od grudnia 2021 nagle podwyższona opłata..Dlaczego? nie wiem..telefony obsługuje już tylko automat..Oskar..on też nie wie nic..nie rozumie..haha Brak kontaktu z człowiekiem!!!! WadyKompletny brak kontaktu telefonicznego. Automat Oskar ,to pomyłka.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Magda / 2021-12-13 15:22
Wykorzystali naiwność starszych ludzi i wcisnęli im drugą umowę z dekoderem, w wyniku czego rodzice mają dwie umowy. Nikt nie powiedział nic na temat pierwszej. Teraz są problemy z rozwiązaniem. Wstydzili by się. -
~Lech / 2021-12-13 12:54
Oszustwo kpina niestety wykorzystania naiwność abonentów ZaletyBrakWadyBrak słów żeby wyliczyć -
~Seweryn / 2021-12-13 09:39
Płacę abonament z 20 lat (jak przejęli NBA) i początkowo korzystając z nc+ go było ok. Ale im dalej w las tym gorzej. Najpierw bez zapowiedzi usunęli możliwość korzystania z dwóch urządzeń jednocześnie, (nie ważne że nigdy więcej jak 10 godzin miesięcznie z takiej opcji nie korzystałem, bo tylko z doskoku jakiś mecz zobaczyć czy coś w ten deseń). Następnie całkowicie ucięli mi dostęp... do konta. Od miesiąca nie mogę się zalogować, a wszystko w to momencie meczu Ligi Mistrzów (godzinę przed meczem aplikacja działała).
Jedno wielkie korporacyjne złodziejstwo. Już złożyłem wypowiedzenie umowy. Pieprzyć złodziei.ZaletyBrakWadyCała masa -
~Agata / 2021-12-11 20:59
Drogie Canal Plus. Dubbingujący firmy totalnie je niszczycie. Fajnie gdyby wwrsja z lektorem była w każdym filmie wyboru. Nie zawsze napisy to rozwiązanie.
A dla przykładu Scarlett Johanson mówiąca po polsku głosem jakiejś aktorki to słabizna. HBO niestety robi to samo. W ten sposób zabijacie kino... -
~Jacek / 2021-12-11 18:07
Nigdy więcej w tym bagnie, oszukują i okradają, sami sobie umowy przedłużają bez wiedzy abonamenta. -
~Adam / 2021-12-11 15:52
Płacę prawie 100 zł miesięcznie za oglądanie reklam co kilka dni są problemy z dekoderem trzeba godzinami dzwonić do obsługi klienta opowiadają jakieś bajki o aktualizacjach itp Nigdy więcej!!!! ZaletyŻadnychWadyCo kilka dni problem z dekoderem 60 procent reklamyMiejscowośćWuppertal -
~Waldemar / 2021-12-10 18:49
jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???ZaletyżadnychWadycałkowiteMiejscowośćPoznan -
-
~xxx / 2021-12-10 18:12
do tych śmieciarzy nie idzie się dodzwonić nigdy tylo jk się w sprawie nowej umowy bo chodzi żeby złapać nowego glupiego -
~Damian / 2021-12-10 10:05
Dno, dno i jeszcze raz dno. Kupę lat temu korzystałem z canal+ i wtedy mieli kiepskiej jakości dekodery i piloty. Teraz mieszkam na swoim i postanowiłem spróbować nc+ mając nadzieję że jakość się poprawiła. Niestety pilot tandeta, mało precyzyjny, dekoder muli i się zawiesza. Jak tylko skończy się umowa rezygnuje i próbuje z Polsatem. ZaletyObsługaWadyPilot, dekoder, program.MiejscowośćJaworzno -
~Twister204 / 2021-12-09 13:02
Canal plus z internetem nie polecam naprawde nikomu internet masakra oszusci Zlodzieje to malo powiedziane a ludzie pracujacy w canal szczerze maja szczescie ze czlowiek nie moze spotkac ich twarza w twarz gorszych chamow chyba nie ma. ZaletyKompletnie zadnychWadyWszystkie jakie sa mozliweMiejscowośćŁączyn -
~Maria M. / 2021-12-08 17:01
Chciałabym pochwalić Pana Rafała Tran (Tron?). Wczoraj odwiedziliśmy salon w Reducie w celu zerwania definitywnego naszej umowy (zdążyliśmy nawet rozwiązać ją oficjalnie), ale dzięki temu pracownikowi zostaliśmy w końcu i wzięliśmy nawet spory pakiet. Jest kompetentny, miły i nie ściemnia. Nie traktuje klienta jak kretyna, czego nie możemy powiedzieć o obsłudze telefonicznej tej telewizji. ZaletyZaletą jest tylko i wyłącznie Pan Rafał.WadyBeznadziejna obsługa teleinformacyjna stacji (czeka się pól godziny na jakiekolwiek połączenie, pani robi łaską, że rozmawia z klientem, a jeśli już rozmawia, to kłamie jak...), w ogóle prawie nie dbają o długoletnich klientów, oferty dla nich są niekorzystne. Szkoda słów.MiejscowośćMiejscowość w okolicach Warszawy
strona 58 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »