Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ixpose / 2012-12-21 09:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wiązania się z tą firmą. Kretyński zapis w regulaminie zmuszający do 3 miesięcznego wypowiedzenia. I to im nie wystarczy, po rozwiązaniu umowy okazuje się że chcą wyłudzić kolejne pieniądze ponieważ twierdzą że 'system sam aktywował usługę' i nie dociera do nich tłumaczenie że umowa została rozwiązana i mam na to papier. W końcu konsultant rzuca mi słuchawką. Na połączenie z ich Biurem Obsługi czeka się po 20 minut. Szczerze odradzam, chyba że szukasz mocnych wrażeń, masz dużo czasu na walkę z wiatrakami i chcesz wyrzucać kasę w błoto a nie tylko możliwości korzystania z telewizji.
    Zaletyjak każda telewizja
    Wadyfatalna obsługa, naciąganie na kasę, pazerność
    byłem ich klientem od samego początku więc wiem co piszę
  • ~Izabela / 2020-02-05 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem z nc+ od 6 lat i do momentu polaczenia sie canal+ bylo wszystko ok natomiast od tego czasu same problemy z platnosciami,pomino wyslania potwierdzenia wplaty PDF i tak nie uznali a np.wplata za styczen wyslana do 14 bedzie zaksiegowana 01.marca no i znowu wezwanie do zaplaty i grozba odlaczenia telewizji;To jakis zart i totalny burdel;(((((((
    Zaletyzadnych
    Wadybalagan a na chat live kazdy mowi cos innego;(((((
    MiejscowośćEdinburgh
  • ~Ja / 2019-03-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Tracąc tyle praw tv nic w zamian nie proponują, a abonament rośnie. Za wszystko trzeba dopłacać. Drogo,drogo i jeszcze raz drogo .
    ZaletyBrak
    WadyDrogo.
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~Ja / 2022-04-30 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po aktualizacji zaczynam prosić Boga oby jak najszybciej skończyła się umowa
    Totalna porażka
    Ciężko cokolwiek znaleźć,,"posiadane"godz programów
    No 19.55 pogoda 21.05 Epoka
    A gdzie godz 20 05 i Kowalscy
    Współczuję osobom w podeszłym wieku
    Powrót do starej szafy konieczny
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniac
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Jacek / 2022-05-26 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnia aktualizacja oprogramowania firmware, to porażka.
    Wcześniej wystarczyło kliknąć 3 razy, teraz trzeba 10 razy, żeby osiągnąć to samo.
    Po co loga kanałów?
    Czcionka mniejsza to już nie mogła być.
    Macie ludzi za ciemniaków?
    Czekam do końca umowy i zrywam!
    WadyNajciekawsza jest informacja o członkach zarządu i rady nadzorczej waszej firmy. Żenada...
    MiejscowośćStolno
  • ~Jajo www / 2021-12-14 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi
    ZaletyBrak
    WadyRachunki z pupy wzięte
    MiejscowośćŻary
  • ~Jan / 2021-02-02 17:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TV przez internet nie dziala ciągle pojawia się błąd. Po kontakcie z działem technicznym otrzymałem maila z kilkunastoma pytaniami. ŻENADA!!! NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyciągle wyskakuje błąd; słaba obsługa serwisowa
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jan / 2021-08-09 15:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów. Ludzie z obsługi żeby wyrobić normy sami przedłużają umowy bez wiedzy klienta. Mam potwierdzenie rozwiązania umowy a dziś po 2 tygodniach dostałem kolejna fakturę i info że umowa przedłużona na rok. Masakra. Trzeba będzie zgłosić się do UOKiK
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
    MiejscowośćWyszków
  • ~Janusz / 2022-04-29 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa wersja aplikacji obsługującej dekoder to TOTALNA PORAŻKA. Poprzednia wersja 1000 razy lepsza od obecnej. Proszę o umożliwienie zainstalowania poprzedniej wersji a nie zmuszanie mnie do korzystania z tego chłamu.
    Zaletybrak
    Wadywczoraj użytkując bardzo się wkurzyłem - dosyć tego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-06-03 19:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to totalna porażka. Jestem z nimi 15 lat, czas najwyższy zmienić operatora. To co zrobili to kpina z klienta. Wywalili najlepsze funkcje a dodali coś co nikomu nie jest potrzebne. Wygląd tragiczny, wszystko się zlewa a nagranie czegoś i znalezienie graniczy z cudem i zajmuje mnóstwo czasu. Żegnaj C+. Jeszcze tylko dwa miesiące i spadam stąd.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jezior / 2018-08-12 22:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługi
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Jo78 / 2021-11-11 21:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak zalet
    Wady Nie uczciwa firma
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~karolina / 2013-02-11 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno jakiego nigdzie nie ma. Zero kontaktu , brak jakiejkolwiek pomocy. Zawiłe regulaminy i tylko trzęsiesz portkami przed takimi OSZUSTAMI. Jak uda Ci się dodzwonić mam wrażenie że ekipa N nastawiona jest na sprzedaż a problemy to klienta ich nie interesują. SYF pani Walter
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    3 lata
  • ~kibic / 2019-09-17 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
  • ~Kient / 2022-05-25 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to tragedia , mam nadzieję , że wrócą do poprzedniego
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie jakie są tylko możliwe
    MiejscowośćOżarów Mazowiecki
  • ~Klaudia / 2020-02-11 11:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Nc + to tragedia. Pracuje tam banda idiotów, którzy przez infolinie rozmawiają jakby byli czystymi dzbanami bez mózgów. Telewizja działa raz na tydzień i imbecyle nie rozumieją, że w miejscowości w której mieszkam odbiór telewizji jest tu niemalże niemożliwy. I ŻADNE WIATRY NIE MAJĄ TU NIC WSPÓLNEGO. Robię opłaty miesięczne, a w ciągu miesiąca telewizja działa max 4dni. Jesteście oszustami i powinniście zniknąć. Nie potraficie z godnością rozwiązać umów z klientami, którzy nie mogą odbierać Waszej telewizji.
    Wysłałam nawet maila z nagraniem jak wygląda oglądanie telewizjI w ten jeden, zasrany dzień w
    miesiącu. Oczywiście nikt nie zareagował.
    ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET.
    WadyInfolinia, odbiór telewizji, cennik
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Klient / 2022-05-15 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi komentarzami, gówno jakich mało. Oni mogą zmienić wszystko w trakcie umowy a my nic. Wędrujące transmisje Żużla z canal+ do eleven a jak dokupiłem eleven to teraz przenoszą do playera za opłatą.zacina się, przeskakuje, Czekam do sierpnia i kończę współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćAleksandrów Kujawski
  • ~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
    Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.

    Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
    Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....

    Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakosc swiadczonych uslug
    MiejscowośćSłomniki k/Krakowa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961