Ten co poprzestawiał kanały w Canal+, to jakiś głupek jest.
ZaletyBrak
MiejscowośćSwarzędz
~Rafa / 2020-01-25 22:38
Ocena: 1.33 / 5
Cała oferta NC + obecne to masakra. Na canal +, canal + 1 same stare filmy i powtórki
Od pazdziernika 2018 coraz gorzej
ZaletyBrak
WadyStare filmy,drogo, za duzo powtórek np. Kiler, Kilerów Dwóch prawie codziennie
MiejscowośćWarszawa
~Rafał / 2021-12-22 11:12
Ocena: 1.33 / 5
Za nieuzgodnione podwyższanie rachunków tą firmą zajmie się UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów). Obsługa klienta nie istnieje.
Zaletyżadne
Wadyzłodzieje
MiejscowośćGdańsk
~Robert / 2019-10-11 20:35
Ocena: 1.33 / 5
Brak sygnału od tygodnia, wszystko sprawdzone. Platforma się wypiera ze od nich sygnał wychodzi a defakto nic nie ma. Mam u nic 2 tv i internet(tez tragedia). Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Robert / 2020-05-01 00:34
Ocena: 1.33 / 5
Dziecko włączyło mi za pomocą pilota pakiet HBO. O fakcie dowiedziałem się po 3 tygodniach po rachunku ze coś jest nie tak(+50zl za 3 kanały Hbo!). Wydawało by się ze coś co można zrobic z pilota i każdy może to zrobic to na pewno da się od tego odejść po przez konsultacje z przedstawicielem nc+. Nie można, maja związane ręce bo zobowiązałem się do pakietu (łącznikiem był pilot) i przez następne 18 miesięcy muszę płacić za dodatkowy nie potrzeby mi pakiet.
ZaletyNic, czego by nie miała konkurencja.
WadyUkryte koszty.
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Robert / 2024-09-19 00:46
Ocena: 1.33 / 5
Prawdę maj w nosie, nikomu chyba nie zależy, przejrzalem teksty i same opinie beznadziejne i nic. I chyba ma tak być. Piękne czasy, taki nie dostosowany ale cenny.
ZaletyNie kryją się że oszukują i co mu zrobisz.?
WadyBrak zalet
MiejscowośćWarszawa
~Roman / 2022-08-11 20:32
Ocena: 1.33 / 5
Najpierw zmiana oprogramowania, teraz lista kanałów. Jasno widać że pracowali nad tym kompletni idioci. Siedzą takie DURNIE i coś muszą robić, żeby zarobić. Poważnie myślę o zerwaniu umowy. Jest powód-PÓŁGŁÓWKI
~Ron / 2022-07-23 16:37
Ocena: 1.33 / 5
Nowe oprogramowanie to wielka KUPA !!!! Wyjeżdżam często na kilka tygodni i zawsze ustawiałem nagrywanie seriali programów na kilkadziesiąt odcinków, czy to od poniedziałku do piątku czy tez raz w tygodniu. Teraz juz nie ma takiej możliwości moge sobe nagrać tylko dokąd sięga EPG a jest to tylko tydzień. I dekoder stracił swoja funkcjonalność równie dobrze mogę sobie oglądać naziemną po co płacić dalej.
Dodatkowo cała szata graficzna jest nie czytelna jakieś ikonki małe literki opisów dekoder musi byc podłączony do internetu żeby te wszystkie mikroskopijne ikonki sie wyświetlały nie mam w domu na stałe internetu wiec musze kupić specjalnie do dekodera, który nawet jak jest wyłączony łączy sie z wi fi i cały czas pobiera nie wiem co + prad bo dyskiem też mieli. Jak mnie nie było w domu przez 25 dni dekoder pobrał 4kw pradu wszystko inne było wyłaczone.
Dekoder zaczął sie ciąć przy przełączaniu kanałów lub szukaniu czegoś w menu. A szukania jest dużo zwłaszcza w nagraniach jest taki rozpier**** że nie wiadomo co autor miał na myśli. No i te ciągłe komunikaty że to sie nagranie nie nagrało w pełni jakiś błąd i kolejny jak mogli coś tak dobrego jak było przed aktualizacją taka spier*****?
Pomimo braku funkcjonalności usunięciu dla mnie kluczowych funkcji nagrywania, całkowitym chaosem nieczytelnością EPG nie można z tego zrezygnować.
Jak można tak traktować klienta 14lat z nimi jestem i zawsze było ok a teraz wciskają ci jakiś bubel co ktoś stworzył na kolanie i twierdza ze to nowoczesne i fajne idziemy z postępem pani odpisuje przy kolejnej reklamacji i dodaje ze nie maja w planach niczego zmieniać, jak dla mnie to oni sie cofnęli do epoki jak dekoder jeszcze był na kluczyk i służył tylko do oglądania tv,bez nagrywania bez innych udogodnień lipa totalna
NIE POLECAM SIE W TO PAKOWAĆ!!! Piszcie reklamacje może coś ruszy w tej sprawie
ZaletyByły przed aktualizacją
WadyBrak funkcji do nagrywania zrobili z niego odtwarzacz z funkcja nagrywania:-/ Nieczytelne ikony/ opisy. Raczej wymagane podłączenie do Internetu
MiejscowośćKatowice
~Rozczarowany. / 2020-07-01 10:22
Ocena: 1.33 / 5
Dramat. Jak najdalej od tej firmy. Traktowanie i podejście do klienta rodem z PRL. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyTraktowanie klienta. Jakość sygnału. Cena.
MiejscowośćKielce
~Ryszard / 2022-07-08 11:18
Ocena: 1.33 / 5
Nowa aktualizacja dekodera to totalna porażka.Zrobili ją żeby zarobić więcej kasy. Chcesz coś ciekawego oglądnąć to zapłać.Trzeba pomyśleć o powrocie do konkurencji.Tak zepsuć co dobrze działało to trzeba być geniuszem.
ZaletyBrak
WadyAktualizacja dekodera dramat
MiejscowośćŻary
~S_ZWA / 2022-03-28 19:08
Ocena: 1.33 / 5
Większego oszustwa to ja w życiu nie widziałem, internet bez limitu, a przyjdzie co do czego, to zwalnia, i " koniec balu " nic tylko płakać.
Prosiliśmy aby zrobili na jeden rachunek, dopiero po " dłuższym czasie " dali
ZaletyBRAK
WadyOszustwo " internet bez limitów " a z limitami
MiejscowośćWałcz
~Sara / 2021-11-17 17:41
Ocena: 1.33 / 5
Zgadzam się z opinią, że dopisują. Nabierają. Jak przyprowadziłam prawnika unikali rozmowy, nie umieją nic wytłumaczyć, wręcz siedzą w kontaktach i patrzą tylko kiedy sobie pójdziesz. Ja im nie daruję. Pozew złożony. Uważajcie na Bydgoszcz !!!!
Unikajcie oszustów. Ktoś musi z tym skończyć.
Tłumaczą że trzeba czytać umowy a sami nie wiedzą co w nich mają. Radzę aby wyjaśniali każdy punkt umowy i przekonacie się że sami gubią się.
Nigdy więcej!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Scyzor / 2022-09-03 18:45
Ocena: 1.33 / 5
Po aktualizacji wyszukiwania jakich kolwiek kanałów to jakaś masakra wcześnie było lepiej
ZaletyBrak
WadyNowe oprogramowanie
MiejscowośćKielce
~Siiii / 2017-10-17 21:52
Ocena: 1.33 / 5
Brak rabatow i korzystych ofert dla przedluzajacych umowe. Obsluga telefoniczna to wredne buractwo. Nie polecam. Zdecydowanie odradzam. Po zerwaniu umowy nekaja telefonami po 15 razy dziennie.
WadyObsluga klienta
4 lata
~siwy666 / 2016-07-06 14:41
Ocena: 1.33 / 5
Same programy i działanie nich jako tako , cała reszta dno,brak szacunku dla stałych klientów,próbują jak najwięcej ludzi naciągnąć na jakieś niby pakiety tanie a potem się okazuje ,że człowiek płaci jeszcze więcej niż bez niby promocji,ODRADZAM,Na dodatek blokują IP z komputera jak nieprzychylnie o nich piszesz,ostrzegam
ZaletyDekoder
WadySygnał satelity,ceny niektórych pakietów,polityka marketingowa firmy kary za uszkodzenie pilota,problemy z zakończeniem umowy,mobbing telefoniczny,namawianie nachalne do podpisania umowy,
9 lat
~siwy666 / 2019-04-26 20:52
Ocena: 1.33 / 5
Nc plus posiadałem 10.Po pierwsze pilot po 10 latach uległ zużyciu i firma zażyczyła sobie za niego zapłacić,na plus niezłe dekodery mieli jak za tą cenę, obsługa klienta słaba,ogólnie nie polecam za tą cenę zwłaszcza ,że w umowie cała masa kruczków gorzej niż w orange nawet.
Zaletyoferta kanały , dekodery
Wadycena , obsługa klienta , warunki umowy
~Stały klient / 2022-01-20 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Nowe menu beznadzieja kto wymyślił takie durnoty bez ładu i składu .Porzednie przynajmniej było przejżyste i szybsze w obsłudze Zanim coś zmienicie to dobrze się zastanówcie czy aby napewno jest lepsze. Żądam powrotu do poprzedniego menu
MiejscowośćStare Budkowice
~Stanislaw / 2010-06-20 12:21
Ocena: 1.33 / 5
Ponad rok jestem użytkownikiem N-ki. W tym czasie już kilka razy był zmieniany regulamin, a co za tym idzie zwiększana wartość miesięcznych opłat. N-ka opiera się na opiniach prawników nie licząc się z zadowoleniem swoich klientów. W maju 2010 roku zmieniono cennik usług w taki sposób, iż zmieniono miesięczne opłaty za użytkowanie telewizji także tym abonaentom, którzy posiadali podpisane umowy na czas oznaczony z gwarantowaną ceną usług. Wyznaczono cenę za pakiet Informacja i rozrywka na 16/6 zł - wcześniej był bezpłatny. Uwaga na bezpłatne okresy opromocyjne kanałów. Wyłączenie ich jest płatne. N-ka sprytnie określa czas promocji i czas rozliczenia abonamentu, tak że zawsze pobiera opłatę.
Telefoniczne biuro obsługi: -połączenia są płatne, a przez pierwszą minutę N-ka puszcza reklamy. Czyli trzeba płacić za odsłuchanie obowiązkowych reklam, - czas oczekiwani na połączenie z konsultantem jest zawsze długi. Zdarzyło się, że po 1 godz. oczekiwania zostałem rozłączony, - konsultanci nie służą pomocą i nie oferują sposobów rozwiązania problemu, - brak możliwości łatwego konraktu drogą internetową.
Oferta publikowana w mediach i internecie jest korzystna jedynie dla nowych abonentów. Starych mają głęboko ... A nawet naciągają na zwiększone opłaty - jak wyżej. Dekoder - wyjątkowo wolny i głośny (w opcji z zapisem) Dysk hałasuje, co słychać w nocy. Lepiej nie umieszczać go w pokoju gdzie ktoś śpi. Ponadto większość dysku jest zajęta przez VOD, nawet jeżeli się z tej opcji nie korzysta. Swoją drogą oferta to starocie.
ZaletyOferta
WadyOszustwa operatora zwizane ze zwiększaniem abonamentu podczas trwania umowy. Ja zostałem oszukany na 6 zł miesięcznie przez kolejny rok. Telefoniczne biuro obsługi.
1 rok
~Stanisław / 2022-11-23 18:14
Ocena: 1.33 / 5
fatalny system kontaktu z partnerem z umowy, traktują konsumentów karygodnie nie uprzejmie.