Uwaga oszuści i naciągacze, po przedłużeniu umowy dostałem w gratisie HBO na okres testowy, który od razu zlikwidowałem i to 3-krotnie w kolejnych etapach rozmowy z potwierdzeniem konsultanta.
Pomimo powyższego HBO jest na rachunku do zapłacenia.
Na pisemną reklamację żadnej reakcji.
ZaletyKontakt y domu telefoniczny
WadyWyłudzenie abonamentu pod pretekstem GRATIS
MiejscowośćMyslowice
~Norbi / 2022-07-22 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Było dobrze, po niedawnej aktualizacji dekodera , czy zmianie wyglądu i funkcjonalności menu jest delikatnie mówiąc burdel. Ja myślę że ktoś z konkurencji dostał się do nc+ czy teraz canal+ i wprowadził te zmiany bo inaczej rozsądnie nie da się tego wytłumaczyć. Intuicyjność logika i prostota obsługi na zerowym poziomie - gorzej się nie da. Dodatkowo poznikały dostępne wcześniej funkcje i opisy programów i filmów. Jestem klientem od wielu lat , ale jeśli tego nie poprawią czekam tylko do końca umowy.
Zalety Brak
WadyJak w opisie.
MiejscowośćWołomin
~Xd / 2022-07-21 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka
WadyAktualizacja
~heniek / 2022-07-20 10:49
Ocena: 1.33 / 5
Ja napiszę, nowe menu do kitu, jak reforma pisu zrobiona nocą na kolanie. traktowanie klienta w rozmowach jest poniżej krytyki ( do D..py ) nic nie pomogą albo powiedzą , że to wina oprogramowania ( to ja mam je napisać i zmienić - debilizm ). dekoder multiroom to już totalna porażka, wiesza się traci połączenie z wifi, nie można go wyłączyć , sam się włącza . jedyna opcja proponowana przez konsultanta to wizyta w punkcie w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany. Czyli mam odbywać wizyty w punkcie co 2-4 dni ( dekodera nie wymienią na inny model bo nie istnieje a wymiana na dostępny 4K za dodatkową opłatą ) jestem 23 letnim ich klientem, ale to już naprawdę koniec. pomijając, że podczas przedłużania umowy przez telefon miałem 3 niemiłe niespodzianki, które trzeba było wyjaśniać, dobrze że rozmowy są nagrywane.
Generalnie canal + zszedł na psy. moja aktualna umowa na pewno będzie ostatnią.
PS. tylko w jednym punkcie canal + sprzedawca przyznał, że dekodery multiroom są totalną chałą.
Może ktoś podpowie jak rozwiązać z tym badziewiem umowę w trakcie jej trwania ( jak sprzęt jest do kitu i trzeba go co chwilę wymieniać - dla mnie to jest powód - ale dla canal = nie )
Zalety10 lat temu były - teraz żadnych
Wadycały canal + łącznie z obsługą
MiejscowośćZabrze
~Henryk / 2022-07-18 21:05
Ocena: 2.67 / 5
Co za debil zaprogramował to ale jeszcze wiekszy to zatwierdził. Takie g...dawno nie widziałem,
tam nic nie ma ładu ani składu. Masę rzeczy porzytecznych z poprzedniego softu usunieto.
I kto to chwali? Nie mam pojęcia chyba tylko klikacze programów. TO JEST KOSZMARNE ale canal komuś
za to zapłacił i co ma teraz mówić jak nie że ludziom się podoba.
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady.
MiejscowośćSzczecin
~Elzbieta / 2022-07-18 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze nie było różowo ale po ostatniej aktualizacji dekodera po prostu koszmar. Menu nieczytelne niepraktyczne pisane chyba w pijanym widzie ! Na dużym ekranie telewizora czuję się jakbym oglądała mecz tenisa, wszystko w poziomych liniach kolorowe znaczki z lewo na prawo, można dostać oczopląsu. Może doczekam do końca abonamentu i od wskakuję a może jednak zrobię to zaraz.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćCiechocinek
~Karol / 2022-07-17 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Płacimy pieniądze a tak naprawdę jak chcemy obejrzeć coś konkretnego musimy dodatkowo płacić.
ZaletyNie ma żadnych
WadyCena abonamentu,brak możliwości wybrania z jakich kanałów chce się korzystać
MiejscowośćSieradz
~Lysy / 2022-07-17 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klijenta
MiejscowośćMalopolska
~??? / 2022-07-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczne menu to dla mnie powód do rezygnacji! Nawet za dopłatą nie zostanę z tym udlugodawcą. ????????
ZaletyJuż brak
WadyObecne menu, tragiczna obsługa i czas oczekiwania na infolinii
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Mariusz / 2022-07-12 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka abonament 19.99zł ma ukryte opłaty nie polecam nigdy więcej, nie ma dialogu z nimi.
~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćCzeladź
~arek / 2022-07-11 23:56
Ocena: 2.33 / 5
dekodery to wam dzieci w przedzszkolu robią pilot słuchać do sąsiadów a h.j a nie działa.. 5 lat byĺem ogółem bez problemu ale te dekodery i system to taka porażka że brak słów. koniec umowy i żegnam.
Zaletymacie dobrych ludzi w punktach POBOCZNYCH ! GŁÓWNE I INFOLINIA BRAK SLOW.
WadySystem i sprzęt!!!!!!!
~Jerzy / 2022-07-11 22:36
Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem pewno od 20 lat, po odnowieniu abonamentu (28 maja 2022r.)zniknęło mi HBO zarówno na dekoderze jak i w aplikacjach PC. Przez jakiś okres nie korzystałem z tego portalu. przed przedłużeniem umowy miałem HBO GO a później HBO MAX, po przedłużeniu umowy gdzie zapewniano mnie że wszystko zachowuje co miałem dołożono mi jeszcze History i Soudannce i o dziwo abonament spadł o niecałe 2 zł. W dniu 10-07-2022r. sprawdziłem ze nie mam dostępu do HBO ani z dekodera ani z PC. W dniu 11-07-2022r.(telefon 222200010 wykonane w godz. 10:07 do 11:40) dowiedziałem się u jednej Pani że mam dostęp do HBO max (w canal plus strefa komunikat że nie mam dostępu) ale HBO nie jest dostępne z dekodera.
DRUGA Pani na którą poczekałem z 30min po przełączeniu oznajmiła mi że takiego dostępu nie mam i ona wspaniało myślnie może mi taki dostęp do HBO MAX umożliwić za minimalną kwotę 5 zł miesięcznie, wyraziłem zgodę. Po bardzo krótkim czasie odzyskałem dostęp zarówno do HBO MAX i do HBO na dekoderze. Powyższe świadczy o braku jakichkolwiek kompetencji obsługi technicznej i merytorycznej a może celowej polityce naciągania klientów przez pracowników w canalplus. U konsultantów w canalplus kompetencje kończą się na poradzie żeby zrestartować dekoder więcej nie umieją
Zaletydostęp do kanałów
Wadyjak w mojej opini
MiejscowośćPuławy
~Wojciech / 2022-07-09 10:47
Ocena: 1.67 / 5
Nowe oprogramowanie to porażka. Miałem dużo ukrytych filmów dla dorosłych. Po updacie wszystkie stały się widoczne, tyle że uruchamiane na hasło. Więc przed dziećmi nie dasz się ukryć. Oprócz tego całość mało czytelna, mam wrażenie że ponad połowa dostępnych filmów zniknęła.
ZaletyPo okresie umowy żegnamy się
WadyPyskaci konsultanci, natrętni.
MiejscowośćWasilków
~Jolka / 2022-07-09 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłam pakiet hbo za 25 zł miało zadziałać do dwóch dni ale nie zadziałało, nawet po czterokrotnym przyznaniu uprawnień przez operatorów, pieniądze mi zwrócą jak wyślę reklamację na skrytkę itd …. Więc odżałuję te 25 zł niech sobie wsadzą. Swoją drogą tyle tu złych opinii na ich temat i nikt z cyfry nie chce się odnieść ? Dziwna firma
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalnej obsługi klienta, zero pomocy w razie problemów ze sprzętem czy niedziałającą a opłaconą usługą
~Andrzej / 2022-07-08 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie można oglądać od początku nagrywanego programu.
Po skasowaniu nagrania z listy przeskauje się do aktualnego kanału tv.
Wyszukiwanie programu do nagrywania - dramat.
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie.
MiejscowośćPiaseczno
~Ryszard / 2022-07-08 11:18
Ocena: 1.33 / 5
Nowa aktualizacja dekodera to totalna porażka.Zrobili ją żeby zarobić więcej kasy. Chcesz coś ciekawego oglądnąć to zapłać.Trzeba pomyśleć o powrocie do konkurencji.Tak zepsuć co dobrze działało to trzeba być geniuszem.
ZaletyBrak
WadyAktualizacja dekodera dramat
MiejscowośćŻary
~zniechęcony uzytkownik / 2022-07-07 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem stałym klientem od ponad 15 lat, ale to co się dzieje w tym gównie to przechodzi ludzkie pojecie. W lutym kończyła mi się umowa i nawet wysłałem wypowiedzenie, ale po kilku telefonach od tego dziadostwa dałem się namówić na przedłużenie o kolejne 2 lata. Chcialem tylko mniej płacić za pakiety, które miałem od samego początku jako stały klient, to gnojek jeden tak mnie zakręcił, że place mniej ale za pakiet dla nowego użytkownika. Kur-y wyłączyli mi połowę programów.
Do tego ostatnio zmienili OSD w dekoderze, jakaś masakra, nic nie wiem gdzie jest, bez intuicyjne badziewie. Szukam ikony z rachunkami i nie ma, więc nie mam pojęcia czy mam zapłacone czy nie. Zalogować się na ich stronie z zagranicy niemożliwe bo też pozmieniali wszystko i adres IP jest automatycznie blokowany. W dupie mam taką firmę byle jak najszybciej do końca umowy i żegnamy się. Koniec z beznadziejnym sprzętem i i cała tą firmą.
Zaletyjedynie twardy dysk o dużej pojemnosci
Wadywszystko tragiczne
MiejscowośćPławna
~Ryszard / 2022-07-07 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu nowego oprogramowania wszystko zepsuli. Nikt z obsługi nie chce słuchać naszych opinii o tym gniocie który wprowadzili. Czekam na koniec umowy i do widzenia.
Zaletybrak
Wadyobecnie wszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~Gamora / 2022-07-05 23:50
Ocena: 2.00 / 5
Jestem rozczarowana nową ofertą nc+. Najbardziej irytuje mnie sposób wyświetlania programu. Pasek z informacjami jest totalnie nieczytelny i nieintuicyjny. Odechciewa się oglądać, jak nic nie można znaleźć. Z tego względu nie chce więcej korzystać z tych usług.