Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2022-07-01 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie canal plus nie polecam dziadostwo drogo i awaryjnie
    ZaletyŻadne
    WadyDuże
  • ~Kinga / 2022-07-01 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..

    Witam,

    Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
    Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xxxxx yyyy / 2022-06-30 02:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to koszmar nie rozumiem dlaczego zmieniono cos co idealnie dzialalo tyle lat chyba zrezygnuje a przedluzania umowy4i premise sie do Polsatu!!!
    ZaletyZadnych
    WadyNic nie dziala nie mozna znalezc I nagrac ulubionych programow I
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zły Duch / 2022-06-25 22:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprzednio szukałem NCIS 16 i była lista, można było włączyć nagrywanie, ustalić godziny co tydzień. Teraz sezonu serialu nie można wybrać, nagrywanie według czasu nie działa, a samo NCIS pokazuje 100 różnych starych odcinków i znalezienie nowego wymaga ich przeglądania. Jak można było popsuć dobrze działające funkcje?
    ZaletyNie widać
    WadySzukanie odcinków serialu beznadziejnie skomplikowane. Brak możliwości kilku własnych list ulubionych kanałów, jest tylko jedna lista.
    MiejscowośćToruń
  • ~Andrzej / 2022-06-25 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW.Oni nic nie robią z tym nowym oprogramowaniem żeby go poprawić .Otrzymałem odpowiedź od konsultanta ,że ponoć dużo ludzi popiera to oprogramowanie ???? Tak więc nie ma co się łudzić wszyscy powinni umowy zrywać i nie podpisywać na nowo dosyć tego. Konsultanci to są najemnicy
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćPoznań
  • ~Arek / 2022-06-24 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie nie rozumiem narzucania komuś nowego badziewia na siłę. Obecna obsluga dekodera to dno, zupelnie nie widać na jakim jesteś kanale, trzeba zmienić kanał żeby się dowiedzieć, obecne informacje o filmie nie dają zupełnie nic,brak obsady,roku,gatunku dno. Całośc mało intuicyjna i nieczytelna, chyba będę zmuszony pomyśleć o zmianie operatora.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Żegnająca nc- / 2022-06-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmm, do kogoś o nicku Grzess,ja nie mam 80+, nawet nie 40+, tak więc miło by było gdybyś nie obrażał użytkowników. Nowy soft jest dramatycznie nieczytelny i nieintuicyjny, że nie wspomnę o utracie kilku fajnych funkcji. Poza tym, każdy kto użytkuje ma prawo mieć taką samą funkcjonalność bo za to płaci. I tak na marginesie, nie jestem zapóźniona technologicznie bo mam wykształcenie IT. Ten nowy soft sprawił, że po 12 latach z platformą pożegnam ich za mc bez żalu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Grzess / 2022-06-23 22:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Zastanawiam się ile lat mają ludzie co krytykują nowe oprogramowanie chyba 80+. Stare było nudne i brzydkie to jest nowoczesne.
  • ~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi .
  • ~Henryk / 2022-06-21 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto może tak spieprzyć tak wspaniale działającą usługę.
    Proszę zmieńcie to spowrotem bo takiego dna to nie widziałam w życiu nikt.
    Tyle lat wspaniałej współpracy i teraz takiego dno.
    Wróćcie spowrotem do poprzedniego oprogramowania błagam nie da się dalej tak współpracować.
    Po co mają się wszyscy denerwować.
    Błagam czytajcie wiadomości to my jesteśmy klientami, którzy wam płacą.
    Miejcie choć chwilę na zastanowienie bo czas się kończy.
    Czekam na odpowiedź.
    Jeszcze pozdrawiam.
    Henryk
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie zmiany do kitu.
    MiejscowośćGryfice
  • ~Adaś / 2022-06-21 21:52
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta bardzo dobra..zlego.slowa nie mogę powiedzieć..chodzi mi oczywiście o cenę za świadczone usługi..natomiast jeżeli chodzi o użytkowanie samego sprzętu czyli dekodera.....porażka totalna..dekoder ciągle się zawiesza...ciągle nie ma sygnału nadawania...proszę poprawcie to bo będziecie tracili klientów
    ZaletyCena za usługi
    WadySprzęt bardzo ale to bardzo wadliwy
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Natalia / 2022-06-21 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalnie beznadziejna obsługa. Źle został mi wydany sprzęt do podłączenia. W umowie nie ma żadnych konkretów. Pracownicy na infolini są nie kompetentni skoro nie potrafią udzielać poprawnych informacji. Dno.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćCzarna Tarnowska
  • ~macioch / 2022-06-21 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Menu nieczytelne i niefunkcjonalne. Ten kto to wymyślił powinien zająć się wypasem owiec, chociaż i tak było by to dla niego za trudne. Pies jak nie ma co robić to się po j...ch liże. K.... rozumiem że można coś sp.......ć ale żeby aż tak?!
    Zaletybrak
    WadyWszystkie elementy tej beznadziejnej aktualizacji
    Miejscowośćkłodzko
  • ~Niezadowolona / 2022-06-20 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    To nowe oprogramowanie to totalna porażka . Kompletnie nieczytelne i niefunkcjonalne . Dramat dla osób starszych mających problemy ze wzrokiem , a i mnie jest ciężko cokolwiek dostrzec na ekranie. Szukanie kanałów i ich opis porażka. Tak jak większość użytkowników nie przedłużę umowy z canal plus.
    Zaletyżadnych
    Wadycałe nowe oprogramowanie
    MiejscowośćToruń
  • ~Olis 1 / 2022-06-20 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menue to kompletny szajs nie można rozwinąć pełnego opisu filmu , brak roku produkcji, obsady filmu, porażka zupełnie nieczytelne, dlaczego wciskacie ludziom taki szajs , powinna być opcja wyboru menue stare lub nowe, strzelanie sobie w kolano wielu klientów odejdzie poprawcie to.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~mk / 2022-06-19 23:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Interfejs użytkownika zupełnie nieczytelny. Nazwa i numer aktualnego kanału bardzo kiepsko wyeksponowana. W zamian za brak opisu programu wyświetlane są zupełnie nieistotne informacje poboczne, wprowadzając jeszcze większe zamieszanie na ekranie. Pasek przewijania / postępu programu również nieintuicyjny, menu z kafelkami zmusza do dużej determinacji podczas nawigowania. Ogółem interfejs strasznie mętny, porażka. Podczas projektowania tego interfejsu popełniono wszelkie możliwe błędy. Wraz z końcem umowy rozejrzę się za konkurencją.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Tomasz / 2022-06-18 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Nowe oprogramowanie okropne. Dzwoniłem do starego nie da się wrócić. Porażka brak opisów filmów. Pokręcone i nie intuicyjne. Stare było super.
    MiejscowośćBrody
  • ~Pomorzanka / 2022-06-18 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja,menu tragedia dzwoniąc na infolinię nie dosyć że trzeba czekac długo to łaskę robią by pomóc już nigdy od nich nie wezmę
  • ~Kazgol / 2022-06-17 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zawarciu umowy maja klienta gleboko w d..pie.
    Mowia ze salon otawrty,czlowiek jedzie 40km.zeby wymienic wadliwy sprzet a ty samowolka...salon zamkniety.
    Obsluga klienta mowi ze wszystko jest ok. Plac i placz i nie ogladaj bo masz do dupy dekoder
    WadyNie polecam
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Grzegorz / 2022-06-17 19:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe menu to tragedia wrócić do starego to może was uratuje i ludzie nie odejdą
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961