strona 35 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Togoleo / 2022-06-02 18:32
Nie polecam! Od 3 dni nie mogę nic obejrzeć, karzą przełączać dekoder na kanał nr 11 i czekać 2h po czym nie dzieje się nic. Dodatkowy dekoder multi Room to samo, a gdy jeszcze działał to co 3 dzień trzeba było przekładać kartę z dekodera głównego. Ciągle powtorki, a jak chce się obejrzeć mecz na żywo to tnie aż odbiera cała przyjemność z oglądania. Pora rozwiązać umowę. -
-
~Mike / 2022-06-02 15:37
Co tu dużo mówić, ta nowa wersja to jedna wielka porażka, jak można było tak schrzanić coś co było dobre i w jakim celu to zrobiono.Wczesniej było przejrzyście, przyjaźnie a teraz totalna masakra ZaletyŻadnychWadyWszystkoMiejscowośćBącz -
~Miro / 2022-06-02 15:15
Prawda jest taka to oszuści i naciągacze jestem abonentem ponad 10lat i jak za każdym razem przy przedłużeniu umowy wszystko pięknie ładnie a za dwa miesiące rozczarowanie.... wszystko wygląda inaczej
Infolinia beznadzieja jeden mówi tak druga inaczej, jedyny co tam ma pojęcie to automat Oscar
Dno i wodorosty odradzam !!!!!!!!ZaletyŻadnychWadySameMiejscowośćGdańsk -
~Marlena / 2022-06-02 14:21
Po przeprowadzce nie mam sygnału . Pisałam reklamacje żeby przysłali technika lub umorzyli opłaty przez ten okres kiedy nie mogłam korzystać . Lub żeby skrócić umowę bo nie ma technicznych możliwości odbioru. Oczywiście nic z tego . Od roku place i nic nie mam za to ... Szczerze odradzam ZaletyŻadnychWadyTragiczne podejście do klientaMiejscowośćMościska -
~Krzysztof / 2022-06-02 12:58
Uwaga oszuści nie polecam canal + kupiłem nowy telewizor i nie potrafili mi wymienić dekodera bo ten stary nie współgrał szantażują proszę przedłużyć umowę to Pan dostanie nowy dekoder nie polecam zacofana platforma stanęli w miejscu nie rozwijają się nie polecam WadyOszósty -
~Henryk / 2022-06-02 08:40
Opinia to jest przy wszystkich klientach - brak jakiejkolwiek opinii pozytywnej należy się dobrze zastanowić co Państwo zrobiliście najlepszego ze zmianą oprogramowania. Najwyższy czas powrócić do poprzedniego oprogramowania i przeprosić za błędy. POZDRAWIAM ZaletyBrak jakichkolwiek zalet. Dno do potęgi entej.WadyWszystko źleMiejscowośćGryfice -
~M. / 2022-06-02 04:18
Witam. Kiedyś z przyjemnością włączałam nc+, dziś nie chce mi się podejść do telewizora, a kiedy już muszę to zrobić to boli mnie całe ciało. Same błędy w nowej wersji. Nie przedłużenie umowy to za mało. Kiedy włączam nagranie, to mąż nie może obejrzeć ulubionych kanałów, a to tylko 1% błędów. Ja wkurzona, mąż wkurzony, atmosfera w domu do du.. bo nc+ zmieniło coś dobrego na gów.. za które jeszcze muszę płacić. ZaletyBrak.WadyWszystko!!!!!MiejscowośćOlsztyn -
~Mecenas / 2022-06-02 00:56
Nowe oprogramowanie to jakiś senny koszmar. Powinni dać możliwość wrócić do poprzedniego lub rozwiązać umowę ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćKraków -
-
~Agnieszka / 2022-06-01 22:36
Każde oprogramowanie obsługiwane beż problemu, a to nowe jakiś koszmar. MiejscowośćBełchatów -
~Dadan / 2022-06-01 17:00
Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce. WSTAWIŁAM OPINIE PANI KASIEK JEŻELI MOŻNA TO BARDZO BYM PROSIŁA O NAPISANIE CZY JEST MOZLIWOŚĆ ABY ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY BO JA PODPISAŁAM NOWĄ UMOWĘ OKOŁO 4MIESIĄCE TEMU I MAM CHOLERA TERA PŁACIĆ PRZEZ PREAWIE 2 LATA ABONAMENT PO TEJ POJE...EJ AKTUALIZACJI??????DZWONIŁAM NA INFOLINIE I pAN MI POWIEDZIAŁ ZE NIE MA MOŻLIWOŚĆI POWROTU DO WCZEŚNIEJSZEJ AKTYUALIZACJI A W TEJ CHOLERNEJ NOWSZEJ NIBY WERSJI TO JEST PORAŻKA WYDAJE MI SIE ŻE ONI MAJĄ NAS GŁĘBOKO W D,,,E BO NIC Z TYM NIE ROBIA I PEWNIE NIE ZROBIA I BEDZIE TRZEBA SIE MĘCZYĆ Z TA AKTUALIZACJA TO CHYBA NIC NIE DA JAK BĘDZIEMY TUWPISYWAĆ WPISY TRZEBA DZIAŁAC NIE WIEM JAK ALE MOŻE NIE PLACIC ABONAMENTU ALBO IŚĆ DO JAKIEGOŚ PRAWNIKA CZY MOŻNA NA PODSTAWIE ZABRANIA PONAD POŁOWY FUNKCJI ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY JEŻELI BĘDZIE TO MOŻLIWE TO ZROBIĘ TO NATYCHMIAST!!!!JEŻELI OSOBA KTÓRA ZARZĄDZA TYM WSZYSTKIM I JAKO JEDYNA BY MOGŁA ZROBIĆ TAK ABY COFNĄĆ TO BARDZO PROSZE ABY WRÓCIĆ DO POPRZEDNIEJ WERSJI BO STRACICIE MNÓSTWOOOOOOOOO KLIENTÓW (NO CHYBA ŻE O TO wAM CHODZI). ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKOMiejscowośćWłocławek -
~Sławek / 2022-06-01 10:48
Witam. To co się dzisiaj wydarzyło przelało czarę goryczy Boże zabrali Eurosport 1 i 2 tego już za dużo. Zmiana oprogramowania tragedia w trzech aktach. Tyle błędów i nie intuicyjnych rozwiązań to jeszcze się nie spotkałem. Wymienię tylko z pamięci brak nagrywania według czasu brak epg na Astrze brak opisów filmów i programów chodzi mi na przykład kto nagrał film jaka obsada i tym podobne. Poprzednie oprogramowanie w porównaniu do tego badziewia było rewelacyjne przejrzyste czytelne z wszystkimi informacjami które były potrzebne. Niedopomyślenia jak można było tak spieprzyć sobie opinie klientów nie wypuścić w wersji próbnej do oceny z możliwością powrotu do starego softu. Byłem od początku na dobre i złe z platformą ale teraz czara się przelała rezygnuję z końcem umowy. Klamka zapadła szkoda. -
~Karim / 2022-06-01 10:27
Tragedia,jestem abonentem C+20 lat i póki co współpraca była Ok. Ale teraz to ja serio nie rozumiem co się stało. Kto to wymyślił i pozwolił wdrożyć, przyjeliscie kogoś z parti rządzącej, takie rozwiązania i pomysły sugerują że tak.Nik nie pytał nas użytkowników o zdanie, mogliście to nieszczęsne oprogramowanie dać na próbę i dzisiaj co bardzej rozgarnięci mieli by jasność że to cholendarna pomyłka.Wszystko jest do bani ZaletyZADNEJ KOMPLETNIE DNO DNAWadySame wadyMiejscowośćRacibórz -
~Jolka / 2022-06-01 08:29
Nowe oprogramowanie to porażka. Czekam do końca umowy i po 15 latach żegnam Canal+ Próbowałam pisać, dzwonić, tam nikt nie reaguje na opinie klientów. Być może jak klienci masowo zaczną odchodzić to komuś się oczy otworzą. ZaletybrakWadyobecnie wszystkoMiejscowośćToruń -
~gerald / 2022-05-31 23:37
Po prostu świństwo! jeszcze oglądam dziś Rollanda i zabrali eurosport za ktróy zapłaciłem. Zaletynic zeroWadywszystko do dupyMiejscowośćtarnów -
~Grzegorz / 2022-05-31 22:48
Nowe oprogramowanie to jakieś nieporozumienie. Nie wiem kto im projektuje soft ale to chyba ktoś, kto nigdy nie oglądał TV. Po dzisiejszej wpadce z Eurosport wysłałem wypowiedzenie. Na szczęście umowa do końca września br. Byłem z N, potem z NC+, potem Canal Plus od samego początku istnienia platformy. Zawsze konkurencja była w tyle. Teraz się cofają. Szkoda. ZaletyAktualnie brakWadyNowe oprogramowanie nie nadaje się do użytkuMiejscowośćSzczecin -
~foxx311 / 2022-05-31 22:31
Krótko i na temat gówno jakich mało czas zmienić operatora ZaletyZadnychWadyMnóstwoMiejscowośćStarogard Gdański -
-
~Artur / 2022-05-31 22:02
Tragedia, wszystko pomieszane, żeby coś nagrać na przyszłość trzeba się pogimnastykowac ZaletyŻadneMiejscowośćFr. -
~Mariuszkaef / 2022-05-31 21:24
Nie polecam abonamentu na telefon, skończył mi się internet i chciałem go doladowac. Okazało się ze gość z infolinii sam bez mojej zgody włączył pakiet nie jednorazowy a na cały czas trwania umowy. 2 lata płaciłem po 20 zł za internet którego nie mogłem wyłączyć. Ominąć z daleka. ZaletyBrakMiejscowośćKalisz -
~Zbyszek / 2022-05-31 20:07
Zmiana softu -TRAGEDIA !! Nieczytelne, nieintuicyjne, dodatkowo w nagraniach wrzucone do jednego sortu filmy dla dorosłych z wszystkimi nagraniami !!! Przy próbie odtworzenia nagranego programu otwiera się lista wraz z ukrytymi programami dla dorosłych lecz z widocznymi tytułami —NIEDOPUSZCZALNE !! Wszystko zmieszane bez możliwości segregacji !!
POWRÓĆCIE DO STAREGO OPROGRAMOWANIA !!!!
Użytkownik od 20lat, lecz w niedalekiej przyszłości jeśli nie nastąpią korekty były użytkownikZaletyBRAKWadyZłączenie w nagraniach wszystkich nagranych programów łącznie z programami dla dorosłych wraz z widocznymi tytułami.MiejscowośćTresna -
~zulu gula / 2022-05-31 18:34
Żeby wszystko speier-dolić w tak krótkim czas to trzeba mieć talent żabojadom się to udało !
strona 35 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »