Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marrynarka / 2018-12-03 13:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nie polecam, czekam tylko aż skończ się umowa i uciekam z nc+. Poniżej powody ;)

    Od kilku miesięcy mam problem z pilotem. Np robię głośniej - zmienia się kanał, Zmieniam kanał - dekoder się wyłącza, czasmi, żeby była jakakolwiek reakcja trzeba nacisnąć przycisk kilkadziesiąt razy! Pierwsza wizyta w salonie - wymiana pilota. Ale uwaga nie na nowy - a na używany. Za nowy trzeba zapłacić!Oddałam niezniszczony pilot a otrzymałam jakiś stary usyfiony. Kilka dni lepiej i to samo. Druga wizyta - diagnoza - winny dekoder, nie pilot. Został wgrany nowy soft. Znowu było dobrze na chwilę. Zmieniłam baterie w pilocie - to samo. Kolejna wizyta w salonie - kolejny raz proponują nowego (uzywanego) pilota. Umowę mam niecały rok więc nie rozumiem dlaczego nie przysługuje mi nowy sprzęt! Zapytałam panią ile razy muszę wymieniać te używane piloty, żeby móc otrzymać nowy. UWAGA - nigdy nie dostanę nowego. No chyba że zapłacę. Pani wzięła mojego pilota i wrzuciła do kosza, z którego wydała mi "nowego". Na moją pytanie czy ktoś następny dostanie mojego - pani oczywiście zaprzeczyła :) Zapytałam więc, czy tego, co dostałam też ktoś przyniósł - pani zapewniła, że nie. A na pytanie skąd go wzięła już nie miała odpowiedzi :D
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyObsługa klienta - żenada
    Byle śnieg, wiatr - tv nie działa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie ogląda się danych kanałów nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwanie umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania do wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~Melfirance / 2019-01-15 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości dla swoich abonamentów, którzy są u nich przez wiele lat na obniżenie pakietu, ze względu na zmienną sytuację życiową, lub po prostu, że nie wykorzystuje się potencjału pakietu, nawet jeżeli nie chcę się zrywać umowy. Straszenie karą pieniężną oraz zerwaniem umowy. Jedyne co ci złodzieje mają do zaoferowania to wciskanie droższego pakietu, albo zwiększenie kosztów.

    Jest to dla mnie wręcz śmieszne i żałosne, że tak duża sieć jedyne co dobrze potrafi robić to pasożytować na swoich stałych klientach.

    Serdecznie odradzam NC+
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyKomentarz powyżej
  • ~MM / 2022-08-20 16:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam wybieranie opcji Canal+ z Netflixem. Od 3 miesięcy mam problem z dostępem do Netflixa, co parę dni zgłaszam
    problem bezpośrednio w Netfixie i za każdym razem jestem informowany, że technicy Netflixa od 3 miesięcy pracują nad rozwiązaniem problemu.
    Oficjalne stanowisko Canal+ jest takie : do końca trwania okresu umowy mam miesięcznie płacić do Canal+ za dostęp do Netflixa, nieważne że ten serwis u mnie nie działa .
    Każdemu odradzam zawieranie umowy z Canal+ - klient jest przez nich traktowany jak śmieć.
  • ~Morphus / 2013-04-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej telewizji, kontakt z obsługą klienta fatalny, jeden konsultant mówi jedno, potem 2 co innego.
    Zalety-
    WadyBrak konsekwencji w ofertach konsultantów
    4 lata
  • ~Mój nik / 2022-02-14 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Vod to jakis kabaret. Zamawiam film i ciagle wyskakuje blad. Trzeba resetowac dekoder co kilka minut,a film na 48h zamowiony. Nie ma jak obejrzeć. Internet dziala szybko bo netflix dziala bezblednie z rownoczesnym skypeem i 2 youtubami. Nie polecam tego czegos...
    ZaletyBrak
    WadyCena, jakosc uslug, jakosc sprzetu
    MiejscowośćMyślenice
  • ~Niezadowolony klient / 2023-12-05 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, nie polecam tej śmiesznej tv umowy na 15 lat to jest jakaś kpina pierwszy i ostatni raz . Przejdę na inną platforme ktora ma normalne umowy nie naciagajaca klientów jak tylko mi się skończy umowa . Żal Żal Żal.pl
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćCo cie to interesuje
  • ~nigdy nc+ / 2018-09-12 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    neękanie telefonami i nic więcej omijać z daleka
    Zaletybrak
    Wadykiepskie dekodery, FATALNA obsługa, nękanie telefonami.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Nikita / 2022-08-16 15:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Dołączam się do opinii poprzedników. Jestem od samego początku z FIRMĄ (wcześniej N+).
    Po zmianie oprogramowania już byłam wściekła, ale teraz po zmianie kolejności kanałów to jedna masakra. Niestety
    nie ma w tym żadnej logiki i rzeczywiście najpierw trzeba pomyśleć jaka interesuje mnie tematyka, a później szukać. Jak w przysłowiu "Starych drzew się nie przesadza", tak i w tym przypadku. Też czekam na koniec umowy i odchodzę.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćLegionowo
  • ~nina / 2012-08-31 18:47
    Ocena: 1.33 / 5
    odradzam, dŁugi okres wypowiedzenia, niekompetentna obsługa doradziła mi zwrot wcześniejszy dekodera w bardzo przekonujący sposób, dekoder oddałam, a rachunki przychodzą już 5 miesiąc, pomimo, że dekoder oddany 3 miesiące temu
  • ~Norbert / 2023-06-16 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam
    ZaletyDuża ilość kanałów
    WadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klienta
    MiejscowośćGliwice
  • ~olo / 2022-05-27 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera tragiczne. Normalnie bełkot. Bardzo wiele niepotrzebnych informacji dla osób o sokolim wzroku. Po co narzucac komuś tyle informacji, obrazków , które i tak sa mało czytelne. Proszę wróćcie do poprzedniego stanu.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNowe oprogramowanie jest totalną porażką i jest jedną wielką wadą.
    MiejscowośćLubsza
  • ~Pani Ha / 2018-03-21 08:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowa zawarta przez telefon. Sprzęt dostarczony: wadliwy dekoder który trzeba było jechać do punktu wymienić przy czym oczywiście nie obyło się bez problemów. Uszkodzona antena z którą jak się okazało również należy udać się do punktu po nowa. Ale odpisali na reklamacje w dużo późniejszym terminie. Więc umowa zawarta końcem lutego a pełny pakiet usług od końca marca . Darmowy miesiąc przeleciał bez mojego użytkowania bo sprzęt był wadliwy .Reklamacje odrzucane ze względu na to, że enka nie ponosi odpowiedzialności za wadliwy sprzęt i proszę iść sobie do sądu jak cos nie pasuje. Zero szacunku dla klienta, zero rekompensaty pomimo iż wysłali wadliwy sprzęt . Kontakt z nimi to istna tragedia. Bardzo mocno się zawiodłam. I niestety bardzo mocno nie polecam!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~PAWEL / 2012-02-18 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Posiadam eNkę już od roku. Przy zawieraniu umowy niemal siłą uzyskiwałem odpowiedzi o ofercie. Sprzedawcy wyraźnie nie zależało na zawarciu umowy. Zamiast namawiać to udzielał lakonicznych odpowiedzi TAK lub NIE i CO CHCE PAN WIEDZIEĆ? Wiecej sam wyczytałem w ulotce i pytałem?(odp. TAK i NIE). Włąćzenie pakietów nastąpiło dopiero następnego dnia po moim telefonie do BOK (czekasz na poł. kilkanaście minut) Później było dobrze. W listopadzie dostałem info o wystawieniu faktury dopiero po upływie terminu płatności(info otrzymuję drogą elektroniczną) Obecnie umowa mi się kończy i zaproponowali i wyższy abonament- odpada jako klient który płaci regularnie spodziewałem się że zapłacę podobnie (może coś taniej lub jakiś okres promocyjny na dodatkowe kanały) a tu cena w górę i żadnych gratisów. Złożyłem wypowiedzenie na piśmie. Przysłali sms, że zadzwonią z ofertą specjalną. ZOBACZYMY
    ZaletyOferta zgodna z umową
    WadyŁączność z BOK porażka
    12 miesięcy
  • ~Paweł / 2013-02-12 08:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku wszystko ładnie i pięknie. Schody zaczynają się później.
    Oferta nie do końca spełniała moje oczekiwania. Chciałem więcej kanałów ze sportami walki, etc. a taki oferuje konkurencja. Na początku dzwonili i miło mnie nakłaniali. Potem zadzwonił jakiś burak i wręcz pretensjonalnym tonem nakłaniał mnie do przedłużenia umowy mimo, iż jasno przedstawiłem swoje oczekiwania.
    Nie we wszystkich punktach przyjmują dekodery. Dopiero kiedy powstał punkt u mnie w mieście to mogłem oddać dekoder. Na szczęście zachowałem papiery od oddanego sprzętu bo telewizja "n" naliczyła mi karę 1000 zł za niezwrócenie sprzętu. Musiałem słać skany potwierdzające oddanie sprzętu(PRZEKRĘT JAK NIC! CIEKAWE ILU LUDZI MUSIAŁO TO ZAPŁACIĆ PO ODDANIU SPRZĘTU). Po 4(sic!) miesiącach dostałem karę 50 zł za przekroczenie 14 dni do zwrotu dekodera.

    W skrócie:
    - Jak wygasa umowa... UCIEKAĆ!
    - Do 14 dni oddać towar(najlepiej osobiście)
    - ZACHOWAĆ PAPIERY ZWROTU SPRZĘTU! KONIECZNIE! (patrz wyżej)
    - Nie polecać znajomym (szkoda tracić w ten sposób przyjaciół)
    ZaletyDekoder
    WadyBałagan w ich systemach, słaba oferta, jakieś romansidła w HD(po co to komu? nie wiem ale za to więcej kanałów HD można napisać na ulotkach), obsługa niemiła/natrętna
    Prawie trzy lata z nimi byłem. Dekoder za 199 zł z nagrywarką
  • ~Paweł / 2019-08-14 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści i naciągacze nie kupujcie internet vnalicza transfer jak chce i go zawyża ich zapewnia że wystarczy do oglądania filmów i codziennego użytku jest oszustwem sygnał telewizyjny zanika porada jest zawsze antena i źle ustawiony konwerter czyli trzeba by spać zantena i ja regulować za dekoder i Multiroom trzeba płacić nie można kupić pisze to abonament od kilku lat przed ten był dużo lepiej ją już mam dość ich olewania mojej osoby rezygnuje
    ZaletySport
    WadySygnał kasa i internet
  • ~Paweł / 2024-01-29 10:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem i nie jestem zadowolony. Nie polecam!
    Canal plus chodzi tylko o wyciąganie pieniędzy od klienta.

    ZaletyBrak zalet.
    WadyDużo wad.
    Chodzi im tylko o pieniądze.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Piotr / 2022-04-21 17:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to katastrofa.
    Oj odczujecie to jak się zaczną kończyć umowy.
    Wadynowe oprogramowanie
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Piotr / 2022-12-31 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaba oferta nachalni pracownicy zameczaja telefonami namawiajac na coraz to nowe pakiety i przedłużanie umowy nie na rok tylko podstępnie na dwa lata a na koniec po 10 latach wspolpracy horendalna kara za rozwiazanie umowy oszukańcza firma zdecydowanie nie polecam nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszukańcza
    MiejscowośćŁódź
  • ~Pol / 2019-09-11 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus
    Zaletytwardy dysk
    Wadyobsługa klienta i porostu oszustwa
    MiejscowośćRzeszów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962