Dekoder wiesza się działa bardzo powoli i mało stabilnie.
ZaletyBrak
WadyBardzo niskiej jakości dekoder
Miejscowośćmoraków
~Choinska92 / 2022-02-14 09:20
Ocena: 1.33 / 5
Z NC+ miałam umowę 4 lata. O 4 za dużo. Oferta atrakcyjna była tak naprawdę tylko przez pół roku. Wysokie ceny, dekoder ciągle się zacinał, w przeciągu 4 lat wymieniałam 3 razy pilota od nc az w końcu kupiłam uniwersalny. Na koniec jak oddawałam dekoder po rozwiązaniu umowy Pan z NC nałożył na mnie karę w wysokości 60 zł za brak pilota w zestawie, który kupowałam osobno. Dziękuję, nie polecam
MiejscowośćStrzelce Krajeńskie
~Bartosz / 2022-02-11 20:39
Ocena: 1.00 / 5
....nadal nikt nie odbiera...zero kontaktu w sprawie reklamacji !!!!
ZaletyZero
Wady100
MiejscowośćZielona Góra
~Bartosz / 2022-02-11 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacją, canal plus sport2 niby q programie nba a tu k... tenis...od 30minut walczę z reklamacja, najpierw awatar potem człowiek hura, ale Pani od dekoderów wiex mnie przełączy...20minut i chu czekam dalej, wiem że nie zapłacę za kolejny okres ale czekam, no bo co tu k... robić w piątek!!! Zajebista rozrywka...czekam nadal...
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćZielona Góra
~kamil / 2022-02-10 20:01
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejna oferta, z miesiąca na miesiąc coraz gorzej, nie ma co oglądać, lepiej wziąć Netfliksa, cały sport wyleciał na płatne platformy, Liga Mistrzów,Bundesliga, a płacić trzeba dalej nie kupujcie tego dziadostwa
Zaletybrak zalet
Wadysame wady
MiejscowośćStalowa Wola
~Laila / 2022-02-09 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Dramat,złodzieje i oszuści.Mówią,że pod danym adresem jest dobry sygnał,podpisujesz umowę,kupujesz sprzęt za 299 zł a potem się okazuje,że sygnału nie ma i nie możesz zwrócić sprzętu bo przecież "to nie ich wina".Wszystko tylko nie Canal +.Omijać szerokim łukiem.
MiejscowośćŁódź
~Zażenowana Canal+ / 2022-02-07 12:02
Ocena: 3.00 / 5
Przeszłam z Polsatu do Canal+ i doznałam szoku! Najbardziej zależało mi na tenisie i co się okazuje, że transmitują tylko wybrane zawodniczki a nie całe turnieje! Nawet w TVPsport (jak mieli licencje) i w Polsacie (ATP) transmitują CAŁE TURNIEJE!!! Nie polecam. Wszystkim odradzam bo reklamując tenis kobiecy w Canal+ Sport nie wspominaliście o kilku meczach z turnieju!!! Jak np. w polfinale albo finale bedzie grać zawodniczka z poza waszej listy to nie pokażecie najważniejszych meczów w turnieju? Czuje się oszukana. Skandal!
WadyNawet bym nie wpadła na to, że można pokazywać wybrane mecze z całego turnieju a nie cały turniej. Kto w XXI wieku posuwa się do takich tanich sztuczek by pozyskać klienta? Oszukaliście mnie reklamując tenis WTA w Canal+ nie informując, że nie będziecie transmitować turniejów w całości!
MiejscowośćPoznań
~Lance / 2022-02-06 20:10
Ocena: 1.00 / 5
To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy.
~ME / 2022-02-05 10:40
Ocena: 3.00 / 5
Oferta wydawała się w porządku na początku. Szkoda tylko,że teraz na KAŻDYM kanale canal+ lecą mecze. Zapewniano mnie, że są to kanały czysto filmowe. Okropny spadek jakości usług.
MiejscowośćKraków
~R / 2022-02-04 20:35
Ocena: 1.67 / 5
Oferta programowa w porządku, ale obsługa beznadziejna. Porażka w możliwości zalogowania w zastępczej aplikacji ncgo+!!! Antena faktycznie beznadziejna przy wietrze czy opadach...
MiejscowośćSławno
~Dorota / 2022-01-31 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Po rozwiązaniu umowy zostałam poinformowana przez konsultanta w Punkcie Obsługi klienta, że nie muszę oddawać dekodera ponieważ jest to stary model i już go nie przyjmujmują. W miesiącu grudniu konsultaci kilkadziesiąt razy wydzwaniali z ofertami. Zapytałam jednego z nich czy muszę oddać dekodera ponieważ w POK zostałam poinformowana że nie ma potrzeby. Konsultant stwierdził że muszę oddać dekoder. Udałam się ponownie do Punktu Obsługi klienta z dekoderem i ponownie dekoder nie został przyjęty. Teraz otrzymałam pismo o naliczeniem kary 100zł za nie zwrócenie sprzętu w terminie. Przecież to jest jakiś obłęd. Nie chcę i nie potrzebuje tego dekodera chciałam go oddać ale po rozwiązaniu umowy firma chce naciągnąć byłych klientów na dodatkowe koszty. Po przeczytaniu poprzednich opinii widzę że taka praktyka jest stosowana nie tylko wobec mojej osoby. Złożyłam reklamacje czekam na odpowiedź.
WadyNaciąganie byłych klientów na dodatkowe koszty. Dezinformacja co innego na infolinii co innego w Puncie Obsługi Klienta
MiejscowośćBielsko-Biała
~Paweł / 2022-01-31 19:46
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam zepsuł mi się dekoder i konsultanci z infolinii blokują mi dostępu do wymiany na inny a płacić trzeba
ZaletyDuży wybór kanałów
WadyDrogi abonament
MiejscowośćJezowe
~Malgo / 2022-01-29 17:07
Ocena: 1.00 / 5
NC+ mamy już kilka lat,za każdym razem kiedy jest deszcz,śnieg,większy wiatr możemy wyłączyć tv,bo nie mamy obrazu jeden i ten sam komunikat " brak sygnału" facet,który do nas przychodził i ustawiał antenę zawsze mówił,że to tak już musi być inaczej się nie da przy czym był bardzo niemiły
ZaletyŻadne
WadyBrak jakichkolwiek upustów
MiejscowośćZABRZE
~Ps / 2022-01-29 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Bylem nc dlugi czas 4-6lat wiec myslalem ze ok ale nie mialem moduł cam przedluzylem dostalem 4k i tu zaczely siecproblemy po1 nikt mnie nie poinformowal ze starszych modelachoze niegrac po2 kazali abym modul odebrac punkcie wiec teraz traktują jako umowacpunkcie niema opcji powrotu do starego modulu tylko do konca umowy na nowym brakiem tv dziekuje juz nawet nie sporze na nc zenada dowidzenia
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćŁódź
~Bożena / 2022-01-28 18:10
Ocena: 4.00 / 5
Użytkownikami jesteśmy od ok. 20 lat. Przed kilku laty powstała zaległość 5 groszy, którą uznaliśmy za nieistotną. By dochować terminów płatności ustawiliśmy w banku stałe zlecenie. Teraz okazało się, że spowodu tak znikomej zaległości tracimy rabat z tytułu terminowych płatności i e faktury. Firma jest bardziej fiskalna niż urząd skarbowy, bo nawet tam znikoma zaległość nie jest egzekwowana. Tracimy wprawdzie tylko 5 zł, ale po takim incydencie zapewne nie skorzystamy z kolejnej propozycji tego operatora, ponieważ finalnie okazało się, że bez znaczenia dla dostawcy usług były długie lata wywiązywania się przez nas z umowy. Jesteśmy rozczarowani.
MiejscowośćZamość
~Gabriel / 2022-01-27 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Operator Canal+ to są totalni oszuści i naciągacze. Jestem ich wieloletnim klientem ale to co oni teraz robią to jest makabra .Abonenci służą im jedynie do płacenia abonamentu ,po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś ,cały czas nie idzie się z nimi dogadać. Mój problem z nimi zaczął się od popsucia dekodera do multiroomu .Obecnie posiadam biały dekoder box+ no i dekoder jak to sprzęt ma prawo się popsuć więc udałem się z nim do salonu żeby w salonie mi go wymienili na dobry .Pracownik salonu powiedział mi ,że mam dla pana propozycję żeby wymienić mój obecny dekoder na model wifi box+ tylko, że musiałby Pan zapłacić za niego aktywacje 49 zł ale on panu będzie dobrze chodził .Proszę Państwa myślałem ,że nie dosłyszałem ale nie to są jakieś kpiny ja mam zapłacić 49 zł za dekoder ? pytam się pracownika proszę pana ja chce wymienić na ten sam model co obecnie posiadam bo on mi dlugo służył i nie zgadzam się na inny model a tymbardziej na tego złoma jakim jest wifi box+ bo przy tym dekoderze przy jego częstych zawiechach to można nabawić się nerwicy albo i coś jeszcze a on jeszcze za to padło każe mi zapłacić 49 zł aktywacji .Jeszcze gorzej mnie zdenerwował jak powiedział ,że mój box+ już nie będzie wspierany bo z nimi są same problemy i te dekodery nie będą wspierane .Powiedziałem do niego panie czy wy sobie kpicie ,jeżeli pan mi nie wymieni tego dekodera na nowy tak jak ja chce na ten sam model to ja mam prawo zerwać umowe z wami bo w umowie właśnie ten dekoder widnieje a nie inny .Po chwili milczenia pracownik mówi nie mamy tego sprzętu na dzień dzisiejszy w salonie I niech pan zadzwoni na infolinię. Wróciłem do domu z zepsutym sprzętem i dzwonie na infolinię nie dość, że musiałem przejść przez Oskara ktury nie rozumie co się do niego mówi to jeszcze trzeba czekać na infolini bardzo długo żeby się połączyć .W końcu jak się człowiek dodzwoni to trafią na ludzi kturzy cały czas kręcą i tak bezczelnie kłamią, że szok oni normalnie są tam po to żeby z ludzi robić debili .Po połączeniu się mówię jaka jest sprawa, że popsuł mi się sprzęt, byłem w salonie no i odesłano mnie do was żeby załatwić sobie sprzęt a na infolini słyszę tak przecież to salon jest odpowiedzialny za sprawdzenie sprzętu I wydawanie ja mówię wiem ale ponoć nie mają tego typu dekoderów i kazali mi do was zadzwonić i dogadać się w czym rzecz ,kobieta mówi do mnie na infolini dobrze ja zgłoszę zamówienie proszę, czekać do 4 dni na odpowiedź na maila Czekałem 4 dni i nic nikt nie dzwoni zero odpowiedzi znowu dzwonie i znowu ta sama gadka .Wykonałem 3 telefony ,wysłałem maila do nich i cisza a telewizji nie mam już 8 dzień i ja nie mam sprzętu telewizji nie oglądam ale faktura do zapłaty przyjdzie .W końcu zadzwoniłem do innego salonu i dowiedziałem się że mają taki sprzęt i mi go udostępnia ale nie gwarantują mi czy on będzie dobrze chodził bo jest z nimi ostatnio duża awaria i ludzie dzwonia do nich ???? nie no żarty jakieś albo jestem chory stale zwodzenie .Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem im ,że jeżeli tak będzie to mam prawo zerwać umowę bo dostawca usług nie udostępnia mi sprzętu z kturego moge korzystać i dobrego sprzętu, wiecie co mi odpowiedziała babsko na infolini ,że będę musiał zapłacić karę a jak Pan nie zapłaci to windykacje na mnie naślą. Ja jej mówię karę, windykację to ja was załatwię pójdę do rzecznika praw konsumentów i zobaczymy wtedy kto tutaj wygra oszuści. Ludzie nigdy więcej tej bandzie nie dam się namówić na rządna umowe dobrze ,że mam tylko na 12 miesiecy ale i tak za długo .Ostatnia szansa pójdę jesze tyko do jednego salonu jeżeli tam mi odmówią wale do rzecznika praw konsumentów. Nie podpisujcie z bandą złodzieji
ZaletyOszukiwać,kraść pieniądze
WadyWszystko
MiejscowośćBorek
~Seba / 2022-01-26 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder się wiesza, brak paska epg. Obsługa do niczego brak zainteresowania aby udzielić pomocy klientowi. Oni twierdzą że pomagają ale moje problemy jak były tak i dalej są
ZaletyPrzy dzisiejszym wyborze telewizji adekwatnie do ceny brak zalet
WadyObsługa pomoc techniczna i sprzęt totalne dno
MiejscowośćLigota
~Damian / 2022-01-26 17:26
Ocena: 1.00 / 5
jestem ich abonentem jeszcze od czasów wizji tv, powiem tak jeszcze do 2015 było ok natomiast po 2015 do teraz to kpina, sprzęt który żyje własnym życiem a co najlepsze stali abonenci są traktowani jak śmiecie (no tak jak już im płacą to po co dobrze ich traktować) brak możliwości wymiany sprzętu na taki który by działał, gdzie taka opcja jest jak najbardziej dostępna dla nowych abonentów... no to chyba jakaś kpina z reguły jest odwrotnie ale nie w szwabskiej platformie, nikomu nigdy więcej tego złodziejstwa i oszustwa NIE POLECĘ!!!
Zaletyobecnie już brak
Wadywszystko, począwszy od jakości sprzętu a skończywszy na beznadziejnej i chamskiej obsłudze klienta
MiejscowośćJanów Lubelski
~Łukasz / 2022-01-25 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Po rozwiązaniu umowy dzwoniłem na BOK żeby się dowiedzieć czy muszę oddać sprzęt. Zostałem poinformowany ze NIE. Następnie po 2 miesiącach otrzymuje karę 560 zł za to że nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwróciłem i kara została anulowana, więc kolejny raz napisałem emaila czy już jestem rozliczony. Otrzymałem emaila że TAK, jestem na 0.
Następnie po miesiącu otrzymuję listownie karę 100 zł za to, że zwróciłem dekoder po terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Na zapłate mam 2 dni.
Canal+ jest mistrzem w dezinformacji i naliczaniu kar.
Wystarczyło napisać emaila/zadzwonić żeby mnie poinformować wcześniej, że jednak muszę oddać sprzęt, a nie czekać i naliczać karę.
Nigdy więcej już Canal+. W dzisiejszych czasach brak szacunku do klienta jest niewybaczalny.
WadyDezinformacja, wprowadzanie ludzi w błąd
MiejscowośćPłock
~Mariusz / 2022-01-23 10:18
Ocena: 1.33 / 5
Katastrofa ludzie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy biuro obsługi klienta uważam że pracują tam same głąby nic nie jesteś w stanie załatwić