Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2022-05-31 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak miło, że istnieje konkurencja. Mamy wybór!
    A krawaciarze oglądają rano przy kawce słupki z Excela i się cieszą.
    Z czego się cieszycie?
    Czytajcie tutejsze opinie!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2022-05-31 15:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Uważajcie! Typowe działanie, aby wyłudzić od klientów jak najwięcej kasy. Nie bierzcie żadnych "DARMOWYCH" voucherów ani promocji! Zanim zrezygnujesz i tak za to zapłacisz. Chcesz zrezygnować z subskrypcji online i zapomniałeś hasła do konta? Linka nie dostaniesz (aby przeleciał czas na rezygnację - obsługa klienta stwierdzi, że to wina Twojego operatora pocztowego). Druga pułapka jest taka, że mają kilka serwisów do logowania i nie logujesz się do swojego. Wychodzi na jedno jesteś zrobiony w balona. Nie możesz zrezygnować przez telefon, możesz tylko online... A
    MiejscowośćPoznań
  • ~AD33 / 2022-05-31 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poprzednikami: MASAKRA.
    Dlatego też apel do niezadowolonych: Wyślijcie wypowiedzenia, oczywiście z końcem umowy, niezależnie od terminu tego końca umowy. Można to zrobić przez internet ze swojej strefy abonenta.
    Chodzi o to aby tych wypowiedzeń było teraz jak najwięcej - może wtedy Canal+ zareaguje.
    PS. Rezygnacje można w każdej chwili wycofać.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
    MiejscowośćStrzegom
  • ~Margot / 2022-05-31 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos mnie ku...pytal o zmiane oprogramowania??!!! Po 15 latach to ja was wymienie!!!
    MiejscowośćUK
  • ~Abonent nc plus / 2022-05-31 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak Eurosport - po rozmowie tel (20 min oczekiwania) podczas której żadnej konkretnej informacji nie otrzymałem, pani mówi że mogę sobie oglądać przez internet i czy coś jeszcze chce? (żenada!!!)
    Wadyobsługa klienta, brak konkretów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Marek / 2022-05-31 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj zniknęły kanały Eorosport 1 i 2.
    Aktualizacja dekodera zupełnie bez sensu.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćStrzelce Opolskie
  • ~Henryk / 2022-05-31 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamiana oprogramowania po prostu groza. Wróćcie spowrotem do poprzedniego. Nieda się nic ogarnąć błędy za błędami. Zgroza za taką zmianę, kto to zrobił to tragedia. Oddajcie stare oprogramowanie.
    ZaletyŻadne po prostu brak
    WadyCałe oprogramowanie
    MiejscowośćGryfice
  • ~an77 / 2022-05-31 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to mało powiedziane. Podpisuję się pod wszystkimi napisanymi opiniami - bo nie ma tutaj ani jednej opinii pozytywnej. Ciekawe czy firma to oleje czy wyciągnie jakieś wnioski i wróci do poprzedniego softu. Jeżeli nie to jak większość poprzedników rezygnuję z dalszej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyNapaćkane kolorami i niefunkcjonalnie
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Bydgoszczanin / 2022-05-30 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ta idiotyczna zmiana oprogramowania oznacza koniec Canal+ Ja na pewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~WKU...Ona / 2022-05-30 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    O aktualizacji dekodera szkoda pisać bo to jest gniot jakich mało! Napiszę zatem o tym jak mnie dziś potraktował natręt z c+ ,który dzwonił bo umowa niedługo wygasa. Powiedziałam, że kie mam zamiaru przedłużyć umowy jeśli nie powrócą do poprzedniego softu, usłyszałam , że takiej opcji nie ma i nowy soft jest rewelacyjny i im się podoba. Ciśnienie mi skoczyło i rzekłam słowo że to abonentom ma się podobać, a nie c+, tak tym gościa zbulwersowałam, że się rozłączył. Hmm, serio tak traktuje się klienta?? Zaczynam myśleć, że ta firma robi wszystko by zaliczyć upadek, chyba zapomnieli że dzięki nam istnieją. Ja na pewno umowy nie przedłużę, a jestem z nimi od 12 lat.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćLubin
  • ~szekspir / 2022-05-30 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta istnieje tylko wtedy, kiedy kończy się umowa,dzwonią praktycznie co kilka godzin. Po podpisaniu aneksu żeby się z nimi skontaktować trzeba wziąć dzień urlopu. Aktualizacja dekodera... w tym temacie juz chyba wszystko zostało napisane. Jestem abonentem tylko ze względu na extraklase. Na wiele spraw przymykałem oko, ale teraz czekam juz tylko końca umowy. Mam nadzieję , że chociaż połowa osób, które deklaruje chęć zerwania umowy zrobi to, może wtedy coś do nich dotrze i zrozumieją, że to my, a nie oni jesteśmy dla nich.
    Zaletypoczucie humoru
    Wadycała ta firma jest wadliwa
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~AAAA / 2022-05-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Powtórzę to co już napisano: TRAGEDIA!!!!!!, MAKABRA!!!!! Po zakończeniu umowy rezygnuję z tego CHŁAMU.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Stanisław / 2022-05-30 14:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna masakra to nowe oprogramowanie. Ponad 15 lat jestem z tą platforma, ale chyba czas zmienić na coś prostego, bo nie daję rady z tym nowym softem, niech sobie sam programista ogląda to co stworzył!
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćBrodnica
  • ~Robert / 2022-05-30 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie Canal plus można porównać do "POLSKIEGO ŁADU".
    Jedno i drugie to wielki bubel.
    Jeśli tego nie zmienią to napewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWola Krzysztoporska
  • ~Robert / 2022-05-30 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie Canal plus można porównać do "POLSKIEGO ŁADU".
    Jedno i drugie to wielki bubel.
    Jeśli tego nie zmienią to napewno nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWola Krzysztoporska
  • ~Zbigniew / 2022-05-30 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Z intuicyjnego i czytelnego interfejsu uczyniono niedopracowanego i niefunkcyjnego gniota, ale ktoś z pewnością wziął premię za modernizację. Szczególne kłopoty z listą programów, ich wyszukiwaniem, opisem programòw oraz programowaniem nagrań. I nie jest to kwestią zmiany przyzwyczajeń,a jedynie zerową funkcjonalnością. Najpierw likwidacja kameleonów, teraz to. Czas przejść na platformy, tym bardziej, że cenowo również te proporcje się wyrównują.
    MiejscowośćOpole
  • ~MC / 2022-05-30 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz się spotykam, żeby nowość była taka słaba. Zawsze nowe było lepsze, a to jest gorsze.
    ZaletyBRAK
    WadyMENU. Brak podejrzenia programu na 7 dni. Menu zupełnie nieczytelne.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2022-05-29 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dramat i katastrofa. Nieczytelne, beznadziejne. Wiem, że czasem do nowego trzeba się przyzwyczaić, ale to coś, wkurza mnie na sam widok, do tego mega nie intuicyjne. Jeszcze niech C+ straci hiszpańską i polską ligę i wywalam.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćPruszków
  • ~Janusz / 2022-05-29 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak godziny wszystko na nie nie wiem kto to programowej pewnie nie mieli NC+
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraczkowa
  • ~iksi / 2022-05-29 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu jest nie do zaakceptowania. Po tylu latach można się załamać. Mania obrazkowa, śmietnik i strata czasu na szukanie czegokolwiek. A pani z obsługi ma nas w d.
    MiejscowośćZukowo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961