Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ula / 2022-05-29 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Firma bardzo źle traktuje swoich klientów.
  • ~WRW / 2022-05-29 00:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to koniec umowy. Co za głupek to wymyślił. To jedna wielka tragedia! W info było to co chcieliśmy o programach i filmach wiedzieć. A teraz infantylne zapisy. Porażka!!! Czekam do końca umowy. To za 3 miesiące!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWłocławek
  • ~kasiek / 2022-05-28 22:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Do około 20 maja 2022r. najlepsza usługa ze wszystkich, do tego czasu było czytelne, intuicyjne menu, co powodowało chęć oglądania i nagrywania. Korzystałam z n, nc+, canal+, a tę pierwszą nawet kiedyś sprzedawałam osiągając ogromne wyniki sprzedaży, między innymi argumentowałam, że menu jest cudownie czytelne i każdy opanuje je w mig - ale to już historia!!! Obecnie Canal+ strzelił sobie w głowę, bo w kolano to mało powiedziane - cofnął się o jakieś 20 lat, a dla zatuszowania tego regresu dodał ikonki zdjęć programów do menu. Właściwie to czuję się tak, jakby wycofali smartfony i wrócili do komórek z lat na przełomie millenium dodając tylko kolorowy wyświetlacz.
    Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce.
    Zaletyprzy wadzie jaką jest nieczytelne i ograniczone menu, nie można dostrzec zalet, bo nie można niczego znaleźć
    Wadytragiczne, nieintuicyjne oprogramowanie, które do czasu rezygnacji z canal+ powoduje np. konieczność kupowania gazet z programami TV (mam nadzieję, że takie jeszcze sprzedają:) - tylko co z innymi funkcjami?
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Tomasz / 2022-05-28 22:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Po oprogramowania dramat!!!!!. Już nie podoba mi się NC+, z którym związany jestem od początku. 
    Wadywszystko
    MiejscowośćDziałoszyn
  • ~Stary abonent / 2022-05-28 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak profesjonalizmu, oprogramowanie stworzone przez domorosłego "informatyka".
    MiejscowośćSławno
  • ~qwerty / 2022-05-28 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie-dekodera

    Tam macie przycisk podziel się opinią/
    Proponuje napisać co nie co.
    Wadywszystko
    MiejscowośćRypin
  • ~JOLANTA / 2022-05-28 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Po aktualizacji dekodera nie mama ochoty oglądać cyfry plus .wszystko jest bardzo nieczytelne i niewidoczne.Kto dopuścił taką wersję menu. wszystkie funkcje pilota nie spełniają moich oczekiwań. totalna porażka!!!!!!!!!!.Stracicie klientów tą nietrafioną decyzją o zmianie szaty graficznej. Czy nikt tego nie przetestował ? Trzeba było poradzić się klientów cyfry. W skali od 0 do 10 oceniam na 0000000.
    Zaletyżadnych zalet same negatywy!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćIwiny/Wrocław
  • ~Jeanjeanette / 2022-05-28 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety po nowej aktualizacji balagan w nagraniach,nie ma mozliwosci nagrania wg czasu.A na dodatek nie moge polaczyc sie z wifi i jedyna rada konsultanta to wymienic dekoder.Dekoder mam nowy i przed aktualizacja smigal jak zloto.Za miesiac konczy mi sie umowa i nie wiem czy ja przedluze.
    ZaletyDobre filmy na calal+
    WadyBrak mozliwosci korzystania , Netflixa za ktory place .balagan w nagranich
    MiejscowośćDzierzgoń
  • ~Rrrr / 2022-05-28 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś za ten nowy bubel wziął kasę . Kto to zatwierdził. Kończę umowę .
    ZaletyBrak
    WadyNowy soft
    MiejscowośćŁódź
  • ~Nękany / 2022-05-28 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    CANAL+ Polska S.A. Przed upływem okresu umowy 37.07.2022, firma od początku maja 2022r, zaczyna nękać, być nachalnym ciągłym wydzwanianiem o różnych godzinach i to z różnych numerów telefonów. Są to telefony realizowane przez TELEMARKETER, czyli firma Canal+ zleca innej firmie moje dane osobowe. Wprawdzie w informacji dla klienta RODO, wskazuję się, że dane klienta są udostępniane do call center, dla realizacji marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta; na podstawie odrębnej zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu: marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych CANAL+ Polska S.A. Owszem przy zawieraniu umowy, podtyka się klientowi formularz zgody celem stosowania rabatu. jednak nie została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. w celach marketingowych podmiotów współpracujących oraz na udostępnienie moich danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. bankowi Credit Agricole Bank Polska S.A. Dalej działania firmy Canal+ są uciążliwe, nękające, celem jedynie i li tylko przedłużenia umowy i to znacznie wcześniej niż na jaki okres została zawarta umowa. Tego rodzaju praktyki są stosowane od co najmniej 2018r. Jednak oprócz przepisów RODO są to czyny także karalne. Polskie prawo karne wobec uporczywego nękania innej osoby (stalkingu). Art. 190a. § 1.kodeksu karnego, stanowi iż kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    Reasumując CANAL+ narusza przepisy RODO, co zapewne należny zgłosić wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Zapewne zmienię operatora na usługi TV.
    Zaletybrak
    WadyNękanie, uporczywe wydzwanianie przez inne firmy, naruszanie przepisów RODO. Czyny karalne z Art. 190a. § 1.kodeksu karnego.
    MiejscowośćŁódź
  • ~jan / 2022-05-28 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma canal+ była bajeczna: zawsze można było w łatwy sposób dowiedzieć się istotnych informacji n/t wybranego programu, szczególnie filmów - rok, reżyser, tytuł oryginalny, aktorzy. Dlaczego nam to odebraliście, w zamian dając infantylne opisy akcji, po których odchodzi ochota do oglądania?
    Ten nowy interface, to jakaś potworna pomyłka, aż się nie chce zmieniać kanałów.... Chyba nawet polsat jest lepszy...
    ZaletyDuży wybór atrakcyjnych programów.
    WadyNieczytelny interface, brak istotnych informacji, nadmiar informacji nieistotnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Basia / 2022-05-28 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka katastrofa. EPG teraz to porażka.Muszę lecieć przez wszystkie kanały,żeby dojść do tych które mnie interesują. Mam blokadę rodzicielską,teraz to jest jakaś masakra,co jakiś czas program się blokuje i trzeba wpisać PIN. Program w przód lub w tył przełącza na losowy program WTF!!! Chce przełączyć na jakiś kanał ok wpisuje PIN,ale po co mam wybierać czy chce oglądać na żywo czy od początku?? Kto to w ogóle wymyślił. Totalna żenada,dno i trzy metry mułu. Nie kupowałam papierowego programu bo było przejrzyste EPG,chyba muszę wrócić do makulatury żeby mieć jakiś pogląd co gdzie właśnie leci. Poważnie będę się zastanawiała czy przedłużać umowę. Ogólnie coś tam u Was nie wyszło...
    ZaletyNie ma
    WadyJedna wielka
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Łukasz / 2022-05-28 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem n, nc+, Canal+ i tak fatalnego oprogramowania nie przeżyłem. Zamiast się cieszyć z oglądania to mnie wszystko wkur... Kompletnie nieczytelny, nieintuicyjny, jakiś dramat. Starałem się przestawić, ale się nie da. Mam nadzieję, że to zmienią bo za kilka miesięcy trzeba będzie się pożegnać.
    ZaletyBrak
    WadyZachowali się jak UEFA, musieli pokazać że coś robią to zepsuli coś co doskonale działało.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Beata / 2022-05-28 08:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Czekam również do końca umowy. Do tej pory byłam bardzo zadowolona. Płacę niemały abonament i nikt nie zapytał nas użytkowników czy zmiany są potrzebne. Ale widocznie ktoś potrzebował zarobić a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku (jak się okazyje nie zawsze dobrego). Ja się wypisyję i odradzać będę wszystkim
    ZaletyJuż żadnych
    WadyTeraz same wady
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Klient(?) / 2022-05-28 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nową aktualizacja menu to pomyłka.Kto wymyślił i kto zatwierdził w imieniu klientów aktualizację( Klient- płacący!)Torzący nowe oprogramowanie nigdy prawdopodobnie nie wiedział i nie widział co to jest ten Canal+.Płacimy za program,a oglądamy reklamy,za które już zapłacił reklamodawca i drugi raz płacimy.Należy zrezygnować z umowy-jest alternatywa:internet!
    ZaletyNie
    WadyTak
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~Michal / 2022-05-28 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mozna bylo tak spieprzyc co bylo naprawde przejrzyste i intuicyjne, jestem klientem od 13 lat i bylem zadowolony, teraz bedziemy musieli sie pozegnac. Takiego gniota dawno nie widzialem!!!
    ZaletyZadnych
    WadyTeraz wszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Monika / 2022-05-28 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po AKTUALIZACJI DEKODERA-- DRAMAT, po tylu latach razem, czas się roztać, czekam tylko do końca umowy.
    Nic nie da się znaleźć, w opcji nagrania jedna wielka masakra, nie można nagrywać wg czasu, brak opisu programu, po zmianie kanału wszystko wyświetla się na środku. JAK MOŻNA BYŁO TAK SPIEPRZYĆ TO CO BYŁO DOBRE I CZYTELNE DLA KAŻDEGO????? OBY DO KOŃCA UMOWY
    ZaletyJesze nie dawno było wiele, teraz nie widzę żadnych
    WadyZa dużo żeby je wszystkie wymienić. DRAMAT
    MiejscowośćKiełczów
  • ~Zbn / 2022-05-27 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto to dopuścił do użytku?! Było dobrze a teraz korzystanie jest utrudnione.
    Beznadzieja.
    Nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćKiezmark
  • ~Greg / 2022-05-27 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania muszę przed oglądaniem wziąć jakieś tabletki uspokajające. Proszę przywrócić poprzednie menu. Najprawdopodobniej trzeba będzie się pożegnac z nic+
  • ~Janusz / 2022-05-27 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania dramat!!!!!. Już nie podoba mi się NC+, z którym związany jestem od początku. Pora rozstać się!!!
    MiejscowośćSolec Kujawski
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 325
Toya (TV)
Ocena: 4.35, ilość opinii: 241
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4644
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4475
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3942
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3001