Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2269 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andre / 2023-07-03 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totale bagno klientów mają szeroko w poważaniu, począwszy od logowania kończąc na płatnościach, i napewno kończę z nimi współpracować
  • ~Andrej / 2022-05-06 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś żenada dajcie to poprzednie oprogramowanie z tym nowym oprogramowaniem to są cały czas jakieś problemy np na EPG to często nie wyświetla logo czy nazwa programu tylko same cyferki nie można nagrać według czasu po prostu do bani z tym nowym oprogramowaniem a jak się zgłasza jakiś problem to mówią że jestem pierwszy że nie mają innych zgłoszeń na temat oprogramowania
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Andrzej / 2010-06-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient!
    WadyPrawda jest ukrywana a winny jest zawsze klient!
  • ~Andrzej / 2018-09-29 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągają przez telefon na dodatkowe opcje , w rozmowie wprowadzają w błąd podając ceny netto np.propozycja hbo za 9.90 zł finalnie okazało się ok 25 zł na rachunku , nc+go za 8 zł. w ciągu 14 dni mielismy możliwość rezygnacji umowa jest na mnie ale telefonistka załatwiła sprawę z mężem natomiast jak chciał zrezygnowac to już mąż nie był dobry migali się że nie można zerwac umowy że to nieprawda odkładali odwlekali żucali kłody a to pisma kazali pobrac i wysłac je na moje nc+ gdzie trzeba było się zalogowac , żenada jesteśmy klientami chyba z 12 lat ale to koniec mamy serdecznie dośc koniec !!! odradzam
    MiejscowośćStare Kożle
  • ~Andrzej / 2021-02-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NC PLus - łamistrajki i reżimowe media, WSTYD, WSTYD, WSTYD. Nie poparły wolności mediów. Wszyscy się wyłączyli, ale CANAL PLUS NADAJE
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Andrzej / 2022-02-26 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci są nieuczciwi. Wbrew ustaleń dostałem kartę której nie mogłem używać we własnym tunerze, a na moją propozycję dokupienia modułu, oaproponowali kupić jeszcze jeden abonament z modułem.
    Obecny Tuner ciągle się zawiesza, a po aktualizacji straciłem dokupiony do pakietu program, a konsultant wmawia mi że go nigdy nie miałem. Poza tym tuner po aktualizacji zawiesza się jeszcze bardziej, a nawet sam się zaczoł włączać.
    Dla mnie miarka się przebrała. Są jeszcze inni na tym rynku.
    ZaletyTV na kartę - ale to historia.
    WadyWyżej opisane.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Andrzej / 2022-04-23 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Czegoś tak głupiego nie wymyśliłby nawet przedszkolak.Teraz może dodajcie instrukcję obsługi do tego nowego gówna , bo nie idzie się połapać o co chodzi.Nie można sprawdzić kolejności na danym kanale ,żeby ustawić konkretne nagranie z wyprzedzeniem. KATASTROFA. NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOŃCA UMOWY. Jak traktujecie klientów dzięki którym egzystujecie a może to jakiś haker zrobił z nas kpiny. Dlaczego nie ma konsultacji z abonentami.??
    M
    Według opinii Waszych klientów należy wrócić do tego co było dobre a nie narzucać coś co jest BEZNADZIEJNE.
    WadyOPROGRAMOWANIE
    Miejscowośćwrocław
  • ~Andrzej / 2022-04-30 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Żądam możliwości wgrania poprzedniego oprogramowania. Nowe powinno być tylko po wyrażeniu zgody przez użytkownika.
    Wtedy Canal+ wiedziałby dokładnie ilu ma zwolenników.
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćWitów
  • ~Andrzej / 2022-05-03 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej *ujowe oprogramowanie w historii trafiło do dekodera 4K Canal+
    Tego nie da się używać.
    Gdzie jest ekran z podziałem na sport, Informacja, Film, itp?
    Gdzie jest edycja zaprogramowanego kanału (powtarzanie, start, stop), bo generalnie programy nie są nadawane o czasie i nie nagrywają się w całości.
    Gdzie jest wyszukiwanie danego programu czy kanału?
    Jakim ciężkim idiotą trzeba być, żeby zaakceptować takie uwstecznienie się oprogramowania, na rzecz pieprzonych wodotrysków - zamianę menu na netflixopodobne?
    Możne było choćby zostawić stary interface z jego funkcjami i dołożyć wejście w menu graficzne, które teraz na siłę nam wciśnięto. Możliwości techniczne na to są, ale ktoś chciał się popisać. No i się popisał - GŁUPOTĄ.

    Do tego nie mogę już używać starego, sprawnego dekodera, z wymienionym dyskiem, bo kartę przypisano wyłącznie do nowego. Stary, sprawny MEDIABOX muszę wyrzucić, bo NIKOMU się nie przyda - zaśmiecanie środowiska przez Canal+, które powinno być karane.
    ZaletyBRAK
    WadySame wady.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~ANDRZEJ / 2022-05-05 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed dekoderem 4K ULTRABOX+ DZIADOSTWO!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~andrzej / 2022-05-16 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa to za mało powiedziane ,podejrzewam że jak nie wrócą do poprzedniej wersji ro stracą dużo abonentów
    Zaletynie ma żadnych zalet tylko utrudnienia
    MiejscowośćJasło
  • ~Andrzej / 2022-05-25 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    OGŁUPIAŁEM! Degrengolada aktualizacji oprogramowania jest nie do wymyślenia. Rozumiem, że może się trafić gromada otumanionych informatyków, ale porażony równie nieprawdopodobną niemocą mózgową zarząd, który musiał toto przecież zatwierdzić... (?!)
    Nie do zrozumienia.
    Czy naprawdę wśród abonentów nie ma rozsądnego prawnika, który w naszym wspólnym imieniu złożyłby pozew o wyłudzenie pieniędzy? Umowa abonencka przewiduje nie tylko dostarczanie programu ale także działającego sensownie OPROGRAMOWANEGO dekodera.
    /cyt./ "Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych."
    Otóż to...
    ZaletyJuż były.
    Wady/zbyt mało miejsca na opisanie/
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2022-06-10 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasze nowe menu to tak, jak koło zastąpić kwadratem.
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Andrzej / 2022-06-15 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka w ocenie odbiorców i co na to zarząd CYFRA +, NIC mają to w dupie.
    Zwolnić pomysłodawców i zmienić obsługe po staremu która była super. A jak nie to wypier i koniec z wami.
    WadyDno
    MiejscowośćGliwice
  • ~Andrzej / 2022-06-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW.Oni nic nie robią z tym nowym oprogramowaniem żeby go poprawić .Otrzymałem odpowiedź od konsultanta ,że ponoć dużo ludzi popiera to oprogramowanie ???? Tak więc nie ma co się łudzić wszyscy powinni umowy zrywać i nie podpisywać na nowo dosyć tego. Konsultanci to są najemnicy
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćPoznań
  • ~Andrzej / 2022-07-08 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można oglądać od początku nagrywanego programu.
    Po skasowaniu nagrania z listy przeskauje się do aktualnego kanału tv.
    Wyszukiwanie programu do nagrywania - dramat.
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Andrzej / 2022-08-11 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos tam u was na górze potrafi czytać opinie, i wyciągać wnioski? Jak można zmienić najważniejsze rzeczy nie pytając klientów o zdanie? Takie trudne było wysłać ankiety do każdej ostatniej faktury z pytaniem czy odpowiada Ci układ kanałów, czy chciałbys cos zmienic i dopiero brac sie za grzebanie??!! Jestem z wami 10 lat, umowa konczy mi sie w grudniu i juz teraz wiem ze raczej nie ma co przedłuzac umowy skoro nieumiecie utrzymac pozytywnych relacji z klientami długoterminowymi. Wiekszość negatywnych opinii to właśnie osoby z długim stazem w nc+-canal+. Nowy klient ma was gdzies. Obecnie jest masa dostawców streamingowych, ludzie oglądaja na internecie. Przy takim zarządzaniu za chwile bedziecie pakowac walizki i konczyc działalnosc. Zupełnie jak netflix- wbijanie sobie samemu gwoździ do trumny.
    ZaletyKiedys były
    WadyOpisane.
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2022-08-11 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Paluchy włożyć do dupy , a nie grzebać przy liście kanałów, debile
    Zalety0,00000
    WadyCanal +
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Andrzej / 2022-09-27 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra największy badziew z jakim się spotkałem żeby dekoder włączać codziennie przez pół godziny kilka razy wyciągać wtyczkę z gniazdka aby się łaskawie uruchomił i coś obejrzeć to moja ostatnia umowa z tym badziewiem nie dam się więcej namówić na ten szajc
    ZaletyAni jedna
    WadyDekoder i kanały
    MiejscowośćKasinka Mała
  • ~Andrzej / 2022-10-01 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Tomasza: 'Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził?'

    Znajdziesz to w menu dekodera. Przycisk Menu. potem ikonka kółka zębatego, a następnie 'Info o usłudze.:)
    Tam te asy po marketingu i zarządzaniu...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962