Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klijenta
MiejscowośćMalopolska
~??? / 2022-07-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne menu to dla mnie powód do rezygnacji! Nawet za dopłatą nie zostanę z tym udlugodawcą. ????????
ZaletyJuż brak
WadyObecne menu, tragiczna obsługa i czas oczekiwania na infolinii
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Mariusz / 2022-07-12 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka abonament 19.99zł ma ukryte opłaty nie polecam nigdy więcej, nie ma dialogu z nimi.
~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćCzeladź
~arek / 2022-07-11 23:56
Ocena: 2.33 / 5
dekodery to wam dzieci w przedzszkolu robią pilot słuchać do sąsiadów a h.j a nie działa.. 5 lat byĺem ogółem bez problemu ale te dekodery i system to taka porażka że brak słów. koniec umowy i żegnam.
Zaletymacie dobrych ludzi w punktach POBOCZNYCH ! GŁÓWNE I INFOLINIA BRAK SLOW.
WadySystem i sprzęt!!!!!!!
~Jerzy / 2022-07-11 22:36
Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem pewno od 20 lat, po odnowieniu abonamentu (28 maja 2022r.)zniknęło mi HBO zarówno na dekoderze jak i w aplikacjach PC. Przez jakiś okres nie korzystałem z tego portalu. przed przedłużeniem umowy miałem HBO GO a później HBO MAX, po przedłużeniu umowy gdzie zapewniano mnie że wszystko zachowuje co miałem dołożono mi jeszcze History i Soudannce i o dziwo abonament spadł o niecałe 2 zł. W dniu 10-07-2022r. sprawdziłem ze nie mam dostępu do HBO ani z dekodera ani z PC. W dniu 11-07-2022r.(telefon 222200010 wykonane w godz. 10:07 do 11:40) dowiedziałem się u jednej Pani że mam dostęp do HBO max (w canal plus strefa komunikat że nie mam dostępu) ale HBO nie jest dostępne z dekodera.
DRUGA Pani na którą poczekałem z 30min po przełączeniu oznajmiła mi że takiego dostępu nie mam i ona wspaniało myślnie może mi taki dostęp do HBO MAX umożliwić za minimalną kwotę 5 zł miesięcznie, wyraziłem zgodę. Po bardzo krótkim czasie odzyskałem dostęp zarówno do HBO MAX i do HBO na dekoderze. Powyższe świadczy o braku jakichkolwiek kompetencji obsługi technicznej i merytorycznej a może celowej polityce naciągania klientów przez pracowników w canalplus. U konsultantów w canalplus kompetencje kończą się na poradzie żeby zrestartować dekoder więcej nie umieją
Zaletydostęp do kanałów
Wadyjak w mojej opini
MiejscowośćPuławy
~Wojciech / 2022-07-09 10:47
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie to porażka. Miałem dużo ukrytych filmów dla dorosłych. Po updacie wszystkie stały się widoczne, tyle że uruchamiane na hasło. Więc przed dziećmi nie dasz się ukryć. Oprócz tego całość mało czytelna, mam wrażenie że ponad połowa dostępnych filmów zniknęła.
ZaletyPo okresie umowy żegnamy się
WadyPyskaci konsultanci, natrętni.
MiejscowośćWasilków
~Jolka / 2022-07-09 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłam pakiet hbo za 25 zł miało zadziałać do dwóch dni ale nie zadziałało, nawet po czterokrotnym przyznaniu uprawnień przez operatorów, pieniądze mi zwrócą jak wyślę reklamację na skrytkę itd …. Więc odżałuję te 25 zł niech sobie wsadzą. Swoją drogą tyle tu złych opinii na ich temat i nikt z cyfry nie chce się odnieść ? Dziwna firma
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalnej obsługi klienta, zero pomocy w razie problemów ze sprzętem czy niedziałającą a opłaconą usługą
~Andrzej / 2022-07-08 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie można oglądać od początku nagrywanego programu.
Po skasowaniu nagrania z listy przeskauje się do aktualnego kanału tv.
Wyszukiwanie programu do nagrywania - dramat.
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie.
MiejscowośćPiaseczno
~Ryszard / 2022-07-08 11:18
Ocena: 1.33 / 5
Nowa aktualizacja dekodera to totalna porażka.Zrobili ją żeby zarobić więcej kasy. Chcesz coś ciekawego oglądnąć to zapłać.Trzeba pomyśleć o powrocie do konkurencji.Tak zepsuć co dobrze działało to trzeba być geniuszem.
ZaletyBrak
WadyAktualizacja dekodera dramat
MiejscowośćŻary
~zniechęcony uzytkownik / 2022-07-07 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem stałym klientem od ponad 15 lat, ale to co się dzieje w tym gównie to przechodzi ludzkie pojecie. W lutym kończyła mi się umowa i nawet wysłałem wypowiedzenie, ale po kilku telefonach od tego dziadostwa dałem się namówić na przedłużenie o kolejne 2 lata. Chcialem tylko mniej płacić za pakiety, które miałem od samego początku jako stały klient, to gnojek jeden tak mnie zakręcił, że place mniej ale za pakiet dla nowego użytkownika. Kur-y wyłączyli mi połowę programów.
Do tego ostatnio zmienili OSD w dekoderze, jakaś masakra, nic nie wiem gdzie jest, bez intuicyjne badziewie. Szukam ikony z rachunkami i nie ma, więc nie mam pojęcia czy mam zapłacone czy nie. Zalogować się na ich stronie z zagranicy niemożliwe bo też pozmieniali wszystko i adres IP jest automatycznie blokowany. W dupie mam taką firmę byle jak najszybciej do końca umowy i żegnamy się. Koniec z beznadziejnym sprzętem i i cała tą firmą.
Zaletyjedynie twardy dysk o dużej pojemnosci
Wadywszystko tragiczne
MiejscowośćPławna
~Ryszard / 2022-07-07 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu nowego oprogramowania wszystko zepsuli. Nikt z obsługi nie chce słuchać naszych opinii o tym gniocie który wprowadzili. Czekam na koniec umowy i do widzenia.
Zaletybrak
Wadyobecnie wszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~Gamora / 2022-07-05 23:50
Ocena: 2.00 / 5
Jestem rozczarowana nową ofertą nc+. Najbardziej irytuje mnie sposób wyświetlania programu. Pasek z informacjami jest totalnie nieczytelny i nieintuicyjny. Odechciewa się oglądać, jak nic nie można znaleźć. Z tego względu nie chce więcej korzystać z tych usług.
WadyPasek z informacjami jest nieczytelny
MiejscowośćBolesławiec
~Ole / 2022-07-05 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Napiszę wprost o tym co się dzieje od lat i jak widzę nie ma przyszłości się zmienić. Wystarczy że tylko przyjdą chmury i już jest zakłócenie sygnału. Nie mieszkam w jakiejś pipiduwie, miałem różnych dostawców, nie raz sprzęt był wymieniany, kabel telewizyjny sprawdzany, wina stoi po stronie CANAL+. To samo myślę tyczy się rozpisu programów gdy oglądając coś, nie dość że przez rzekome zakłócenia nie widzę co oglądam, to nie wiem co będzie za godzinę, dwie, a czasem się okazuje że następny program widoczny nie jest nawet następnego dnia! Cena jest z kosmosu! Parę rat i mam nowy telewizor ???? Uważam że dziś tylko bogatych lub głupich stać na abonamenty tego typu, bo wystarczy mi tylko włączyć transmisję z telefonu do TV i mam darmochę. O obsłudze klienta pomarzyć to nawet się nie da, bo taki proces się w marzeniach nie mieści. Ale poza tym wszystkim co wszyscy piszą. Włączam dekoder i co widzę? Jakieś zakładki z reklamami premier w płatnym VOD+, opcje z włączaniem zwiastunów tych premier, więcej polecanych premier, programator, nagrania, nc+ GO TV (cokolwiek to oczywiście znaczy), Rachunki i na końcu wyjście do którego nigdy się nie dostałem strzałkami bo teraz to odkryłem pisząc to. W tle cały czas słyszymy dźwięk z losowego kanału który się włączył bazowo w telewizji. I teraz MYŚL człowieku jak to wyłączyć. Po długim czasie doszedłem do wniosku że jakimś białym przyciskiem który zupełnie niczym się nie charakteryzuje. Już widzę jak sobie codziennie rano radzi z tym starsza osoba. Przypominam że na cały regulator leci dźwięk w tle. Multiroom nie działa. Po prostu nie działa, a informatyka który miałby montować działanie czegoś takiego jak transmisja sygnału dekodera z dekodera musiałem prywatnie wzywać sam i oczywiście opłacić. Może innym działa ale nie mi, chociaż za to zapłaciłem, a potem usłyszałem że, no niestety ale nie.. Musiałby pan KUPIĆ dekoder w drugim tv. bardzo drogo. Kupiłem. Potem jeszcze kupić jakiś tranfertor i mostek. Oczywiście zanim kupiłem Multiroom to o tym nie słyszałem. I teraz płacę raty za Multiroom którego nie ma. To wszystko co mówię chyba wiele mówi o tym że bardzo chcą naciągnąć na kasę. A, do tego po kupieniu wszystkiego miał przyjechać gość który oczywiście za wielką opłatą miał to zamontować. Wszystkiego się dowiadujemy po fakcie. Legalne mafie?
ZaletyŁadna nazwa
WadyWidać
MiejscowośćNiepołomice
~Kinomaniak / 2022-07-04 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Daje po jednej gwiazdce, ponieważ niestety nie da się niżej. Po ostatniej aktualizacji nic nie działa jak należy. Usunięte i poukrywane nagrania, brak wglądu w najbliższe emisje na kanałach, zacinający się obraz, nieintuicyjne menu i przyciski nie spełniające żadnej funkcji to tylko kilka czynników przez, które nie mam ochoty już oglądać telewizji. Jeśli chcieli wprowadzić nowe funkcje mogli umieścić je w oddzielnej zakładce, a nie wprowadzać beznadziejną aktualizacje, która jest totalną porażką. Przez te nowości po 3 latach szczęśliwego użytkowania (przed aktualizacją) rozważam zerwanie umowy.
ZaletyBrak
WadyNowa aktualizacja
MiejscowośćSiedlce
~Sonia / 2022-07-04 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Wziěłam dekoder NC+ za Granite, obiecywano mi niewiarygodne rzeczy za dobre pieniążki!
Na początku wszystko funkcjonował bez problemu....po kilku miesiacach ....niestety już nie!
Mimo to musieliśmy płacić za niekożystane usługi!
Naposałam rozwiazanie umowy!
Tetaz chca odemnie ponad 3000 złotych !!!!
Koszty wypowiedzenia plus Inkasso!
UWAŻAĆ NC+ to OSZUSTWO!
Naciaganie!
I obiecywanie niemożliwego!
MiejscowośćSelm
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
~Wiesława / 2022-07-04 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
~Jarek / 2022-07-02 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
MiejscowośćŚwiecie
~Jan / 2022-07-02 20:02
Ocena: 3.00 / 5
Jest wiele do poprawienia po ostatniej aktualizacji