Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2022-05-16 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, nie działa kompletnie, zmusza mnie do zmiany dostawcy tej usługi, również pilot beznadziejny, jak można zmuszać klientów do korzystania z takiego bubka
    MiejscowośćPoznań
  • ~Bartosz / 2022-05-16 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO. 45minut bezskutecznie próbuje uruchomić aplikację. Zaloguj ponownie...I tak już 15 razy, mam dość. Za to płacę?! Pisanie do was maili mija się z celem. Znam z doświadczenia zaczynacie durne pytania i odechciewa się człowiekowi...a właśnie, nawet na czacie jest coś witrulanego , ja niby ma pomóc? Hahah
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~MF / 2022-05-16 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia aktualizacja to masakra. Przede wszystkim opcja nagrywania - nagrane programy pokazują się w jakimś dziwnym formacie i nie można ich posortowac po nazwie albo kolejności nagrywania. Poza tym nie ma tez funkcji "nagraj podobne" którą stale używałam. Jeśli nie dadzą możliwości cofnięcia tej aktualizacji to też z pewnością rozwiąże umowę.
    Wadytylko wady
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Agata / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat.Wszystko zmienili na minus,dosłownie wszystko.Szkoda,bo wcześniej bardzo dobrze korzystało się z funkcji dekodera.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Klient / 2022-05-15 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami, gówno jakich mało. Oni mogą zmienić wszystko w trakcie umowy a my nic. Wędrujące transmisje Żużla z canal+ do eleven a jak dokupiłem eleven to teraz przenoszą do playera za opłatą.zacina się, przeskakuje, Czekam do sierpnia i kończę współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćAleksandrów Kujawski
  • ~Paweł / 2022-05-15 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga na canal+ !, naciągacze i oszuści , nigdy się nie pakujcie w te ich bagno, ja rozwiązuje umowę, szkoda pisać dalej....
    Wadyoszuści
  • ~czekoladka / 2022-05-15 00:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Widzę że juz tyle jest złych opinii że ja tylko dodam że wcześniej można było sobie cos odtworzyć w zwolnionym tępie a tego tez nie widze więc skoro można było zrobic nową aktualizacje to i wydaje mi się że można wrócić do poprzedniej aktualizacji i na przyszłość proszę się pytać użytkowników czy chcą aktualizowac a nie od tak sobie robicie bez pytania i można dodać w skróconej wersji filmik co nowa aktualizacja bedzie miała a czego nie bo gdyby to teraz zrobiono to wydaje mi się a węcz jestem pewna po tych złych opiniach ze duża liczba użytkowników by tej nowej aktualizacji nie zrobiła WIĘC JEŻELI JEST TO MOŻLIWE TO PROSZĘ O PRZYWRÓCENIE POPRZEDNIEJ AKTUALIZACJI.
    ZaletyBrak zalet
    Wadywszystkie po tej aktualizacji
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Iwona / 2022-05-14 21:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś kpina z użytkowników. Funkcje do tej pory wygodnie działające poznikały .Ceniłam Canal+ za to ,że miałam wszystko w zasięgu a teraz proces nagrywania i odtwarzania jest kłopotem. Nie można cofnąć oglądanego programu masakra .Kłopot ze znalezieniem rachunku ....jakiś kosmos .Kto to wymyślił, jak było wszystko ok .Nie zamierzam uczyć się obsługi canal + i płacić za to .Napewno nie przedłużę umowy .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo skomplikowane,wiele funkcji nie działa, utrudnia korzystanie
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2022-05-14 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft do 4k ultrabox+ to kompletna szajba. I jak widać tak też widzą to inni.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
    MiejscowośćPruszkow canal+
  • ~Maliwka / 2022-05-14 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    to jest jakaś porażka ta aktualizacja połowy funkcji nie ma i podobno nie będzie bo się pytałam pana z działu pomocy czy w takim razie można wrócić do poprzedniej aktualizacji niestety nie można teraz jest ta następna może być za miesiąc rok nie wiadomo ja specjalnie przedłużyłam umowę bo tamta aktualizacja była super wyjeżdżam na dwa miesiące a w domu jestem miesiąc i specjalnie sobie ustawiałam nagrania od poniedziałku do piątku przez kilka tygodni a teraz jak mam sobie to ustawić nie da rady funkcji znajdź podobne tez nie ma tylko trzeba wpisywać jeszcze na starej aktualizacji weszło się w nagrania i cała lista była a nie tak jak jest teraz obejrzane zaplanowane kontynuuj po co to komu do tego jak leci program na jakimś kanale a muszę coś dokończyć w nagraniach to jak wyjdę z nagrań i chce cofnąć to co leciało normalnie w tv to nie da rady cofnąć i po cholerkę jasną można cofnąć listę programu o kilka dni nie wiem jak innych ale mnie nie interesuje to co leciało w telewizji 4 dni temu nie wiem czy się uda ale zapytam się adwokata czy jest jakaś szansa abym mogła zrezygnować z umowy no bo jak mam oglądać coś czego nie mogę nagrać w najbliższym czasie nie wiem kto robił tą aktualizację i na czym się opierał??i dlaczego nie pyta się klientów czy chcą aktualizować dekoder czy nie i żebym wiedziała że zabiorą te funkcje co są to w życiu bym się nie zgodziła na przedłużenie umowy a umowę mam już z 10 lat albo i więcej porażka na całej linii!!!!!!!!!!!!!!a no i bym zapomniała podgląd listy co leci na danym kanale jest na środku ekranu zamiast paska na dole jak to było wcześniej ogółem brak słów!!!!
    Zaletyżadne
    Wadypołowa zabranych funkcji które były bardzo potrzebne!!!!
    MiejscowośćMazowieckie
  • ~Tomasz / 2022-05-14 13:25
    Ocena: 1.33 / 5
    nowe strony Canal+ to TRAGEDIA I CZARNA ROZPACZ. Nieczytelne, niefunkcjonalne, brak opcji - DNO!
    Zaletybrak
    Wadyutrudnione korzystanie, brak przejrzystej opcji korzystania z programów.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Olka / 2022-05-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jakaś po zmianie oprogramowania. Nie piszę więcej niż to co napisali inni użytkownicy. Podpisuje się pod tym. Zastanawiamy się tylko na jaką inną opcje zmienić bo tego nie da się użytkownikować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Krzysztof / 2022-05-13 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się na infolinię i otrzymanie pomocy graniczy z cudem. Upada to....
    ZaletyŻadne
    WadySzkoda gadać
    MiejscowośćSzczepanów
  • ~Ja / 2022-05-12 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś kpina z użytkowników. Zniknęło mnóstwo przydatnych funkcji, nic nie nie można znaleźć, programy nie chcą się nagrywać jak już się nagrają to żeby obejrzeć wymagany jest jakiś PIN!(???) Kompletne DNO!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Łukasz / 2022-05-12 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieńcie ten interfejs na ten co był któremu idiocie za a to zaplaciliście lub zespołowi idiotów . Porażka naprawdę przedłużenia umowy nie będzie jak to zostawicie . Beznadzieja nie kupujcie tego...
    WadyBeznadziejny interfejs obsługi trudny nie logiczny
    MiejscowośćKraków
  • ~zenon / 2022-05-12 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że zawarłem umowę i to na 2 lata , zamontowano mi dekoder niesprawny i nie mam normalnej drogi aby otrzymać sprawny. Reklamacja z automatu odrzucona . Korzystanie z infolinii utrudnione na maxa.
    Miejscowośćswiecie
  • ~oszukana / 2022-05-12 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecna aplikacja to kompletne dno. Wymyślił to chyba jakiś debil myśląc że klienci to tez debile o i przyswajają normalnego pisma tylko muszą obrazkowo. problemy z odszukaniem jakiegokolwiek programu, filmu próba nagrywania graniczy z cudem. Kiedyś można było ustawić sobie nagranie wybranego programu na tydzień z góry a teraz wycofali taka możliwość. Chciałam poszukać np. w opcji seriale nie ma HBO. Obsługa na infolinie nieudolna, arogancka. Niestety dałam się naciągnąć przed upływem umowy na kolejny okres i pomimo że w moim odczuciu zmienili diametralnie warunki umowy nie mogę od tego odstąpić, mało tego kiedy w końcu udało mi się skontaktować z działem technicznym usłyszałam że nie przyjmują już żadnych reklamacji na niefunkcjonalność nowego oprogramowanie. Moja ocena jest i tak zawyżona ponieważ obecnie nie zasługują na żadną gwiazdkę. Jest to moja ostatnia umowa z ta firma pomimo, że korzystam z dostawcy już od lat 90-tych.
    Zaletybrak
    Wadynieczytelna , niefunkcjonalna wadliwie działająca niezgodna z zawartą umową
    MiejscowośćPoznań
  • ~Mado 44 / 2022-05-11 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, nowe oprogramowanie to wielkie G. W C+ powiedzieli, że oni nic nie mogą zrobić bo jakąś sekcja wymyśliła. Klient który płaci i ich utrzymuje jest totalnie lekceważony. Dla kogo oni to robią. Nie nagrywają się programy z TVN i TVN7. Podobno nad tym pracują tylko wolno.
    ZaletyTylko możliwości nagrywania 3 programów jednocześnie poz tym obecnie brak.
    WadyNowy soft dla dekoderów 4K, Zero reakcji na problemy
    MiejscowośćOstrowiec św.
  • ~Kibic / 2022-05-11 16:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Pan Bartosz nowy komentator tenisa w Canalplus to jakaś abstrakcja. Totalna amatorszczyzna i brak podstawowej wiedzy w dziedzinie tenisa. Poziom DJ z dyskoteki

    Przesuncie go może do sekcji żużla bo niestety traci na tym całe widowisko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Analplus / 2022-05-10 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszą mnie teraz windykacja bi przestałem placic za to gówno

    Grosza na oczy ode mnie nie zobaczą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962