Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henryk / 2020-04-28 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtórki, powtórki, powtórki
    Brak dobrych filmów, seriali, które właśnie teraz przy braku imprez sportowych powinny zastąpić ofertę programową.
    Jestem zawiedziony.
    Jeżeli nic w tym temacie się nie zmieni,z całą pewnością nie wznowię nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁośńo
  • ~igor / 2020-03-29 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle
    ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Iguana / 2023-06-26 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały czas problem z multiroomem i wiecznie nikt nie potrafi pomóc, a telewizja nie działa… dramat.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z połączeniem
    Mooltiroim wiecznie nie łączy się
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ixpose / 2012-12-21 09:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wiązania się z tą firmą. Kretyński zapis w regulaminie zmuszający do 3 miesięcznego wypowiedzenia. I to im nie wystarczy, po rozwiązaniu umowy okazuje się że chcą wyłudzić kolejne pieniądze ponieważ twierdzą że 'system sam aktywował usługę' i nie dociera do nich tłumaczenie że umowa została rozwiązana i mam na to papier. W końcu konsultant rzuca mi słuchawką. Na połączenie z ich Biurem Obsługi czeka się po 20 minut. Szczerze odradzam, chyba że szukasz mocnych wrażeń, masz dużo czasu na walkę z wiatrakami i chcesz wyrzucać kasę w błoto a nie tylko możliwości korzystania z telewizji.
    Zaletyjak każda telewizja
    Wadyfatalna obsługa, naciąganie na kasę, pazerność
    byłem ich klientem od samego początku więc wiem co piszę
  • ~Izabela / 2020-02-05 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem z nc+ od 6 lat i do momentu polaczenia sie canal+ bylo wszystko ok natomiast od tego czasu same problemy z platnosciami,pomino wyslania potwierdzenia wplaty PDF i tak nie uznali a np.wplata za styczen wyslana do 14 bedzie zaksiegowana 01.marca no i znowu wezwanie do zaplaty i grozba odlaczenia telewizji;To jakis zart i totalny burdel;(((((((
    Zaletyzadnych
    Wadybalagan a na chat live kazdy mowi cos innego;(((((
    MiejscowośćEdinburgh
  • ~Ja / 2019-03-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Tracąc tyle praw tv nic w zamian nie proponują, a abonament rośnie. Za wszystko trzeba dopłacać. Drogo,drogo i jeszcze raz drogo .
    ZaletyBrak
    WadyDrogo.
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~Ja / 2022-04-30 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po aktualizacji zaczynam prosić Boga oby jak najszybciej skończyła się umowa
    Totalna porażka
    Ciężko cokolwiek znaleźć,,"posiadane"godz programów
    No 19.55 pogoda 21.05 Epoka
    A gdzie godz 20 05 i Kowalscy
    Współczuję osobom w podeszłym wieku
    Powrót do starej szafy konieczny
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniac
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Jacek / 2022-05-26 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnia aktualizacja oprogramowania firmware, to porażka.
    Wcześniej wystarczyło kliknąć 3 razy, teraz trzeba 10 razy, żeby osiągnąć to samo.
    Po co loga kanałów?
    Czcionka mniejsza to już nie mogła być.
    Macie ludzi za ciemniaków?
    Czekam do końca umowy i zrywam!
    WadyNajciekawsza jest informacja o członkach zarządu i rady nadzorczej waszej firmy. Żenada...
    MiejscowośćStolno
  • ~Jajo www / 2021-12-14 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawyżają rachunki,problemy zeby się skontaktować z biurem obsługi
    ZaletyBrak
    WadyRachunki z pupy wzięte
    MiejscowośćŻary
  • ~Jan / 2021-02-02 17:39
    Ocena: 1.67 / 5
    TV przez internet nie dziala ciągle pojawia się błąd. Po kontakcie z działem technicznym otrzymałem maila z kilkunastoma pytaniami. ŻENADA!!! NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyciągle wyskakuje błąd; słaba obsługa serwisowa
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jan / 2021-08-09 15:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów. Ludzie z obsługi żeby wyrobić normy sami przedłużają umowy bez wiedzy klienta. Mam potwierdzenie rozwiązania umowy a dziś po 2 tygodniach dostałem kolejna fakturę i info że umowa przedłużona na rok. Masakra. Trzeba będzie zgłosić się do UOKiK
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
    MiejscowośćWyszków
  • ~Janusz / 2022-04-29 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa wersja aplikacji obsługującej dekoder to TOTALNA PORAŻKA. Poprzednia wersja 1000 razy lepsza od obecnej. Proszę o umożliwienie zainstalowania poprzedniej wersji a nie zmuszanie mnie do korzystania z tego chłamu.
    Zaletybrak
    Wadywczoraj użytkując bardzo się wkurzyłem - dosyć tego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-06-03 19:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to totalna porażka. Jestem z nimi 15 lat, czas najwyższy zmienić operatora. To co zrobili to kpina z klienta. Wywalili najlepsze funkcje a dodali coś co nikomu nie jest potrzebne. Wygląd tragiczny, wszystko się zlewa a nagranie czegoś i znalezienie graniczy z cudem i zajmuje mnóstwo czasu. Żegnaj C+. Jeszcze tylko dwa miesiące i spadam stąd.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jezior / 2018-08-12 22:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Wieczne problemy z odbiorem kanałów, jedyna opcja pomocy to ciężkie próby dodzwonienia się do centrum obsługi klienta. Coraz więcej sprzedają innym nadawcą, nie ma co oglądać, ceny wysokie. A jeśli już chce się na coś popatrzeć to kmunikaty w stylu "Brak uprawnień do odbioru tego kanału" na 99% stacji NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyCena, kanały, wywiązywanie się z obsługi
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Jo78 / 2021-11-11 21:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Czytajcie umowę z CANAL + zawartą on line. Miałem płacić 24,90 zł a płacę 89,90 bo konsultant zaznaczył różne pakiety na które nie wyraziłem zgody ( pewnie ma za to sowitą prowizję ). Jeszcze nie wiem czy CANAL + uzna reklamację która jest w toku. Nie chcą się zgodzić na odsłuchanie rozmowy. Jak reklamacji nie uznają to złożę skargę do rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak zalet
    Wady Nie uczciwa firma
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~karolina / 2013-02-11 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno jakiego nigdzie nie ma. Zero kontaktu , brak jakiejkolwiek pomocy. Zawiłe regulaminy i tylko trzęsiesz portkami przed takimi OSZUSTAMI. Jak uda Ci się dodzwonić mam wrażenie że ekipa N nastawiona jest na sprzedaż a problemy to klienta ich nie interesują. SYF pani Walter
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    3 lata
  • ~kibic / 2019-09-17 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
  • ~Kient / 2022-05-25 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to tragedia , mam nadzieję , że wrócą do poprzedniego
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie jakie są tylko możliwe
    MiejscowośćOżarów Mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3081