Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2272 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xxx / 2022-08-12 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Kto wpadł na pomysł zmiany programów, całe szczęście ze za chwilę koniec umowy.
    Co trzeba mieć w głowie żeby takie pomysły mieć?
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś swoich klientów
    MiejscowośćWLKP.
  • ~zachary / 2013-04-06 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To co zrobiła Telewizja N podczas fuzji z Canal+ to zwyczajny skandal i oszustwo. Ultimatum przejścia na nową, uboższą w programy ale w zamian droższą platformę, nie honorowanie umów, zaprzestanie świadczenia umowy przed okresem jej wygaśnięcia, pozbawienie dostępu do niektórych usług oraz pozbawienie klientów kontaktu z biurem obsługi oraz zablokowanie stron internetowych jest bezprzykładnym dowodem na lekceważenie nie tylko prawa,ale podstawowych zasad usługodawcy. Ja rozwiązuję umowę z Telewizja N złożywszy skargę do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadykarygodne lekceważenie klientów!
    3 lata, 118,00zł
  • ~Zawiedziona klientka / 2022-05-25 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno.Jestem od wielu lat klientka canal+.Niestety nowa aktualizacja to dno.
    Dodatkowo pięć miesięcy przed zakończeniem umowy nękają nas telefonami aby przedłużyć umowę.Po tym wszystkim niema zamiaru jej przedłużać.
    ZaletyUmowa za chwilę się kończy.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Zibi / 2021-12-24 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem opisac moja sytuacje, jestem z cyfra 15 lat.
    Dzwoni do mnie mila pani i oferuje nowy dekoder za free, ok chce skorzystac ale pytam czy stary bedzie dzialac do czasu az podlacze nowy, TAK bedzie uslyszalem.
    No coz , nowy dekoder odebrala osoba upowazniona ale z pewnych przyczyn jeszcze go nie mam.
    Nagle wczoraj stary dekoder zostal wylaczony!
    Dzwonie i dowiaduje sie ze oni wylaczaja stary bo bla bla bla, ok ale ja wciaz nie uzytkuje nowego i stary powinien dzialac, ktos go wyllaczyl to i ta sama osoba moze wlaczyc.
    NIE uslyszalem, bo nie. Na pytanie o dame konsultatna uslyszalem przykre slowa i rzucenie sluchawki.
    I tak zostalem na Boze Narodzenie bez tv.
    Mimo oplaconego rachunku.
    Nie polecam, szczegolnie kontaktu telefonicznego bo pracuja tam ludzie nieogarnieci i nie przygotowani do rozmowy.
    MiejscowośćLondyn
  • ~Ziutek / 2023-04-13 08:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku miesięcy problem z dekoderem 4k. Po interwencji w punkcie stwierdzili że to wina oprogramowania. Mam się uzbroić w cierpliwość i czekać do następnej aktualizacji. Konsultanci też nic nie zrobili.Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyDekoder szmelc lub oprogramowanie.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Zygmunt / 2014-12-14 15:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Zadając się z tym "syfem"-czyli Cyfrowy Dom sp.z o.o/obecnie NC+/-na szczęście nie wykupiłem abonamentu-tylko przedpłaty na 3 czy 6-m-cy!Po ocieplaniu bloku /ok.6-mcy-talerz i dekoder odłączony/facet montujący telewizję satelitarną nie był w stanie uruchomić systemu chyba na wskutek nie pobierania przez ten okres aktualizacji/.
    Sławny numer *718191-rozmowa trwała 1 minutę po czy się "dupek"
    wyłączył chyba celowo nic nie wyjaśniając-zaliczono z muzyką i innymi pierdołami równe 15 minut x 1,23 zł/1 min= 18,45 zł!!!Celowo aby strzyc owce firma nie ma skrzynki e-mail/!!!???/-pozostaje jedynie pisemna reklamacja-jak ktoś już pisał pewnie bez odpowiedzi lub ble.ble,ble????
    Nie pierwszy już raz wpłacam określoną kwotę-aktywacji nie ma i dopiero ostra rozmowa skutkuje i kolejne zapłacone pieniądze!!!!Myślę że chyba już czas aby to szerzej nagłośnić!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadykontakt-to tragedia finansowa
    3 lata-dekoder chyba ok.150 zł.
  • karol28 / 2010-11-02 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam nikomu telewizji n. ciągłe problemy z sygnałem, a obsługa klienta jest na poziomie zerowym. Kompletny brak kultury i znajomości produktu jaki sprzedają, szczerze odradzam
    Zaletyw miarę dobra cena
    Wadyproblemy z sygnałem, obsługa klienta
  • ~Dariusz Klemencki / 2013-01-29 23:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Po 24 miesiacach płacenia abonamentu za 99 zł który wg N-ki był moim najszcześliwszym okresem mojego życia bez mojej zgody przeszedłem na umowę na czas nieokreślony z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia za 224 zł miesięcznie ( w tej chwili jeden z najdroższych abonamentôw dla nowych klientów to 159zł) .Czuje sie tak jak bym został okradziony przez złodzieji w białych kołnierzykach .Czytajac fora widac ze praktyki Nki nastawione sa na wyłudzanie pieniędzy od ludzi pod wszelakimi sposobami i nikogo to w naszym państwie nie obchodzi. biuro obsługi klienta to grupa niekompetentnych ludzi szkolonych tak aby połaczenia za nasze pieniadze trwały jak najdłużej i nic nie wnosiły.ItI to firma anty ludzka.
    ZaletyŚwietnie wyłudzają pieniądze od ludzi dla korporacji.
    Wadywywołują depresje u wielu śmiertelników dając poczucie bezsilności wobec oszustwa.
    26 miesiecy po 99zł za 24 miesiace i 448 zł za 2 mce.
  • ~Ja / 2022-08-20 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Widzę że nie tylko ja chce zrezygnować z nc...po cholerę przestawiali programy,mało tego w Polsacie dostawałam faktury do placenia rok z góry a tu co miesiąc trzeba latać, mało tego,nie informując klientów zamknęli salon w Strzelcach i najbliższy z tego co mi wiadomo to Opole!!!znowu nawala mi dekoder -ten cudownie najlepszy i chcąc nie chcąc trzeba wziąsc urlop i jechać ponad 30 km??
    ZaletyZadne
    WadyMnistwo
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Kamilla / 2022-06-03 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem z tą platforma związany od samego początku - jak dobrze liczę to już 16 lat... I mimo mniejszych, czy większych uwag cały czas jestem, a może raczej byłem im wierny.
    To co jednak zrobili ostatnio - nowe oprogramowanie jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe - bez sensu, bez logiki, mało czytelne i przede wszystkim mocno skomplikowane w obsłudze.

    Szanowni Przedstawiciele Platformy NC+ - tak się nie postępuje z klientami. Ja na pewno nie pozostanę z Wami jeśli to oprogramowanie się nie zmieni w najbliższym czasie, a najlepiej jakby wróciło do poprzedniej funkcjonalności. Czytając tutaj uwagi innych użytkowników - widać duże niezadowolenie i wielu klientów stracicie. Taka opinia jest także wśród moich znajomych, którzy korzystają z Waszych usług.
    Zatem prośba do Was - aby podejść do tego odpowiedzialnie i przywrócić poprzednią funkcjonalność...
    ZaletyJest kilka
    WadyNowe oprogramowanie - totalna porażka
    MiejscowośćPołudnie Polski
  • ~mista / 2013-03-28 19:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę 4 tygodnie temu i do dzisiaj nie mogę oglądać, bo złodzieje nie przysłali z dekoderem pilota. Napisałem reklamację, to za trzecim razem odpowiedzieli i podali termin rozpatrzenia rekl. 30 dni.
    Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii, bo rzeczywiście to są oszuści i złodzieje, tylko dlaczego z urzędu nie zainteresuje się tym żadna instytucja żyjąca z naszych podatków n.p. UOKiK
    Zaletynie poznałem
    Wadywszystkie możliwe
    nie mam jeszcze, na razie zapłaciłem 49 zł aktywację
  • ~Stanisław / 2022-05-30 14:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrodnica
  • ~Telewidz / 2022-08-06 21:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Oferta pakietu sportowego w Canal+ jest coraz uboższa, a oglądanie naszej ekstraklasy i innych podrzędnych lig jest nieznośne.
    Czas z niego rezygnować po przekazaniu Premiership na Viaplay.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Abonent nc plus / 2022-05-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak Eurosport - po rozmowie tel (20 min oczekiwania) podczas której żadnej konkretnej informacji nie otrzymałem, pani mówi że mogę sobie oglądać przez internet i czy coś jeszcze chce? (żenada!!!)
    Wadyobsługa klienta, brak konkretów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Ada / 2023-03-19 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Najnowsze oprogramowania są coraz bardziej irytujące, zero intuicyjności, opracowane jak dla informatyków a nie jak dla normalnych użytkowników , problemy z dekoderem , irytujące pilnowanie nagrywanych programów , brak jednego przycisku do nagrania serii, ginące nagrania, małe litery i obrazki dzięki którym można dostać oczopląsu .
    Moja ocena w skali 1 do 10 to -25. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKorzystanie staje się mordęgą.
    MiejscowośćBytom
  • ~Adam / 2021-12-14 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak konsultantów - rozmowę prowadzi robot - koszmar
    ZaletyNie ma
    WadyOd oferty, po infolinię i punkty sprzedaży gdzie traktuje się klienta po chamsku.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Agata / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat.Wszystko zmienili na minus,dosłownie wszystko.Szkoda,bo wcześniej bardzo dobrze korzystało się z funkcji dekodera.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~aj / 2018-12-27 15:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dekoder kilka lat, zawieszał się, ale nie każdego dni, więc uruchamiałam wyłączając z sieci, aż padł całkowicie. Pojechałam taksówką na swój koszt /niepełnosprawność/ - 25 km, dostałam inny, który nawet się nie dał włączyć. Znowu taksówka, 70 zł, wymiana przez naburmuszonego pracownika punktu. Niby sprawdzony dekoder, ale w domu sam sobie chodzi jak chce, wyłącza się w trakcie programu, włącza się, gdy jest wyłączony. Muszę wyłączać z sieci, żeby nie pobierał energii. Od kilku miesięcy płacę abonament i nie odbieram telewizji a oni mi piszą, że mam obowiązek jeździć do punktu a dodają, że ich nie obchodzi awaria z powodu złej instalacji. Cynizm niebywały, bezczelność.Za zerwanie umowy straszą karą. No to trzeba się z bandytami sądzić. Znowu taksówka i dojazd do sądu? Jak mogą naliczać opłaty, skoro dekoder nie chodzi? To jest jakaś mafia, nie normalni ludzie. mają ten sam typ chińskiego badziewia i dobrze wiedzą, że to nie działa, ale udają, że jest OK> Zgłoszona sprawa do UOKiK. Na infolinii mi mówią, że nc+ ma obowiązek zwracać koszty przejazdu w takiej sytuacji, ale bez sądu tego się nie uzyska. Ludzie, nie podpisujcie umowy z tą mafią, bo wyjść trudno, płacić trzeba i nic nie ma.
    Zaletyżadnych zalet.
    WadyWszystkie wady świata. Sprzęt nie działa, konsultanci kpią, straszą i kłamią.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 748
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 322
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988