Zmiana kanałów tragedia miało być tematycznie.zobaczcie gdzie dali TVN turbo z tematyką. I wiele innych pozażka
ZaletyUuuuuu
WadyEeeeeee
MiejscowośćWrocław
~czkawka / 2014-12-02 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Miałam ocieplanie bloku i musiałam zdjąć antenę z balkonu. Zamówiłam montera z nc+, żeby przyszedł i założył z powrotem. Facet stwierdził, że z tym talerzem, to nie będę odbierać nic w HD i wcisnął mi nowy za 80 zł. Cały czas gadał, jak to możliwe, że w biurze mi nic nie powiedzieli. Po jego wyjściu zadzwoniłam do biura nc+ i tam mi powiedzieli, że nie trzeba było tego talerza zmieniać. Zostałam oszukana, ale nc+ nie bierze za tego oszusta odpowiedzialności, ponieważ: "monterzy mają zarejestrowaną własna działalność gospodarczą". Uważajcie na nc+! Nie dajcie sobie nic wcisnąć!
Zaletybrak
Wadynieuczciwość wobec klienta
~D / 2022-04-29 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna zmiana. Fatalna. Nieczytelne i nieintuicyjne. Powycinane uzyteczne dotąd funkcje. Brak możliwości ustawienia kilku list ulubionych programów - osobnej dla kanałów filmowych, osobnej dla sportu itd. Oczywiście nowe funkcje maja sens - jest lepszy dostęp do sieci itd ale czy trzeba było niszczyć stare?
Czy jest możliwość powrotu do starego oprogramowania? Wkrótce kończy się umowa. Jeśli się cos nie zmieni to jej nie odnowię
MiejscowośćWroclaw
~Dadan / 2022-06-01 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce. WSTAWIŁAM OPINIE PANI KASIEK JEŻELI MOŻNA TO BARDZO BYM PROSIŁA O NAPISANIE CZY JEST MOZLIWOŚĆ ABY ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY BO JA PODPISAŁAM NOWĄ UMOWĘ OKOŁO 4MIESIĄCE TEMU I MAM CHOLERA TERA PŁACIĆ PRZEZ PREAWIE 2 LATA ABONAMENT PO TEJ POJE...EJ AKTUALIZACJI??????DZWONIŁAM NA INFOLINIE I pAN MI POWIEDZIAŁ ZE NIE MA MOŻLIWOŚĆI POWROTU DO WCZEŚNIEJSZEJ AKTYUALIZACJI A W TEJ CHOLERNEJ NOWSZEJ NIBY WERSJI TO JEST PORAŻKA WYDAJE MI SIE ŻE ONI MAJĄ NAS GŁĘBOKO W D,,,E BO NIC Z TYM NIE ROBIA I PEWNIE NIE ZROBIA I BEDZIE TRZEBA SIE MĘCZYĆ Z TA AKTUALIZACJA TO CHYBA NIC NIE DA JAK BĘDZIEMY TUWPISYWAĆ WPISY TRZEBA DZIAŁAC NIE WIEM JAK ALE MOŻE NIE PLACIC ABONAMENTU ALBO IŚĆ DO JAKIEGOŚ PRAWNIKA CZY MOŻNA NA PODSTAWIE ZABRANIA PONAD POŁOWY FUNKCJI ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY JEŻELI BĘDZIE TO MOŻLIWE TO ZROBIĘ TO NATYCHMIAST!!!!JEŻELI OSOBA KTÓRA ZARZĄDZA TYM WSZYSTKIM I JAKO JEDYNA BY MOGŁA ZROBIĆ TAK ABY COFNĄĆ TO BARDZO PROSZE ABY WRÓCIĆ DO POPRZEDNIEJ WERSJI BO STRACICIE MNÓSTWOOOOOOOOO KLIENTÓW (NO CHYBA ŻE O TO wAM CHODZI).
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćWłocławek
~Dam / 2020-11-14 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Dno i 3 metry mulu. od czasu Wizji bylem z canal+ lecz teraz zeby miec sensowny pakiet musze placic ok 160 zl a w polsacie mam to samo za ok 100zl. Natretni caly czas co 2 dni wydzwaniaja z swoja "oferta" byle tylko przedluzyc umowe i nie rozumieja ze NIE CHCE !. Polsat ich pozamiatal.
Zaletyteraz brak
Wadycena i natretni jak domokrazcy czy jechowi
MiejscowośćGliwice
~Damian / 2022-01-26 17:26
Ocena: 1.00 / 5
jestem ich abonentem jeszcze od czasów wizji tv, powiem tak jeszcze do 2015 było ok natomiast po 2015 do teraz to kpina, sprzęt który żyje własnym życiem a co najlepsze stali abonenci są traktowani jak śmiecie (no tak jak już im płacą to po co dobrze ich traktować) brak możliwości wymiany sprzętu na taki który by działał, gdzie taka opcja jest jak najbardziej dostępna dla nowych abonentów... no to chyba jakaś kpina z reguły jest odwrotnie ale nie w szwabskiej platformie, nikomu nigdy więcej tego złodziejstwa i oszustwa NIE POLECĘ!!!
Zaletyobecnie już brak
Wadywszystko, począwszy od jakości sprzętu a skończywszy na beznadziejnej i chamskiej obsłudze klienta
MiejscowośćJanów Lubelski
~Damian / 2023-03-08 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w terminie otrzymałem od nich nawet mailowe potwierdzenie że wypowiedzenie przyjęte, a termin rozwiązania umowy upływa z dniem 28.02.2023. W dniu dzisiejszym dostałem fakturę za abonament na nowy miesiąc.
Po przesłaniu im całej korespondencji i rozmowie z infolinią dostałem wiadomość że przedłużyłem umowę w dniu 02.02.2023 choć oczywiście tego nie zrobiłem. Skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów i dodatkowo pozwę ich o próbę wyłudzania. Miałem abonament od 13 lat i tak mi podziękowali
MiejscowośćBędzin
~Damian.Z / 2012-11-24 00:28
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu tv N mam 6 miesięcy i czekam kiedy skończy sie umowa i wracam do Polsatu
ZaletyBrak zalet
WadyTylko wady co 2gi program nie ma głosu wyłączają sie programy w trakcie oglądania , kabli żeby podłączyć multiroom z 20dziescia nigdy wiecej a jeszcze można wymieniać tragedia
~Dan / 2022-08-10 22:20
Ocena: 1.00 / 5
To jakas paranoja od dzis zmienili wszystkie kanaly co to ma na celu, jakis " menager *** " wymyslil ze ludziom wszysko zagmatwa , jak tego nie zmienia jak bylo to rezygnuje z abonamentu .
Moja ocena jest inna do tej pory byla 4 gwiazdki ale po zmianie kanalow jest 1
4 lata abonament
WadyZmiana kanalow
~Daniel / 2022-08-12 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Co za idiota pozmieniał kanały!
To moje ostatnie przedłużenie umowy.
ZaletyBrak
MiejscowośćSande i Vestfold
~Daniel / 2023-04-13 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują podczas rezygnacji z umowy .Napisałem wypowiedzenie miesiąc wcześniej tak jak ma być a oni w wiadomości przysłali mi odpowiedź, że moja umowa nie konczy się 31.05.2023 tylko 31.05.2024 i to już 3 razy tak miałem. Trzeba dobrze patrzeć bo liczą na to ,że się uda oszukać
Zaletybrak
WadySame wady
MiejscowośćLublin
~Daniel / 2023-04-19 01:00
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie myślcie o korzystaniu z usług Canal +. O wadach tej firmy mógłbym napisać książkę, wspomnę tylko o kilku w skrócie:
- w tych czasach internetu wiązanie się jakąkolwiek umową mija się z celem, 2 lata to dużo czasu, a gdy okaże się ile wad ma ta telewizja i dekodery już będzie za późno i przez 2 lata nie będzie można wypowiedzieć umowy, nie róbcie tego !
- dekodery to jakaś porażka, już stary biały dekoder od Canal+ był zacofany jakieś 20 lat i non stop się wieszał i zwalniał, ale to nowy mały czarny dekoder od nich pokazał jak bardzo można schrzanić dosłownie wszystko.
- dekoder 4K z dedykowanym w pakiecie twardym dyskiem nie nagrywa w 4K, to znaczy coś nagra, ale nie odtworzysz tego, ponieważ każde nagranie 4K przycina i zwalnia tak, że nie idzie tego oglądać, reklamacje nic nie pomagają.
- menu nowych dekoderów to już całkowita porażka, jest zaprojektowane tak, aby jak najbardziej utrudnić życie, nie wierzę, że ktoś to zrobił przez przypadek, to musi być jakiś sabotaż producenta tych dekoderów
- brak aktualizacji czasu programów w EPG powoduje, że prawie każdy program nie nagra ci się w całości i zostanie ucięty, nawet jak nagrywasz je z zapasem 15 minut.
- duuuużo taniej wychodzi kupno osobnych pakietów telewizji, choćby Canal+ w firmach internetowych
Podsumowując, myślałem, że już nic nie można bardziej schrzanić po tych kilku latach doświadczenia z Canal+, ale oni pokazali, że to co już jest beznadziejne, może być jeszcze gorsze. Nawet nie myślcie, aby wykupić abonament z dekoderem w tej firmie, omijajcie z daleka, dobrze wam radzę.
MiejscowośćSzczecin
~danielremannn / 2023-12-18 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. uszuści, złoldzieje, korupcja
Początkowo byłem podekscytowany, subskrybując tę usługę streamingową, jednak z biegiem czasu moje doświadczenia były coraz mniej satysfakcjonujące. Po pierwsze, jakość transmisji pozostawia wiele do życzenia. Nawet przy szybkim łączu internetowym często dochodzi do nagłych spadków jakości obrazu, co wpływa negatywnie na moje oglądanie.
Niestety, oferta treści również nie jest zbyt imponująca. Większość popularnych tytułów jest dostępna na innych platformach, a oryginalne produkcje tej usługi nie zawsze spełniają moje oczekiwania. Dodatkowo, interfejs użytkownika jest mało intuicyjny, co sprawia, że trudno znaleźć interesujące mnie filmy i seriale.
Największym zawodem jest jednak obsługa klienta. Gdy próbuję uzyskać pomoc w związku z problemami technicznymi, otrzymuję jedynie ogólniki i powolne reakcje. To nie jest to, za co płacę. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że istnieją lepsze opcje na rynku streamingowym, które oferują więcej za tę samą cenę.
~daniemi / 2020-09-01 10:29
Ocena: 1.00 / 5
DNO. Nie można na to coś liczyć. Youtube dział płynnie, netflix też, a włączysz to dziadostwo i rwie, rozłącza. Problem jest także z logowaniem. nigdy nie pamięta ostatnio zalogowanego urządzenia i trzeba je zastępować, więc po paru razach blokuje się dostę do konta na dwa tygodnie. ktoś powinien za to beknąć, bo tak naprawdę ta oferta niby jest a jej nie ma...
~Danny / 2023-02-07 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Firma niby na czasie ale komuna została. Oczekiwanie na operatora w moim przypadku 45 min po czym rozłączyłem się i kolejne 12 minut czekania. Wada była zgłaszana co najmniej 5 razy, po czym dostałem zapewnienia od operatora że sprzęt zostanie wymieniony na nowy w punkcie nc+. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że zderzyłem się z zamkniętym stoiskiem że sprzęt musi zostać najpierw sprawdzony a ja mam godzinę czekać na decyzję. Poważna firma nie wysługuje się klientami. Ja nie mam przyjemności być ich pracownikiem frajerem i dowozić ich sprzęt do punktu, szukać parkingu i tracić czas który jest zbyt cenny dla mnie. Straciłem ponad 3 godziny na dojazd i oczekiwanie na decyzję że wcisnęli mi wadliwy sprzęt. Brawo dla polityki firmy. Kurierów nie brakuje na rynku... Sprzęt powinien być dostarczany i odbierany pod dom. Wstyd, na zachodzie to by nie przeszło.
ZaletyOskar obiecuje że rozwiąże każdy problem
WadyOskar nie daje za wygraną i utrudnia kontakt z operatorem
~Danuta / 2023-02-03 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Sprzet beznadziejny -zawiesza sie,reaguje na pilota kiedy chce itp.
Jak ci ludzie poleciecieli w kosmos 50 lat temu ??? !!!
MiejscowośćJanowice Wielkie
~Darek / 2020-09-25 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści naciągacze dekoder się zawiesza po 5 dniach składałem reklamacje na dekoder to mi proponowali droższy za 15 PLN miesięcznie umowa w promocji 15 m gdy kupowałem a na umowie 15+1m aktywacji co za dno nie polecam
ZaletyOszuści
WadyNaciągacze
~Darek / 2022-05-03 05:34
Ocena: 1.00 / 5
Podejście firmy do klientów obrazuje fakt, że te nowe oprogramowanie rozsyłane jest etapami. Po pierwszej turze już były sygnały użytkowników, że to gniot, a oni uparcie serwują je kolejnym klientom, nie bacząc na negatywne opinie. Miałem zamiar wykupić większy abonament, ale teraz zastanawiam się jak tu rozwiązać umowę. Nie kupowałem tego, co mi teraz zaaplikowali.
ZaletyNie zauważyłem
WadyBrak czasu, żeby je wszystkie wymienić, z obsługą klienta na czele
MiejscowośćWarszawa
~darek / 2022-08-14 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Masakra Dlaczego zmiana kanałów??? Jak można tak traktować abonentów? 10 lat jestem waszym abonenetem i chyba wystarczy
Zaletybrak zalet
Wadyzmiana kanałów
MiejscowośćZamość
~Darek / 2022-09-24 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Canal Plus to dno i symbo!
S Z A M B O
Sk-y s-y z Szmba Plus samowolnie przedłużyli mi umowę którą terminowo wypowiedziałem ,,z końcem okresu minimalnego,, na co mam dokument.
Po zakończeniu umowy odniosłem sprzęt do Punktu gdzie odmówiono mi przyjęcia tegoż bowiem ,,Umowa w dalszym ciągu trwa,,.
Po trzech miesiącach reklamowania łaskawie przyznali się do błędu, informując o wysokiej karze za brak zwrotu sprzętu... który przecież już dwa razy odnosiłem im.
Na mój monit dostałem info, że przecież miałem miesiąc dostępu do TV za darmo!!!
Bezczelność bezgraniczna i cynizm niepowierny....
Nigdy nie odpowiadają merytorycznie na wątpliwości wysuwane w Reklamacjach traktują klienta z góry i jak półgłówka nie umiejącego myśleć.
Według Szamba Plus nawet jeśli oni popełnili ,,pomyłkę,, to i tak ma być ukarany klient.
ODRADZAM
ODRADZAM
ODRADZAM
Prawdziwe Szambo
ZaletyMogą ci wcisnąć niechcianą usługę, a później wykręcają się samemu mówiąc że nastąpiła ,,pomyłka,,