Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stanislaw / 2010-06-20 12:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ponad rok jestem użytkownikiem N-ki. W tym czasie już kilka razy był zmieniany regulamin, a co za tym idzie zwiększana wartość miesięcznych opłat. N-ka opiera się na opiniach prawników nie licząc się z zadowoleniem swoich klientów.
    W maju 2010 roku zmieniono cennik usług w taki sposób, iż zmieniono miesięczne opłaty za użytkowanie telewizji także tym abonaentom, którzy posiadali podpisane umowy na czas oznaczony z gwarantowaną ceną usług. Wyznaczono cenę za pakiet Informacja i rozrywka na 16/6 zł - wcześniej był bezpłatny.
    Uwaga na bezpłatne okresy opromocyjne kanałów. Wyłączenie ich jest płatne. N-ka sprytnie określa czas promocji i czas rozliczenia abonamentu, tak że zawsze pobiera opłatę.

    Telefoniczne biuro obsługi:
    -połączenia są płatne, a przez pierwszą minutę N-ka puszcza reklamy. Czyli trzeba płacić za odsłuchanie obowiązkowych reklam,
    - czas oczekiwani na połączenie z konsultantem jest zawsze długi. Zdarzyło się, że po 1 godz. oczekiwania zostałem rozłączony,
    - konsultanci nie służą pomocą i nie oferują sposobów rozwiązania problemu,
    - brak możliwości łatwego konraktu drogą internetową.

    Oferta publikowana w mediach i internecie jest korzystna jedynie dla nowych abonentów. Starych mają głęboko ... A nawet naciągają na zwiększone opłaty - jak wyżej.
    Dekoder - wyjątkowo wolny i głośny (w opcji z zapisem) Dysk hałasuje, co słychać w nocy. Lepiej nie umieszczać go w pokoju gdzie ktoś śpi. Ponadto większość dysku jest zajęta przez VOD, nawet jeżeli się z tej opcji nie korzysta. Swoją drogą oferta to starocie.
    ZaletyOferta
    WadyOszustwa operatora zwizane ze zwiększaniem abonamentu podczas trwania umowy. Ja zostałem oszukany na 6 zł miesięcznie przez kolejny rok.
    Telefoniczne biuro obsługi.
    1 rok
  • ~Stanisław / 2022-11-23 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie.
    Zaletybrak
    MiejscowośćŁódź
  • ~Sylwia / 2021-10-15 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam! Ostrzegam przed umową z Canal plus.
    MiejscowośćGryfino
  • ~terak / 2022-08-10 15:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny upewniacie abonentów, że macie ich w dupie.Zero reakcji na krytykę oprogramowania, a teraz ponownie jakiś imbecyl stworzył nowy układ kanałów. I dla kogo to. Straciliście ligę angielską , gówniane nowe nieczytelne oprogramowanie i zmiana ustawienia kanałów. Mam pytanie do tego kogoś - DEBILA ,co będzie następne.Być może zostaną tylko kanały dziecięce. Coś na pewno wymyślicie aby użytkownikom uprzykrzyć życie.NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ KOŃCA UMOWY I NA 100 % NIE PRZEDŁUŻĘ.
    Zaletyzero
    Wadycały układ programów i nowe oprogramowanie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tereska / 2013-08-17 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zawierajcie nowych umów przez telefon z konsultantem i nie myślcie że wynegocjowliście dobre indywidualne warunki!!!!.

    W trakcie zawierania powtórnej umowy przez telefon z nc+, konsultant obiecał mi że okres wypowiedzenia tej umowy bedzie tylko jednomiesięczny, co przekonało mnie zgody na nową umowę. Niestety po dwóch latach, kiedy chciałam zrezygnować, odpowiedziano że obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia jak w regulaminie. Na moje protesty że powinna obowiązywać umowa zawarta z konsultantem telefonicznie i proszę o odczytanie tej rozmowy jako dowód, odpowiedziano że mam tylko 12 miesiący na reklamację, a rozmowa która była przeprowadzona z konsultantem odbyła się ponad 2 lata temu, a więc nc+ nawet nie pokwapiła się aby sprawdzić jakie warunki uzgodnił ze mną ich konsultant chciaż obiekt moje reklamacji powstał miesiąć temu, a rozmowa telefoniczna miała tylko udowodnić jaki był przebieg i czy faktycznie konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc o jednomiesięcznym okresie wypowiedzenia umowy. Oczywiście to ja muszę płacić za wprowadzenie mnie przez nc+ w błąd. Pozdrawiam i ostrzegam!!!!
  • ~toćka / 2009-03-20 18:59
    Ocena: 1.33 / 5
    ta telewizja to wielka kicha,ja wziełem dekoder w promocji jak mnie poinformowano na okres 3 miesięcy a rachunek dostałem juz po dwoch ,nie moge sie dodzwonić bo tak naprawde nie ma do kogo sekretarka jak zwykle automat mowi mi ze podaje złe hasło choć mam takie na umowie a przedstawiciel powiedział ze go też wprowadzono w błąd i umywa ręce jeden wielki kanał
    Zaletyzero
    Wadyojojoj
    3 miesiace
  • ~tomasz / 2021-12-29 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    właśnie skończyłem 25 minutowe czekanie na infolinii, bez odbioru z drugiej strony.
    Płace abonament 81,99 co miesiąc. Brak możliwości odbioru programów na
    pl.canalplusonline.pl. Czarna plansza, nie mogę obejrzeć meczu, jestem wkurzony.
    Nie rozumiem tego.
    Tomasz
  • ~Tomasz / 2022-05-14 13:25
    Ocena: 1.33 / 5
    nowe strony Canal+ to TRAGEDIA I CZARNA ROZPACZ. Nieczytelne, niefunkcjonalne, brak opcji - DNO!
    Zaletybrak
    Wadyutrudnione korzystanie, brak przejrzystej opcji korzystania z programów.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Tomasz / 2022-05-31 15:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Uważajcie! Typowe działanie, aby wyłudzić od klientów jak najwięcej kasy. Nie bierzcie żadnych "DARMOWYCH" voucherów ani promocji! Zanim zrezygnujesz i tak za to zapłacisz. Chcesz zrezygnować z subskrypcji online i zapomniałeś hasła do konta? Linka nie dostaniesz (aby przeleciał czas na rezygnację - obsługa klienta stwierdzi, że to wina Twojego operatora pocztowego). Druga pułapka jest taka, że mają kilka serwisów do logowania i nie logujesz się do swojego. Wychodzi na jedno jesteś zrobiony w balona. Nie możesz zrezygnować przez telefon, możesz tylko online... A
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tomasz / 2022-09-29 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka z nowym menu. Nieczytelne, brak poprzednich funkcji i informacji - szajs całkowity. Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził? W przyszłym roku koniec umowy i zapominam, że musiałem się z tym g.... męczyć dwa lata.
    Zaletyżadnych - klęska totalna
    Wadysame i tylko wady
    MiejscowośćŁódź
  • ~Tomek / 2015-10-29 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Banda złodziei! co innego człowiek ustala telefonicznie, co innego dostaje. Nie dotrzymują umowy za którą karzą sobie słono płacić.
  • ~tomek / 2017-10-19 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna obluga w sieci telefonicznej jak internetowej. Ciezo jest znalez info. na temat mojej tv a jest tak namieszane ... niby jestem w nc + a w niby jakims smrat hd tv nie wiem w czym jestem reguly sa scisle nie uregulowane!! ! !!!!
    Zaletyfajne kanalz dobra cena
    Wadywszzstko a szczegolnie strona internetowa dla klijentow telewizji na karte !!
  • ~Twoj stary / 2022-08-20 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandaliczna. Dno i metr mułu! Żenada.
    Konsultantka to fanka PiSu.
    Zmiana kanałów bez pytania i wiedzy klientów.
    ZaletyUległość pisowska
    WadyUległość pisowska
    MiejscowośćUE
  • ~Władysław / 2023-03-10 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Technicznie dziadowski dekoder, chodzi jak krowa, obcięte opcje, trzeba czekać parę minut na reakcję. Chyba francuski pomysł dla Polaków, kasa nie śmierdzi. Projektant systemu spał przy projektowaniu.
    ZaletyMożna nagrywać kilka programów jednocześnie.
    WadyStarszy dekoder był lepszy.
    MiejscowośćMieroszów
  • ~zibi / 2015-01-22 16:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pazdziernika czekam na zwrot nadpłaconego abonamentu!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    5-6 lat
  • ~Zrazu / 2022-09-06 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Specjalnie kupiłem dla ligi mistrzów i co? I nic bo jak tylko jest transmisja na żywo to się zawiesza i odwiesza po meczu. Zrezygnowałem i mam ich w d.... 65 zł za płacenie za nic to trochę za dużo.
    ZaletyObecnie brak
    WadyNie da się oglądać. Tyle i aż tyle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zulu gula / 2022-05-31 18:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Żeby wszystko speier-dolić w tak krótkim czas to trzeba mieć talent żabojadom się to udało !
  • ~Zyzio / 2018-11-23 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Im dalej tym gorzej dekodery nie do użytku istny skandal!
    Aktualnie oplata 2 zeta miesiecznie za badziewie regularnie zawieszajace się gubiace dzwiek restartujace samo no nie do wytrzymamia!
    Negatywne opinie na ichnym forum kasowane szybciutko i dokładnie.
    Programisci softu jak z koziej d..nie będę konczył. Obrzydzenie bierze..pa pa ncplysiku. Ps firma matka Canalplus ma we Francji duuuże problemyy...
    ZaletyUmowa sie konczy
    WadyTrudno sie doczekać końca umowy!
    MiejscowośćKraków
  • ~ Hornet / 2018-09-28 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem z nimi blisko 10 lat, i powiem tak, od 10 lat oglądam w kółko to samo, te same filmy,te same programy,dokumentalne,albo jeszcze starsze,a o programach kulinarnych w roli głównej z M G, to wolałbym nie pisać. Chlew przez duże (CH) Co do reklam, no to tutaj na tym "polu" to jawne kpiny, dziesiątki NACHALNYCH reklam walonych po 10,15 min, i to prawie na wszystkich kanałach jednocześnie.Co do obsługi klienta, to powiem tak, za każdą razom kiedy do nich dzwoniłem w kwestii technicznej,czy też kwestii palety programowej, otrzymywałem odpowiedź,że uwagi klientów są cennymi wskazówkami, które pozwalają im na poprawę propozycji jakie obecnie są wyświetlane, na jeszcze lepsze, i ciekawsze. Gówno Prawda! Kłamali,kłamią i nadal będą kłamać aby naciągać potencjalnych klientów. Zanim ktoś postanowi podpisać umowę z tym molochem, to proponuję się dobrze zastanowić i poczytać opinie na ich temat i ich usługi.
    ZaletyCałkowity brak.
    WadyCałe mnóstwo.
    MiejscowośćGniezno
  • ~ jan mandola / 2012-11-16 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    wylacza sie 1 program telewizyjny.Sprawdzanie karty,nr.karty:02030187488
    Zaletywszystko OK zeby tylko nie wylaczali programu bez podstaw?????/
    Wadyczeste bledy.
    2lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1702
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 768
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4003
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099