ZaletyBrak
strona 55 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Arkadiusz / 2022-03-12 12:13
Dekoder się zawiesza i każdy umywa ręce w tej sprawie nie polecam -
-
~Karbowski / 2022-03-07 14:58
Nie podoba mi się ,że dwóch komentatorów komentuje mecze piłkarskie i nie tylko.
Gadają między sobą jeden skończy drugi zaczyna. Nie ma przez to żadnej więzi z telewidzem,który ogląda transmisje.
Co mi da że wycisze głos jak traci się przez to atmosferę meczu.
Przecież było by lepiej aby był jeden komentator w czasie meczu. A eksperci niech sobie pogadają po meczu.
I tak ku...rwa nic się nie zmieni.
Szkoda zachodu.ZaletyDuży wybórMiejscowośćTychy -
~Tomasz / 2022-03-07 13:52
Co ja zrobiłem?!!!
Miało być tak pięknie za 130 zł.a okazuje się że to wielki badziew .
Kanały się powtarzają i w dodatku połowa z nich nie chodzi .Wcześniej miałem polsat za 100 zł ,był 100 razy lepszy .
Teraz dwa kata męczarni i halo na własne życzenie.
W dodatku pilot co 7 raz reaguje na dotyk .
Nie polecamZaletyŻadnychWadyGorszy od PolsatuMiejscowośćZgierz -
~Nigdy Canal Plus / 2022-03-06 21:02
Posiadam największy pakiet internetowy który powinien się nazywać transfer minus . Przez cały okres trwania umowy internet się zawiesza notorycznie .. nie mówiąc już o puszczeniu filmu np na dwóch urządzeniach bo to graniczy z cudem .. a dzwoniąc czy pisząc na do działu technicznego ciągle słyszysz jedno i to samo że nic więcej nie są w stanie zrobić . OSTATNI RAZ WASZA USLUGA !! ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćBytom -
~Karol / 2022-03-06 13:17
Przysłali voucher na online, ale przez pół dnia się aktywuje (nie doczekałem sie). Zamknąłem konto ZaletyNie dali szansy na ocenęWadyNie dali szansy na ocenęMiejscowośćBarcin -
~Jasnusz / 2022-03-05 09:59
Uwaga na oszustów -- podwyższając pakiet na jakiś czas bo ktoś ma taką ochotę, później nie może zmniejszyć!!! Banda oszustów. ZaletyOszuściWadyOszuści -
~Gosia / 2022-03-04 22:16
Jede wielki dramat modemy, nie działają wieszają się płacę 200 zeta miesięcznie i już wiem że składam wypowiedzenie umowy. ZaletyŻadneWadyZżadneMiejscowośćWiskitki -
~Hop / 2022-03-03 20:08
Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zostalatalam oszukana po raz drugi.Musialam płacić karę za nie oddanie dekodera 100zl a drugi raz gdy zmarła sąsiadka okazało się że byłam podłączona pod jej talerz.Poinformiwalam instalatora o tym zdarzeniu bo rodzina zmarłej odłączyła mnie twierdząc że to jest ich satelita.Jestem 3 dzień bez tv a pan instalator do mnie z pratensją że to nie jego wina!!!!!!!!!! MiejscowośćWejherowo -
-
~Zbigniew / 2022-03-02 13:33
po prostu dno dno brak programow ktore byly w pakiecie zlodzieje zlodzieje Wadysame wadyMiejscowośćBielicha -
~Ostrzegam / 2022-02-28 23:37
Najbardziej beznadziejna firma z jaką miałam do czynienia.
1. Jeśli nie zapłacicie jednego rachunku (nawet po kilku latach bycia regularnie opłacającym rachunek abonentem), czekają was telefony od chamskich windykatorów, którzy straszą sądem (naprawdę) za 60 zł długu (naprawdę).
2. Co innego usłyszycie na Infolinii, co innego w punkcie obsługi, co innego w mailu, co innego dostaniecie pocztą.
3. Nachalne telefony w sprawie oferty jak chcecie zrezygnować.
4. Infolinia i rozwiązanie problemu? Dzwońcie, jak macie dużo czasu. Może odbierzemy.
5. Wymiana badziewnego dekodera, który nie zapamiętuje nawet ulubionych programów? Możesz o tym pomarzyć.
6. Chcesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony? Maksymalnie ci to utrudnimy.
7. Punkt obsługi klienta stacjonarny w Warszawie? Łomianki, Marki, Legionowo, Janki, Bemowo, obrzeża Warszawy. Nikt nie odbierze telefonu od was w tym punkcie. Godziny otwarcia np. Pn-sob 9:00 na stronie Canal+. (Nie dowiecie się, o której zamykają.)
8. Zwrot dekodera (starego sprzętu nic nie wartego, do wywalenia do śmieci): tylko osobiście!!! A w punkcie obsługi w Łomiankach totalna, chamska psychopatka. Takiej wrednej i chamskiej toksyny dawno nie spotkałam. Nie wiem jakiej narodowości, ale usłyszałam też, że nie lubi Polaków, bo zgrywają teraz bohaterów i udają, że pomagają (???!!!). Klientów przede mną zgłaszających nieprawidłowości też traktowała jak śmieci. Żenująca i żałosna osoba.
9. Jak nie oddacie dekodera na czas, to w mailu napiszą: kara 100 zł, pocztą (polską, nie mailem), dostaniecie wezwanie do zapłaty na 560 zł, a w punkcie obsługi nic się nie dowiecie (czy, ile i kiedy macie zapłacić) i jakiś chamski pracownik łaskawie odbierze od Was sprzęt twierdząc, że nie szanowaliście rzeczy należących nie do was, ale do Canal + (naprawdę). (W potwierdzeniu odbioru, jak się uparłam dziwnie mam wpisany stan: dobry (nie ma opcji na lepszą ocenę), a przy tym się nie uparłam, uparłam się, że nie wyjdę stamtąd, jeśli tego pani nie odbierze).
10. Nie dajcie się zastraszyć i zgłaszajcie sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, ja nie mogłam, umowa na firmę. Sama prowadzę 12 lat swoją firmę i przypominam klientom o zaległościach na plus 1000 zł w bardzo uprzejmy sposób. Nigdy nie musiałam współpracować z firmą windykacyjną.
11. Chrońcie Rodziców i starsze osoby przed oszustami z Canal+.ZaletybrakWadyoszustwa, chamska obsługa, utrudnienia wszystkiegoMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2022-02-26 08:21
Konsultanci są nieuczciwi. Wbrew ustaleń dostałem kartę której nie mogłem używać we własnym tunerze, a na moją propozycję dokupienia modułu, oaproponowali kupić jeszcze jeden abonament z modułem.
Obecny Tuner ciągle się zawiesza, a po aktualizacji straciłem dokupiony do pakietu program, a konsultant wmawia mi że go nigdy nie miałem. Poza tym tuner po aktualizacji zawiesza się jeszcze bardziej, a nawet sam się zaczoł włączać.
Dla mnie miarka się przebrała. Są jeszcze inni na tym rynku.
ZaletyTV na kartę - ale to historia.WadyWyżej opisane.MiejscowośćZielona Góra -
~Zawiedziona / 2022-02-25 11:40
Najgorsza obsługa brak indywidualnego podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek elastyczności, niekompetentna obsługa na infolinii. Salon sprzedaży w Sochaczewie ma w nosie klientów którzy umawiają usługę przez telefon. Brak kontaktu z klientem, zero odpowiedzialności za cokolwiek. Nie polecam. Podejście do człowieka jak do przedmiotu. Nie dość, że droga oferta to osoba kupująca pozostawiona jest ze wszystkim sama sobie. Brak pomocy, brak indywidualnego podejścia, brak rozwiązań dla nietypowych problemów, wszystko według schematu, nie przyjmowanie odpowiedzialności za własne błędy. Wystrzegajcie się tej telewizji. żałuje że przed podpisaniem umowy nie czytałam opinii na temat tej telewizji. MiejscowośćLeszno -
~Malgosia / 2022-02-22 15:06
Uważajcie na tą złodziejską telewizję!Mieliśmy z moim chłopakiem u nich telewizję przez cztery lata, ani raz nie zrobili nam żadnej promocji , kiedy odstąpiliśmy od umowy nękali nas , dosłownie nękali nas telefonami, żeby przedłużyć opcje ich chorych umów!!!!A na końcu kiedy po czterech latach bycia wiernym abonentem oczywiście rozliczyliśmy się ze wszystkich wpłat za telewizję oraz internet, który też mieliśmy i który w ogóle nam nie działał , przysłali nam wyrównanie w wysokości 100 zł , ludzie nigdy w życiu u was nie wezmę niczego i postaram się aby wszyscy moi znajomi byli tego samego zdania, jesteście żenujący!!!!A to co wy prezentujecie obecnie w waszej telewizji jest poniżej krytyki , w kolko powtorki !!!!! nie dziwię się że macie same negatywne opinie dodaje wam następną i mam nadzieję że wkrótce padnie cie jako Firma jako telewizja!!!! ZaletyJedyną zaletą jest to że możecie w kółko oglądać te same filmy bo nic nowego nie puszczają!!!!WadyNaciągają was po 100 -150 zł miesięcznie a jak chcecie odstąpić od umowy macie jak w banku nękanie telefonami!!!!!MiejscowośćKraków -
~Kris / 2022-02-20 22:46
Oglądam mecz tenisa online (bo oczywiście w tv nie transmitują), 3 decydujący set, 4:4, i koniec transmisji!!! Teraz mogę sobie popatrzeć na obraz: "zapraszamy na transmisję"!!! Wczoraj obraz swoje fonia swoje! Dzisiaj to. NIE POLECAM!!! ŻENADA!!! -
~Stanisława / 2022-02-20 16:29
Dzień dobry. Mam bardzo złe doświadczenia z użytkowaniem i obsługą klienta z korzystania z NC+ (CANAL+). Jestem już wściekła i bardzo zmęczona - mamy cztery dekodery, więc czas, który poświęcam na ciągłe bieganie od jednego do kolejnych dekoderów doprowadza mnie już do szału.
1. Nie ma ostatnio dnia, żeby nie pojawił się komunikat zmuszający mnie do ciągłego biegania z kartą od głównego dekodera.
2. Bieganie do punktu obsługi klienta z dekoderami ( wielokrotna wymiana) - co generuje koszty dojazdu i czekania - średnio 2 godziny lub odbiór następnego dnia.
3. Doradzanie zatrudnienie instalatora - prywatnie ( już raz płaciłam - nic nie dało, bo i tak biegam z dekoderami do punktu serwisowego lub kartą od dekodera głównego).
4.Obsługa w punkcie klienta - mam wrażenie, że jestem traktowana jak intruz. Poza tym bardzo słaba kompetencje - jak rozwiązać problem).ZaletyPrzykro mi, ale na ten moment nie widzę zalet.WadyOpisane wyżej.MiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Kamila / 2022-02-19 12:29
Brak szacunku do klienta. Słaba jakoś odtwarzania, blokady na każdym kroku. Nie polecam. ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćKielce -
-
~Leszek / 2022-02-19 01:01
Jestem abonentem tv satelitarnej Canal+ już kilka lat po pierwszym końcu umowy zdecydowałem się prawie na najwyższy pakiet tv za 130 zł teraz mi się kończy lecz za kolejne przedłużenie umowy nie ma opcji mniejszego rachunku ani mniejszego pakietu jedynie opcja wzięcia najwyższego za ok 140 zł na 2 lata taką dostałem propozycję od konsultanta z infolinii jednym słowem... Nie warto!!! ZaletyNa razie brakWadyNie zależy im na utrzymaniu klienta i nie można się dogadać.MiejscowośćPoznań -
~Wodnik / 2022-02-15 16:21
Opowiem i ja swoją historię.
Abonamentem C+ byłem od samego jej powstania. I pierwsze kilka lat można wspominać z sympatią.
Promocje, zaproszenia do kina, prezenty dla klientów.
A potem przyszło nowe i zaczęły się problemy.
Klient przestał być ważny, zaczęło się robienie kasy!
Na pól roku przez końcem umowy cotygodniowe telefony, propozycje nowej umowy, po coraz wyższej cenie.
Oraz arogancja i chamstwo ludzi z infolinii.
Gdy mówiłem ze jestem wieloletnim abonentem słyszałem śmiech.
Zrezygnowałem z ich "wspaniałej" oferty i mam święty spokój.
Mój (jeden) dostawca telewizji, Internetu, tel. stacjonarnej i komórkowej kontaktuje się ze mną raz na 2 lata, gdy przedłużamy umowę po tej samej cenie. Światłowód działa jak szalony.
Czego chcieć więcej? Jednego - nigdy więcej NC+!!!!
Ps. Gdybym był pracownikiem NC+ i przeczytał opinie o ich firnie, spaliłbym się ze wstydu!
ZaletybrakWadycały ten biznes to jedna wielka wadaMiejscowośćRzeszów -
~Mój nik / 2022-02-14 22:28
Dramat. Vod to jakis kabaret. Zamawiam film i ciagle wyskakuje blad. Trzeba resetowac dekoder co kilka minut,a film na 48h zamowiony. Nie ma jak obejrzeć. Internet dziala szybko bo netflix dziala bezblednie z rownoczesnym skypeem i 2 youtubami. Nie polecam tego czegos... ZaletyBrakWadyCena, jakosc uslug, jakosc sprzetuMiejscowośćMyślenice -
~Kris / 2022-02-14 22:25
Blokują dekoder zmieniając soft i w ten sposób zmuszając klienta do wymiany dekodera, Wydzwaniają całymi dniami za przedłużeniem umowy a potem olewają klienta.Konsultanci: porażka i chamstwo dzwonię na infolinię a panienka Marta G....., kilka razy rozłącza połączenie. multiroom porażka, wystarczy na kilka dni odłączyć dekoder i już go nie uruchomisz. Kontakt na stronie internetowej poniżej krytyki- odpowiedź to stara formułka i zero podejścia do klienta...... kasa, kasa i opłać abonament bo cię wyłączymy. A co ze zwrotem za brak możliwości oglądania po zablokowaniu dekodera.
Żabojady, więc co wymagać. Niestety na Polskim rynku brak alternatywyZaletyBrak !!!! no może Multi -room(kilka dekoderów) jeśli dziady ich nie zablokują.WadySameMiejscowośćParczew
strona 55 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »