Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA
ZaletyNie widzę
WadyBałagan i nieczytelność
MiejscowośćBydgoszcz
~Iwka / 2022-03-18 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Po aktualizacji zero czytelności o danym programie. Zniknęła opcja nagrywania tego samego programu - wcześniej naciskając w opcjach można było wybrać ten sam program w innych dniach, obecnie tego brak. Kompletnie nieintuicyjne menu. Zastąpienie listy nagranych programów przez ikony to wielkie nieporozumienie.
ZaletyStaram się znaleźć
WadyNieczytelne menu, brak intuicyjnego wyszukiwania, dekoder się zawiesza
MiejscowośćRybnik
~Tomasz / 2022-03-18 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia wszystko pięknie przy zakupie
W praktyce mega zawiedziony.
Polsat za te same 130 zł 30 razy lepszy .i jeszcze ten dekoder .działa jak chce .
NIE POLECAM
ZaletyOszuści
WadyOszuści
MiejscowośćZgierz
~Niezadowolony klient / 2022-03-16 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnału, nie odbierałam żadnych kanałów. Brak reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału, obchodzi ich tylko abonament, najlepiej największy.
Nie polecam , omijać z daleka.
ZaletyNie zauważyłam żadnej przez ponad 10 lat użytkowania. Ostatnia umowa płatna do końca, chociaż żadnego programu nie odbierałam!
WadyŻadnej reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału. Nastawcie się, że będziecie płacić za nic.
MiejscowośćPińczów
~Ala / 2022-03-14 11:09
Ocena: 1.67 / 5
Paranoja
Od dwóch tygodni codziennie telefony ( w godzinach pracy.) Cały czas ta sama odpowiedź, że umowa kończy się w sierpniu i na tą chwilę nie wiem czy będę przedłużać. Codziennie ten sam cyrk, ja swoje a oni swoje.
Nie ma możliwości dodzwonienia się, aby wycofać zgodę na kontakt telefoniczny.
ZaletyBrak
WadyMaltretują telefonami
~Maciej / 2022-03-12 23:45
Ocena: 4.33 / 5
Jestem wieloletnim klientem canal+ (od czasów n telewizji), oferta programowa jak na razie najlepsza na rynku. Mam też dekoder Polsatu (ale tu raczej nie oczekujmy cudów). Z reguły załatwiam sprawy w punkcie sprzedaży bo na infolinii ciężko czasami sie dogadać. Najlepiej załatwiać sprawy w jednym punkcie, od lat chodzę do pana Mariusza z Jubilerskiej, zawsze uśmiechnięty, pomocny i rzeczowy. Ostatnio miałem problem z jedym z dekoderów (po burzy) chyba sie spalił, dostałem nowy w 4K tym razem od pana Adriana (też bardzo mily facet i konkretny) - generalnie jestem zadowolony. Mogliby w weekendy wrzucac wiecej nowosci filmowych.
Zaletymiła obsługa
Wadybrak
MiejscowośćWarszawa
~Arkadiusz / 2022-03-12 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder się zawiesza i każdy umywa ręce w tej sprawie nie polecam
ZaletyBrak
~Karbowski / 2022-03-07 14:58
Ocena: 4.00 / 5
Nie podoba mi się ,że dwóch komentatorów komentuje mecze piłkarskie i nie tylko.
Gadają między sobą jeden skończy drugi zaczyna. Nie ma przez to żadnej więzi z telewidzem,który ogląda transmisje.
Co mi da że wycisze głos jak traci się przez to atmosferę meczu.
Przecież było by lepiej aby był jeden komentator w czasie meczu. A eksperci niech sobie pogadają po meczu.
I tak ku...rwa nic się nie zmieni.
Szkoda zachodu.
ZaletyDuży wybór
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2022-03-07 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Co ja zrobiłem?!!!
Miało być tak pięknie za 130 zł.a okazuje się że to wielki badziew .
Kanały się powtarzają i w dodatku połowa z nich nie chodzi .Wcześniej miałem polsat za 100 zł ,był 100 razy lepszy .
Teraz dwa kata męczarni i halo na własne życzenie.
W dodatku pilot co 7 raz reaguje na dotyk .
Nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyGorszy od Polsatu
MiejscowośćZgierz
~Nigdy Canal Plus / 2022-03-06 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam największy pakiet internetowy który powinien się nazywać transfer minus . Przez cały okres trwania umowy internet się zawiesza notorycznie .. nie mówiąc już o puszczeniu filmu np na dwóch urządzeniach bo to graniczy z cudem .. a dzwoniąc czy pisząc na do działu technicznego ciągle słyszysz jedno i to samo że nic więcej nie są w stanie zrobić . OSTATNI RAZ WASZA USLUGA !!
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćBytom
~Karol / 2022-03-06 13:17
Ocena: 2.67 / 5
Przysłali voucher na online, ale przez pół dnia się aktywuje (nie doczekałem sie). Zamknąłem konto
ZaletyNie dali szansy na ocenę
WadyNie dali szansy na ocenę
MiejscowośćBarcin
~Jasnusz / 2022-03-05 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na oszustów -- podwyższając pakiet na jakiś czas bo ktoś ma taką ochotę, później nie może zmniejszyć!!! Banda oszustów.
ZaletyOszuści
WadyOszuści
~Gosia / 2022-03-04 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Jede wielki dramat modemy, nie działają wieszają się płacę 200 zeta miesięcznie i już wiem że składam wypowiedzenie umowy.
ZaletyŻadne
WadyZżadne
MiejscowośćWiskitki
~Hop / 2022-03-03 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zostalatalam oszukana po raz drugi.Musialam płacić karę za nie oddanie dekodera 100zl a drugi raz gdy zmarła sąsiadka okazało się że byłam podłączona pod jej talerz.Poinformiwalam instalatora o tym zdarzeniu bo rodzina zmarłej odłączyła mnie twierdząc że to jest ich satelita.Jestem 3 dzień bez tv a pan instalator do mnie z pratensją że to nie jego wina!!!!!!!!!!
MiejscowośćWejherowo
~Zbigniew / 2022-03-02 13:33
Ocena: 1.00 / 5
po prostu dno dno brak programow ktore byly w pakiecie zlodzieje zlodzieje
Wadysame wady
MiejscowośćBielicha
~Ostrzegam / 2022-02-28 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej beznadziejna firma z jaką miałam do czynienia.
1. Jeśli nie zapłacicie jednego rachunku (nawet po kilku latach bycia regularnie opłacającym rachunek abonentem), czekają was telefony od chamskich windykatorów, którzy straszą sądem (naprawdę) za 60 zł długu (naprawdę).
2. Co innego usłyszycie na Infolinii, co innego w punkcie obsługi, co innego w mailu, co innego dostaniecie pocztą.
3. Nachalne telefony w sprawie oferty jak chcecie zrezygnować.
4. Infolinia i rozwiązanie problemu? Dzwońcie, jak macie dużo czasu. Może odbierzemy.
5. Wymiana badziewnego dekodera, który nie zapamiętuje nawet ulubionych programów? Możesz o tym pomarzyć.
6. Chcesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony? Maksymalnie ci to utrudnimy.
7. Punkt obsługi klienta stacjonarny w Warszawie? Łomianki, Marki, Legionowo, Janki, Bemowo, obrzeża Warszawy. Nikt nie odbierze telefonu od was w tym punkcie. Godziny otwarcia np. Pn-sob 9:00 na stronie Canal+. (Nie dowiecie się, o której zamykają.)
8. Zwrot dekodera (starego sprzętu nic nie wartego, do wywalenia do śmieci): tylko osobiście!!! A w punkcie obsługi w Łomiankach totalna, chamska psychopatka. Takiej wrednej i chamskiej toksyny dawno nie spotkałam. Nie wiem jakiej narodowości, ale usłyszałam też, że nie lubi Polaków, bo zgrywają teraz bohaterów i udają, że pomagają (???!!!). Klientów przede mną zgłaszających nieprawidłowości też traktowała jak śmieci. Żenująca i żałosna osoba.
9. Jak nie oddacie dekodera na czas, to w mailu napiszą: kara 100 zł, pocztą (polską, nie mailem), dostaniecie wezwanie do zapłaty na 560 zł, a w punkcie obsługi nic się nie dowiecie (czy, ile i kiedy macie zapłacić) i jakiś chamski pracownik łaskawie odbierze od Was sprzęt twierdząc, że nie szanowaliście rzeczy należących nie do was, ale do Canal + (naprawdę). (W potwierdzeniu odbioru, jak się uparłam dziwnie mam wpisany stan: dobry (nie ma opcji na lepszą ocenę), a przy tym się nie uparłam, uparłam się, że nie wyjdę stamtąd, jeśli tego pani nie odbierze).
10. Nie dajcie się zastraszyć i zgłaszajcie sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, ja nie mogłam, umowa na firmę. Sama prowadzę 12 lat swoją firmę i przypominam klientom o zaległościach na plus 1000 zł w bardzo uprzejmy sposób. Nigdy nie musiałam współpracować z firmą windykacyjną.
11. Chrońcie Rodziców i starsze osoby przed oszustami z Canal+.
Konsultanci są nieuczciwi. Wbrew ustaleń dostałem kartę której nie mogłem używać we własnym tunerze, a na moją propozycję dokupienia modułu, oaproponowali kupić jeszcze jeden abonament z modułem.
Obecny Tuner ciągle się zawiesza, a po aktualizacji straciłem dokupiony do pakietu program, a konsultant wmawia mi że go nigdy nie miałem. Poza tym tuner po aktualizacji zawiesza się jeszcze bardziej, a nawet sam się zaczoł włączać.
Dla mnie miarka się przebrała. Są jeszcze inni na tym rynku.
ZaletyTV na kartę - ale to historia.
WadyWyżej opisane.
MiejscowośćZielona Góra
~Zawiedziona / 2022-02-25 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa brak indywidualnego podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek elastyczności, niekompetentna obsługa na infolinii. Salon sprzedaży w Sochaczewie ma w nosie klientów którzy umawiają usługę przez telefon. Brak kontaktu z klientem, zero odpowiedzialności za cokolwiek. Nie polecam. Podejście do człowieka jak do przedmiotu. Nie dość, że droga oferta to osoba kupująca pozostawiona jest ze wszystkim sama sobie. Brak pomocy, brak indywidualnego podejścia, brak rozwiązań dla nietypowych problemów, wszystko według schematu, nie przyjmowanie odpowiedzialności za własne błędy. Wystrzegajcie się tej telewizji. żałuje że przed podpisaniem umowy nie czytałam opinii na temat tej telewizji.
MiejscowośćLeszno
~Malgosia / 2022-02-22 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tą złodziejską telewizję!Mieliśmy z moim chłopakiem u nich telewizję przez cztery lata, ani raz nie zrobili nam żadnej promocji , kiedy odstąpiliśmy od umowy nękali nas , dosłownie nękali nas telefonami, żeby przedłużyć opcje ich chorych umów!!!!A na końcu kiedy po czterech latach bycia wiernym abonentem oczywiście rozliczyliśmy się ze wszystkich wpłat za telewizję oraz internet, który też mieliśmy i który w ogóle nam nie działał , przysłali nam wyrównanie w wysokości 100 zł , ludzie nigdy w życiu u was nie wezmę niczego i postaram się aby wszyscy moi znajomi byli tego samego zdania, jesteście żenujący!!!!A to co wy prezentujecie obecnie w waszej telewizji jest poniżej krytyki , w kolko powtorki !!!!! nie dziwię się że macie same negatywne opinie dodaje wam następną i mam nadzieję że wkrótce padnie cie jako Firma jako telewizja!!!!
ZaletyJedyną zaletą jest to że możecie w kółko oglądać te same filmy bo nic nowego nie puszczają!!!!
WadyNaciągają was po 100 -150 zł miesięcznie a jak chcecie odstąpić od umowy macie jak w banku nękanie telefonami!!!!!
MiejscowośćKraków
~Kris / 2022-02-20 22:46
Ocena: 1.00 / 5
Oglądam mecz tenisa online (bo oczywiście w tv nie transmitują), 3 decydujący set, 4:4, i koniec transmisji!!! Teraz mogę sobie popatrzeć na obraz: "zapraszamy na transmisję"!!! Wczoraj obraz swoje fonia swoje! Dzisiaj to. NIE POLECAM!!! ŻENADA!!!