Kiedyś wykupiłam dekoder, antenę, montaż. Po latach dostałam nowy dekoder, bo tamten nie ma być. Zepsuł się. Dali mi inny dekoder, który się zawieszał non stop. Jako osoba niepełnosprawna, wynajmowałam taksówkę do punktu i wymieniałam, ten sam typ, każdy gorszy od poprzedniego. Prosiłam w dziesiątkach listów: pomóżcie mi i otrzymywałam listowe brednie, zawsze te same, skopiowane i wklejone jako to jest gdy się ma wadliwą instalację i inne bzdury.Nie było wyjścia, aż doczekać do końca umowy. Dekoder oddałam bo był nieużywany wcale, z góry opłaciłam abonament do końca, w terminie wysłałam rezygnację. Mejlom i telefonom nie ma końca, mimo próśb, że jestem na leczeniu w szpitalu za granicą, nie mogę rozmawiać. Raz dziennie a czasem więcej razy idą mejle.To gorsze niż szatan, ale zadowolona, że odchodzę, postanowiłam wytrwać te szatańskie zagrywki.Hm. Optymistka, prawda? Wczoraj przychodzi rachunek na 10 zł. Za co? Ano nie wiem. Ktoś przebąkuje o marketingu, o wycofaniu, inne brednie, a idzie o to, by uprawiać dręczenie, mścić się. Byłam a tym bagnie ok. 20 lat. Nie da się spokojnie wyjść. Będą zmyślać jakieś powody, cho ć w umowie nic nie ma, będą dręczyć, straszyć komornikiem, krukiem itp. Tragedia. Zgłosiłam to do UOKiK, niech ich ktoś nauczy rozumu. Jak nie pomoże, zgłoszę do prokuratury, bo trzeba mieć podstawę prawną, żeby żądać świadczenia i trzeba się wywiązywać z umowy a nie polować na ludzi i ich potem ścigać. ZaletyCyfra+ byłaby dobrym operatorem gdyby nie to stado zwące się konsultantami. Właściciel poza Polską, to robią tak podłe rzeczy, że szok.
WadySame wady w kontaktach, przy problemach ze sprzętem w potrzebie abonenta.
MiejscowośćLądek Zdrój