Ciekawe co za inteligent stworzył takie oprogramowanie i kto to zatwierdził.Porażka
Przy obsłudze telefonicznej automat Oskar a jak będziesz miał szczęście i cierpliwość to może się połączysz się z obsługą .Ja miałem pecha bo zostałem połączony z chamskim konsultantem /Mazur/a potem zostałem przełączony do/p.Prucnal/którą również cechowało cwaniactwo i brak kultury.
ZaletyBrak
WadyNowe oprogramowanie
~Damian / 2022-04-20 16:43
Ocena: 2.33 / 5
Co wy zrobiliscie z ta ostatnio aktualizacja to jsst ku..a dramat. Jest to tak nieczytelne ze sie w glowie nie miesci. Mam nadzieje ze to zmienicie bo jak nie to koniec z NC+
ZaletyJuz brak
WadyOprogramowanie
MiejscowośćBydgoszcz
~Viking / 2022-04-20 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnia AKTUALIZACJA DEKODERA 4K z dnia 20.04.2022r to porażka. nie wiem co bierze ten informatyk z Canal+ ale ma zajebisty odlot. Kiedyś pilota można było obsługiwać nawet po ciemku , wszystko było jasne , precyzyjne , intuicyjne. Teraz , najważniejsze dla tego dupka było wielkie logo CANAL+ na wszystkich programach, a który kanał jest aktualnie , to trzeba się domyślać. Miało być niby lepiej , a wyszło jak zawsze . Totalne dno. z uwag na takie zmiany , każdy abonent powinien mieć prawo do złożenia natychmiastowej REZYGNACJI z winy dostawcy, z uwagi na totalne rozpierdolenie programów i pilota.
ZaletyWielkie logo CANAL+ na wszystkich kanałach.
WadyRolka papieru toaletowego dla tego informatyka co stworzył takie dzieło. oby tydzień z kibla nie wychodził.
MiejscowośćTarczyn
~Krzysztof. / 2022-04-20 10:46
Ocena: 2.33 / 5
Korzystam z Canal + od początku jej nadawania w Polsce ale to, co zafundowali mi dzisiaj od rana w postaci nowego menu cofającego tą formę informacyjną do średniowiecza poraża i odstrasza, a jedyne co mi się teraz nasuwa, to REZYGNACJA. Nie mam pojęcia co komu się nie podobało w dotychczasowym menu, gdzie w EPG kanały były pogrupowane w pakiety wedle zainteresowań. Obecnie, aby zaprogramować jakiś ulubiony program trzeba przekopywać się przez całą listę wszystkich posiadanych kanałów i przypomina mi to lata powstania Canal Plus na zachodzie jako pierwszą wersję. Może moda znudzonych obecną techniką i powrót do Tetrixa kogoś z działu programowego interesuje, ale wtedy niech sam sobie stworzy prywatne menu z tak debilną formą i beznadziejną obsługą. Dla mnie od dzisiejszego ranka platforma Canal plus to dno i porażka i tak, jak napisałem będę rozglądał się za alternatywą, bo ta platforma nie zasługuje na nic poza merytoryczną pogardą.
ZaletyŻadnych.
WadyTotalnie beznadziejne i nie przejrzyste nowe menu.
MiejscowośćZabrze.
~ragusia2 / 2022-04-19 21:54
Ocena: 3.00 / 5
oferta programowa i cena za nią dla mnie jest obojętna bo i tak nie oglądam , telewizor gra by grać ale upierdliwi konsultanci to jak najbardziej zasługują na wielki minus . Umowe mam do lipca a oni od miesiąca mnie atakują i w dzień i nocy by juz teraz przedłużyć umowę , bo tylko teraz super oferta itd Mówię zeby nie dzwonili i zeby nie namawiali mnie na cokolwiek bo ja decyzję podejmę dopiero w lipcu co z tym fantem zrobić ale oni nie odpuszczają , nie nie rozumieją ze człowiek jest chory i chce mieć spokój ,tylko jak te sępy krążą 24/h i dzwonią bo moze im się uda mnie do czegoś namówić . I tylko przez tych upierdliwców nie dających mi żyć w lipcu nie przedłużam umowy ....
Zaletynie wiem
Wadyupierdliwi konsultanci
Miejscowośćwrocław
~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08
Ocena: 1.00 / 5
to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćLeszno
~Klaudia / 2022-04-17 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Po najnowszej aktualizacji mam ochotę wyrzucić dekoder przez okno, wszystko pomieszane, lista nagrań kpina, nic nie jest czytelne. Wcześniejsza lista nagrań była 1000 razy lepsza. Proszę o stare oprogramowanie!!! Z nowego nie da się korzystać i jest denerwujące, szczególnie dla starszych ludzi!! Zawarłam umowę gdy było stare oprogramowanie i przy takim chcę pozostać bo przy nowym oprogramowaniu trzeba leczy się na nerwicę!!!
MiejscowośćMiedzian Góra
~Luk / 2022-04-15 06:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jeżeli chodzi o internet. Od lutego 2022 roku mam przepływ internetu 0,11 mb/s i brak możliwości zerwa umowy bo jak tłumaczą dają internet i zerwanie umowy grozi kara. Walczy z nimi już 3 miesiąc i nic nie mogę zrobić. Totalna porażka. Odradzam wsztkim kto się u nich Internet.
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKobyłka
~Lukasz / 2022-04-13 11:49
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia nie polecam nikomu....byłem przez 2 lata ich abonentem...chciałem mieć tylko tv to ciągle mnie nekali telefonami z jakimiś ofertami aż do przesady......W grudniu zerwalem z nimi umowę bo miałem dość...zapłaciłem kary należności itd aby tylko mieć święty spokoj....po 2 miesiącach się odezwali że nie zdałem sprzętu i mam im zapłacić ponad 1000 zł...sprawę niby wyjaśniłem.....dzisiaj dostałem SMS od nich z pogrozkami że mam zapłacić 93 zł jeśli Noe to sprawa idzie do firmy windykacyjnej....minęło 4 miesiące od zerwania umowy A ja dalej jestem przez nich nekany prześladowany itd....to jest jakiś dramat.....nikomu nie polecam....bardzo ciężko się od nich uwolnic
MiejscowośćWschowa
~Ewelina / 2022-04-12 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Po 12 latach płacenia opcji Vip i opłat co miesiąc 216 złotych Chciałam zmienić umowę na najzwyklejszy pakiet plus kanały sportowe Jako Długoletni klient dostałam od nich propozycję takiego pakietu za 180 zł tłumaczyłam panu że zależy mi tylko na zwykłych kanałach niestety powiedział że nie ma takiej możliwości aby zmienić mi na taka ofertę Zadzwoniłam więc jako nowy klient I tą opcję zaproponowano mi za jedyne 50 zł Oczywiście powiedziałam co o tym myślę jest to jawne oszustwo stałego klienta współczuję starszym ludziom którzy nie są świadomi tego jak są oszukiwani nie polecam
WadyCzęste zakłócenia. Wiecznie te same filmy
MiejscowośćBielsko biala
~elika / 2022-04-10 19:24
Ocena: 2.00 / 5
Po co jest informacja że obsługują całą dobę na 24 h skoro nie ma ich w niedzielę, syffffff
~wojt / 2022-04-09 18:12
Ocena: 2.00 / 5
Aktualizacja cofnęła intuicyjne wyszukiwanie tego co mnie interesuje do średniowiecza. Chciałbym łatwo wyszukać kolejne programy o określonej tematyce co kiedyś było łatwe. Teraz nawet nie ma takiej opcjii.
WadyImnowy interfejs brak możliwości szukania po nazwie programu oraz kategorii tematycznych
MiejscowośćWarszawa
~Ania / 2022-04-09 07:56
Ocena: 4.00 / 5
Po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekodera 4k ultrabox nie da zablokować się całego kanału. Opcja kontroli rodzicielskiej nie jest w stanie zablokować bajek, które mi się nie podobają.
MiejscowośćŻukowo
~Nita / 2022-04-08 22:08
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa okropna. Dzwonię szybko po robocie o 21:50 (oni pracuja do 22) na sluchawce wisze 10minut w oczekiwaniu na konsultanta. 21:59 odbiera koles przrdstawil sie szybko i mowi ze pracuja tylko do 22 powiedzial do uslyszenia i sie rozłączył. No debil jakis serio! :D
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa
MiejscowośćRadom
~Ola / 2022-04-08 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Po najnowszej aktualizacji która miała być cytuje "bardziej intuicyjna" oglądanie to jest jakiś żart. Wszystko jest pomieszane brak jakiej kolwiek organizacji. Nie da się sprawdzić w łatwy sposób kolejnych programów które mają lecieć na danym kanale. I wiele innych ale szkoda bardziej się rozpisywać.
ZaletyBrak
WadySzkoda wymieniać
~Klaudia / 2022-04-08 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie bądźcie głupi, dużo obiecują. Nie mam nawet darmowych kanałów, totalna porażka.
WadyBrak kanałów które zamówiłam, za to gowniane programy daja
MiejscowośćStachlew
~DAREK / 2022-04-08 11:32
Ocena: 2.00 / 5
Zawierając umowę warto ją dobrze przeanalizować bo po zakończeniu doją człowieka za wcześniejsze oddanie sprzętu w punkcie tragedia nie polecam nikomu chyba że lubi być nękany przez windykatora. Dodam że należności były regulowane terminowo. PORAŻKA
MiejscowośćZabrze
~Maria / 2022-04-07 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Po aktualizacji dekodera nie przedłużę umowy. Ta aktualizacja to jakaś kpina, cofa działanie programów, utrudnia wyszukiwanie. Wielka porażka. Nie polecam Canal Plus zdecydowanie!!!
ZaletyBrak
WadyCała masa szkoda czasu na wymienianie
MiejscowośćKatowice
~Jan / 2022-04-07 04:32
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej nc+ ,w czerwcu rezygnuje z ich usług.Od miesiąca problem z zapłaceniem rachunku,próba konta konsultanci odpowiadają bez sensu,albo przerywają chat,próba kontaktu telefonicznego nie udana .Ogolnie nigdy więcej umowy z ta firma.
ZaletyZadne
WadyDuzo
MiejscowośćRybnik
~Alicja / 2022-04-06 19:37
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie dzwonił do mnie konsultant w celu przedłużenia umowy, pominę fakt że pan miał chyba zły dzień, ale każdy może taki mieć, w każdym razie próbował być miły, ale zakończenie rozmowy poprzez jej przerwanie i po prostu rozłączenie się to już szczyt chamstwa, tym bardziej że ja byłam dla niego miła. Ogólnie nie polecam kontaktu z rzeczonym konsultantem, nie robi on dobrej reklamy firmie, niestety nie zapamiętałam nazwiska.