Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2269 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbych / 2022-01-21 23:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Juz mam dosc biura obslugi klienta
    Zeby sie dodzwonic trzeba przejc oskara
    W koncu po 30 min czekania gadasz z nieuprzejmym niekompetentym gosciem
    Czat co chwila inna panna
    Kazda pisze co innego
    Zakupiony film nie dziala
    Ale na rachunku pewnie bedzie
    Koszmar
    Do tego niepotrzebnie dalem sie namowic na nowy darmowy dekoder ktory w epoce lotow kosmicznych jest bublem
    Nie polecam
    15 lat i to moj ostatni kontrakt
    Walcie sie
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~KMA / 2022-01-21 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Canal+ od piętnastu lat ( wcześniej NC+, Cyfra+). Wszystkie faktury zawsze opłacone terminowo.
    Od kilku lat korzystałem z darmowej aplikacji mobilnej NC+go , co prawda okrojonego pakietu .
    Dwa dni temu zablokowano dostęp do strony NC+go , natomiast w przejmującej funkcje Canal+online nie udostępniono mi żadnych kanałów.
    Po interwencji w dziale obsługi ( łaczono mnie do pięciu różnych działów) dowiedziałem się , że aby nadal korzystać mobilnie z kanałów Canal+ - muszę podpisać nową umową na aktualne ( droższe Pakiety).

    Obrzydliwa praktyka firmy na maksymalizację dochodu za wszelką cenę .
  • ~Stały klient / 2022-01-20 19:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe menu beznadzieja kto wymyślił takie durnoty bez ładu i składu .Porzednie przynajmniej było przejżyste i szybsze w obsłudze Zanim coś zmienicie to dobrze się zastanówcie czy aby napewno jest lepsze. Żądam powrotu do poprzedniego menu
    MiejscowośćStare Budkowice
  • ~Jj / 2022-01-18 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś okropnego....Dekoder 4K w pożadku ale drugi dekoder SAGEMCOM do multiroom to totalna porażka - to już jest wymieniony trzeci raz i chyba najgorszy, trzeba robić "Twardy Rest" przynajmniej RAZ W TYGODNIU, albo nagra albo nie jeżeli nie ma ochoty. Brak słów. Gdy prosiłem o drugi 4K to powiedziano mnie że się nie należy mimo tego że jest drugi 4K TV. Płaci się za cos czego nie da się używać i to w dodatku 148 zł. Pamietam jak załatwiałem multiroom w Krakowie to oprócz tego że obsługa bardzo nie przyjemna to trzeba było płacić gotówka bo...nie było terminalu do płacenia karta....!! Chyba przyszedł czas na zrezygnowanie.
    ZaletyCoraz mniej
    WadyPrawie wszystko
    MiejscowośćUK
  • ~zibi / 2022-01-17 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam sami narkomanii pracują sami nie wiedzą z czego żyją rachunki przychodzą różne na maila inne na telewizor inne na telefon inne żeby się dodzwonić to graniczy z cudem jednym słowem nieudacznicy łacznie z tymi obsranymi właścicielami tzn szef debile kto dał im uprawnienia do tej zasranej tv
  • ~Izabela / 2022-01-16 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Maskara, kupiłam na próbę, filmy z oferty wymagają dokupienia subskrypcji, nie mogę że subskrypcji zrezygnować sama, jazdy z konsultantów mówi co innego, jeden ze subskrypcja anulowana, inny że konto nieaktywne, masakra nie kupujcie, obsługa klienta zerowa
    ZaletyŻadnych
    WadyMasakra obsługa klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~beata / 2022-01-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ to porażka .Umowa zawarta telefonicznie musi być rozwiązana na papierze w/g wzoru . Pracownicy nękają klienta kilkanaście razy dziennie że umowa się kończy ale nie informują że trzeba mieć wzór rozwiązania umowy . że trzeba wysłać ponad miesiąc wcześniej że ma być list polecony.Grają na zwłokę żeby wyciągnąć pieniądze za coś ,z czego klient nie korzysta .Celowo nie podają rzetelnych informacji .za nic biorą kasę i uważam że to ich trzyma przy życiu .Wysyłałam 3 razy rozwiązanie umowy bo ciągle było źle ,Pier.... firma radzę omijać szerokim łukiem .
    Zaletybrak
    WadyZatajają prawdę przed klientem Celowe działanie na niekorzyść klienta
    MiejscowośćMyszków
  • ~Seba / 2022-01-04 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z dekoderami nc+ konsultanci nie pomagają, oni czytają jaki się ma problem i odpowiedzi są jak z automatu kopiuj wklej. Kiedy piszę ze nie pomaga odpisuje mi zupełnie ktoś inny abym opisał problem. I wszystkim po kolei trzeba wszystko tłumaczyć od nowa co się wykonywało. Dzwoniłem i mają mnie głęboko w dupie. Robiłem resety inne ustawienia chyba wszystko. Łącznie z wymianą kabli antenowych, hdmi, i zasilacza. A problem to na dekoderze głównym znikający pasek epg. Antena ustawiona dobrze przez fachowca, konwenter jeden z najnowszych. Piszę do strefy nc+ codziennie a oni jak zwykle konfiguracja anteny itd.pomaga ale na ok 1 godz. I później pasek epg znika powoli, szlak człowieka trafia kiedy odpowiada mi może 30 komsultant i każe mi zachować ciągłość wiadomości kiedy już wściekły pisze wszystko co robiłem, i co o nich myślę a odpisuje mi zupełnie ktoś nowy i nie wie o co chodzi. Piszę tym baranom że wszystkie informacje są zawarte w wszystkich wcześniejszych wiadomościach ale im się nie chce czytać na talewizje nie narzekam, ale pasek epg którego nie mam ponad półtora roku i wieszające się dekodery i obsługa klienta całkowicie do niczego
    ZaletyBrak
    WadyWieszające się dekodery brak paska epg
    MiejscowośćLigota
  • ~Piotr / 2022-01-03 19:02
    Ocena: 1.67 / 5
    to wielka pomylka.
    konsultanci z zerowym wyszkoleniem, brak wiedzy i ignorancja.
    Przy probie rozwiazania umowy brak wiedzy.
    Chce rozwiazac umowe ale konsultant mowi co innego a w mailu pisza cos innego.
    Za ich blad kazą placic przez nastepne dwa miesiace.
    Wadykrotko:
    zlodzieje
    MiejscowośćUK
  • ~Jan / 2022-01-03 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści krętacze, omijać szerokim łukiem. Sebastian Chmura cwaniak i cham.
    Zaletybrak
    Wadycałość i infolinia dno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2022-01-02 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości indywidualnego doboru programów do pakietu, mnóstwo nikomu niepotrzebnych śmieci. Liczy się jakość, a nie ilość. Oglądam jakieś 2% programów z oferty.
    Druga sprawa to nieustające ponaglenia o zapłatę wyświetlające się trzy razy dziennie pomimo tego, że od lat nie spoźniłem się nawet jeden dzień. Prosiłem o wyłączenie tej kretyńskiej funkcji, BOK twierdzi, że to niemożliwe. No to macie jedną gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych specjalnych
    WadyWymienione powyżej.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~tomasz / 2021-12-29 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    właśnie skończyłem 25 minutowe czekanie na infolinii, bez odbioru z drugiej strony.
    Płace abonament 81,99 co miesiąc. Brak możliwości odbioru programów na
    pl.canalplusonline.pl. Czarna plansza, nie mogę obejrzeć meczu, jestem wkurzony.
    Nie rozumiem tego.
    Tomasz
  • ~Pit / 2021-12-29 00:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których s promocje.
    jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.
    WadyBrak szacunku dla starych klientów
  • ~Damian / 2021-12-26 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
    WadyDekodery i piloty
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Filwoj / 2021-12-26 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
  • ~Zibi / 2021-12-24 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
    Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
    No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
    Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
    Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
    NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
    I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
    Mimo oplaconego rachunku.
    Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
    MiejscowośćLondyn
  • ~Rafał / 2021-12-22 11:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje.
    Zaletyżadne
    Wadyzłodzieje
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2021-12-16 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLodz
  • ~Ja / 2021-12-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje i naciagacze wzielam 2 dekodery w salonie a przypisali mi 3 chore nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZlodzieje
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Sławomir / 2021-12-15 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści podczas podpisywania umowy wcisneli mi NETFLIX niby zadarmo na mieśąc ale do rahunku doliczają mi 50zł teraz nikt nie chce odebrać telefonu zwykli oszuści i złodzieje.
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćMiędzyrzecz Ķęszyca Leśna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963