Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alcorto / 2022-05-03 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Poważne ostrzeżenie dla osób planujących oglądać tenis w Canal+
    Będziecie traktowani jak najgorszy sort klienta - najczęściej brak informacji, często informacja nieprawdziwa.
    Sytuacja trwa od dawna, ale przywołam dwa przykłady z ostatniej doby (turniej WTA w Madrycie):

    1. Zamiast zapowiedzianego bloku tenisowego na żywo dostajemy skróty starych meczy przerywane "Kuchnią filmową", w tym czasie mecze w Madrycie trwają - brak informacji od nadawcy, wyniki przecież są "w necie".
    2. Trwają mecze live, ale Canal+ pokazuje jakieś powtórki, nagle łaskawie realizator zaprasza za dwie godziny (na 22:00) na mecz live. Ok, widz cieszy się, obejrzy przynajmniej jeden mecz na trzy. O 22:00 zaczyna się transmisja w ramach której pokazują na żywo ostatni set trzygodzinnego meczu, który trwał od 20:00 i końcówkę (kilkanaście minut) tego zapowiadanego meczu, który trwał od 22:00.

    Krótko mówiąc - fan tenisa dostaje blok trzygodzinny i ma się cieszyć, nieważne czy to jest powtórka czy jakieś randomowe fragmenty meczy live - fani tenisa, jak pelikany, przecież połkną wszystko i jeszcze podziękują.

    Aha - nie oczekujcie słowa przepraszam, komentator (w sumie nie jego wina) bez zająknięcia komentuje mecze od środka gema jakby to było oczywiste.

    Rozumiem, że tak można tylko z tenisem, bo gdyby fani kopanej dostali taki spam - zamiast meczu Ekstraklapy jakieś fragmenty dwóch połów, dwóch różnych meczy, to po tygodniu włodarze polskiego C+ mieliby wjazd na chatę i skończyłoby się robienie sobie jaj.

    W skrócie - szczyt bezczelności, brak profesjonalizmu. Daję jedną gwiazdkę w kategorii "Oferta" za pracę części redakcji, bo kilku komentatorów reprezentuje poziom niedostępny dla konkurencji. Szkoda tylko, że swoją pracą, nazwiskami "przykrywają" ogólny żenujący poziom oferty.
    ZaletyFan tenisa dostaje tenis - piłeczka przemieszcza się z jednej strony na drugą.
    Wadyoferta niezgodna z deklaracją. Niepełna lub błędna informacja.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Alicja / 2022-03-26 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedy zaktualizujecie nowe oprogramowanie. Pytam po raz 10.Jak mam szukać programów telewizyjnych nie znając ich tytułów.Dlaczego w nagraniach jest taki burdel.po co to nowe oprogramowanie jak poprzednie było lepsze.po co po co po co po co.Dlaczego nie ma wyszukiwania programów tematycznie, według gatunków.Dlaczego. dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego
    Zniszczyliście to co było fajne.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Amisiek / 2018-10-19 17:56
    Ocena: 1.33 / 5
    MAM DOŚĆ! Od 12 lat jestem klientem. Miałem dobry niezależny dekoder (kupiony poza NC+) i wszystko przez lata działało super. Ostatnio sparowali moją kartę i przez swój własny dekoder nie pooglądam nic, Telefonicznie poinformowano mnie, że nie wspierają już innych dekoderów. A cóż to do cholery za wspieranie było? Wszystkie kanały działy jak ta lala, bo nie przeszkadzali!!!Teraz mam zawieszanie się dekodera Wifibox+, poza tym często gubi dźwięk na kilku kanałach. Pilot przełącza po kilka kanałów naraz i działa jak chce..To najgorszy szajs z jakim miałem do czynienia. Dlaczego się zawiesza? Dlaczego nie można spokojnie obejrzeć meczu (bramek)czy filmu? W serwisie sprawdzają odpłatnie i twierdzą że wszystko jest ok. Po powrocie do domu dalej nie działa poprawnie. Po wymianie dekodera na nowy dalej są te same problemy. MAM DOŚĆ. ZACZEKAM DO KOŃCA UMOWY I KOŃCZĘ PRZYGODĘ Z NC+. Konkurencja bije się o klientów i coś sobie wybiorę. NC+ już nie lubi klientów i potrafi nas wnerwić do granic wytrzymałości. Przecież za to płacimy nie małe pieniądze i co... Dajcie znać swoim szefom niech się zastanowią co robią, bo niedługo nie będą już potrzebni.
    Zaletyjuż nie ma
    Wadydekoder
    MiejscowośćZabrze
  • ~Ania / 2021-05-15 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakupiłam Canal + na kartę w marcu, do dziś oglądałam programy przez łącznie 4 godziny, gdyż dekodery do ów telewizji są używane i działają po ok. godzinę. Nikogo nic nie interesuje. Dzwoniąc do serwisu odsyłają do strony ze zgłoszeniem , czeka się na kuriera i po ok. 1,5 tygodnia przesyłają dekoder, który działa 2 godziny i znów kończy swoją żywotność. A taka promocja przy zakupie iż pół roku za darmo ... Jak dla mnie totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca
    MiejscowośćSkoki
  • ~anna / 2012-06-09 20:35
    Ocena: 1.33 / 5
    multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    2011
  • ~anna / 2019-09-10 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien!
    Zaletyzero
    Wadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiace
    MiejscowośćFrancja
  • ~Anna / 2020-05-04 20:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyjątkowo niski poziom obsługi klientów. Trudno zrozumieć skąd bierze się w tych ludziach tak duży poziom agresji. Rozmowa z nimi - to duży stres. Są w złej sytuacji finansowej, ponieważ ludzie rezygnują z ich usług. Ci, co pozostają, są naciągani na niekończące się dodatkowe opłaty.
    Techniczny poziom usług również słaby. Wystarczą niewielkie chmury i sygnał jest przerywany. Ogólnie, bardzo źle. Należy pamiętać o wypowiedzeniu umowy w wyznaczonym przez nich terminie, bo będzie przedłużana. Czuję dużą ulgę, że za miesiąc uwolnię się od tej firmy.
    ZaletyBRAK
    WadyWymienione wcześniej.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Anna / 2022-05-06 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Wciąganie klienta w koszty,brak możliwości załatwienia wypowiedzenia przez internet
    MiejscowośćNorwegia Brumunddal
  • ~Anna / 2022-05-26 23:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowy interfejs to jakaś porażka, zwro intuicyjności, logiki, brak przejrzystości
    WadyInterfejs
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arbi / 2022-03-19 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to masakra.
    Malutkie literki, żeby coś przeczytać muszę zakładać okulary.
    Na tle lecącego filmu zupełnie nieczytelne menu.
    Jeśli tego nie zmienią to się pożegnamy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćKońskie
  • ~Barbara / 2019-10-10 08:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Ceny porażka pakiet 69 zł. A rachunki 139 zł przychodzą.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duże rachunki
    MiejscowośćBytom
  • ~Barbara / 2020-12-11 15:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Takiego chamstwa i prostactwa w rozmowie przez telefon jeszcze nie spotkałam. Ludzie w jakiej rzeczywistości wy żyjecie jak można rozmawiać z klientem w ten sposób? ??!!! W grudniu kończy mi sie umowa i dzięki Bogu kończę z tym shitem!
    ZaletyBrak
    WadyZmiana konsultantów w obsłudze klienta od zaraz !
    MiejscowośćUstrzyki
  • ~Barbara / 2023-07-28 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma dno bez dna, konsultanci aroganccy, nie wykfalifikowani. Strona służąca do płatności online nie działa. Pieniądza wysłane przelewem tradycyjnym jaśnie państwo księguje przez trzy dni robocze. Żenada
    MiejscowośćJadowniki
  • ~Bartek / 2022-08-12 21:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Co skłoniło operatora do do wymyślenia tak idiotycznej listy kanałów? Masakra!!!
    ZaletyNie ma zalet
    MiejscowośćZemborzyce
  • ~Bartłomiej / 2022-03-22 18:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra z tym nowym oprogramowaniem nieczytelne i niejasne. Infolinia tez dno nie da się połączyć i porozmawiac z nikim. Ostatni raz umowa z nimi
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Bbb / 2023-02-17 23:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba oferta online no niema bić ciekawego
  • ~Bliźniak / 2022-08-21 21:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Po ostatniej aktualizacji nie da się normalnie użytkować dekodera. Po #uj było zmieniać coś co się świetnie sprawdzało.
    Po zakończeniu umowy REZYGNUJĘ!!!!
  • ~bobi / 2011-08-14 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam wszystkich od zawierania umowy z N-ką
    W zeszłym roku w grudniu rozwiązałem umowę i zdałem dekoder N,
    w promocjii podpisałem nową umowę na 48,00zł miesięcznie abonament i wziąłem nowy dekoder
    Pod koniec stycznia na ekranie telewizora pojawił się napis do zapłaty 86,00zł
    zadzwoniłem do obsługi N, powiedzieli że ponieważ mam 2 dekodery to dlatego muszę płacić podwójnie
    na nic zdało tłumaczenie że poprzedni dekoder już zdałem i mam na to papier
    Płaciłem regularnie 48,00zł miesięcznie za nowy abonament,natomiast oni doliczali mi dodatkowo za stary drugie 86,00zł.Trwało to przez pół roku .Napisałem pismo do (wielkiego BOSSSSSA Waltera) odnośnie mojego problemu bez żadnego odzewu.Na koniec maja naliczyli mi 448zł do zapłaty.W czerwcu wyłączyli mi sygnał.Poszedłem do punktu gdzie podpisywałem umowę skopiowali wszystkie moje dokumenty zdania dekodera i wysłali faksem do N.Po 3 tygodniach przyszło pismo o umorzeniu długu bez żadnych przeprosin.W lipcu włączyli sygnał ,pod koniec miesiąca na ekranie do zapłaty 106zł
    (umowę mam na 48,00zł),dzwonie do nich z wyjaśnieniem ,powiedzieli że za to że mi włączyli sygnał naliczają 20zł +86,00zł abonament.W przyszłym tygodniu biorę dekoder zdaję w punkcie rozwiązuję umowę i więcej nie chcę ich znać .Przestrzegam innych zanim podpiszecie z nimi umowę dobrze się zastanówcie SZKODA NA NICH NERWÓW, pozdrawiam
  • ~BOGDAN / 2013-03-22 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    mam w tej chwili bardzo negatywne doświadczenia z platforma n
    doliczyli ni dodatkowo 47 pln chociaż nie zamawiałem zadnych dodatkowych usług [robowałem dzwonic do konsultanta/30 minut
    o nie udało się ni połączyc stanowczo odradzam
    12moesięcy
  • ~Borys 11 / 2019-10-09 19:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Jesteś super do podpisania umowy ,a później tylko pod górkę .
    Zaletybrak
    Wadycałoształt
    MiejscowośćSławków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962