Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2269 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~**** / 2022-04-30 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę powtarzać jaki to syf I badziewie bo wszystko nadaje się do wyrzucenia na śmietnik. Napiszę zatem o czym się dowiedziałam w punkcie nc od aroganckiej baby, zmiana oprogramowania wiąże się z tym,że w nieokreślonej przyszłości będzie można odbierać nc bez anteny satelitarnej. Tak więc nie dość że trzeba będzie się męczyć z badziewnym softem, to jeszcze mieć internet i modlić się żeby był stabilny ! Czas chyba po kilkunastu latach zmienić platformę bo w tej nie szanuje się i lekceważy abonenta, zapominając, że bez klienta firma padnie na pysk czego serdecznie życzę!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćLubin
  • ~~ nabrany . / 2021-01-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi klienta. 12 lat korzystam z nc+. Facet niemiły, cyniczny i arogancki. 6 miesiecy do konca umowy a on juz proponuje mi przedluzenie o kolejne 2 lata bo jak nie to cena pojdzie w gore. No moją odpowiedz ze w takim razie zrezygnuje - juz place 245 zł. miesiecznie - powiedzial mi ze on słyszy to od 8 lat ( bo tyle pracuje w firmie ) i jakos nikt nie rezygnuje. Do tego chichot hieny w sluchawce , pełne zadowolenie i duma z celnie dobranej odpowiedzi . Na koniec zniecierpliwienie i pytanie czy moze mi jeszcze w czyms pomoc ...? Draństwo, buta i zadufanie zeby nie okreslic tego inaczej. Gratulacje dla dzialu sprzedaży i obslugi klienta za swietny dobór pracownikow. Teraz na bank zrezygnuje, bo nie pasuje mi rola w jakiej obsadza mnie canal + i za ktorą płace tym arogantom 3000 zł rocznie.
    Proponuje bojkot tej firmy ktorej najwidoczniej poprzewracalo sie juz w tyłku i ktora własnie tyłkiem odwraca sie do klienta . Jezeli chodzi o jakosc i cenę ? Podpisuje sie pod opiniami poniżej. Jakosc obslugi z bardzo złej spada do absolutnie fatalnej i absolutnie nie do przyjecia. Ja do pensji tego aroganta i do zysku canal + nie doplace już ani złotowki.
    ZaletyPatrz powyżej .
    WadyBrak miejsca zeby opisac wszystkie.
    MiejscowośćWłocławek
  • ~~niezadowolony / 2013-02-11 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, ostatnio przedłużyłem(w czerwcu u.r.)umowę ze względu na Ligę Mistrzów,a teraz muszę dopłacić bo jest mecze są transmitowane na programach kodowanych. Skandal. Złodzieje i oszuści!!!!
  • ~0dgfhbddg / 2024-02-08 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    arukmaruur,mxgj,mdtukdtukdtsksu,utkmw,tu,rhr usekhfkjelsdhfoleifoiqefoiahdivjaid i ojikuswfhiwruhyfogwruogv;qo oiwrujifgurhigkvyghwfbvuworujwp oiwrhjbiwufhbowhboiw owrdihbowruhgvolwruihb wiorjowurhgf;iwe4ho2uvior;ibvuhr;uhb;iewuvb;rwio
    Zalety0fsbhdrhdthb
    Wady0dhdfhb
  • ~111 / 2021-02-10 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    wali mnie wasz strajk, płacę i mam mieć swój towar , to że nie nadajecie jest podstawą do zerwania umowy
    Miejscowośćpiaseczno
  • ~123 / 2023-01-22 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z multiromu, dekoder główny działa tylko przed wcześniejszym resecie, każdorazowo. Dodatkowy telewizor tylko jak zostanie odblokowany główną kartą, ha ha ha, jak chcesz coś oglądnąć to 10 minut przed rozpoczęciem musisz zrobić wszystkie te czynności bo bez tego nic nie działa.
    MiejscowośćRybnik
  • ~666 / 2022-04-28 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to tragedia. Myślałam że już gorzej być nie może a jednak myliłam się.
    Pełno obrazków i komu to ma służyć. Ķupuję gazetę żeby wyszukać filmy bo od przeglądania wszystkich kanałów szukając filmów zawiesza się dekoder.Nie wiem co wami kieruje że tak postępujecie. JESTESCIE OPETANI PRZZ DIABŁA.
    ZaletyBrak
    WadyTylko
  • ~7 * / 2022-04-26 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pofatygowałam się dziś do punktu nc gdzie chamska i agresywna baba uświadomiła mnie,że wszystko jest super i widocznie jestem zapóźniona technologicznie bo nie jestem w stanie ogarnąć tego cudu w postaci nowego softu! I tak sobie myślę, kto tu jest dla kogo? Po takim niewypale i badziewiu firma powinna przeprosić na kolanach i przywrócić to czego abonenci oczekują, widocznie mają za dużo kasy i stać ich na lekceważenie i odpływ klientów. Ja czekam do końca czerwca i jeśli nic się nie zmieni, pożegnam nc Po kilkunastu latach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćLegnica
  • ~aaaa / 2012-09-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzcie oszustom i mataczom
    Pamiętaj jeżeli jesteś już ich klientem i kończy ci się umowa to dzwonią co chwilę.Póżniej na zapytania i interwencje są głusi
    Mój przypadek.
    W końcu dałem się namówić na przedłużenie umowy.
    Rozpoczynająca się umowa pokazały- ustalenia a rzeczywistość są z goła inne.
    W żaden sposób nie dostaniesz potwierdzenia tych warunków.Mają cie daleko w d.....
    Reklamacja złożona czeka miesiąc i zazwyczaj jest negatywna Twierdzą że nastąpiła pomyłka i nawet przeproszą.
    Nigdy więcej nie zwiążę się z nimi co i wam ku przestrodze przedstawiam by nie mieć z szachrajami do czynienia.
    Zaletyjakość odbioru
    WadyBeznadziejna obsługa
  • ~AAAA / 2022-05-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Powtórzę to co już napisano: TRAGEDIA!!!!!!, MAKABRA!!!!! Po zakończeniu umowy rezygnuję z tego CHŁAMU.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~aaaSzpakter@interia.pl / 2022-04-21 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia z oprogramowaniem obecnie wprowadzonym.Wogóle nie przejrzyste menu.Komu przeszkadzało poprzednie?????????????????????
    ZaletyKompletny brak
    WadyObecne najnowsze oprogramowanie to TOTALNA PORAŻKA.Co za geniusz wpadł na tak idiotyczny pomysł.Może zaczniecie liczyć się z opiniami tych dzięki którym egzystujecie.Domagam się (choć podejrzewam ,że bez skutku) powrotu do poprzedniego menu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Abc / 2022-05-10 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakiś żart. Aby coś znaleźć graniczy z cudem, programy nie nagrywają się tak jak powinny, brak podziału kanałów na kategorie. Jest to najgorsza aklualizacja z która się spotkałam. Super byłoby gdyby użytkownik sam mógł stwierdzić czy odpowiada mu stare czy nowe oprogramowanie i bez problemu mógł wrócić do starego bo teraz tylko człowiek się denerwuje i zastanawia gdzie co jest i czy się nagra.
    ZaletyNa ten moment brak
    WadyNa ten moment wszystko.
    MiejscowośćRaszowa
  • ~abc / 2022-08-03 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mama czasu na walkę z dekoderem i oglądaniu reklam . Paranoja jest liberalna .
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Abonent / 2022-04-22 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem prawie od początku istnienia tej platformy, i krótko mówiąc takiego badziewia jeszcze nie było. Poprzednie oprogramowanie nie było idealne,ale to co teraz jest to masakra. Jak się nic nie zmieni,to niestety będę musiał się rozstać z tą platformą.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie
    MiejscowośćŁódź
  • ~AD33 / 2022-05-31 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
    Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
    Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej - może wtedy Canal+ zareaguje.
    PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
    MiejscowośćStrzegom
  • ~Ada / 2022-06-05 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie nie jest intuicyjne. Jest bardzo skomplikowane w obsłudze. Przywrócić stare!
    WadyW niczym nie można się odnaleść. Bardzo stresujące i chyba czas zakończyć współpracę
    MiejscowośćŁódź
  • ~adam / 2013-01-16 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    tel n badziewie non stop sie zawiesza bledy kody i zawsze pod koniec miesiaca tzw prosze upewnic sie czy dekoder jest prawidlowo podlaczony heheheeh a po 2 dniach sam sie ustawia i wszystko dziala a jak dzwonisz do serwisu to tracisz tyle co za najmniejszy abonament czyli 19.90zl tragedia
    Zaletybrak
    Wadyjw
    6mies
  • ~Adam / 2021-12-11 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę prawie 100 zł miesięcznie za oglądanie reklam co kilka dni są problemy z dekoderem trzeba godzinami dzwonić do obsługi klienta opowiadają jakieś bajki o aktualizacjach itp Nigdy więcej!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyCo kilka dni problem z dekoderem 60 procent reklamy
    MiejscowośćWuppertal
  • ~Adam / 2022-06-06 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu totalne dno i kilo mułu po co więcej pisać jak tylko skończ się umowa to zmieniam operatora
    ZaletyBrak
    WadyMenu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2022-06-10 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuję, żeby wszyscy niezadowoleni z nowego menu dzwonili na infolinię ze skargą.
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962