Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2285 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2022-03-20 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielkie g....
    Brak wyszukiwania programów telewizyjnych
    Brak segregowania programów telewizyjnych wg gatunków
    Trudno odszukać nagrany program
    Groch z kapustą
    Wszystko mało czytelne
    ZaletyBrak
    WadySame wady z nowym oprogramowaniem
    MiejscowośćOława
  • ~Zirytowany klient / 2022-03-20 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe, beznadziejne menu, skutecznie zniechęca mnie do przedłużenia upływającej niedługo (na szczęście!) umowy.
    ZaletyZachęca do zmiany firmy
    WadyNowe menu jest totalnie nieintuicyjne, nieprzyjazne użytkownikowi, nieczytelne, po prostu brak słów.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Zbyszek / 2022-03-20 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja żona się popłakała jak zobaczyła to badziewie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkiw możliwe
    MiejscowośćŁomianki
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Michał / 2022-03-19 22:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil wymyślił nowe oprogramowanie.
    Tragedia nic nie czytelne.
    Po upływie terminu umowy rezygnuje
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćNowe Chechło
  • ~Mariusz / 2022-03-19 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji oprogramowania nasuwa się tylko jedno słowo - DRAMAT!
    MiejscowośćKraków
  • ~Zdz / 2022-03-19 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie polecam nc plus.Mam problem z dekoderem. odsyłają od 1 do 2 konsultanta trwa to godzinami ostatni raz z Nimi podpisałem umowę. SZCZERZE NIE POLECAM!
    MiejscowośćPółczno
  • ~ARNOLD / 2022-03-19 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada dzwonię na infolinię po 25 min kobieta mnie przełączyła na inny dział i minęło następne 50 min i dalej czekam. Multi room się wiesza główny dekoder zresztą też nigdy nie pokazuje mi listy programów chdz zasięg mam bardzo dobry.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Arbi / 2022-03-19 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to masakra.
    Malutkie literki, żeby coś przeczytać muszę zakładać okulary.
    Na tle lecącego filmu zupełnie nieczytelne menu.
    Jeśli tego nie zmienią to się pożegnamy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćKońskie
  • ~X / 2022-03-18 23:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA
    ZaletyNie widzę
    WadyBałagan i nieczytelność
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Iwka / 2022-03-18 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji zero czytelności o danym programie. Zniknęła opcja nagrywania tego samego programu - wcześniej naciskając w opcjach można było wybrać ten sam program w innych dniach, obecnie tego brak. Kompletnie nieintuicyjne menu. Zastąpienie listy nagranych programów przez ikony to wielkie nieporozumienie.
    ZaletyStaram się znaleźć
    WadyNieczytelne menu, brak intuicyjnego wyszukiwania, dekoder się zawiesza
    MiejscowośćRybnik
  • ~Tomasz / 2022-03-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia wszystko pięknie przy zakupie
    W praktyce mega zawiedziony.
    Polsat za te same 130 zł 30 razy lepszy .i jeszcze ten dekoder .działa jak chce .
    NIE POLECAM
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
    MiejscowośćZgierz
  • ~Niezadowolony klient / 2022-03-16 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnału, nie odbierałam żadnych kanałów. Brak reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału, obchodzi ich tylko abonament, najlepiej największy.
    Nie polecam , omijać z daleka.
    ZaletyNie zauważyłam żadnej przez ponad 10 lat użytkowania. Ostatnia umowa płatna do końca, chociaż żadnego programu nie odbierałam!
    WadyŻadnej reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału. Nastawcie się, że będziecie płacić za nic.
    MiejscowośćPińczów
  • ~Ala / 2022-03-14 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja
    Od dwóch tygodni codziennie telefony ( w godzinach pracy.) Cały czas ta sama odpowiedź, że umowa kończy się w sierpniu i na tą chwilę nie wiem czy będę przedłużać. Codziennie ten sam cyrk, ja swoje a oni swoje.
    Nie ma możliwości dodzwonienia się, aby wycofać zgodę na kontakt telefoniczny.
    ZaletyBrak
    WadyMaltretują telefonami
  • ~Maciej / 2022-03-12 23:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem wieloletnim klientem canal+ (od czasów n telewizji), oferta programowa jak na razie najlepsza na rynku. Mam też dekoder Polsatu (ale tu raczej nie oczekujmy cudów). Z reguły załatwiam sprawy w punkcie sprzedaży bo na infolinii ciężko czasami sie dogadać. Najlepiej załatwiać sprawy w jednym punkcie, od lat chodzę do pana Mariusza z Jubilerskiej, zawsze uśmiechnięty, pomocny i rzeczowy. Ostatnio miałem problem z jedym z dekoderów (po burzy) chyba sie spalił, dostałem nowy w 4K tym razem od pana Adriana (też bardzo mily facet i konkretny) - generalnie jestem zadowolony. Mogliby w weekendy wrzucac wiecej nowosci filmowych.
    Zaletymiła obsługa
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arkadiusz / 2022-03-12 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder się zawiesza i każdy umywa ręce w tej sprawie nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Karbowski / 2022-03-07 14:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie podoba mi się ,że dwóch komentatorów komentuje mecze piłkarskie i nie tylko.
    Gadają między sobą jeden skończy drugi zaczyna. Nie ma przez to żadnej więzi z telewidzem,który ogląda transmisje.
    Co mi da że wycisze głos jak traci się przez to atmosferę meczu.
    Przecież było by lepiej aby był jeden komentator w czasie meczu. A eksperci niech sobie pogadają po meczu.
    I tak ku...rwa nic się nie zmieni.
    Szkoda zachodu.
    ZaletyDuży wybór
    MiejscowośćTychy
  • ~Tomasz / 2022-03-07 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Co ja zrobiłem?!!!
    Miało być tak pięknie za 130 zł.a okazuje się że to wielki badziew .
    Kanały się powtarzają i w dodatku połowa z nich nie chodzi .Wcześniej miałem polsat za 100 zł ,był 100 razy lepszy .
    Teraz dwa kata męczarni i halo na własne życzenie.
    W dodatku pilot co 7 raz reaguje na dotyk .
    Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyGorszy od Polsatu
    MiejscowośćZgierz
  • ~Nigdy Canal Plus / 2022-03-06 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam największy pakiet internetowy który powinien się nazywać transfer minus . Przez cały okres trwania umowy internet się zawiesza notorycznie .. nie mówiąc już o puszczeniu filmu np na dwóch urządzeniach bo to graniczy z cudem .. a dzwoniąc czy pisząc na do działu technicznego ciągle słyszysz jedno i to samo że nic więcej nie są w stanie zrobić . OSTATNI RAZ WASZA USLUGA !!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~Karol / 2022-03-06 13:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Przysłali voucher na online, ale przez pół dnia się aktywuje (nie doczekałem sie). Zamknąłem konto
    ZaletyNie dali szansy na ocenę
    WadyNie dali szansy na ocenę
    MiejscowośćBarcin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 777
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148