nc+ obsługa klienta tragedia. Po wymianie dekodera przeprowadzeniu konwersacji okazalo się ze nagle mam dwie umowy do jednej karty i potwierdzenie ze numer konta do wpłat nie ulega zmia
nie. po złozeniu reklamacji otrzymałem info ze mają miesiac czasu na rozpatrzenie sprawy i przez ten okres MUSZE OPŁACAC OBIE UMOWY. Pomimo popełnionego błedu nie padło słowo przepraszam, a wrecz przeciwnie zaczełi mnie straszyc postępowaniem windykacyjnym. co w końcu spowodowało ze rozwiązałem umowe z mini przed czasem. SPRAWA NADAWAŁA SIĘ DO SKIEROWANIA NA DROGE ŚĄDOWA JENAK ZE BYŁEM DOPIERO PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE MIAŁEM SIŁ NA WŁUCZENIE SIĘ PO SĄDACH ZaletyBRAK
WadyBRAK UCZCIWEJ OBSŁUGI, BŁEDY OBSŁUGI ZA KTÓRE KOSZTY PONOSI KLIENT ,BRAK ZROZUMIENIA KLIENTA POZERNOŚĆ CHCIWOŚĆ BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJĄ Z OD DŁUŻSEGO CZASU.
MiejscowośćDDROWA TARNOWSKA/ JUŻ NIE KORZYSTAM Z USŁUG HAMSKIEJ PLATFORMY