Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominiqa / 2012-12-18 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje odczucia co do n są raczej negatywne. 3 lata temu zrezygnowałam z C+, z której byłam zadowolona na rzecz n. Męża skusiła jakość hd, a mnie kanał Fox, który był tylko na tej platformie. Pierwsza umowa bez zarzutu, bodajże 49 zł na 18 mies. Jedyny minus zauważalny wtedy- bardzo ciężko było dodzwonić się na infolinię. Dzwoniłam może 2-3 razy, a za każdym razem czekałam na połączenie z konsultantem po kilkadziesiąt minut. Generalnie byłam zadowolona, więc postanowiliśmy przedłużyć umowę. Warunki już nie były tak dobre, bo 59 zł plus pierwsze 3 mies. hbo gratis. I zaczęły się cyrki: karta nie działała, najpierw twierdzili, że to wina ustawień anteny. 2 razy przyjeżdżał spec i ustawiał, nie udało się. Potem czterokrotne jeżdżenie do serwisu, jako że mieszkamy na "zad..." jakieś 25 km w jedną stronę. Okazało się, że winna była karta. Z tego powodu nie mieliśmy tv, a abonament płacić trzeba było. Złożyłam reklamację, żeby za te 2 tyg oddali- odrzucili i zasugerowali drogę sądową. Może niesłusznie, ale odpuściłam te 30 zł. Do tego hbo wyłączyli po miesiącu, a miało być 3 mies. Znowu ponad pół godz słuchania muzyczki na infolinii, okazało się, że to jakiś błąd i po tygodniu włączyli. Po tych wszystkich problemach wiedziałam, że umowę wypowiadam. Wysłałam pol. priorytetem 20.09. i napisałam, że do 31.12. Zadzwoniłam w połowie października, czy dotarło, a oni zdziwieni. Przesłałam skan nadania, to nagle znaleźli. Okazało się, że oni rzekomo otrzymali dopiero 1.10.(chociaż śledzenie na str pp pokazuje, że odebrano 21.09) i muszę mieć ją do 31.01., bo liczą się pełne okresy rozliczeniowe. Brak słów, wciąż robią wszystko na złość. Już się boję, co będzie, jak oddam dekoder. Wyczytałam, że wypatrują rysek na nim i naliczają kary. Podsumowując było ok przy pierwszej umowie, ale już po przedłużeniu mają klienta gdzieś, bo przecież już nie trzeba się starać. Z mojego doświadczenia najgorsza z telewizji, miałam chyba 4 lata c+, a moi rodzice od około 10 korzystają z polsatu. Takich cyrków tam nie ma. Jedynym plusem te 3 lata temu była jakość hd, ale z tego co widzę u rodziców, polsat już dogania, jak nie dogonił n w tej kwestii. Nie polecam n!
    Zaletyjedyny plus to jakość hd, ale teraz inni operatorzy już mają niewiele gorzej
    Wadyutrudniony kontakt, brak zwrotu abonamentu za niewykonaną usługę z ich winy
    3 lata
  • ~Dudacz / 2022-06-12 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Badziew przestałem oglądać większość wykupionych kanałów niemal czasu ani ochoty błąkać się po kilkuset kanałach
    ZaletyBadziew
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćNiemysłowice
  • ~Edi / 2022-05-26 16:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa. Lepsze jest wrogiem dobrego. Stare oprogramowanie było świetne, czytelne i intuicyjne. Nowe to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie to totalny bubel. Brak dotychczasowych opcji i opisów.
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Edward / 2022-04-21 11:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Wypowiadam umowa nc+ nowe opogramowanie co za Gow... i ten imbecyl co gada za konsultantow.Wczoraj dzwonilem 80min do.nc+i nie da sie dodzwonic!!! A jak chcialem nowa umowe to 4min!!! ZLODZIEJE!!!ODSAWAC STARE MENU!!!!


    ZaletyPORAZKA
    WadyPORAZKA
    MiejscowośćBytom
  • ~Ela / 2020-10-22 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, kończy mi się umowa i chciałam przedłużyć, jednak na niższym abonamencie, ponieważ przez dwa lata już wiem, których kanałów nie oglądam. Przez telefon, jak również w punkcie usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Abonament, który płaciłam do tej pory (ponad 100zł) jest wyjściowym do przedłużenia umowy i mogę go tylko zwiększyć (jakieś nieporozumienie!!!). Chciałam zakończyć umowę i podpisać nową, niestety przez 3-mce nie mogę, ponieważ będę płacić karę. Nie przedłużyłam umowy i poszłam do polsatu)
  • ~Ela / 2022-05-29 20:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogrowanoe jest beznadziejne. Nieczytelne, mniej informacji. Kto to wymyślił. Szkoda, że nie ma mozliwoßci korzystania ze starej wersji
    Najkorzystniej byłoby wrócić do tej czytelnej. Ta nowa to koszmar
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~ELZA / 2012-11-19 12:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Dałam się namówić na dodatkowy dekoder do już działającej n-ki. Ale niestety nie działa bezprzewodowo. A nie będę ciągnęła kabli przez całe mieszkanie. Instalator twierdzi, że jeśli odległość między urządzeniami jest większa niż 10 metrów (a u mnie jest), to nie ma siły - działać nie będzie. Złożyłam więc reklamację i chciałam zwrócić ten dodatkowy dekoder - nie chcą się zgodzić. Czy ktoś może mi doradzić jak się skutecznie od tego odwołać? wprawdzie pieniądze niewielkie, ale wyrzucone w błoto.
    Zaletycena
    Wadynie działa
    od września 2012, 40,00 zł aktywacja i 10 zł. miesięczny abonament.
  • ~eryk space / 2012-12-30 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Telewizjia N działa na prymitywny sprzęcie. Aby zarezerwować kartę trzeba czekac 48 godz albo i dłużej.Ale kasę biorą z góry. Następnie zadzwoń do biura abslugi to kasuja zeta za minutę. Jak masz szczęście to może odbiara słuchawkę za 15 min. Jak się oburzysz to odłożya sluchawke. Beznadziejna obsługa,nie polecam.
    ZaletyNIE MA
    52
  • ~Fdhbirsv / 2021-10-14 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Canal plus to porażka! za 9 gr.mimo płacenia w terminie rachunkow potrafią zabrać ich pseudopromocje. Mimo że w regulaminie jest ze canal plus wcale nie musi "promocji" zabierać... ewentualnie mozna naliczyć odsetki za te pare groszy niedopłaty. Człowiek w przelewie o 9 groszy!!!sie pomylił, ale dla nich to oznacza brak wpłaty w terminie! Normalna firma w aplikacji lub mailowo poinformowałaby o niedopłacie i tyle...a ta cisza, żeby później rachunek podnieść. Wiele programów wyłączonych po 2 tygodniach od podpisania umowy i nagle np. Ze100 robi się 60...ale umowa przewiduje takie działanie...tylko żeby od razu po 2 tygodniach wyłączyć najlepsze kanały? No ale jak chce się je z powrotem to trzeba zmienić pakiet na droższy... byle do końca umowy i jak najdalej od takich...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo żeby pisac
    MiejscowośćWarszawa
  • ~G / 2024-07-26 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Syf. Trudno znaleźć coś pozytywnego. Zmarnowana kasą. Dodatkowo wykupiłam pakiet na pół roku to jeszcze bez powodu zniknęły mi 3 kanały które są opłacone. NIE POLECAM. Za ten badziew powinni dopłacić żeby go wziąć z półki
    ZaletyNie potrafię znaleźć
    WadyMało miejsca żeby je wypisać
    MiejscowośćOświęcim
  • ~georgjurek / 2018-03-22 19:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej platformy. Z dniem 1.01.2018 na pozycji 381 zniknął program Canale Italia 83 (na którym mi zależy bardziej niż na większości kanałów kodowanych) i pojawiła się plansza (która jest do dziś) z napisem "obecnie program nie jest nadawany.Spróbuj ponownie później". To "później" trwa i nie widać końca..Tymczasem sprawa jest prosta-program ten został przeniesiony przez nadawcę na inny transponder (którego częstotliwość jest nawet blisko).Platforma Polsatu zrobiła tą zmianę za kilka dni, a dla ncplus jest to widocznie gigantyczne przedsięwzięcie.
    Ale do rzeczy-korespondencja z konsultantami nic nie dała-zbywali mnie tą samą formułką. Ksera tej korespondencji z nimi (za każdym razem był prawie inny konsultant) wraz z pismem wysłałem na ręce Prezesa ITI NEOVISION , którego właścicielem jest ncplus i czekam co dalej będzie.
    Zaletynie widzę żadnych
    WadyŻenująca obsługa przez tzw. "konsultantów". Poza wysyłanie standardowych ,mających na zbyciu klienta odpowiedzi.
    Wątpliwej jakości dekoder wifiPremiumbox-nowy, a już muszę go reklamować.
    Wyjątkowo tandetny pilot-niech zobaczą jaki ma Polsat.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Gladson / 2022-03-23 21:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Po aktualizacji oprogramowania żenada i dno. Brakuje podstawowych funkcji jak np. wyszukiwanie programòw z listy, nagrywanie w tle. Bałagan w liście nagrań i nie działające replay tv. Poprzednia wersja nc go 10 razy lepsza. Obsługa na czacie nie ma pojęcia co odpowiadać.
    Cofnięcie w rozwoju.
    Nie można wycofać się z umowy(chyba, zobaczymy co powie prawnik). Może pozew zbiorowy?
    MiejscowośćŁódź
  • ~goldi / 2018-12-19 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinię na temat NC+ piszę jako serwis RTV który jest po to aby nie tylko zarabiać na swoje utrzymanie ale też wspierać swoich klientów. Wielu klientów posiada własne niezależne dekodery/tunery np. najbardziej popularne Ferguson ponieważ te tunery posiadają przyjazne menu, łatwe do konfiguracji i co najważniejsze niezależne bez żadnych głupich blokad i zabezpieczeń.
    Teraz nastąpił jakiś dziwny przełom, NC+ zaczęła zmieniać kodowanie i na takich urządzeniach przestają się aktualizować kody. Ludzie oglądają czarny ekran. Jedynym wyjściem jest dokupienie specjalnego blokera do tych tunerów lub korzystanie z dziadowskiego sprzętu od NC+ a nie po to ludzie zakupili sobie lepszy sprzęt aby teraz go odstawić na półkę i korzystać z gówna od NC+.
    Te tunery posiadają naprawdę chamskie oprogramowanie... Takie tunery ludzie też sobie kupują na własność a nie mogą z nich później normalnie korzystać. Po prostu nadaje się to tylko i wyłącznie na podstawkę pod kwiatka. np. chociaż dekoder ma dwa tunery (tuner telewizji naziemnej i tuner sat) to z telewizji naziemnej można tylko i wyłącznie korzystać wtedy kiedy doprowadzony jest sygnał sat z Hotbird co najmniej. Totalny bezsens. Ktoś chciałby sobie taki tuner wykorzystać tylko do telewizji naziemnej to nie ma takiej możliwości. Albo są święta, pojawi się jakiś problem z sygnałem satelitarnym to niczego już sobie nie obejrzy bo telewizja naziemna też nie będzie działać... będzie sobie po prostu wisieć ekran braku lub słabego sygnału sat i nic więcej nie da się zrobić. Wystarczy nawet że kilku podstawowych częstotliwości zabraknie bo antena/konwerter się przestawiły lub konwerter zaczyna już siadać i już jest problem aby oglądać pozostałe programy które mają sygnał. W fergusonach czegoś takiego nie ma, jest to niezależne urządzenie, telewizję naziemną można niezależnie od satelitarnej oglądać i odwrotnie, jeśli zabraknie sygnału dla kilku programów sat to po prostu na tych programach pojawi się komunikat słaby sygnał lub brak sygnału i tyle, można nadal korzystać z pozostałych programów i funkcji tunera... a takie badziewie z NC+ po prostu się zablokuje na ekranie sygnału/wyszukiwania kanałów i nic nie można z tym zrobić... to jest po prostu chamstwo ze strony NC+. Jesteście tylko po to aby płacić abonament i o nic więcej nie pytać!!! Na infolinii dowiesz się tylko że zmieniono kodowanie i należy korzystać tylko i wyłącznie z ich sprzętu jeśli ktoś jeszcze korzysta z ich płatnych kanałów.A jak już nie korzystacie a sprzęt macie na własność to można taki sprzęt wyrzucić bo jest po to zablokowany aby ktoś przypadkiem nie opłacający u nich abonamentu nie skorzystał z takiego dekodera w inny sposób oglądając np. darmowe kanały... chamstwo i tyle, jak pies ogrodnika, sam nie skorzysta ale drugiemu też nie da... Z Polsatem rzadziej mam do czynienia, jednak wydaje mi się że tam jest podobny problem. Rok temu chyba u klienta coś ustawiałem i pamiętam też że od razu pojawiał się ekran wyszukiwania sygnału/programów.
    Zaletyciężko jakieś zalety znaleźć jeśli podstawowa funkcjonalność jest na beznadziejnym poziomie
    Wadysprzęt = same wady
    MiejscowośćOpole
  • ~Gość 45 / 2018-09-18 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam wcześniej zrezygnować z umowy i wysłałam wypowiedzenie z datą ktora określała dzień zerwania umowy licząc się karą umowną za wcześniejsze zerwanie. PAN na infolini powiedział, że źle zostalo napisane wypowiedzenie. Wysłałam drugie już poprawne z miesiecznym wypowiedzeniem, jednak wogóle nie wzięto je pod uwagę. Dostałam emaila zwrotnego z terminem końca umowy takim jak jest na umowie. Gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że mam znowu wysłać wypowiedzenie. Czy mam co miesiąc wysyłać wypowiedzenia, aż do zakończenia umowy? To moim zdaniem lekceważenie klienta i rzucanie kłód pod nogi chcącym zrezygnować z ich usług. Nie polecam tej platformy
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by się rozpisywać
    MiejscowośćBłotnica Strzelecka
  • ~Gość od zawsze / 2022-05-25 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie odpaliłem TV i co totalny chaos aktualizacja ???? Zero przejrzystości podstawowe funkcje ,,zakopane,, gdzieś w ukrytych opcjach TOTALNA dezorientacja dla klienta Miało być lepiej wyszło jak zawsze to po prostu dno Dobrze że chociaż sprzęt widzi zapisane na dysku filmy
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćIowrocław
  • ~Grzegorz / 2021-11-04 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga.Proszę państwa nie dajcie się nabrać podczas przedłużania umowy na odległość kombinują przy umowach .Podpisałem umowę z nimi na odległość przy użyciu środka komunikacji ,miałem 14 dni na odstąpienie i coś mnie tkneło żeby odstąpić od umowy bo patrzę tyle tutaj reklam normalnie masakra ja mam za to płacić nie .Napisałem odstąpienie i po pewnym czasie otrzymałem wiadomość ,że moje odstąpienie zostało zrealizowane żeby mieć pewność wszedłem na swoje konto w strefie canal plus patrzę i widzę, że owszem moja umowa powŕóciła do tych samych warunków czyli pakietu telewizyjnego jaki posiadałem z tymi samymi płatnościami ale nie na czasie nieokreślonym tylko na zawartej umowie terminowej którą miałem mieć przy pierwszym ugadywaniu umowy ,szok i to już nie pierwszy raz tak robią gdyby człowiek nie sprawdził to by był na umowie na czasie określonym. Piszą później, że to wina systemu ,przepraszamy Pana ale proszę państwa to już 5 razy tak próbowaliście mnie oszukać i następuje cisza .Nalezy się dla nich kara taka jak dostał Polsat od Uokik Tyle lat u nich jestem i miałem różne sceny popsute co jakiś czas dekodery kturych nie chcą wymienić dopiero wymienia za 3 razem i to na taki chlam że za jakiś czas sie psują, obraz tego ich psedo hd też ma bardzo wiele do życzenia bo kanały wyglądają jakby były za mgła nie są żywe tak jak kiedyś to było praktycznie nie ma różnicy czy hd czy sd wszystko jest to samo ,konsultanci nie mili jak coś człowiek od nich chce bo się psuje to robią łaskę. Najgorsze to jest teraz z tymi umowami oszukują
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Grzegorz / 2022-08-16 09:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat ze zmianą kanałów. Geniusze postanowili poprawić dziadostwo poprzez pokazanie w rogu ekranu informacji o nowym położeniu programu. Ręce opadają! Traktują klientów jak bezmyślnych oglądaczy. Pewnie będzie awans za zmianę. Decydenci do wymiany.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawwa
  • ~Henryk / 2020-04-28 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtórki, powtórki, powtórki
    Brak dobrych filmów, seriali, które właśnie teraz przy braku imprez sportowych powinny zastąpić ofertę programową.
    Jestem zawiedziony.
    Jeżeli nic w tym temacie się nie zmieni,z całą pewnością nie wznowię nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁośńo
  • ~igor / 2020-03-29 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości nawet 8.7 KB przy oferowanej prędkości. Wielkie gówno jezeli chodzi o telewizje. Odwołując od umowy w okresie 14 dni ponosisz jeszcze koszty odesłania. Nie na to się umawiałem. Nie brać tego gówna. Nie jest to opinia desperacka poprostu niebrać tego gówna bo przez dwa tygodnie bedzie dobrze, a potem bedzie co będzie i tyle
    ZaletyNawet spoko oferta, ale słaba obsługa
    WadyInternet do dupy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Iguana / 2023-06-26 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały czas problem z multiroomem i wiecznie nikt nie potrafi pomóc, a telewizja nie działa… dramat.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z połączeniem
    Mooltiroim wiecznie nie łączy się
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961