Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~arek / 2024-06-03 03:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłem u mojego operatora UPC pakiet Canal+ Prestige.
    Dziadostwo totalne!!!!
    Za niecałe 50 zł miesięcznie odblokowały mi się wszystkie 13 kanałów, i co z tego, jak nie ma czego oglądać. Poza tym, polski lektor tak gada jakby miał kluski w gębie, a przełączenie na oryginalny język i włączenie napisów jest nieaktywne, a najlepsze jest to że Canal+ można oglądać tylko na głównym dekoderze, więc jak wykupisz sobie wspólnie z rodziną to tylko jedna osoba może to badziewie oglądać.
    To HBO ze swoimi 3 kanałami i dostępem do wypożyczalni w necie jest 100 razy lepsze.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma co oglądać, beznadziejny lektor, nie można włączyć napisów, jak wykupisz z rodziną czy z przyjaciółmi to się zdziwisz, gdyż wszyscy domownicy patrzą
    MiejscowośćKatowice
  • ~Arkadiusz / 2019-04-28 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie opłaca się mieć NC+. Oferta z roku na rok coraz gorsza. Dramat. Obsługa klienta nie ma wyjścia i mówi banały. Jeżeli chcecie mieć pewność do oferty programowej to pytajcie o nią dokładnie. Pytajcie nie o canal plus ale czy będzie w nim konkretna liga. Jeżeli tego nie zrobicie nie będziecie mogli nic wyegzekwować. Robią z ludzie dawców kapitału. Porażka na całej linii.
    ZaletyJuż od roku nie ma, brak jakiejkolwiek przewagi na d konkurencją. W zasadzie nc+ jest daleko za konkurencją
    WadySame wady i cholernie drogo jeżeli chodzi o poziom oferty programowej
    MiejscowośćAleksandrów Łódzki
  • ~Arkadiusz / 2022-03-12 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder się zawiesza i każdy umywa ręce w tej sprawie nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Armolen / 2019-09-23 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu.
    Zaletybrak
    WadyZbyt dyżo
    MiejscowośćPszczyna
  • ~Arni / 2018-02-17 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    słaba jakość,drożyzna,przedłużają umowę bez zgody abonenta-nie polecam -zapłaciłem 350 zł kary za 20 lat bycia w NC+
    Zaletylubią trzepać kaskę za fri
    Wady oszuści
    MiejscowośćKatowice
  • ~ARNOLD / 2022-03-19 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada dzwonię na infolinię po 25 min kobieta mnie przełączyła na inny dział i minęło następne 50 min i dalej czekam. Multi room się wiesza główny dekoder zresztą też nigdy nie pokazuje mi listy programów chdz zasięg mam bardzo dobry.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Arti / 2022-05-04 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja masakra place i żadnych filmów wiecznie tandeta gdzie te hity z kin tylko piłka nożna w kulki masakra
    ZaletyZadnych
    WadyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur / 2019-09-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
    ZaletyZero
    WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
    MiejscowośćTurek
  • ~Artur / 2021-08-31 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka była . Nie polecam. Zła obsługa , zdzierstwo .
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Artur / 2022-04-20 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za imbecyle z canal+ zmienili dotychczasowe oprogramowanie dekodera, nic nie można znaleźć. Może pi..lną się w te głupie łby i dadzą możliwość powrotu do poprzedniej wersji. W przeciwnym wypadku składam wypowiedzenie ze względu na znaczące pogorszenie jakości i zmianę warunków użytkowania. Na infolinię nie można się dodzwonić, a na czatach pseudokonsultanici nie potrafią odpowiedzieć na żadne z pytań.
    Zaletyżadnych
    Wadysyf totalny
    MiejscowośćPłock
  • ~artur / 2022-09-28 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie polecam tego nikomu. czekam tylko jak mi umowa wygaśnie
    Zaletybrak
    MiejscowośćPolańczyk
  • ~Artur / 2023-04-08 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny próbuje ustalić przyczynę awari dekodera 3 konsultantów się rozłącza bo nie maja pojęcia co się stało a czwarty po paru minutach kończy czat bo pracują tylko do 23 i na święta zostaje bez dostępu do kanałów…..jakieś nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci bez jakiej kolwiek wiedzy nie są w stanie nic pomoc
    MiejscowośćWołomin
  • ~Artur / 2023-06-30 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza platforma duże utrudnienia przy rezygnacji ¡!!!!!!!!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Artur / 2023-09-26 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat
    brak kontaktu
    oferta nie aktualna
    serjale w ofercie bez tłumaczenia
    drogo i katastrofalnie dramatycznie
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arturek / 2022-08-08 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich wkurzonych przez nowe oprogramowanie - jest nowy Hit! Okazuje się że istnieje też takie coś jak limitowana liczba nagrań (i nie ma nic wspólnego z liczbą godzin na nagrania pozostałą na dysku). Żona sobie napstrykała programów do nagrania przez ostatnie pół roku i pokazał się taki komunikat, choć dysku zostało ponad 35%. Zamiast poprawiać to nieporozumienie, okazuje sie że jeszcze wiele jest do "odkrycia" przez samych użytkowników. Strzał nawet nie w kolano, a w głowę... Winszuję pomysłu C+!
    Zaletyraczej brak, interfejs słaby, funkcji mało, wiele nie działa a były, oferta programowa coraz słabsza
    Wadyjak wyżej i można by jeszcze długo wymieniać, ale w wielu opiniach jest co trzeba
    MiejscowośćKalisz
  • ~Asia / 2019-10-29 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, po 24 miesiącach umowy mogę napisać jedynie, że NC plus to jedna wielka porażka. NC+ Go w ogóle nie działa - nie mam przyjemności oglądania filmu czy serialu, który cały czas się zawiesza. Pod koniec umowy obsługa klienta dzwoni codziennie, dosłownie codziennie w sprawie przedłużenia umowy. Próbują wmówić, jaką to mają wspaniałą ofertę i cudowny sprzęt, a jak im się powylicza błędy to przypominają tylko, że po zakończonej umowie jest 14 dni na zwrot sprzętu. Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ ODDAM TEN SPRZĘT!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Asiulek / 2022-04-30 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy interfejs to jakaś porażka. Nic nie mogę znaleźć chociaż jestem technicznie ogarnięta. Współczuje starszym osobom, które będą chciały zrobić coś więcej niż przerzucić z kanału na kanał. Powrót do poprzedniej wersji obowiązkowy, bez tego nie ma sensu przedłużać umowy
    MiejscowośćKielce
  • ~Ass / 2021-06-30 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder po automatycznym zaktualizowaniu listy programów zaprzestał działania na wszystkich płatnych kanałach. Jedna siusiumajtka z Canal plus, z którą przeszedłem frustrującą procedurę jego odblokowywania poinformowała mnie że po godzinie od wysłania przez nią zdjęcia blokady zacznie działać, co oczywiście się nie stało. Druga siusiumajtka z którą przeszedłem tę samą procedurę zauważyła radośnie że mam stary dekoder (pewnie, jestem klientem tej bandy od wielu, wielu lat) i równie starą kartę i to może powodować problemy z aktualizowaniem dekodera. Jednak jej zwoje mózgowe (albo zwoje mózgowe jakiegoś złodzieja wymyślającego procedury obsługi klientów) nie pozwoliły na zaproponowanie wymiany tegoż dekodera. Co więcej druga siusiumajtka stwierdziła że odblokowywanie potrwa 24 godziny. Boję się do nich dzwonić jutro bo pewnie oznajmią mi że już za miesiąc zacznę odbierać sygnał.
    Czas najwyższy mocno kopnąć w dupę tę zorganizowaną grupę (sami wiecie kogo)
    ZaletyZ dużą cierpliwością obie siusiumajtki znosiły moją wylewającą się żółć
    WadyCała reszta
  • ~Aurelia / 2022-08-02 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa klienta, ciągle upierdliwy bot, pomoc techniczna nie wie co mówić
    Zaletybrak
    Wadyzawieszanie dekodera
    bot który w ogóle nie jest pomocny
    Miejscowośćleszno
  • ~Aureliusz / 2022-12-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gnoje. Kończyła mi się umowa z końcem stycznia. Na infolinii powiedzieli że do końca stycznia będą obowiązują mnie stare opłaty a od lutego nowe. Okazało się że guzik. Umowa obowiązuje 24 miesiące a te szczury co by g...spod siebie zjadły opłatę naliczają z momentem zgody na nowe warunki w tym przypadku od grudnia. Ewidentne wprowadzenie w blad.Ja wytrzymam ,ale k...wasza mać pociągnę umowę do ostatniego dnia,wycofam wszystkie zgody i przejdę na okres nieograniczony. I tak się skończy. Tak samo zrobiłem z orange i skończyło się wydzwanianie z j...promocjami! Nazryj się zabojadzie jeden z drugim!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusci.
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1702
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 768
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099