Unikać szerokim łukiem! Byłem zadowolony w oferty, kiedy zadzwonił konsultant, po dokładnej analizie oferty doszliśmy do porozumienia, umowa jest jednak na narzeczoną - ona musiała formalnie podjąć decyzję. Konsultant przedstawił jej jednak inną ofertę niż mnie, ta sie zgodziła i teraz 2 lata bdę płacił zawyżony abonament.
ZaletySzeroka oferta kanałów
WadyNaciąganie przez konsultantów
3
~miki87 / 2019-05-02 10:40
Ocena: 1.67 / 5
Gówno nie brać i uciekać jak najdalej, naciągacze po przeszkoleniach na naciąganie.
ZaletyDekoder 4K
WadyWszystko pozostałe
MiejscowośćBielsk Podlaski
~mimi / 2016-10-28 18:03
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nie miła obsługa. Olewają powtarzające się problemy z odbiorem. Mam wrażenie , ze wręcz im się nie chce pomyśleć co może się dziać. Nie wiem po co ci ludzie tam siedzą.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, cały czas wyskakują błędy, brak jakiś uprawnień (a rachunki opłacane regularnie), coś się konfiguruje i instaluje
~Mirek / 2022-05-25 17:58
Ocena: 1.67 / 5
Ostatnia zmiana oprogramowania to tragedia.Bylo dobrze to informatycy jak zwykle spieprzą coś co jest dobre i czytelne.informartxy myślą że wszyscy mają taką wiedzę jak oni,a canal+ mają też ludzie starsi z którymi jak widać canal+ się nie liczy.
~Mk / 2021-11-22 18:47
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku dni rozłącza dekoder główny od dodatkowego. Infolinia w sobotę- się na tym nie zna, połączy mnie z odpowiednim działem. Czas oczekiwania godzina i sześć minut- zrezygnowałam po tej godzinie. Udało mi się przywrócić ustawienia. Dziś ponownie nie działa. Infolinia po raz kolejny- odebrała pani która połączy mnie z odpowiednim działem który się na tym zna ( zapewnia mnie że tym razem nie będę długo czekać)- czas oczekiwania 50 minut. W trakcie udzielania informacji pan się rozłączył...
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKraków
~mk / 2022-06-19 23:48
Ocena: 1.67 / 5
Interfejs użytkownika zupełnie nieczytelny. Nazwa i numer aktualnego kanału bardzo kiepsko wyeksponowana. W zamian za brak opisu programu wyświetlane są zupełnie nieistotne informacje poboczne, wprowadzając jeszcze większe zamieszanie na ekranie. Pasek przewijania / postępu programu również nieintuicyjny, menu z kafelkami zmusza do dużej determinacji podczas nawigowania. Ogółem interfejs strasznie mętny, porażka. Podczas projektowania tego interfejsu popełniono wszelkie możliwe błędy. Wraz z końcem umowy rozejrzę się za konkurencją.
MiejscowośćLeszno
~Monika / 2022-11-04 20:38
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam!!! Mam telewizję nc+ od lat i czekam na zakończenie umowy. Na pewno zrezygnuję. Bez przerwy nie działa info na każdym kanale. Totalny chaos z programami. Dawniej było zdecydowanie lepiej. Jest drogo, jakość na niskim poziomie.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo, za dużo pisania.
MiejscowośćŚwinoujście
~Monika / 2022-12-19 00:13
Ocena: 1.67 / 5
Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie.
WadyOszukują
MiejscowośćTarnów
~Naat / 2019-09-27 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
WadyCała obsługa
Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
~Natalia / 2022-06-21 12:55
Ocena: 1.67 / 5
Totalnie beznadziejna obsługa. Źle został mi wydany sprzęt do podłączenia. W umowie nie ma żadnych konkretów. Pracownicy na infolini są nie kompetentni skoro nie potrafią udzielać poprawnych informacji. Dno.
ZaletyBrak
MiejscowośćCzarna Tarnowska
~Niezadowolona / 2022-06-20 14:16
Ocena: 1.67 / 5
To nowe oprogramowanie to totalna porażka . Kompletnie nieczytelne i niefunkcjonalne . Dramat dla osób starszych mających problemy ze wzrokiem , a i mnie jest ciężko cokolwiek dostrzec na ekranie. Szukanie kanałów i ich opis porażka. Tak jak większość użytkowników nie przedłużę umowy z canal plus.
Zaletyżadnych
Wadycałe nowe oprogramowanie
MiejscowośćToruń
~Nina / 2022-09-01 19:42
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta na infoliniach i w punkcie obsługi to żenada. Bezczelność niekompetencja. Byłam u nich 14 lat i muszę zrezygnować bo po co się denerwować. Mili są jedynie przy podpisywaniu umowy. Drogo i dekodery zacinaja się na potęgę.
WadyNiekompetencja, cena jakosc sprzetu
MiejscowośćJaeorzno
~Norbert / 2021-01-29 16:49
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam wrogowi najgorszemu. Pilot działa tylko wtedy gdy podejdę ma metrykę od dekodera. Pojechałem do punktu serwisowego, Pan stojąc pół metra od dekodera stwierdził, ze jest wszystko dobrze a na moją uwagę, ze tak to też mi działa w domu ale chyba nie o to chodzi stwierdził, że pewnie za blisko siebie stoją inne urządzenia więc wróciłem i odsunąłem kino domowe i sam dekoder od TV ale nadal mój pilot jest na dochodne. Na infolini wiedzą lepiej i twierdzą, że to z mojej winy. Czekam na koniec umowy i nie chce mieć nic do czynienia z nimi.
ZaletyDużo ruchu ze względu na konieczność podchodzenia do dekodera bo pilot inaczej nie działa.
WadyObsługa klienta.
MiejscowośćWarszawa
~Obserwator / 2022-08-14 18:01
Ocena: 1.67 / 5
Tą nieprzemyślaną zmianą strzelili sobie w kolano, totalna porażka i idiotyczna decyzja, przechodzę na lepszych warunkach do konkurencji.
~olga / 2019-09-26 21:57
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
Miejscowośćwarszawa
~Oszukany / 2017-07-03 14:50
Ocena: 1.67 / 5
Uważajcie na "darmowe pakiety". Wziąłem w maju "darmową opcję dopełnienie do Extra+" do końca czerwca, w czerwcu zadzwoniłem, aby ją na koniec miesiąca wyłączyli. Pani powiedziała, że ustawiła wyłączenie na 30 czerwca. Mamy lipiec, a kanały wciąż są, więc zadzwoniłem do nc plus i tam powiedzieli, że wyłączenie to zostało pod koniec miesiąca anulowane. Teraz jest przeniesione na 31 lipca. Koszt przesunięcia wyłączenia pakietu o miesiąc to 30zł, na co absolutnie nie było zgody z mojej strony. Pan z nc plus powiedział, że mogę to reklamować, choć opłata została już naliczona i trzeba będzie zapłacić, a czy ją uznają, to się okaże później. Tak więc nie bierzcie tych tzw. "darmowych opcji" bo nie jest prawdą, że są one darmowe. Mam nadzieję, że rozmowy telefoniczne są u nich nagrywane i wtedy reklamację powinni bezsprzecznie uznać.
~papułas / 2022-09-10 17:05
Ocena: 1.67 / 5
Przez te nachalne reklamy oglądam tylko programy typu "ukryta prawda", "trudne sprawy", "dlaczego ja" bo wiadomo ile trwają reklamy i oczywiście mecze plus wiadomości, ale jak mi sie skończy umowa to rezygnuję bo nie bede płacił za oglądanie reklam. Człowiek ogląda coś i nagle reklama to przełancza na inny kanał a potem se zapomina żeby dokończyć oglądanie i pupa blada.
Zaletylista kanałów to tragedia
Wadylista kanałów to tragedia, reklamy 20 minut na godzinę jak nie lepiej. jakby nie darli ryjów toby człowiek mógł se pospać
MiejscowośćSosnowiec
~Paulina / 2022-05-26 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie katastrofa!!
Osoba młodsza sobie jakoś poradzi ale moi rodzice np bardzo się denerwują bo nie mogą dać sobie rady... Jak dla mnie bardzo nie intuicyjne i za nowoczesne ???? a wogole za każdym włączeniem dekodera wyrzuca mi błąd podłączenia z wifi, a potem podczas oglądania filmu pokazuje że się połączył. Nie mam pojęcia o co chodzi. Ogólnie bardzo na minus to zmiany, może trzeba zmienić Pana co to wymyślił ????
ZaletyBrak
WadyOprogramowanie, chaos, nieczytelny interfejs
~Pawel / 2024-01-29 20:32
Ocena: 1.67 / 5
Ciągle problemy techniczne dekodery nie działają bez internetu z kartą trzeba biegać kilka razy dziennie. Byle do końca umowy i nie chcę znać nc+
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady
MiejscowośćReda
~Paweł / 2022-05-27 13:12
Ocena: 1.67 / 5
Poprosiłem o informacje nt. powrotu do starego interface'u i oto co dostałem:
***** Kopia z otrzymanego maila *****
Szanowny Panie,
dziękuję Panu za uwagi o naszym nowym oprogramowaniu.
Zmiany wprowadzamy dla Państwa, aby jeszcze łatwiej i przyjemniej korzystało się Państwu z naszych usług. Aktualizacja podyktowana jest również chęcią ich unowocześnienia.
WAŻNE INFORMACJE
Nie przewidujemy powrotu do poprzedniej wersji oprogramowania na Państwa dekoderach.
DODATKOWE INFORMACJE
Więcej informacji dla Pana, udostępniliśmy tutaj: https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie-dekodera.
BEZPŁATNY DOSTĘP DO CANAL+ ONLINE
Zapraszam Pana do naszego serwisu Canal+ online ? w ramach abonamentu. Dzięki serwisowi, może Pan cieszyć się wybranymi kanałami z obecnej oferty, bez konieczności uruchamiania dekodera.
*******
Najlepsze jest to ostatnie zdanie. Czyli w sumie "nie podoba Ci się to spadaj".
Zaletyjakie zalety?
Wadyno w sumie to jedna wielka wada - interface otrzymany w prezencie na Dzień Matki