Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2022-06-20 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    To nowe oprogramowanie to totalna porażka . Kompletnie nieczytelne i niefunkcjonalne . Dramat dla osób starszych mających problemy ze wzrokiem , a i mnie jest ciężko cokolwiek dostrzec na ekranie. Szukanie kanałów i ich opis porażka. Tak jak większość użytkowników nie przedłużę umowy z canal plus.
    Zaletyżadnych
    Wadycałe nowe oprogramowanie
    MiejscowośćToruń
  • ~Olis 1 / 2022-06-20 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menue to kompletny szajs nie można rozwinąć pełnego opisu filmu , brak roku produkcji, obsady filmu, porażka zupełnie nieczytelne, dlaczego wciskacie ludziom taki szajs , powinna być opcja wyboru menue stare lub nowe, strzelanie sobie w kolano wielu klientów odejdzie poprawcie to.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~mk / 2022-06-19 23:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Interfejs użytkownika zupełnie nieczytelny. Nazwa i numer aktualnego kanału bardzo kiepsko wyeksponowana. W zamian za brak opisu programu wyświetlane są zupełnie nieistotne informacje poboczne, wprowadzając jeszcze większe zamieszanie na ekranie. Pasek przewijania / postępu programu również nieintuicyjny, menu z kafelkami zmusza do dużej determinacji podczas nawigowania. Ogółem interfejs strasznie mętny, porażka. Podczas projektowania tego interfejsu popełniono wszelkie możliwe błędy. Wraz z końcem umowy rozejrzę się za konkurencją.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Tomasz / 2022-06-18 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Nowe oprogramowanie okropne. Dzwoniłem do starego nie da się wrócić. Porażka brak opisów filmów. Pokręcone i nie intuicyjne. Stare było super.
    MiejscowośćBrody
  • ~Pomorzanka / 2022-06-18 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja,menu tragedia dzwoniąc na infolinię nie dosyć że trzeba czekac długo to łaskę robią by pomóc już nigdy od nich nie wezmę
  • ~Kazgol / 2022-06-17 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zawarciu umowy maja klienta gleboko w d..pie.
    Mowia ze salon otawrty,czlowiek jedzie 40km.zeby wymienic wadliwy sprzet a ty samowolka...salon zamkniety.
    Obsluga klienta mowi ze wszystko jest ok. Plac i placz i nie ogladaj bo masz do dupy dekoder
    WadyNie polecam
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Grzegorz / 2022-06-17 19:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe menu to tragedia wrócić do starego to może was uratuje i ludzie nie odejdą
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Magdalena / 2022-06-17 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki nowemu menu kolejnej umowy nie przedłużę
    ZaletyByły przed zmianą
    WadySą teraz
    MiejscowośćŁask
  • ~bas / 2022-06-17 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem 10 lat , nie przedłużę umowy przez nowe dziadoskie menu, klient powinien mieć wybór,stare było super to jest nieintuicyjne,
    Wadynajgłupsze menu jakie widzialem
  • ~Zbigniew / 2022-06-16 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menu to totalna porażka. NIC NIE MOŻNA NAGRAĆ W SYSTEMIE NAGRAŃ CYKLICZNYCH.
    MiejscowośćWągrowiec
  • ~Jarek / 2022-06-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    https://www.facebook.com/groups/1200476996790456/permalink/2141780829326730
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Heniu / 2022-06-15 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, porażka dno. Ludzie jak zrobić downgrade oprogramowania ? Tego się po prostu nie da używać. Ktoś tu napisał zwolnić pomysłodawców dodam jeszcze tych co radośnie to zatwierdzili. Całkowity brak wyobraźni. Z świetnego produktu zrobić coś takiego.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKIE
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Andrzej / 2022-06-15 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka w ocenie odbiorców i co na to zarząd CYFRA +, NIC mają to w dupie.
    Zwolnić pomysłodawców i zmienić obsługe po staremu która była super. A jak nie to wypier i koniec z wami.
    WadyDno
    MiejscowośćGliwice
  • ~Mis Paddington / 2022-06-14 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie bezuzyteczne po ostatniej aktualizacji dekodera.
    Nie czytelne i nie intuicyjne nowe menu.
    Lista nagranych programow to totalna porazka.
    Usuniete mozliwosci personalizacji menu (wlasne listy programow, segregowanie listy nagran).
    Funkcja ogladania programow do 8 godz w tyl dostepna tylko na wybranych kanalach.
    ZaletyZadnych
    WadyNowa aktualizacja usuwajaca wiele przydatnych funkcji
    MiejscowośćKrakow
  • ~Inod / 2022-06-14 18:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami większości, którzy wypowiedzieli się na temat nowego oprogramowania Canal +. Jeżeli platforma Canal+ nic z tym nie zrobi - ignorując opinie widzów - to straci mnóstwo klientów po kończących się okresach umów. Byliby chyba głupi, a w dłuższej perspektywie bankrutami. A tym co "stworzyli" takiego "potworka" tylko pogratulować "wyczucia i profesjonalizmu".
    ZaletyCiężko zauważyć
    WadyCałe oprogramowanie totalna porażka
    MiejscowośćRyki
  • ~Viking / 2022-06-14 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Szambo to jedyne miejsce gdzie można wrzucić dekoder NC+ ( czy canal+) to i tak takie samo gówno. Jak oni traktują ludzi ? jak bandę idiotów. jak ludzi trzeciego sortu ? Nowa aktualizacja ? to porażka , gdzie oni znaleźli takiego idiotę , co to wymyślił ? Jestem jednym z pierwszych klientów odkąd weszli do Polski. Mam nawet talerz zwykłej N-ki gdzieś w garażu. Aktualnie mam czarny ekran , multi room świruje , nie da się oglądać TV. przestrzegam potencjalnych klientów canal+ , NIE DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W KANAŁ .. bo kary za zerwanie umowy są z kosmosu ( kilka tysięcy złotych0
    Zaletyzero zalet
    Wadyrolka papieru toaletowego , to zbyt mało aby wpisać wszystkie problemy z canal+
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Kaja / 2022-06-14 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, porażka i jeszcze raz porażka. Gdzie podziało się radio??? Mój pakiet został "okrojony", a to już jest podstawą do wypowiedzenia umowy!!! Menu jest tak nieczytelne i mozolne, że cholera mnie bierze jak mam znaleźć jakiś program... Nagrywanie - masakra!!! Nie nagrywa filmu czy programu do końca. Po kilku próbach jestem mądrzejsza, nagrywam dwa programy pod rząd, może wtedy uda się obejrzeć całość. Brak słów na takie partactwo. Znów zaczełam kupować makulaturę - program aby wiedzieć co gdzie "leci".
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady!!!
  • ~Bożka / 2022-06-13 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W celu podpisania kolejnej umowy potrafią człowieka atakować telefonami o każdej porze dnia. Wreszcie jak osiągną cel - kontakt w razie potrzeby jest prawie niemożliwy. Sztuczna inteligencja w postaci Oskara nie rozwiązuje wszystkich problemów. Ignorancja klientów jest niesamowita. Pracownica Canal Plus, która miała sprawdzić i ewentualnie skorygować moją płatność zawiesiła rozmowę na czas nieokreślony. BRAWO. GRATULUJĘ KULTURY OBSŁUGI KLIENTA. WIDAC JAK PAŃSTWU NA NAS ZALEZY. Czekam z niecierpliwością na koniec umowy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z Canal plus
    MiejscowośćZabrze
  • ~Użykownik C+ / 2022-06-13 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
    1. EPG - wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
    2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy "Jak tworzyć Ulubione". Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
    3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
    4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
    Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.
    ZaletyNowe oprogramowanie dla mnie nie ma żadnych zalet
    WadyBardzo wysoki stopień skomplikowania obsługi interfesjsu z poziomu pilota. Olbrzymie kafelki powodują, że wszystko jest nieczytelne.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Marek / 2022-06-13 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezszczelna obsługa pracowników na moje pisemne uwagi co do nowego oprogramowania. odpowiadaja ze to nowe jest super a co do powrotu czy do porawy niektórych opcji nie ma szanz i nawet o tym nie przewiduja wciskają mi tam jakies gówna z internetu darmowe a nowe trzeba płacić przy uruchamianiu dekodera trce minuty na uruchamianie ciagle jakaś aktualizaja z której nic nie wynika ciągle mam nadzieje ze poprawiają opcje nagrywania i programowania jak bylo w poprzedniej wersji a tu nic pozostalo mi czekać do konca umowy i zminic operatora
    ZaletyZadnych w porównaniu z poprzednia wersja
    WadyWe wszystkich opjach
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1677
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.35, ilość opinii: 240
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4641
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999