strona 38 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego. -
-
~Agnieszka / 2020-07-20 11:48Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom. ZaletyBrakWadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocyMiejscowośćŻyrardów -
~aj / 2018-12-27 15:22Ocena: 1.33 / 5
Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma. Zaletyżadnych zalet.WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.MiejscowośćLądek-Zdrój -
~Aksjomat / 2019-12-07 19:11Ocena: 1.33 / 5
Jakoś oferowanej usługi jest tragiczna. Nie wspominając o podejściu do klienta, gdzie to klient jest dla firmy nie odwrotnie, co jest śmieszne. Koniec umowy, klient zastanawia się czy przedłużyć i nagle z dnia na dzień ogromne utrudnienia ze strony nadawcy jeśli chodzi o odbierane programy. Zostali wezwani specjaliści z firmy, wszystko w porządku oni nie widzą problemu. Nie można oglądać, ponieważ co chwilę wyskakuje komunikat brak sygnału, średnio kilka razy na 2-3 min. Również opłaty za ofertę są żartem, kilkuletnich klientów traktuje się jak zwykle śmieci, przykre. Może kiedyś mieli coś do zaoferowania, ale dziś są przebijani przez konkurencję ZaletyBrakWadyCena
Zachowanie względem klienta
Brak perspektyw po kilku latachMiejscowośćRadwanice -
~Alcorto / 2022-05-03 00:15Ocena: 1.33 / 5
Poważne ostrzeżenie dla osób planujących oglądać tenis w Canal+
Będziecie traktowani jak najgorszy sort klienta - najczęściej brak informacji, często informacja nieprawdziwa.
Sytuacja trwa od dawna, ale przywołam dwa przykłady z ostatniej doby (turniej WTA w Madrycie):
1. Zamiast zapowiedzianego bloku tenisowego na żywo dostajemy skróty starych meczy przerywane "Kuchnią filmową", w tym czasie mecze w Madrycie trwają - brak informacji od nadawcy, wyniki przecież są "w necie".
2. Trwają mecze live, ale Canal+ pokazuje jakieś powtórki, nagle łaskawie realizator zaprasza za dwie godziny (na 22:00) na mecz live. Ok, widz cieszy się, obejrzy przynajmniej jeden mecz na trzy. O 22:00 zaczyna się transmisja w ramach której pokazują na żywo ostatni set trzygodzinnego meczu, który trwał od 20:00 i końcówkę (kilkanaście minut) tego zapowiadanego meczu, który trwał od 22:00.
Krótko mówiąc - fan tenisa dostaje blok trzygodzinny i ma się cieszyć, nieważne czy to jest powtórka czy jakieś randomowe fragmenty meczy live - fani tenisa, jak pelikany, przecież połkną wszystko i jeszcze podziękują.
Aha - nie oczekujcie słowa przepraszam, komentator (w sumie nie jego wina) bez zająknięcia komentuje mecze od środka gema jakby to było oczywiste.
Rozumiem, że tak można tylko z tenisem, bo gdyby fani kopanej dostali taki spam - zamiast meczu Ekstraklapy jakieś fragmenty dwóch połów, dwóch różnych meczy, to po tygodniu włodarze polskiego C+ mieliby wjazd na chatę i skończyłoby się robienie sobie jaj.
W skrócie - szczyt bezczelności, brak profesjonalizmu. Daję jedną gwiazdkę w kategorii "Oferta" za pracę części redakcji, bo kilku komentatorów reprezentuje poziom niedostępny dla konkurencji. Szkoda tylko, że swoją pracą, nazwiskami "przykrywają" ogólny żenujący poziom oferty.ZaletyFan tenisa dostaje tenis - piłeczka przemieszcza się z jednej strony na drugą.Wadyoferta niezgodna z deklaracją. Niepełna lub błędna informacja.MiejscowośćŁódź -
~Alicja / 2022-03-26 08:41Ocena: 1.33 / 5
Kiedy zaktualizujecie nowe oprogramowanie. Pytam po raz 10.Jak mam szukać programów telewizyjnych nie znając ich tytułów.Dlaczego w nagraniach jest taki burdel.po co to nowe oprogramowanie jak poprzednie było lepsze.po co po co po co po co.Dlaczego nie ma wyszukiwania programów tematycznie, według gatunków.Dlaczego. dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego. Dlaczego
Zniszczyliście to co było fajne.ZaletyBrakWadySame wady -
~Amisiek / 2018-10-19 17:56Ocena: 1.33 / 5
MAM DOŚĆ! Od 12 lat jestem klientem. Miałem dobry niezależny dekoder (kupiony poza NC+) i wszystko przez lata działało super. Ostatnio sparowali moją kartę i przez swój własny dekoder nie pooglądam nic, Telefonicznie poinformowano mnie, że nie wspierają już innych dekoderów. A cóż to do cholery za wspieranie było? Wszystkie kanały działy jak ta lala, bo nie przeszkadzali!!!Teraz mam zawieszanie się dekodera Wifibox+, poza tym często gubi dźwięk na kilku kanałach. Pilot przełącza po kilka kanałów naraz i działa jak chce..To najgorszy szajs z jakim miałem do czynienia. Dlaczego się zawiesza? Dlaczego nie można spokojnie obejrzeć meczu (bramek)czy filmu? W serwisie sprawdzają odpłatnie i twierdzą że wszystko jest ok. Po powrocie do domu dalej nie działa poprawnie. Po wymianie dekodera na nowy dalej są te same problemy. MAM DOŚĆ. ZACZEKAM DO KOŃCA UMOWY I KOŃCZĘ PRZYGODĘ Z NC+. Konkurencja bije się o klientów i coś sobie wybiorę. NC+ już nie lubi klientów i potrafi nas wnerwić do granic wytrzymałości. Przecież za to płacimy nie małe pieniądze i co... Dajcie znać swoim szefom niech się zastanowią co robią, bo niedługo nie będą już potrzebni. Zaletyjuż nie maWadydekoderMiejscowośćZabrze -
~Ania / 2021-05-15 20:09Ocena: 1.33 / 5
Zakupiłam Canal + na kartę w marcu, do dziś oglądałam programy przez łącznie 4 godziny, gdyż dekodery do ów telewizji są używane i działają po ok. godzinę. Nikogo nic nie interesuje. Dzwoniąc do serwisu odsyłają do strony ze zgłoszeniem , czeka się na kuriera i po ok. 1,5 tygodnia przesyłają dekoder, który działa 2 godziny i znów kończy swoją żywotność. A taka promocja przy zakupie iż pół roku za darmo ... Jak dla mnie totalna porażka. ZaletyBrakWadyZa mało miejscaMiejscowośćSkoki -
-
~anna / 2012-06-09 20:35Ocena: 1.33 / 5
multiroom tragedia cały czas trzeba resetować, dział techniczny plecie trzy po trzy, każdy co innego. ZaletybrakWadywiele2011 -
~anna / 2019-09-10 18:21Ocena: 1.33 / 5
Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien! ZaletyzeroWadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiaceMiejscowośćFrancja -
~Anna / 2020-05-04 20:53Ocena: 1.33 / 5
Wyjątkowo niski poziom obsługi klientów. Trudno zrozumieć skąd bierze się w tych ludziach tak duży poziom agresji. Rozmowa z nimi - to duży stres. Są w złej sytuacji finansowej, ponieważ ludzie rezygnują z ich usług. Ci, co pozostają, są naciągani na niekończące się dodatkowe opłaty.
Techniczny poziom usług również słaby. Wystarczą niewielkie chmury i sygnał jest przerywany. Ogólnie, bardzo źle. Należy pamiętać o wypowiedzeniu umowy w wyznaczonym przez nich terminie, bo będzie przedłużana. Czuję dużą ulgę, że za miesiąc uwolnię się od tej firmy.ZaletyBRAKWadyWymienione wcześniej.MiejscowośćBiałystok -
~Anna / 2022-05-06 16:10Ocena: 1.33 / 5
Wciąganie klienta w koszty,brak możliwości załatwienia wypowiedzenia przez internet MiejscowośćNorwegia Brumunddal -
~Anna / 2022-05-26 23:08Ocena: 1.33 / 5
Nowy interfejs to jakaś porażka, zwro intuicyjności, logiki, brak przejrzystości WadyInterfejsMiejscowośćWarszawa -
~Arbi / 2022-03-19 11:45Ocena: 1.33 / 5
Nowe oprogramowanie to masakra.
Malutkie literki, żeby coś przeczytać muszę zakładać okulary.
Na tle lecącego filmu zupełnie nieczytelne menu.
Jeśli tego nie zmienią to się pożegnamy.ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćKońskie -
~Barbara / 2019-10-10 08:43Ocena: 1.33 / 5
Ceny porażka pakiet 69 zł. A rachunki 139 zł przychodzą. ZaletyBrakWadyZbyt duże rachunkiMiejscowośćBytom -
~Barbara / 2020-12-11 15:24Ocena: 1.33 / 5
Takiego chamstwa i prostactwa w rozmowie przez telefon jeszcze nie spotkałam. Ludzie w jakiej rzeczywistości wy żyjecie jak można rozmawiać z klientem w ten sposób? ??!!! W grudniu kończy mi sie umowa i dzięki Bogu kończę z tym shitem! ZaletyBrakWadyZmiana konsultantów w obsłudze klienta od zaraz !MiejscowośćUstrzyki -
-
~Barbara / 2023-07-28 15:21Ocena: 1.33 / 5
Firma dno bez dna, konsultanci aroganccy, nie wykfalifikowani. Strona służąca do płatności online nie działa. Pieniądza wysłane przelewem tradycyjnym jaśnie państwo księguje przez trzy dni robocze. Żenada MiejscowośćJadowniki -
~Bartek / 2022-08-12 21:09Ocena: 1.33 / 5
Co skłoniło operatora do do wymyślenia tak idiotycznej listy kanałów? Masakra!!! ZaletyNie ma zaletMiejscowośćZemborzyce -
~Bartłomiej / 2022-03-22 18:17Ocena: 1.33 / 5
Masakra z tym nowym oprogramowaniem nieczytelne i niejasne. Infolinia tez dno nie da się połączyć i porozmawiac z nikim. Ostatni raz umowa z nimi MiejscowośćWłocławek -
~Bbb / 2023-02-17 23:24Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słaba oferta online no niema bić ciekawego
strona 38 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
