Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2022-07-30 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To co obecnie oferuje klientowi który płaci nie całe 250 zł to jest parodia i śmiech na sali ostatnio jak podpisywałem z nimi umowę miała być cały czas Liga angielska a teraz co od piątku w trzech kanałach ten sam mecz wchodzę na film a tam to samo że godzinę później włączają a zapomniałem że dzień później puszczają te same mecze tyle że na początek w dwóch kanałach a do wieczora jeszcze że dwo trzy razy to samo więc nic+ za co ja płacę ?
    ZaletyZadnych
    WadyZenada
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robert / 2022-07-29 13:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli chodzi o kanał Plus to jestem bardzo rozczarowany jakością obsługą klienta to co ostatnio się dzieje w Canal Plus to jest jakieś nieporozumienie traktują klienta bardzo źle nie polecam Canal Plus najgorszemu wrogowi naprawdę ludzie zanim weźmiecie kanał Plus to się zastanówcie oni tylko są mili przy podpisywaniu umowy a jeżeli dojdzie już do rozwiązania albo do przedłużenia to nie ma nikogo dlatego zalet to jest brak wady jako kanał Plus ma ogromne ale zalet nie ma w ogóle ostrzegam wszystkich nie podpisujcie umowy z Canal Plus tam siedzą ludzie na niskim poziomie inteligencji i niekompetentni do swojej pracy
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ano / 2022-07-29 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie i fajny dekoder stal sie totalnym badziewiem. Po co ja ma sie stresowac szukajc nagran albo planujac nowe nagrania. Juz lepiej zrezygnowac z abonamentu, moze przejde na karte ten stary dekoder 15 letni co ma o niebo lepszy soft.
    Zaletytroche fajnych seriali
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Reńka / 2022-07-28 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie dekodera tragiczne, nieczytelne. Poukrywane kanały. bez zdania racji zabrali mi HBO VOD, proponując HBO Max on line za dodatkowe pieniądze. Oszustwo.Nie poleca.
    Zaletybrak zalet
    Wadyza dużo żeby wymieniać
    MiejscowośćŁódź
  • ~Bartek / 2022-07-26 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Menu nowe jest dramatyczne, nic nie można znaleźć, ulbione kanały miałem podzielone np na sport, film, przyroda teraz nie jestem wstanie nic zrobić, poruszanie się po aplikacji dramat do tego nie mogę z niej wyjść klikając kilkanaście razy przycisk na ekranie "wyjdz"
    Brak ligi angielskiej ale przede wszystkim te menu to koniec mojego abonamentu w Canal +
    MiejscowośćBobrowniki
  • ~Kazuya / 2022-07-25 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem, że tylko ja nic nie mogę ogarnąć w tym nowym menu. Ulżyłp mi, że to problem ogólnopolski. W związku z tym z czystym sumieniem mogę napisać, że ostatni debil musiał stworzyć taką padakę. Dziękuję
    ZaletyByły
    WadyZa mało miejsca na wypisanie
    MiejscowośćLipno
  • ~Kamila / 2022-07-25 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w stanie zrozumieć że nikt nie zainteresuje się tym że klienci wystawiają złą opinię na temat call center.. natomiast do zastanowienia dla ludzi którzy będą dzwonić... Po 21 nie ma możliwości połączyć się z działem technicznym, 6 razy brak możliwości połączenia z działem technicznym. Wykupujesz film którego nie możesz odtworzyć płacisz i UPS nie możesz otworzyć.
    WadyBrak słów
    MiejscowośćRadom
  • ~Ania / 2022-07-25 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety bede musiala zrezygnowac jesli nie zostanie to wszystko poprawione. Rok produkcji, obsada, opisy filmów, zniknelo. Menu nieczytelne, wczesniej bylo lepiej. Jestem kinomanką, ciezko mi sie w tym wszystkim odnalezc. Wrzucone do wora, byle jak. Chyba na wzór Netflixa. A to nie o to chodzi chyba.
    ZaletyCena
    Wady"firma" która zrobiła te "ulepszenia"
    MiejscowośćKraków
  • ~Ron / 2022-07-25 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi wyświetla Rok produkcji tylko dekoder nie może się łączyć z internetem.Po odłączeniu internetu trzeba sie trochę namęczyć bo te badziewie nie chce wyświetlać ikonek kanałów. Trzeba kilka razy robić reset wyłączyć z prądu wyjąc kartę włączyć poczekać jak zawoła o kartę to wsadzić,lub próbować robić ustawienia fabryczne nie koniecznie pomoże trzeba kilka razy próbować.Uwaga! Przy powrocie do ustawień wywaliło mi dostęp do dysku nie miałem nagrań ani możliwości nagrywania i znowu zabawa z prądem nagrania powróciły. Jak będzie wszystko ok czyli pełne opisy i ikony kanałów to nie łączyć pod żadnym pozorem z internetem bo ciężko to potem ustawić.Walczyłem wczoraj pół dnia. Tak wiec programiści tego badziewia polegli po całości co chwile jakiś problem odkrywam. Piszcie reklamacje zostaną odrzucone ale niech maja zajecie pajace
    ZaletyDobrze ze płace za to badziewie tylko 50zl
    WadySzkoda że 5 miesięcy temu podpisałem nowa umowę teraz sie z tego nie mogę wymiksować
    MiejscowośćKatowice
  • ~imap / 2022-07-25 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Ron: żabojady lubią ślimaki, żaby i kupę.
    Nie ma się co dziwić, że im się nowe menu podoba...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-07-24 13:56
    Ocena: 3.67 / 5
    w informacjach brak roku produkcji i innych istotnych informacji, które były w poprzednich wersjach. Duża wada!
    MiejscowośćKobylec
  • ~M. / 2022-07-24 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta programowa Ok.
    Nowe oprogramowanie to KATASTROFA.
    Jakbym chciał „vod” to nie kupowałby dekodera tv tylko server multimedialny.
    TV ma być łatwa i szybka w obsłudze. Łatwe ustawienie nagrywania programów - było w starym soft a teraz to bezużyteczne.
    Na kij mi dekoder z dyskiem jak dysku nie da się używać?
    Po kij mi tyle grafiki z której nic nie wynika. Zupełnie nie czytelne. Latanie polotem po ekranie aby coś znaleźć. Masakra.
    Oddaje z końcem umowy. Z jasnym przekazałem do Zarządu. Tracicie i będziecie tracić bezpowrotnie klientów przez ten nowy soft.

    ZaletyLogo firmy.
    WadyPodejście do biznesu
    MiejscowośćLubin
  • ~Ron / 2022-07-23 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielka KUPA !!!! Wyjeżdżam często na kilka tygodni i zawsze ustawiałem nagrywanie seriali programów na kilkadziesiąt odcinków, czy to od poniedziałku do piątku czy tez raz w tygodniu. Teraz juz nie ma takiej możliwości moge sobe nagrać tylko dokąd sięga EPG a jest to tylko tydzień. I dekoder stracił swoja funkcjonalność równie dobrze mogę sobie oglądać naziemną po co płacić dalej.
    Dodatkowo cała szata graficzna jest nie czytelna jakieś ikonki małe literki opisów dekoder musi byc podłączony do internetu żeby te wszystkie mikroskopijne ikonki sie wyświetlały nie mam w domu na stałe internetu wiec musze kupić specjalnie do dekodera, który nawet jak jest wyłączony łączy sie z wi fi i cały czas pobiera nie wiem co + prad bo dyskiem też mieli. Jak mnie nie było w domu przez 25 dni dekoder pobrał 4kw pradu wszystko inne było wyłaczone.

    Dekoder zaczął sie ciąć przy przełączaniu kanałów lub szukaniu czegoś w menu. A szukania jest dużo zwłaszcza w nagraniach jest taki rozpier**** że nie wiadomo co autor miał na myśli. No i te ciągłe komunikaty że to sie nagranie nie nagrało w pełni jakiś błąd i kolejny jak mogli coś tak dobrego jak było przed aktualizacją taka spier*****?
    Pomimo braku funkcjonalności usunięciu dla mnie kluczowych funkcji nagrywania, całkowitym chaosem nieczytelnością EPG nie można z tego zrezygnować.
    Jak można tak traktować klienta 14lat z nimi jestem i zawsze było ok a teraz wciskają ci jakiś bubel co ktoś stworzył na kolanie i twierdza ze to nowoczesne i fajne idziemy z postępem pani odpisuje przy kolejnej reklamacji i dodaje ze nie maja w planach niczego zmieniać, jak dla mnie to oni sie cofnęli do epoki jak dekoder jeszcze był na kluczyk i służył tylko do oglądania tv,bez nagrywania bez innych udogodnień lipa totalna
    NIE POLECAM SIE W TO PAKOWAĆ!!! Piszcie reklamacje może coś ruszy w tej sprawie
    ZaletyByły przed aktualizacją
    WadyBrak funkcji do nagrywania zrobili z niego odtwarzacz z funkcja nagrywania:-/ Nieczytelne ikony/ opisy. Raczej wymagane podłączenie do Internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~C+Fann / 2022-07-23 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga oszuści i naciągacze, po przedłużeniu umowy dostałem w gratisie HBO na okres testowy, który od razu zlikwidowałem i to 3-krotnie w kolejnych etapach rozmowy z potwierdzeniem konsultanta.
    Pomimo powyższego HBO jest na rachunku do zapłacenia.
    Na pisemną reklamację żadnej reakcji.
    ZaletyKontakt y domu telefoniczny
    WadyWyłudzenie abonamentu pod pretekstem GRATIS
    MiejscowośćMyslowice
  • ~Norbi / 2022-07-22 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze, po niedawnej aktualizacji dekodera , czy zmianie wyglądu i funkcjonalności menu jest delikatnie mówiąc burdel. Ja myślę że ktoś z konkurencji dostał się do nc+ czy teraz canal+ i wprowadził te zmiany bo inaczej rozsądnie nie da się tego wytłumaczyć. Intuicyjność logika i prostota obsługi na zerowym poziomie - gorzej się nie da. Dodatkowo poznikały dostępne wcześniej funkcje i opisy programów i filmów. Jestem klientem od wielu lat , ale jeśli tego nie poprawią czekam tylko do końca umowy.
    Zalety Brak
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćWołomin
  • ~Xd / 2022-07-21 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym zdaniem canal+ jest nieobsługiwany po aktualizacji zrezygnowałem z subskrybcji przez menu, nagrywarkę w której nie można niczego znaleźć jedna wielka porażka
    WadyAktualizacja
  • ~heniek / 2022-07-20 10:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ja napiszę, nowe menu do kitu, jak reforma pisu zrobiona nocą na kolanie. traktowanie klienta w rozmowach jest poniżej krytyki ( do D..py ) nic nie pomogą albo powiedzą , że to wina oprogramowania ( to ja mam je napisać i zmienić - debilizm ). dekoder multiroom to już totalna porażka, wiesza się traci połączenie z wifi, nie można go wyłączyć , sam się włącza . jedyna opcja proponowana przez konsultanta to wizyta w punkcie w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany. Czyli mam odbywać wizyty w punkcie co 2-4 dni ( dekodera nie wymienią na inny model bo nie istnieje a wymiana na dostępny 4K za dodatkową opłatą ) jestem 23 letnim ich klientem, ale to już naprawdę koniec. pomijając, że podczas przedłużania umowy przez telefon miałem 3 niemiłe niespodzianki, które trzeba było wyjaśniać, dobrze że rozmowy są nagrywane.
    Generalnie canal + zszedł na psy. moja aktualna umowa na pewno będzie ostatnią.
    PS. tylko w jednym punkcie canal + sprzedawca przyznał, że dekodery multiroom są totalną chałą.
    Może ktoś podpowie jak rozwiązać z tym badziewiem umowę w trakcie jej trwania ( jak sprzęt jest do kitu i trzeba go co chwilę wymieniać - dla mnie to jest powód - ale dla canal = nie )
    Zalety10 lat temu były - teraz żadnych
    Wadycały canal + łącznie z obsługą
    MiejscowośćZabrze
  • ~Henryk / 2022-07-18 21:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Co za debil zaprogramował to ale jeszcze wiekszy to zatwierdził. Takie g...dawno nie widziałem,
    tam nic nie ma ładu ani składu. Masę rzeczy porzytecznych z poprzedniego softu usunieto.
    I kto to chwali? Nie mam pojęcia chyba tylko klikacze programów. TO JEST KOSZMARNE ale canal komuś
    za to zapłacił i co ma teraz mówić jak nie że ludziom się podoba.
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Elzbieta / 2022-07-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze nie było różowo ale po ostatniej aktualizacji dekodera po prostu koszmar. Menu nieczytelne niepraktyczne pisane chyba w pijanym widzie ! Na dużym ekranie telewizora czuję się jakbym oglądała mecz tenisa, wszystko w poziomych liniach kolorowe znaczki z lewo na prawo, można dostać oczopląsu. Może doczekam do końca abonamentu i od wskakuję a może jednak zrobię to zaraz.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCiechocinek
  • ~Karol / 2022-07-17 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacimy pieniądze a tak naprawdę jak chcemy obejrzeć coś konkretnego musimy dodatkowo płacić.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyCena abonamentu,brak możliwości wybrania z jakich kanałów chce się korzystać
    MiejscowośćSieradz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960