Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2269 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bb / 2022-05-26 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    wedlug mnie nowe oprogramowanie pogorszylo korzystanie z uslugi. Mam problemy z odnalezieniem starych nagran, funkcja EPG to katastrofa, czesto nie wyswietla mi sie, ktory to jest numer odcinka serialu, czy jest mozliwy powrot do poprzedniej wersji oprogramowania? Ogolnie to oprogramowanie to jakis glupi zart.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelnosc
  • ~Beata / 2012-09-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam: namolni i upierdliwi przy łapaniu klienta a gdy jesteś już u nich to kręcą, oszukują i naciągają. Teraz uzasadnienie:
    Podpisałam z nimi umowę dziewięć lat temu, ale wzięłam telewizję n dla mamy, która się wyprowadziła z Warszawy i mieszkając na wsi miała gorszy dostęp do tych punktów. Tak więc umowa na mnie, ale telewizja dla mamy, bo ja od zawsze mam Cyfrę i NIGDY nie miałam z nimi problemów ani z odbiorem kanałów. Nie są tani, ale jakość mają najwyższą.
    Mama miała ciągle problemy z sygnałem, nikt za darmo nie przyjedzie, żeby ustawić antenę. Były takie chwile, że nie miała nic do oglądania. Kilka razy nagle znikł jakiś kanał, interweniowałam (nikt nie oddał pieniędzy za to, że nie miała kanału),ciągle pojawiało się okno, że rachunek niezapłacony, a był płacony regularniutko. Do tego przychodziły faktury bez wpisanej kwoty do zapłacenia i żadnej informacji o niedopłacie czy nadpłacie. NIC!!! Dziewięć lat temu abonament wynosił 39 zł, a w ciągu tych lat wzrastał i nikt nikogo nie informował o tym. Do tego nie rozszerzałam pakietu. Na koniec wynosił 50 zł. Dla mojej mamy na emeryturze każda kwota się liczy.
    Wreszcie mama się wściekła i poprosiła mnie o rozwiązanie umowy. W ciągu tych dziewięciu lat przeprowadziłam się i umowa się zapodziała. W lutym 2012 zadzwoniłam, że chcę rozwiązać umowę, to urzędas ledwo do głosu dał mi dojść taki był namolny z promocjami i obiecywankami pomocy technicznej. Wreszcie mu powiedziałam, że ja mam od lat cyfrę a mama jest wybitnie niezadowolona z ich usług i chcę definitywnie rowiązać umowę. Okazało się, że mama ma nadpłatę trzech miesięcy, więc rozwiązałam umowę i przez trzy miesiące nic już mama nie musiała płacić.

    Wydzwaniali do mnie jeszcze z pięć razy z jakimiś promocjami. Wreszcie naubliżałam jakiejś urzędasce, żeby się ode mnie...

    Przy rozwiązywaniu umowy zapytałam urzędasa przynajmniej w dwóch rozmowach czy jestem rozliczona, bo nie mam umowy, gdyż mi się zapodziała, czy coś muszę zrobić, bo nie mam regulaminu. Oczywiście urzędas stwierdził, że rachunki ok, ale o zwrocie dekodera nie wspomniał. To było w lutym, na przełomie marca.. W piątek dzwoni do mnie mama że przyszło pismo, iż ma zapłacić karę 500 zł za nieoddanie dekodera! Dzwonię więc na linię, nie ma możliwości połączenia się ze zwykłym działem technicznym, łączy mnie jakaś dziewczyna od promocji z jakimś kolejnym niedouczeńcem. Pytam go dlaczego żaden urzędnik mnie nie poinformował o konieczności zwrotu dekodera jeśli prosiłam o to, bo zagubiłam umowę. Mam prawo do cholery ją zgubić. Chcę się rozliczyć, a nieinformowanie mnie oznacza, że jest to zwykłe zatajanie informacji, by potem wyciągnąć 500 zł kary.
    Efekt? Jutro muszę jechać 130 km poza Warszawę do mamy, odebrać ten dziewięcioletni złom z pilotem, pewnie zakurzony, i przywieźć. Ciekawe czy mi naliczą "karę" za zużyty dekoder albo zniszczoną klapkę od pilota jak komuś tutaj.. Nie zapłacę im nawet złotóweczki.

    Po co im ten dziewięcioletni złom??? Mam podejrzenie, że oni potem ten złom przekazują innym, dlatego psują się ze starości i tak to idzie dalej..
    Zaletyżadnych
    Wadyfatalne traktowanie stałego klienta, kiepski dostęp do informacji, słaba oferta podstawowego pakietu, rozszerzony pakiet ma cenę porównywalną z innymi, kiepski sygnał, znikanie kanałów, tragiczne warunki by się od nich uwolnić, nieinformowanie klienta o wzroście abonamentu, nieinformowanie klienta w przypadku próśb o informacje
    miałam dziewięć lat, początkowo 39 zł, potem podwyższyli bez mojej wiedzy do 50 zł
  • ~BEATA / 2013-03-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM ZBULWERSOWANA NA POCZĄTKU ŁADNIE PIĘKNIE..A JAK MAM KŁOPOT Z DEKODEREM NIE RACZĄ WYMIENIĆ DO DIABŁA ZA CO MAM IM PŁACIĆ?ZŁODZIEJE JEDNE NIE KUPUJCIE TEJ TELEWIZJI!!!!!!!!
    ZaletyOBRAZOWO NA POCZATKU OK
    WadyKIEPSKI KONTAKT Z REKLAMACJĄ
    8MIESIĘCY
  • ~beata / 2022-01-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ to porażka .Umowa zawarta telefonicznie musi być rozwiązana na papierze w/g wzoru . Pracownicy nękają klienta kilkanaście razy dziennie że umowa się kończy ale nie informują że trzeba mieć wzór rozwiązania umowy . że trzeba wysłać ponad miesiąc wcześniej że ma być list polecony.Grają na zwłokę żeby wyciągnąć pieniądze za coś ,z czego klient nie korzysta .Celowo nie podają rzetelnych informacji .za nic biorą kasę i uważam że to ich trzyma przy życiu .Wysyłałam 3 razy rozwiązanie umowy bo ciągle było źle ,Pier.... firma radzę omijać szerokim łukiem .
    Zaletybrak
    WadyZatajają prawdę przed klientem Celowe działanie na niekorzyść klienta
    MiejscowośćMyszków
  • ~beata07 / 2017-11-20 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa , ich sprzet do odbioru to jakaś pomyłka, naciągają a wręcz oszukują jesli chce się przedłużyć umowę, niekompetentni,umowa całe szczęście do konca grudnia, mam już podpisaną umowę z POLSATEM i odbieram już ich telewizję , wszystko bez zarzutu, tanio, oferta szeroka i sprzet w koncu działa jak należy, TYLKO POLSAT CYFROWY.
    MiejscowośćBISKUPUEC
  • ~Beatricz / 2022-12-29 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu
  • ~bejka / 2022-04-26 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest koszmar będę rezygnować z abonamentu nie będę płacić za coś co nie nadaje się do użytku nawet na infolinii nikt nie wiedział jak rozwiązać problem
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Bernadeta / 2022-05-25 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Dziś po aktualizacji niczego nie można znaleźć, zero opisów, zmiana działania przycisków.. Totalny chaos!
    WadyNiestety same wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Beti / 2019-01-08 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zle traktowanie klienta w miejscu publicznym w salonie nc plus w galerii słonecznej w Radomiu. Odpowiedź pracownika...nie chce mi się z wami gadać...brak szacunku do osoby starszej i calkowite jej zlekcewarzenie. Mlody człowiek bez jakichkolwiek zasad kultury osobistej..wstyd zatrudniac takich pracowników.
    WadyPan nie nadaje się do pracy z ludźmi.
    MiejscowośćRadon
  • ~bewi / 2022-08-27 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne oprogramowanie,lista kanałów do niczego, wcześniejsza oprogramowanie było 100 razy lepsze Skończy mi się umowa - rezygnuję.
    ZaletyBrak
    WadyJW
  • ~bezior / 2013-01-04 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja, jestem z nimi juz 3 lata w sylwestra wyłączyli mi programy bez powiadomienia że mój abonament się skończył, zdzierżyłem to. 01 stycznia wpłaciłem 240 zł w celu przedłużenia umowy o kolejne 2 lata. W ciągu 3 dni jeszcze nie mam włączonych programów, po długim dzwonieniu i wysłuchaniu głupawych reklam w telefonie konsultant mówi że w ciągu 24 godzin zostaną kanały włączone i dalej nic. Na miejscu właściciela tej firmy wywaliłbym cały zarząd i powołał nowy bo betonu nie da się zreformować.
    3 lata próba przedłużenia na kolejne 2 bez powodzenia
  • ~bobi / 2013-01-02 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita poraszka z tą tlelwizją.Zmieniłem pakiet na lepszy i droższy a nie włączono mi go,dzwonię tam już przez 6 godzin bez przerwy i cały czas czekać na połączenie z konsultantem,ciekawe kto za te 6 godzin oczekiwania mi zwróci!Miałem mieć pakiet aktywny i nadal nic,ale rachunek większy za coś z czego nie korzystam. Nie polecam bo w punktach obslugi mówią co innego,telefoniczne jeszcze coś innego a w realu jest całkiem inaczej.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyCAŁA N TO WADA
    PONAD 14 MIESIĘCY
  • ~Bogdan / 2023-01-09 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, wszystkich telemaniaków.
    Jestem klientem nc+ później canal+ od mniej więcej 12 lat. Teraz jest naprawdę źle, zastanawiam się czy nie przejść do Polsatu lub czegoś prywatnego bo z tego to się lipa robi, kanały powtarzane, do 100 czasami trzy razy, wykupowane filmy na 48h zaczynają działać za 24h, multiroom tragedia, dekodery stare jak świat i jest bardzo drogo. Pozdrawiam
    ZaletyPrzyzwyczajenie
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁuków
  • ~Bolo / 2022-12-05 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder wiesza się od aktualizacji czyli od kwietnia. Pozabierali funkcje do nagrywania ,nieczytelne menu, bajzel w nagraniach. Nic z tym nie robią żeby cokolwiek poprawiać radzę omijać z daleka
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKatowice
  • ~Bolo / 2023-05-27 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu bez EPG a już myślałem że idzie ku lepszemu
    ZaletyDobry ten stary soft był nieeee?
    WadyFajny ten nowy soft taki zawieszający się nieczytelny potrzebujący internetu kratkujacy obraz
    MiejscowośćKatowice
  • ~Boloj / 2023-01-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Na FB jest grupa calal + która składa się w dużej mierze ze sprzedawców tego chłamu. Bardzo im się nie podoba jak kos źle pisze o ich super fajnym oprogramowaniu oraz innych wadach które wyszły w ostatnim półroczu. Znajdźcie grupę napiszcie kilka ciepych słów od siebie.Niech nas będzie więcej niech ludzie widzą jaki to szajs się zrobił.
    https://facebook.com/groups/1200476996790456/
    Lub poprostu szukaj po nazwie canal + polska grupa fanów
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie komentarze niżej są prawdziwe oprócz tego jednego gorola co się cieszy że okroili mu oprogramowanie ale coś dostał taniej
    MiejscowośćKatowice
  • ~Bon / 2022-11-23 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder nie działa obsługa klienta brak czarna magia głosu nie ma nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćLublin
  • ~BONAPARTE / 2022-05-17 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera to twór jakiegoś paralityka intelektualnego. Dla ludzi z wadą wzroku zastąpienie czytelnych napisów debilnymi etykietkami to jawa kpina. Tyle się mówi o dostosowaniu świata dla niepełnosprawnych, a matołki robią swoje. Czekam niecierpliwie na koniec umowy.
    ZaletyB R A K !!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyNIECZYTELNY< NIEINTUICYJNY I Z POŁOWĄ DOTYCHCZASOWYCH FUNKCJI !!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~bossu / 2022-04-21 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko do Czerwca i koniec z Wami chamami!!!
    Tyle lat u Was a od 3 dni mam Was dosyć,dodzwonić się i pogadać z człowiekiem,a nie z botem to jak szóstka w totka.
    Zero szacunku dla stałych klientów.
    Życzę Wam jak najwięcej wypowiedzianych umów!
    ZaletyOd 3 dni żadnych
    WadySzkoda się rozpisywać.
    MiejscowośćCzarnożyły
  • ~Boxter / 2022-05-29 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś porażka.Stare menu proste,czytelne,a tu jest dramat.Ja ktoś jest tak głupi, żeby coś takiego stworzyć to niech kopie rowy.Rezygnuje natychmiast z Canal Plus i idę po tylu latach do Polsatu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963