Kto wpadł na pomysł zmiany programów, całe szczęście ze za chwilę koniec umowy.
Co trzeba mieć w głowie żeby takie pomysły mieć?
ZaletyBrak
WadyMają gdzieś swoich klientów
MiejscowośćWLKP.
~zachary / 2013-04-06 22:47
Ocena: 1.67 / 5
To co zrobiła Telewizja N podczas fuzji z Canal+ to zwyczajny skandal i oszustwo. Ultimatum przejścia na nową, uboższą w programy ale w zamian droższą platformę, nie honorowanie umów, zaprzestanie świadczenia umowy przed okresem jej wygaśnięcia, pozbawienie dostępu do niektórych usług oraz pozbawienie klientów kontaktu z biurem obsługi oraz zablokowanie stron internetowych jest bezprzykładnym dowodem na lekceważenie nie tylko prawa,ale podstawowych zasad usługodawcy. Ja rozwiązuję umowę z Telewizja N złożywszy skargę do UOKiK.
Zaletybrak
Wadykarygodne lekceważenie klientów!
3 lata, 118,00zł
~Zawiedziona klientka / 2022-05-25 15:02
Ocena: 1.67 / 5
Dno.Jestem od wielu lat klientka canal+.Niestety nowa aktualizacja to dno.
Dodatkowo pięć miesięcy przed zakończeniem umowy nękają nas telefonami aby przedłużyć umowę.Po tym wszystkim niema zamiaru jej przedłużać.
ZaletyUmowa za chwilę się kończy.
MiejscowośćGdynia
~Zibi / 2021-12-24 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
Mimo oplaconego rachunku.
Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
MiejscowośćLondyn
~Ziutek / 2023-04-13 08:30
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku miesięcy problem z dekoderem 4k. Po interwencji w punkcie stwierdzili że to wina oprogramowania. Mam się uzbroić w cierpliwość i czekać do następnej aktualizacji. Konsultanci też nic nie zrobili.Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyDekoder szmelc lub oprogramowanie.
MiejscowośćChrzanów
~Zygmunt / 2014-12-14 15:12
Ocena: 1.67 / 5
Zadając się z tym "syfem"-czyli Cyfrowy Dom sp.z o.o/obecnie NC+/-na szczęście nie wykupiłem abonamentu-tylko przedpłaty na 3 czy 6-m-cy!Po ocieplaniu bloku /ok.6-mcy-talerz i dekoder odłączony/facet montujący telewizję satelitarną nie był w stanie uruchomić systemu chyba na wskutek nie pobierania przez ten okres aktualizacji/. Sławny numer *718191-rozmowa trwała 1 minutę po czy się "dupek" wyłączył chyba celowo nic nie wyjaśniając-zaliczono z muzyką i innymi pierdołami równe 15 minut x 1,23 zł/1 min= 18,45 zł!!!Celowo aby strzyc owce firma nie ma skrzynki e-mail/!!!???/-pozostaje jedynie pisemna reklamacja-jak ktoś już pisał pewnie bez odpowiedzi lub ble.ble,ble???? Nie pierwszy już raz wpłacam określoną kwotę-aktywacji nie ma i dopiero ostra rozmowa skutkuje i kolejne zapłacone pieniądze!!!!Myślę że chyba już czas aby to szerzej nagłośnić!!!!!!
Zaletybrak
Wadykontakt-to tragedia finansowa
3 lata-dekoder chyba ok.150 zł.
karol28 / 2010-11-02 09:41
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam
Zaletyw miarę dobra cena
Wadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta
~Dariusz Klemencki / 2013-01-29 23:26
Ocena: 1.50 / 5
Po 24 miesiacach płacenia abonamentu za 99 zł który wg N-ki był moim najszcześliwszym okresem mojego życia bez mojej zgody przeszedłem na umowę na czas nieokreślony z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia za 224 zł miesięcznie ( w tej chwili jeden z najdroższych abonamentôw dla nowych klientów to 159zł) .Czuje sie tak jak bym został okradziony przez złodzieji w białych kołnierzykach .Czytajac fora widac ze praktyki Nki nastawione sa na wyłudzanie pieniędzy od ludzi pod wszelakimi sposobami i nikogo to w naszym państwie nie obchodzi. biuro obsługi klienta to grupa niekompetentnych ludzi szkolonych tak aby połaczenia za nasze pieniadze trwały jak najdłużej i nic nie wnosiły.ItI to firma anty ludzka.
ZaletyŚwietnie wyłudzają pieniądze od ludzi dla korporacji.
Wadywywołują depresje u wielu śmiertelników dając poczucie bezsilności wobec oszustwa.
26 miesiecy po 99zł za 24 miesiace i 448 zł za 2 mce.
~Ja / 2022-08-20 22:53
Ocena: 1.50 / 5
Widzę że nie tylko ja chce zrezygnować z nc...po cholerę przestawiali programy,mało tego w Polsacie dostawałam faktury do placenia rok z góry a tu co miesiąc trzeba latać, mało tego,nie informując klientów zamknęli salon w Strzelcach i najbliższy z tego co mi wiadomo to Opole!!!znowu nawala mi dekoder -ten cudownie najlepszy i chcąc nie chcąc trzeba wziąsc urlop i jechać ponad 30 km??
ZaletyZadne
WadyMnistwo
MiejscowośćOpolskie
~Kamilla / 2022-06-03 08:41
Ocena: 1.50 / 5
Jestem z tą platforma związany od samego początku - jak dobrze liczę to już 16 lat... I mimo mniejszych, czy większych uwag cały czas jestem, a może raczej byłem im wierny.
To co jednak zrobili ostatnio - nowe oprogramowanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe - bez sensu, bez logiki, mało czytelne i przede wszystkim mocno skomplikowane w obsłudze.
Szanowni Przedstawiciele Platformy NC+ - tak się nie postępuje z klientami. Ja na pewno nie pozostanę z Wami jeśli to oprogramowanie się nie zmieni w najbliższym czasie, a najlepiej jakby wróciło do poprzedniej funkcjonalności. Czytając tutaj uwagi innych użytkowników - widać duże niezadowolenie i wielu klientów stracicie. Taka opinia jest także wśród moich znajomych, którzy korzystają z Waszych usług.
Zatem prośba do Was - aby podejść do tego odpowiedzialnie i przywrócić poprzednią funkcjonalność...
ZaletyJest kilka
WadyNowe oprogramowanie - totalna porażka
MiejscowośćPołudnie Polski
~mista / 2013-03-28 19:59
Ocena: 1.50 / 5
Podpisałem umowę 4 tygodnie temu i do dzisiaj nie mogę oglądać, bo złodzieje nie przysłali z dekoderem pilota. Napisałem reklamację, to za trzecim razem odpowiedzieli i podali termin rozpatrzenia rekl. 30 dni. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii, bo rzeczywiście to są oszuści i złodzieje, tylko dlaczego z urzędu nie zainteresuje się tym żadna instytucja żyjąca z naszych podatków n.p. UOKiK
Zaletynie poznałem
Wadywszystkie możliwe
nie mam jeszcze, na razie zapłaciłem 49 zł aktywację
~Stanisław / 2022-05-30 14:49
Ocena: 1.50 / 5
Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!
Zaletyżadne
Wadysame wady
MiejscowośćBrodnica
~Telewidz / 2022-08-06 21:29
Ocena: 1.50 / 5
Oferta pakietu sportowego w Canal+ jest coraz uboższa, a oglądanie naszej ekstraklasy i innych podrzędnych lig jest nieznośne.
Czas z niego rezygnować po przekazaniu Premiership na Viaplay.
MiejscowośćBydgoszcz
~Abonent nc plus / 2022-05-31 13:52
Ocena: 1.33 / 5
Brak Eurosport - po rozmowie tel (20 min oczekiwania) podczas której żadnej konkretnej informacji nie otrzymałem, pani mówi że mogę sobie oglądać przez internet i czy coś jeszcze chce? (żenada!!!)
Wadyobsługa klienta, brak konkretów
MiejscowośćBiałystok
~Ada / 2023-03-19 21:12
Ocena: 1.33 / 5
Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyKorzystanie staje się mordęgą.
MiejscowośćBytom
~Adam / 2021-12-14 10:44
Ocena: 1.33 / 5
Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
ZaletyNie ma
WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
MiejscowośćGdynia
~Agata / 2022-05-16 11:31
Ocena: 1.33 / 5
Dramat.Wszystko zmienili na minus,dosłownie wszystko.Szkoda,bo wcześniej bardzo dobrze korzystało się z funkcji dekodera.
MiejscowośćOstrzeszów
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
ZaletyBrak
WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
MiejscowośćŻyrardów
~aj / 2018-12-27 15:22
Ocena: 1.33 / 5
Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
Zaletyżadnych zalet.
WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.