Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~m, / 2010-05-18 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    W/G sprzedającego gratisowe kanały miały być do końca czerwca wyłączono już tzn 16.05.10 umowa podpisana jest od 20.03.10 nie mam zamiaru handryczyć się z info linią płacę 68 zł przez cały okres umowy a i tak mają mnie w d... . Oferta ITI generalnie mizerna, gdyby ruszyła platforma cyfrowa państwowa nigdy bym nie wykupił tej mizerii ale myślę za rok ten problem się skończy mam już przypomnienie w kompie i komórce żeby wypowiedzenie nie uciekło bo o tym należy bardziej pamiętać niż rocznicy ślubu ,dzięki naszemu prawu , bo cytując naszych celebrytów np A.Wajdę to są stacje które pilnują żeby krzywda się nikomu nie stała '.Więc rząd pilnuje żeby stacji krzywda i się nie stała.I platformy cyfrowej stacje państwowe nie mają.
    trzy miesiace
  • ~Magda / 2022-11-30 10:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa okropna i nieuprzejma , brak jakiegokolwiek wsparcia i zrozumienia. Naciągają konsumentów na dodatkowe opłaty. Zdecydowanie odradzam .
    ZaletyBrak
    WadyJak powyżej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Majster / 2012-11-27 13:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja opinie jest taka jak poprzednie – NEGATYWNA

    Zamówiłam telewizję ze strony N - oferta abonamentowa z dodatkowym pilotem i dekoderem na własność. Po trzech dniach dzwonie do nich i pytam co z tym zamówieniem? Jakiś baran odpowiada mi, że nie ma w systemie żadnego zamówienia. Nie mogę wyjść z podziwu jak pracownicy N upodobali sobie słowo SYSTEM, to słowo ma dla nich wymiar co najmniej boski. Oczywiście każdy telefon odbierają najwcześniej po 15minutach. Często nie odbierają wcale. Przez tydzień wydałem na telefony do BOK około 100zł. No dobra, ale… zamówienia mojego nie ma, więc ten sam baran przyjmuje ode mnie kolejne zamówienie. Po około 20 minutach dzwoni kurier, że ma dla mnie przesyłkę (to pierwsze zamówienie, którego niema). Spotykam się z kurierem i odbieram dekoder z kartą i pilotem. Umowy żadnej nie podpisuję…? Dzwonię więc do BOK aby anulować to kolejne zamówienie. Podobno udało się im to nawet zrobić. I teraz się zaczyna: podłączam sprzęt i widzę ekran aktywacyjny.. w tej chwili już od tygodnia. W tym czasie dzwonię do nich wiele razy. Ciągle słyszę kłamstwa i brednie o tym, że system, że trzeba czekać, że sprawdzamy. Wreszcie przestali odbierać mój telefon zupełnie. Reklamację złożyłem (mailem). Olali to i nic nie robią. Nie mam telewizji i tyle. Mam Tylko dekoder, za który zapłaciłem i który do niczego poza N się nie przyda. Próbuję teraz ustalić warunki anulowania zamówienia i zwrotu dekodera (i pieniędzy) ale nie odbierają telefonu. Za to dział sprzedaży działa bardzo dobrze. Czas oczekiwanie na konsultanta maks 5 sekund jeżeli chcecie kupić N…
    Ludzie trzymajcie się z dala od N. Nie polecam nikomu telewizji N. Kiedyś (jak N startowało) miałem N przez kilka lat i wszystko było OK. Teraz to paranoja. Wstyd, że jest takie coś na rynku….
    W drugim mieszkaniu mam Cyfrę+. Nie mam do nich większych zastrzeżeń. BOK bardzo sprawnie i szybko działa. Jeżeli jeszcze wymienią mi dekoder na normalny (mam tego sku@#%%łego Sagema) to nawet zacznę ich polecać…
    Zaletybrak
    WadyNie działa. Bałagan. BOK nie działa i naciąga dzwoniących na kasę
    kiedyś miałem przez 4 lata
  • ~Marcin / 2021-12-16 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Firma z epoki średniowiecza. Syf nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLodz
  • ~Marcin / 2022-10-01 16:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja mam lepszą historię z nc+.
    W kwietniu kończyła mi się umowa, miałem multiroom, zadzwonili do mnie i mówią, że w związku z problemami z partnerami, teraz zamiast 1zł za multiroom zapłacę 35zł i ogólnie to jest okazja, robili co mogli i inne głupoty, najpierw się zgodziłem ale ostatecznie umowy nie podpisałem.Umowa przekształciła się sama,zostałem z jedną kartą , nie oglądam tv w sumie telewizja była bo była, przyszły wakacje i okazało się, że dzieciaki akurat chcą oglądać wtedy gdy ja też jakimś cudem chciałem . To myślę, zadzwonię i spytam się co można zrobić z tym multiroom, okazało się, że jednak mam możliwość posiadania tej usługi za 1zł tylko muszę wymienić swój sprzęt, bo teraz jest na innych zasadach,dekodery muszą być w tej samej sieci wifi. No i się zaczęło… Po wymianie kart i dekoderów koło 20 lipca, nie chciała aktywować mi się karta w głównym dekoderze…po kilku dniach walki z Oskarem , który w żaden sposób mi nie pomógł, jakimś cudem udało mi się dodzwonić do żywej osoby która wpadła ma pomysł, co może być problemem,okazało się, że pomyłkowo w punkcie zostawili mi w nowym dekoderze starą kartę, poszedłem , niestety moja karta została odesłana do centrali i był problem ale do rozwiązania…tylko nie wiadomo kiedy, czekałem jakieś trzy dni ,poszedłem do punktu no i okazało się, że najszybciej to będzie jak , wezmę drugą kartę, oczywiście na mój koszt ( 60 zł) tak zrobiłem, sukces po dwóch godzinach faktycznie miałem wszystko, co mieć powinienem…to był początek sierpnia… kilka dni później, pojechałem na urlop, wróciłem i znowu to samo,dzwonię do Oskara , bez sukcesu, z żywym konsultantem połączyć się nie można, wymieniam maile , z centrum pomocy technicznej…też bez sukcesu, po moim ostatnim w którym stwierdziłem, że z takim poziomem profesjonalizmu to proponuję zacząć pracować na kasie w Biedronce przestali odpisywać na moje maile, więc chyba nie chcący obraziłem pracowników Biedronki, za co przepraszam … bo tych z nc+ to nie da się obrazić , sami to robią. Jest początek października, a ja od momentu podpisania nowej umowy 22 lipca miałem usługę za którą płacę przez kilka dni….
    Po 16 latach bycia abonentem nc+ mogę uczciwie powiedzieć nigdy więcej tej dziadowskiej firmy.
    WadyPoziom obsługi technicznej, reklamacji skandalicznie niski…
    MiejscowośćŁódź
  • ~Marcin / 2022-11-03 16:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia - porażka.
    Automatyczna maszynka do strzyżenia klientów z gotówki ... Na każdym kroku.
    Ceny - kosmiczne.
    Bałagan z programami.
    Ciągłe zmiany programów.
    Wieszanie się raczej wszystkich urządzeń.
    ZaletyBonusy dla nowicjuszy
    WadyOkradanie stałych klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2023-02-25 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Kanały jak kanały ale jeden lubi takie drugi inne natomiast obsługa klienta to MASAKRA. Po pierwsze dzwoniąc nie można połączyć się z konsultantem. Odbiera wirtualny asystent który nie rozpoznaje weryfikacji (pesel) można mówić ciągiem albo pojedynczymi cyframi i tak się z nim nie porozumiesz. A nie ma sposobu obejścia tego dziadostwa. Po drugie gdy kończy się umowa zaczyna się prawdziwe nękanie przez telemarketing po 2 trzy tel dziennie. Rekord 3 min odstęp między połączeniami. Z rozmów wynika że nikt tam i tak nie słucha co się mówi bo (ja akurat rezygnowałem) pierwsze pytanie to dlaczego chociaż już 20 razy wcześniej podawałem powody. Szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyj. w
    MiejscowośćPionki
  • ~Marek / 2018-12-26 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    W połowie umowy zepsuł się dekoder . Kupiłem nowy i poszedłem do salonu bo wiadomo nowa karta i trzeba się zarejestrować bo zostało jeszcze pół rok umowy. Powiedziano mi ,że umowę trzeba znowu na rok podpisać / żadnej kontynuacji tylko dlatego ,że kupiłem na własność dekoder/ bo zapłacę karę za zerwanie poprzedniej/ zepsuty dekoder nie do naprawy / . I tak umowę znowu podpisałem na następny rok .Moim zdaniem powinno być do końca poprzedniej umowy Czy to jest normalne czy to naciąganie klienta?Następny dekoder zaczyna kiksować czy scenariusz będzie podobny. Nigdy NC+
    Salon w Gnieźnie . Każdy kto tam akurat przychodził to z pretensjami nie z zapytaniem.
  • ~Marek / 2020-06-05 09:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa nowego klienta jest karygodna. Zamówiłem usługę wraz z dekoderem i anteną satelitarną przez Internet. Dostałem pogiętą antenę nienadajacą się do użycia. W odpowiedzi na prośbę wysłania drugiej anteny usłyszałem, że to moja wina iż przy BEZKONTAKTOWEJ dostawie nie sprawdziłem paczki przy kurierze. W zwiazku z tym nie mogę jej oddać na zasadzie zwrotu. Po tygodniu dostałem informację że zgłoszenie reklamacyjne jest uznane i w okreslonym czasie mogę kupić antenę w punkcie stacjonarnym - koszt zostanie zwrócony. Miałem łącznie 4 podejścia w dwóch różnych punktach. Przy ostatniej próbie dowiedziałem się, że mają awarie która potrwa tydzień i nie są w stanie sprzedać mi anteny. Prawdopodobnie jak już rozwiążą awarie minie termin przyznany na zakup anteny. Mija już prawie miesiąc od podpisania umowy a ja wciąż nie dostałem od canal+ działającej anteny. Na infolinii słyszę tylko, że nic nie mogą z tym zrobić i nie wysyłają anten kurierem (ciekawe kto w takim razie wysłał antenę z dekoderem). Podejście do klienta po podpisaniu umowy jest karygodne. Nie po to ktoś zamawia produkt przez Internet żeby później biegać po galeriach, bo operator dał ciała i źle zabezpieczył przesyłkę (zwłaszcza, że panuje pandemia). Sprawa wciąż nie jest rozwiązana.
    WadyObsługa klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marek / 2021-11-20 13:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Przy opłacie abonamentu na miesiąc nie informują jasno, że będą ściągać z twojej karty kredytowej wzrastającą opłatę w kolejnych miesiącach.
    Przysłane na mojego maila przyciski uruchamiające nie działają - zawieszają się lub odsyłają do reklam. Przez podany w mailu numerem klienta nie mogę się zalogować.
    W punktach obsługi twierdzą, że nie mogą mi pomóc - odsyłają do centralnej infolinii, którą obsługuje robot. Na kolejnych 10 moich telefonów odpowiada,że nie rozumie ... nie usłyszał albo nie może znaleźć. Mimo najprostszych komunikatów przejść robota mi się nie udało. Drugi numer centralny - komórkowy - nie obsługuje mojej strefy (Warszawy)
    Czyli potrzask - pieniądze zainkasowali - usługa nie dział - i zapowiadają, że dalej będą ściągać opłaty z mojego konta, gdyż rezygnacja jest z 30-dniowym wyprzedzeniem i listownie. To jakiś cyrk czyli Canal--- nie +. Muszę to zablokować kartę w banku przed tymi malwersantami.
    Nie polecam..

  • ~Marek / 2023-12-23 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta promocyjna na święta. HBO gratis. Po podpisaniu umowy na odległość nie ma uprawnień do HBO, konsultant nic nie wie. Konieczność reklamacji, czas do 30 dni. Zamierzam odstąpić od umowy. Totalna porażka i to na same święta. Odradzam korzystanie z ofert cyfry+.
    MiejscowośćDąbrówka
  • ~Mariusz / 2021-10-13 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Aktywacja dekodera trwała 2 dni. Kontakt z infolinia zerowy
    MiejscowośćBielawa
  • ~Mariusz / 2022-08-11 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 18stu latach nie mogłem kontynuować umowy z powodu wyjazdu i po rozwiązaniu umowy nastąpił problem z danymi sprzętu i wtedy już nikt nie chciał że mną rozmawiać w celu wyjaśnienia sytuacji. Co najwyżej mogli mi zaproponować nową umowę. Po powrocie napewno nie zdecyduje się na jaką kolwiek umowę z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyJedyny kontakt to obsługa klienta która nie potrafi pomóc poza zaproponowaniem nowej umowy
  • ~markul3 / 2012-10-30 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    dali mi z dekoderem kartę którą miał również jakiś inny użytkownik, wiec telewizja nie dzialala. Przez 3 miesiące walczyłem z biurem obsługi klienta, bezskutecznie. Olał mnie również dyrektor z BOK. Szczerze O D R A D Z A M telewizje n !!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyBOK
  • ~Marx6 / 2022-08-10 02:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzy szybkie strzały w kolano:
    1. Zmiana softu w dekoderze.
    2. Ciągły atak telemarketerów na 4 miesiące przed końcem umowy. Prośby o nie dzwonienie bez efektu.
    3. Zwiększenie abonamentu o 5 zł za zablokowanie telemarketerów.
    Bye bye Canal+
    ZaletyNagrywanie kilku programów na raz.
    WadyOprogramowanie dekodera, mobbing telemarketerów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Marzenawa / 2022-05-25 21:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zmianie oprogramowania jest fatalnie. Chaos i zamęt. Natłok informacji na ekranie. Totalnie nieczytelne.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady.
    MiejscowośćCieszanów
  • ~Maxiu / 2022-05-25 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Co to ma być? Za jakieś grzechy my klienci muszimy cierpieć?
    Totalny bałagan, a ze synchronizowanym pilotem z samsunga to już w ogóle porażka.
    Proszę o przywrócenie poprzedniej wersji albo poprawcie system tak aby działał pilot z TV bo teraz to nie ma nawet do wyboru opcji dźwięku lub napisów, tylko trzeba gdzieś w manu szukać. Także z listy epg nie ma możliwości wyboru kanałów tematycznych. Dno
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystkiego
  • ~Mecenas / 2022-06-02 00:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakiś senny koszmar. Powinni dać możliwość wrócić do poprzedniego lub rozwiązać umowę
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKraków
  • ~Michael / 2024-09-20 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem NC+ od kilkunastu lat i z roku na rok jest coraz gorzej. Za PolsatSportPremium musiałem dopłacić a gdy zdjęli go z oferty to abonament został ten sam. Teraz za LM żądają kolejnej dopłaty. TO jakaś kpina. Ostatni raz przedłużyłem umowę.

    NIE POLECAM!!
  • ~Michal P / 2014-08-12 11:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać szerokim łukiem!
    Byłem zadowolony w oferty, kiedy zadzwonił konsultant, po dokładnej analizie oferty doszliśmy do porozumienia, umowa jest jednak na narzeczoną - ona musiała formalnie podjąć decyzję.
    Konsultant przedstawił jej jednak inną ofertę niż mnie, ta sie zgodziła i teraz 2 lata bdę płacił zawyżony abonament.
    ZaletySzeroka oferta kanałów
    WadyNaciąganie przez konsultantów
    3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961