Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient(?) / 2022-05-28 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nową aktualizacja menu to pomyłka.Kto wymyślił i kto zatwierdził w imieniu klientów aktualizację( Klient- płacący!)Torzący nowe oprogramowanie nigdy prawdopodobnie nie wiedział i nie widział co to jest ten Canal+.Płacimy za program,a oglądamy reklamy,za które już zapłacił reklamodawca i drugi raz płacimy.Należy zrezygnować z umowy-jest alternatywa:internet!
    ZaletyNie
    WadyTak
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~Kolejorz / 2020-06-20 18:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Zobaczycie kiedy będziecie chcieli zrezygnowac z usług, ile problemów wam będą przysparzać,i jak ciężko będzie się wam od nich uwolnić.
    Pomimo że sumiennie i w terminie oplacaliscie abonament przez lata.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWiadome
    MiejscowośćNibylandia
  • ~kolo / 2022-08-14 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten co wymyślił nową listę musiał się mocno uderzyć w głowę żal mi gościa.
    Zaletybrak
    Wady100% wad
    MiejscowośćŻory
  • ~Konfundacja / 2022-05-05 18:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli chodzi o funkcjonalność większej K_u_p_y nie robiły nawet dinozaury.
    Ponieważ problem dotyczy tysięcy abonentów, wygląda to na temat dla UOKiK.
    Piszmy na "eporady@dlakonsumentow.pl".

    Poza menu nie do użytku, jakość materiałów na platformie SAT i online - śmieciowa.
    ZaletyNie wybucha
    Wadyżycia nie by brakło by je wyliczyć
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kr / 2022-10-03 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Godzinę czekam żeby oddać sprzęt w punkcie na Bemowie. Żenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kris / 2022-02-14 22:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Blokują dekoder zmieniając soft i w ten sposób zmuszając klienta do wymiany dekodera, Wydzwaniają całymi dniami za przedłużeniem umowy a potem olewają klienta.Konsultanci: porażka i chamstwo dzwonię na infolinię a panienka Marta G....., kilka razy rozłącza połączenie. multiroom porażka, wystarczy na kilka dni odłączyć dekoder i już go nie uruchomisz. Kontakt na stronie internetowej poniżej krytyki- odpowiedź to stara formułka i zero podejścia do klienta...... kasa, kasa i opłać abonament bo cię wyłączymy. A co ze zwrotem za brak możliwości oglądania po zablokowaniu dekodera.
    Żabojady, więc co wymagać. Niestety na Polskim rynku brak alternatywy
    ZaletyBrak !!!! no może Multi -room(kilka dekoderów) jeśli dziady ich nie zablokują.
    WadySame
    MiejscowośćParczew
  • ~Krystyna / 2019-06-19 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyNie ma.
    WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
    MiejscowośćGrywałd
  • ~Krzysztof / 2019-03-02 18:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na obsługę reklamacji w NC+. Właśnie jestem na tym etapie. Po kilku miesiącach wyłączono mi jeden z pakietów, który miałem zagwarantowany. Gwarancja pakietu jest wyraźnie na nagranej rozmowie, która była podstawą do przedłużenia umowy ale pomimo tego moja reklamacja nie została uznana. Brak mi słów. Procedura wygląda tak, że zgłasza się reklamacje i po kilku/kilkunastu dniach mailem dostaje odpowiedź. Zero kontaktu by konsultant NC+ razem z nami wysłuchał rozmowę.
    ZaletyBrak
    WadyCena, sposób załatwiania reklamacji.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Krzysztof / 2022-04-27 20:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Kompletnie porażka ze zmianą oprogramowania Nieczytelne pogmatwane fatalna kolorystyka
    Wadysame wady
    MiejscowośćZgierz
  • ~Krzysztof / 2022-05-04 16:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Te nowe oprogramowanie to jest po prostu "TANDETA-SZAJS", jest o 100% gorsze od starego. Trudno cokolwiek znaleźć. Info skąpe i nieintuicyjne. Moje nagrania-menu to jakaś pomyłka- STARE MIAŁO WIĘCEJ OPCJI(nagrywanie cotygodniowe, codzienne i inne). Stare było bardziej przejrzyste. Jestem za powrotem starego wyglądu. Wszystkich których znam i mają Canal+ naprawdę wyzywają i narzekają na przejrzystość. Proszę wziąć sobie te uwagi do serca. Jeżeli coś robicie to z głową i proszę brać pod uwagę całą grupę wiekową od 5 do 105 lat. JESTEM NA NIE, NIE, NIE---NA 101%
    ZaletyBrak
    Wadynowe oprogramowanie 4K
    MiejscowośćKościan
  • ~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
  • ~Krzysztof / 2023-03-12 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
    MiejscowośćGoczałkowice-Zdrój
  • ~Leon / 2014-09-11 13:09
    Ocena: 1.67 / 5
    O wielu lat jestem, ale na szczęscie już byłem abonentem tej siecie, najpierw canal plus, potem nplus, to czyste oszustwo, na dodatek kosztowne, zawieranie umów przez telefon, które potem nie są dotrzymywane, teraz żadają ode mnie zwrotu kart i dekodera, bo jak nie to grożą mi niebiańskie kary. Oni liczą tylko na kary i abonamenty bardzo wysokie. Nie dajcie się nabierać, nie warto, multiplex jest zupełnie wystarczający.
    Zaletynie widzę, wysokie koszty
    Wadyjak się przyczepią, to trudno się od nich uwolnić!
    20 kat, odkąd działa cyfra+ w Polsce.
  • ~Llll / 2018-12-20 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam , mam tą tv od około 10 lat, niedługo kończy się umowa to rozdzwonił się telefon, poinformowałem ich, ze jak kończy się umowa to chciałem obniżyć abonament ,powiedzieli , ze można tylko w punkcie stacjonarnym.( dzwonią po kilka razy dziennie, jak chce aby nie dzwonili to +5 zł miesięcznie ) ok,!w punkcie powiedziałem ze chcę przedłużyć umowę ale z niższym abonamentem to powiedział człowiek ze oj to tak nie da rady, a jak rozwiąże to blokada na jakiś czas, żart jakiś !!!!! Nie dyskutowałem dalej , wypowiedziałem umowę . Dramat
    ZaletyBrak
    WadyZdzierusy naciągacze
    Urywa sygnał
    MiejscowośćGorzow
  • ~lpo / 2020-05-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    to zwyczajni złodzieje ,ja ide z nimi do sadu sa dużo gorsi niż POLSAT
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Lucyna / 2023-06-07 17:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy nie można zmniejszyć abonamentu ,manipulują i wciskają niechciane kanały ,drogo , nie można nic wyłączyć u mnie vijaplaj
    ZaletyMultiroom , łatwa wymiana sprzętu
    WadyZła obsługa klienta ,kary za rezygnację
    MiejscowośćPaszyn
  • ~Lukasz / 2020-04-15 11:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo dobrym klientem się jest w tedy kiedy idzie się podpisać nową umowę lub gdy się jest już abonentem i chcesz wziąść lepszy pakiet co oczywiście wiąże się z wyższym abonamentem, ale gdy tylko pojawiają się problemy techniczne ze sprzętem traktują ciebie jak intruza, podejrzewam że w każdym przypadku idąc do nich z problemem jesteś niemiłe widziany, totalne zero a nie telewizja
    ZaletyAbsolutnie w tej chwili żadne
    MiejscowośćPoznań
  • ~Lukasz / 2022-04-13 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie polecam nikomu....byłem przez 2 lata ich abonentem...chciałem mieć tylko tv to ciągle mnie nekali telefonami z jakimiś ofertami aż do przesady......W grudniu zerwalem z nimi umowę bo miałem dość...zapłaciłem kary należności itd aby tylko mieć święty spokoj....po 2 miesiącach się odezwali że nie zdałem sprzętu i mam im zapłacić ponad 1000 zł...sprawę niby wyjaśniłem.....dzisiaj dostałem SMS od nich z pogrozkami że mam zapłacić 93 zł jeśli Noe to sprawa idzie do firmy windykacyjnej....minęło 4 miesiące od zerwania umowy A ja dalej jestem przez nich nekany prześladowany itd....to jest jakiś dramat.....nikomu nie polecam....bardzo ciężko się od nich uwolnic
    MiejscowośćWschowa
  • ~Łukasz / 2012-02-25 00:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, W zasadzie jest tego tyle ze nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze co najbardziej mnie interesuje i irytuje to bez względu na porę telefonnowania na hotline min 10 min na połączenie. wiecznie powtarzajace się błedy na dekoderze których nie potrafią rozwiązać. Do tego konfiguracja miltirioomu to zadanie dla cierpliwych bynajmniej na poczatku tak było. pytanie jest tylko jedno ... czy jest alternatywa ?
    Zaletystosunek jakości do ceny duze liczba kanałów HD
    Wadywszysto co wypisałem wyzej
    1 rok
  • ~Łukasz / 2023-09-01 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    W wakacje jakiś gość od was dzwonił, że się umowa kończy, że przedłużyć. Okej, przedłużyliśmy. Dziś nam wyłączyli. Dzwonimy więc i co się okazało: są dwie umowy - na dekoder czarno-biały i czarny. W tym momencie powiem że w domu mamy tylko czarno-biały dekoder. I na jednym jest nadpłata a na drugim niedopłata. Nie muszę chyba mówić że nadpłata jest na tym czarnym (którego nie ma). I w ten magiczny sposób nie mamy TV ???? Dzwonimy i co? I nic nie zrobią.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, bałagan w papierach
    MiejscowośćSzczawnica
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961