Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2020-06-27 09:11
    Ocena: 1.67 / 5
    A mnie na moim koncie podmienili sprzęt bez porozumienia ze mną wskutek czego przestała działać mi dotychczasowa karta i nie mam dostępu do usługi. Jestem z nimi od ponad 10 lat i miałem nawet kilka umów z nimi na raz. Teraz została mi tylko jedna na czas nieokreślony abym mogł w każdym momencie zrezygnowac z umowy. Zostałem oszukany przez nich wielokrotnie, firma całkowicie niewiarygodna, na infolinii pracują Idioci którzy chyba nawet nie wiedzą gdzie pracują i co tam robią. Obsługa niemiła i bardzo niepomocna , Każdy z nich mówi coś innego jakby pracowali w innych firmach.Nigdy w życiu nie podpisałbym z nimi żadnej umowy.
    WadyNiewiarygodni, ozsukują
    MiejscowośćKonin
  • ~aneczka / 2014-11-20 18:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekam na połącznie z obsługą techniczną 40 min... to są jakieś jaja serio
    ZaletyBRAK
    WadyBrak jakiegokolwiek szacunku do klienta
    10 lat
  • ~Anna / 2020-10-09 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro obsługi klienta traktuje klientów jak wrogów! Masakra
    WadyTraktowanie klientow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-05-26 08:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna niejasna szata graficzna !!!! Po co było psuć coś co było dobre ? Rozumiem ze był problem z nagrywaniem , ale po co było zmieniać wszystko ? Chciałam odnowić umowę , niestety będę się zastanawiać czy nie zmienić operatora . To co jest w tej chwili jest nie do przyjęcia
    ZaletyW tej chwili brak zalet .
    WadyWszystko na nie w obecnej sytuacji
    MiejscowośćMikorowo
  • ~Anna / 2022-08-25 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmiana kanałów to jakaś porażka.Ten co to układał miał nasrane w głowie
    ZaletyNiema
    WadySame wady po zmianie kanałów
    MiejscowośćWisla
  • ~Arek / 2024-01-23 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata temu panienka z infolinii zapewniała mnie że jestem taki super że chcą mi dać jeszcze jeden dekoder na osobnej umowie. Rok za 0 drugi po 40zł/mc ale te same kanały co na multirroomie (2+1). Były tylko podstawowe. Zrezygnowałem, oddałem ten dodatkowy dekoder i już. Poprosiłem żeby mnie nie niepokoili bo mnie oszukali. Jakiś prostak od nich zadzwonił 2 tygodnie później. Co za dno. Dzisiaj znów próbowali się kontaktować. Zastrzegłem że jak się nie odp…. to tą umowę z mulitiroom za 250 ! zł/mc też rozwiązżę. No to macie. Nie jesteście jedyni. Jesteście drodzy, chamscy i bezczelni. Sprawę oszustwa powinno się zgłosić bo rozmowy są nagrywane. Podobno. Chcieliście to macie. Spier…. .sprzęt oddaję za 30 dni. Zgodnie z umową !!!
  • ~Arni / 2021-06-05 18:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety nie mogę nic dobrego napisać o dzisiejszej canal+. Wszystko było dobrze do momentu połączenia cyfra+ i platformy N. Platforma N ściągła cyfrę + na dno. Tylko powtórki i non stop reklamy. kiedyś Na canal+ były premiery co niedawno ukazały się w kinie, dziś jest syf, dno i wodorosty.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO !!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aro / 2019-02-17 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    NC+ traci kolejne prawa do transmisji, a klientowi mówi ze musi trwać do końca umowy, obsługa w centrum telefonicznym zła długość oczekiwania pow 30 min i przeważnie nie można nic załatwić a nawet jak się coś uda to potem w punkcie mówią co innego, umowę można zawrzeć lub przedłożyć bez problemu telefonicznie, zakończyć lub wypowiedzieć tylko pisemnie.
    złej jakości dekodery, wymiana na nowsze modele możliwa, ale dopiero po przedłożeniu umowy,
    abonamenci Canal+ trafili z ekstra klasy do 3 ligi !!!
    Zaletyszeroka oferta sportowa
    Wadysłaba jakość obsługi
    bardzo długi czas oczekiwania na połączenia telefoniczne,
    slaby przestarzały sprzęt kłopotliwa wymiana
    zmiany w trakcie umowy
    MiejscowośćMuniakowice
  • ~Bartosz / 2012-12-25 13:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam nikomu tego dziadostwa! Moi starzy męczą się z tym chyba 4 lata. W ciągu ostatnich 3 miesięcy 5 razy wymieniali DEKODER! 5 RAZY!! Zepsute dekodery wymieniają na ZEPSUTE w nowych obudowach!! TRAGEDIA!! Dekoder to totalna porażka! Kanały przełączają się normalnie ok 10 sekund! A czasami dekodery od N potrafią załapywać minutę że w ogóle się wcisnęło przycisk i kolejną minutę zmieniać kanał! Same błędy błędy błędy! Są święta i nie działa mi żaden kanał! ŻADEN! Nie wpychajcie się w to bagno bo traci się tylko czas pieniądze i nerwy! Brak jakiejkolwiek JAKOŚCI! Żałosne to jest...
    Zaletybrak
    WadyBardzo wolny dekoder. Mnóstwo błędów. Beznadziejna pomoc. Tragiczny serwis. Wymieniają dekodery na zepsute! Zamiast oglądać telewizje to człowiek tylko traci nerwy!
    4 lata, przepłaciłem baaardzo dużo! (straciłem każdą wydaną złotówkę)
  • ~bas / 2022-06-17 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem 10 lat , nie przedłużę umowy przez nowe dziadoskie menu, klient powinien mieć wybór,stare było super to jest nieintuicyjne,
    Wadynajgłupsze menu jakie widzialem
  • ~Beata / 2022-08-14 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmiana kanałów to jedna wielka porażka niczego nie można znaleźć iIntuicyjna bloki tematyczne kierują się nie wiem czyją intuicją bo na pewno nie logiką , poza tym mam wrażenie że Ilość programów jest mniejsza, wielokrotnie za to powtarzają się te same kanały pod innymi numerami w tak zwanych blokach
    ZaletyJakiw zalety?
    WadyMiejsca nie starczy .....
    MiejscowośćKutno
  • ~benedyktTY / 2022-08-30 22:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zmianie aplikacji dekoder zawiesza się do30 razy dziennie wymieniłem już dekodery konwektor telewizor i dalej sygnał się zawiesza adzwonioc do konsultanta to jest koszmar mawet45 minut i przerwałem połączenie.zaczolem cyfra+ abonentem jestem ponad 30 lat ale to co zrobili teraz nikomu nie polecam cyfry +
    WadyKodowanie się dekodera na obu dekoderów
    Miejscowość83-400 SKORZEWO
  • ~Bogdan / 2023-05-09 16:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza platforma ,zrezygnowałem po kilku latach,świadczenie usług i obsługa klienta to dno.
    MiejscowośćHadykowka
  • ~Borsuk / 2020-02-27 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam nową instalację. Antena 80 dekoder wifi premium box. Miejsce instalacji Wieluń. Konwerter Inverto Black Ultra Twin. Na dekoderze nie da się uzyskać większej jakości sygnału jak 70%. Na ogół nieco przekracza 60%. Siła sygnału to 100%. Problemu może by nie było, gdyby nie fakt, że lekki opad deszczu zrzuca mi jakość do 30% To jakaś kpina. Rozumiem, że przy mocniejszym deszczu i bardzo gęstych chmurach taki skok jakości byłby zrozumiały, ale nie przy lekkim deszczu typu mrzawka. Podłączyłem inne dekodery pod tą instalację i jakość sygnału jest na poziomie 98-100 %. Tylko te pier...te dekodery wzięte jeszcze w nc+ są specyficzne. Co nie wiem co oni nagrzebali, ale jest straszna lipa z pomiarem jakości sygnału. Instalacja była ustawiana kilka razy, i z miernikiem i bez przez fachowców. Parodia. Umowa kończy mi się w grudniu i nie zamierzam jej przedłużać. Idę spowrotem do Cyfrowego Polsatu. Tam nie było takich akcji. Myślałem, że nc plus ma lepszy sprzęt, ale oni mają gorszy od CP, serio. Choć przez długi czas nie sądziłem, że da radę robić gorsze dekodery nić te które daje klientom CP. Wifi premium box dodatkowo mam problem z wyszukaniem mojego wifi, nie widzi sieci. Czasami jak dekoderowi coś odbije to znajdzie... i albo się uda mu połączyć albo nie. Dekoder niosłem do serwisu, stwierdzili że jest ok. Parodia. Jak słowo daje.
    ZaletyFajny wygląd dekodera
    Wadywalnięty soft pod kątem pomiaru jakości. Problemy z połączeniem z wifi. Bardzo rzadkie aktualizacje.
    MiejscowośćWieluń
  • ~Bożena / 2018-10-12 23:07
    Ocena: 1.67 / 5
    NC+ firma nieuczciwa. Wyrywanie pieniędzy od klientów. Przedłużyłam umowę przez telefon oraz firma miała wymienić dekoder ,który nie będzie się zacinał bez dodatkowych opłat. Z dekodera korzystałam już 6 lat. Rachunki które otrzymałam były o 20 zł wyższe, a za wymianę dekodera na model podstawowy chcieli dodatkowe opłaty co miesiąc. Ponieważ miałam nadpłatę pierwszy rachunek dostałam w drugim miesiącu. Nie mogłam zrezygnować z umowy. Złożona reklamacja została odrzucona. Jako wieloletni klient z upokorzeniem płaciłam wyższe rachunki i walczyłam z zacinającym się dekoderem. Rozwiązałam umowę po 2 latach. Nie polecam NC+, która klientów traktuje " MAMY CIĘ WIĘC PŁAĆ "




    ż

    ż
    Po 10 latach korzystania NC+ zostałem potraktowany jako
    Zalety Brak
    WadyNamolni i uciążliwi konsultanci. Kilka telefonów dziennie.
    MiejscowośćKraków
  • ~ctk / 2020-05-04 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy zastąpienie nazwy kanału "Canal+ HD", nazwą "Canal+HD Premium", jest wstępem do wprowadzenia odpłatności za ten Kanał?
    MiejscowośćKraków
  • ~czekoladka / 2022-05-15 00:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Widzę że juz tyle jest złych opinii że ja tylko dodam że wcześniej można było sobie cos odtworzyć w zwolnionym tępie a tego tez nie widze więc skoro można było zrobic nową aktualizacje to i wydaje mi się że można wrócić do poprzedniej aktualizacji i na przyszłość proszę się pytać użytkowników czy chcą aktualizowac a nie od tak sobie robicie bez pytania i można dodać w skróconej wersji filmik co nowa aktualizacja bedzie miała a czego nie bo gdyby to teraz zrobiono to wydaje mi się a węcz jestem pewna po tych złych opiniach ze duża liczba użytkowników by tej nowej aktualizacji nie zrobiła WIĘC JEŻELI JEST TO MOŻLIWE TO PROSZĘ O PRZYWRÓCENIE POPRZEDNIEJ AKTUALIZACJI.
    ZaletyBrak zalet
    Wadywszystkie po tej aktualizacji
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Czytelnik / 2022-04-21 20:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybym wiedziała że tak spiepszycie MENI to bym nie przedłużała umowy
    MiejscowośćRadzyń
  • ~Damian / 2021-12-26 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma z epoki średniowiecza. Dekoder ciągle się zawiesza pilot się psuje - próbuje pogłośnić a przeskakują kanały, próbuje przełączyć kanał o jeden a przeskakują dwa itp. Szajs i dziadostwo.
    WadyDekodery i piloty
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Damian / 2022-04-24 19:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie to tragedia, porażka i totalna katastrofa. Odebrano mi co najmniej 98 % potrzebnych funkcji, w tym "znajdź podobne", szukanie w podziale na kategorie, wg danego wyrazu itd. Było dobrze, kto i w jakim celu to zrobił. Albo macie u siebie kreta z konkurencji, albo macie problemy z nadmiarem kasy i czekacie na odpływ klientów. Albo powrót poprzedniego oprogramowania, albo w tym możecie na mnie liczyć!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćTarnowskie Góry
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960