Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Byebye_Canal_Minus / 2022-05-02 20:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Chaos, chaos.
    Nic nie można znaleźć, nagrać w zaplanowany sposób.
    czas na rozwiązanie umowy przed terminem.
    W umowie brak zapisu o możliwości usunięcia funkcjonalności oprogramowania, w szczególności tych istotnych - bez wcześniejszego powiadomienia Abonenta.
    Uważam, że to temat dla UOKiK.
    Pracuję nad wcześniejszym wypowiedzeniem Umowy
    ZaletyZero
    WadyNieskończone
  • ~Cela / 2018-07-05 21:17
    Ocena: 1.33 / 5
    NIESTETY WSZYSTKO NA NIE.OJCIEC JEST KILKA LAT ABONENTEM NC+.Non stop do niego dzwonią i wciskają dodatkowe programy ,terez wcisneli abonament na komorke.przy odwiedzinach pakazal mi papiery jakie dostal i nie rozumial co to jest.zlozylam odwolanie.niestety bylo juz po 14 dniach wiec dostał kare 860 zł.tlumaczyl im ze nierozumial,ze tlumaczyl ze niema komorki ze nie potrzebuje ,ale co tam.target zrobiony,kasa sie liczy ,dziadek uziemiony.pisma telefony wizyty w punktach.nic nie pomogło.super traktują wieloletniego klienta.bedziemy rezygnowac z wszystkiego jak sie skonczą umowy.za cos takiego BRAVO WY,obyscie splajtowali.
    Zaletynie widze zalet
    Wadywciskanie na siłe promocji i innych
    Miejscowośćczerwionka
  • ~Choinska92 / 2022-02-14 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Z NC+ miałam umowę 4 lata. O 4 za dużo. Oferta atrakcyjna była tak naprawdę tylko przez pół roku. Wysokie ceny, dekoder ciągle się zacinał, w przeciągu 4 lat wymieniałam 3 razy pilota od nc az w końcu kupiłam uniwersalny. Na koniec jak oddawałam dekoder po rozwiązaniu umowy Pan z NC nałożył na mnie karę w wysokości 60 zł za brak pilota w zestawie, który kupowałam osobno. Dziękuję, nie polecam
    MiejscowośćStrzelce Krajeńskie
  • ~Clon02 / 2013-04-06 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem N-ki od kilku lat i właśnie moja cierpliwość i wyrozumiałość się skończyły. Oprócz tego, że zawsze N-ka walczyła o klienta i na początku obsługa klienta była ok ( co diametralnie się zmienia po podpisaniu umowy), nie kompetencja pracowników którzy nic nie potrafią i nic niewiedzą, nie mają również żadnych narzędzi żeby pomóc klientowi. Jedynym sposobem oprócz korespondencji tradycyjnej na którą sie czeka tygodniami, jest infolinia na dodzwonienie się klienta do N-ki czeka się po pół godziny (połaczenia oczywiście płatne). W dniu powstania NC+ miałem kilka pytań dotyczących aneksu do umowy który dwa miesiące wczesniej uzgodniłem z konsultantem (nie przysłano mi wersji papierowej tzn. nie miałem nigdzie na piśmie za co i ile płace)dzwoniłem na infolinię której nr się zmienił, lecz kierownictwo tak zajete było przygotowaniem show w związku z połączeniem tv, że o zminie nr klientów nie poinformowali. Wracając do aneksu zgodziłem się na przedłuzenie o 1,5 roku umowy wraz z pakietem npremium. Po dwóch miesiącach oczekiwania oprócz tego, że nie dostałem umowy, wyłączają mi pakiety, pani konsultantaka nie potrafiła mi powiedzieć jakie mam teraz pakiety i ile mam za nie zapłacić, bo oczywiście część programów zlikwidowali mimo tego że chwile wcześniej podpisywali umowy z klientami na ich dostarczenie. Zdecydowałem się na N-kę bo oferowali ligę mistrzów, po kilku latach jakież było moje zdziwienie gdy po długim oczekiwaniu na mecz sidam na fotelu z browarem a tu się okazuje że nagle bez żadej informacji najlepsze mecze wrzucają do dodatkowo płatnych programów. Zacisnąłem zęby wykupiłem pakiet npremium, ale oni mi je wyłaczyli, więc miarka się przebrała. Do widzenia N-ko
    Zaletyobraz w kolorze
    Wadykontaktu brak, kompetencji brak, poszanowania klienta brak.(NC+)= lichwiarstwo
  • ~Czarny / 2023-06-10 21:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle

    MiejscowośćDynów
  • ~Darek / 2022-08-14 17:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowy układ kanałów tragedia, te same programy kilka razy, nie można nic znaleźć. Pani w BOK powiedziała, że nie mogę wrócić do poprzedniego układu wyśle mi listę programów w pdf. Chyba ktoś zapomniał skąd mają pieniądze. Kilkanaście lat najdroższy pakiet- czas szukać innego dostawcy. Nie chcę być "uszczęśliwiany przez kogoś kto to wymyślił na siłę". Oprogramowanie też niewypał, brak opisów programìw, brak aktorów daty pridukcji. Nie można wyszukać programy po kategorii filmów które będą. Czas odejść.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej i klienta mają w czterech literach.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darek / 2023-02-09 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja przygoda z CANAL+ właśnie dobiegła końca...Totalny syf i brak profesjonalizmu. Na infolinii oraz w Canal+ online pomoc konsultanci wprowadzają w błąd abonentów.... Mówią jedno, a robią drugie.. Oczywiście nie widzą w tym problemu.. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadycoraz więcej...
    MiejscowośćJózefów
  • ~djspawacz / 2022-08-12 09:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem najważniejsze kanały i ustawienia super, dla dzieci Disney XD i Disney Channel, a teraz nie mam nic!!!!!
    Ktoś wrzucił jakąś pojebaną aktualizację oprogramowania i dekoder do kosza!!!
    Zmieniam usługodawcę bo to jest bez sensu!!!
    Canal+ to dno!!!
    ZaletyTeraz już brak
    WadyWszystko zepsuli nowym oprogramowaniem
    MiejscowośćUsługa satelitarna Bielowicko
  • ~Dora / 2022-08-13 20:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zmianie kolejności też nie mogę się odnaleźć. Za to zauważyłam że chyba mam mniej kanałów.... Ilość jest ok, ale za to 3 razy Planet, 3 razy pakiet canal+, 2 razy Stopklatka itp.... coś tu nie tak. Nie wiem czy mam ochotę sprawdzać jakie miałam kanały podpisując umowę bo kończy się w październiku i na pewno nie przedłużę.
    Zaletyjuż teraz brak
    Wadymnóstwo, chociażby to że nie dysk zewnętrzy do nagrywania nagrywa... ale nie odtwarza nagrania... znaczy odtwarza ale po klatce - nie da się oglądać :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Edek / 2024-01-08 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Sadziłem, że problem Canal plus z doładowaniem karty i błędem " Niepoprawny format numeru karty" to problem chwilowy ale widzę ze niekompetencja tej pseudo telewizji to grubszy temat z którym pseudo inżynierowie nie potrafią sobie poradzić. A widać ,że nie tylko ja mam ten problem.
    Nie wiem co wpisać w pole Zalety a pole Wady nie ma 100 tys. znaków bo tu można referaty pisać.
    MiejscowośćToruń
  • ~edward / 2012-10-20 08:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Po powrocie do kraju,dostalem informacje ze umowa zostala zerwana i musze zaplacic za dekoder 500 zl. Czy mozna wykozystac ten drogi dekoder do dalszego uuzytku.brak
    Zaletybrak
    Wadywiele
    od chwili powstania
  • ~Ewa / 2022-05-27 22:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, gniot jakich mało. Grafika jarmarczno-odpustowa. Czekam do końca umowy i żegnam.
    MiejscowośćZawiercie
  • ~fuz / 2012-10-02 22:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada!!! trzymam N z względu na Ligę Mistrzów dodam żę skończył mi się okres lojalki i mam umowę na czas nieokreślony, opłacam min. pakiet sport. Część meczów dziś leciało na kanałach N premium 1, 2, 3 itp NIESTETY nie mogę ich pooglądać bo nie mam wykupionych wyżej wymienionych, chociaż z regóły włączją je na czas transmisji meczów. Lecz nie zawsze jak widać. Próba dodzwonienia się ebok oczywiście o tej godzinie to porażka!! NIe polecam nikomu tych złodzieji !!!
    Zaletyżadnych
    Wadymnóstwo
    3 lata - obecnie płacę około 50 zł / mies
  • ~Gosia / 2022-04-22 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś katastrofa. Jak chcecie tracić klientów to jesteście na dobrej drodze.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~grzegorz0812 / 2013-03-22 21:29
    Ocena: 1.33 / 5
    do tej pory współpraca z n-ką przebiegała gładko ale po ich manewrach z c+ dekoder zaczą mi szwankować po aktualizacji oprogramowania więc mi go w punkcje wymienili na inny i tu duży plus ale nowy po aktualizacji odtwarza tylko kilka kanałów(sam chłam) reszta zblokowana na cacy.siedze i próbuje od 5 h połączyć się z biurem obsługi klijęta i ... ECHO (odziwo z działem sprzedaży połączyłem się kilka razy bez żadnego problemu) więc sami sobie odpowiedzcie GDZIE NAS ABONENTÓW MA NASZA N-KA GŁĘBOKO ???
    Zaletywymiana sprzętu
    Wadycała reszta i jeszcze więcej
    12 m-cy
  • ~Grześ / 2018-02-08 09:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, od tygodnia proszę o przesłanie salda, każdy konsultant mówi co innego, że już było wysłane, że będzie za godzinę , a ostatnio dowiedziałem się że potrwa to 14 dni roboczych , wszystko przez to że zerwałem z nimi umowę albowiem na otrzymane 3 dekodery działał jeden, po setkach telefonów i kilku pismach wreszcie dotarło i chcieli wymienić . Niestety podpisałem z innym dostawcą usługi TV. Ogólnie mówiąc spychologia , jedynym działem jaki działa bez zastrzeżeń jest ten który odpowiada za przedłużenie umowy
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    MiejscowośćNowogard
  • ~helena / 2019-01-09 01:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i pół metra mułu, wiecznie braki w odbiorze, lekki deszczyk czy śnieg i człowiek płaci za darmo bo sygnału nie ma, beznadziejna oferta dla wieloletnich klientów, dekodery które dają też katastrofa, albo nie działają albo się zacinają, a jak oddasz do reklamacji to wciskają nowsze modele za które koniecznie trzeba zapłacić wciskając ciemnotę że starych dekoderów darmowych już nie ma, wszystkim odradzam chyba ze chcą płacić za darmo!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywymienione w opisie
    MiejscowośćKraków
  • ~heniek / 2022-07-20 10:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ja napiszę, nowe menu do kitu, jak reforma pisu zrobiona nocą na kolanie. traktowanie klienta w rozmowach jest poniżej krytyki ( do D..py ) nic nie pomogą albo powiedzą , że to wina oprogramowania ( to ja mam je napisać i zmienić - debilizm ). dekoder multiroom to już totalna porażka, wiesza się traci połączenie z wifi, nie można go wyłączyć , sam się włącza . jedyna opcja proponowana przez konsultanta to wizyta w punkcie w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany. Czyli mam odbywać wizyty w punkcie co 2-4 dni ( dekodera nie wymienią na inny model bo nie istnieje a wymiana na dostępny 4K za dodatkową opłatą ) jestem 23 letnim ich klientem, ale to już naprawdę koniec. pomijając, że podczas przedłużania umowy przez telefon miałem 3 niemiłe niespodzianki, które trzeba było wyjaśniać, dobrze że rozmowy są nagrywane.
    Generalnie canal + zszedł na psy. moja aktualna umowa na pewno będzie ostatnią.
    PS. tylko w jednym punkcie canal + sprzedawca przyznał, że dekodery multiroom są totalną chałą.
    Może ktoś podpowie jak rozwiązać z tym badziewiem umowę w trakcie jej trwania ( jak sprzęt jest do kitu i trzeba go co chwilę wymieniać - dla mnie to jest powód - ale dla canal = nie )
    Zalety10 lat temu były - teraz żadnych
    Wadycały canal + łącznie z obsługą
    MiejscowośćZabrze
  • ~Irmina / 2023-12-08 22:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam bardzo często brak sygnału w Warszawie
    ZaletyZero
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwona / 2022-05-14 21:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakaś kpina z użytkowników. Funkcje do tej pory wygodnie działające poznikały .Ceniłam Canal+ za to ,że miałam wszystko w zasięgu a teraz proces nagrywania i odtwarzania jest kłopotem. Nie można cofnąć oglądanego programu masakra .Kłopot ze znalezieniem rachunku ....jakiś kosmos .Kto to wymyślił, jak było wszystko ok .Nie zamierzam uczyć się obsługi canal + i płacić za to .Napewno nie przedłużę umowy .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo skomplikowane,wiele funkcji nie działa, utrudnia korzystanie
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962