Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zachary / 2013-04-06 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To co zrobiła Telewizja N podczas fuzji z Canal+ to zwyczajny skandal i oszustwo. Ultimatum przejścia na nową, uboższą w programy ale w zamian droższą platformę, nie honorowanie umów, zaprzestanie świadczenia umowy przed okresem jej wygaśnięcia, pozbawienie dostępu do niektórych usług oraz pozbawienie klientów kontaktu z biurem obsługi oraz zablokowanie stron internetowych jest bezprzykładnym dowodem na lekceważenie nie tylko prawa,ale podstawowych zasad usługodawcy. Ja rozwiązuję umowę z Telewizja N złożywszy skargę do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadykarygodne lekceważenie klientów!
    3 lata, 118,00zł
  • ~Zawiedziona klientka / 2022-05-25 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno.Jestem od wielu lat klientka canal+.Niestety nowa aktualizacja to dno.
    Dodatkowo pięć miesięcy przed zakończeniem umowy nękają nas telefonami aby przedłużyć umowę.Po tym wszystkim niema zamiaru jej przedłużać.
    ZaletyUmowa za chwilę się kończy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Zibi / 2021-12-24 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
    Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
    No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
    Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
    Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
    NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
    I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
    Mimo oplaconego rachunku.
    Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
    MiejscowośćLondyn
  • ~Ziutek / 2023-04-13 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku miesięcy problem z dekoderem 4k. Po interwencji w punkcie stwierdzili że to wina oprogramowania. Mam się uzbroić w cierpliwość i czekać do następnej aktualizacji. Konsultanci też nic nie zrobili.Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder szmelc lub oprogramowanie.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Zygmunt / 2014-12-14 15:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Zadając się z tym "syfem"-czyli Cyfrowy Dom sp.z o.o/obecnie NC+/-na szczęście nie wykupiłem abonamentu-tylko przedpłaty na 3 czy 6-m-cy!Po ocieplaniu bloku /ok.6-mcy-talerz i dekoder odłączony/facet montujący telewizję satelitarną nie był w stanie uruchomić systemu chyba na wskutek nie pobierania przez ten okres aktualizacji/.
    Sławny numer *718191-rozmowa trwała 1 minutę po czy się "dupek"
    wyłączył chyba celowo nic nie wyjaśniając-zaliczono z muzyką i innymi pierdołami równe 15 minut x 1,23 zł/1 min= 18,45 zł!!!Celowo aby strzyc owce firma nie ma skrzynki e-mail/!!!???/-pozostaje jedynie pisemna reklamacja-jak ktoś już pisał pewnie bez odpowiedzi lub ble.ble,ble????
    Nie pierwszy już raz wpłacam określoną kwotę-aktywacji nie ma i dopiero ostra rozmowa skutkuje i kolejne zapłacone pieniądze!!!!Myślę że chyba już czas aby to szerzej nagłośnić!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadykontakt-to tragedia finansowa
    3 lata-dekoder chyba ok.150 zł.
  • karol28 / 2010-11-02 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam
    Zaletyw miarę dobra cena
    Wadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta
  • ~Dariusz Klemencki / 2013-01-29 23:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Po 24 miesiacach płacenia abonamentu za 99 zł który wg N-ki był moim najszcześliwszym okresem mojego życia bez mojej zgody przeszedłem na umowę na czas nieokreślony z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia za 224 zł miesięcznie ( w tej chwili jeden z najdroższych abonamentôw dla nowych klientów to 159zł) .Czuje sie tak jak bym został okradziony przez złodzieji w białych kołnierzykach .Czytajac fora widac ze praktyki Nki nastawione sa na wyłudzanie pieniędzy od ludzi pod wszelakimi sposobami i nikogo to w naszym państwie nie obchodzi. biuro obsługi klienta to grupa niekompetentnych ludzi szkolonych tak aby połaczenia za nasze pieniadze trwały jak najdłużej i nic nie wnosiły.ItI to firma anty ludzka.
    ZaletyŚwietnie wyłudzają pieniądze od ludzi dla korporacji.
    Wadywywołują depresje u wielu śmiertelników dając poczucie bezsilności wobec oszustwa.
    26 miesiecy po 99zł za 24 miesiace i 448 zł za 2 mce.
  • ~Ja / 2022-08-20 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Widzę że nie tylko ja chce zrezygnować z nc...po cholerę przestawiali programy,mało tego w Polsacie dostawałam faktury do placenia rok z góry a tu co miesiąc trzeba latać, mało tego,nie informując klientów zamknęli salon w Strzelcach i najbliższy z tego co mi wiadomo to Opole!!!znowu nawala mi dekoder -ten cudownie najlepszy i chcąc nie chcąc trzeba wziąsc urlop i jechać ponad 30 km??
    ZaletyZadne
    WadyMnistwo
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Kamilla / 2022-06-03 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem z tą platforma związany od samego początku - jak dobrze liczę to już 16 lat... I mimo mniejszych, czy większych uwag cały czas jestem, a może raczej byłem im wierny.
    To co jednak zrobili ostatnio - nowe oprogramowanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe - bez sensu, bez logiki, mało czytelne i przede wszystkim mocno skomplikowane w obsłudze.

    Szanowni Przedstawiciele Platformy NC+ - tak się nie postępuje z klientami. Ja na pewno nie pozostanę z Wami jeśli to oprogramowanie się nie zmieni w najbliższym czasie, a najlepiej jakby wróciło do poprzedniej funkcjonalności. Czytając tutaj uwagi innych użytkowników - widać duże niezadowolenie i wielu klientów stracicie. Taka opinia jest także wśród moich znajomych, którzy korzystają z Waszych usług.
    Zatem prośba do Was - aby podejść do tego odpowiedzialnie i przywrócić poprzednią funkcjonalność...
    ZaletyJest kilka
    WadyNowe oprogramowanie - totalna porażka
    MiejscowośćPołudnie Polski
  • ~mista / 2013-03-28 19:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę 4 tygodnie temu i do dzisiaj nie mogę oglądać, bo złodzieje nie przysłali z dekoderem pilota. Napisałem reklamację, to za trzecim razem odpowiedzieli i podali termin rozpatrzenia rekl. 30 dni.
    Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii, bo rzeczywiście to są oszuści i złodzieje, tylko dlaczego z urzędu nie zainteresuje się tym żadna instytucja żyjąca z naszych podatków n.p. UOKiK
    Zaletynie poznałem
    Wadywszystkie możliwe
    nie mam jeszcze, na razie zapłaciłem 49 zł aktywację
  • ~Stanisław / 2022-05-30 14:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrodnica
  • ~Telewidz / 2022-08-06 21:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Oferta pakietu sportowego w Canal+ jest coraz uboższa, a oglądanie naszej ekstraklasy i innych podrzędnych lig jest nieznośne.
    Czas z niego rezygnować po przekazaniu Premiership na Viaplay.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Abonent nc plus / 2022-05-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak Eurosport - po rozmowie tel (20 min oczekiwania) podczas której żadnej konkretnej informacji nie otrzymałem, pani mówi że mogę sobie oglądać przez internet i czy coś jeszcze chce? (żenada!!!)
    Wadyobsługa klienta, brak konkretów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Ada / 2023-03-19 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
    Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKorzystanie staje się mordęgą.
    MiejscowośćBytom
  • ~Adam / 2021-12-14 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
    ZaletyNie ma
    WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Agata / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat.Wszystko zmienili na minus,dosłownie wszystko.Szkoda,bo wcześniej bardzo dobrze korzystało się z funkcji dekodera.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~aj / 2018-12-27 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
    Zaletyżadnych zalet.
    WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Aksjomat / 2019-12-07 19:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakoś oferowanej usługi jest tragiczna. Nie wspominając o podejściu do klienta, gdzie to klient jest dla firmy nie odwrotnie, co jest śmieszne. Koniec umowy, klient zastanawia się czy przedłużyć i nagle z dnia na dzień ogromne utrudnienia ze strony nadawcy jeśli chodzi o odbierane programy. Zostali wezwani specjaliści z firmy, wszystko w porządku oni nie widzą problemu. Nie można oglądać, ponieważ co chwilę wyskakuje komunikat brak sygnału, średnio kilka razy na 2-3 min. Również opłaty za ofertę są żartem, kilkuletnich klientów traktuje się jak zwykle śmieci, przykre. Może kiedyś mieli coś do zaoferowania, ale dziś są przebijani przez konkurencję
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Zachowanie względem klienta
    Brak perspektyw po kilku latach
    MiejscowośćRadwanice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962