Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomi / 2016-08-10 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra
  • ~vito / 2022-08-13 22:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana kanałów bardzo idiotyczna. Chciałem znaleźć nowy układ na stronach NC+ i wydrukować Żonie która jest głównym odbiorcą ale nie jest to łatwe. Niedługo koniec umowy a więc czas na zmiany po wielu latach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldek / 2019-01-04 19:13
    Ocena: 2.00 / 5


    Dużo jest ukrytych chaczykow
    Konsultant nie potrafi pomóc
    ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Waldemar / 2021-12-10 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
    Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
    Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
    Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowite
    MiejscowośćPoznan
  • ~waldemar słoninka / 2012-11-19 21:31
    Ocena: 2.00 / 5
    chciałem rozwiązać umowę złożyłem w ich autoryzowanym punkcie odpowiedni dokument po 4 miesiącach po dostaniu kolejnej faktury okazało się że nie uznano mojej rezygnacji bo najpierw stwierdzili że niewłaściwy podpis po reklamacji że nieprawidłowe dane ale jakie nikt nie wyjaśnił i przez 4 miesiące nikt nie potrafił poinformować mnie o tym że zaistniała taka niekorzystna sytuacja i teraz próbują przerzucić całą odpowiedzialność na mnie przy okazji strasząc sądem
    Zaletyżadnych
    Wadysame -wiecznie zacinający się dekoder,zaniki głosu zawieszanie się programów
    2 lata
  • ~WKURZONA / 2017-12-15 20:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obługa klienta O - jedna gwaizdka niczym nie jest uzasadniona.
    Korzystałam z NC+ na kartę.
    Aby dokupić pakiet KOMFORT + trzeba kontaktować się z BOK = niestety oprócz reklam wygłaszanych przez automat w długim, kilkuminutowym czasie oczekiwania z BOK nie daje się nawiązać kontaktu. Ostatecznie jako oczekujący na połączenie z konsultantem klient zainteresowany wykupieniem droższego pakietu zostałam "zrzucoena" z linii i połączenie zostało przerwane.
    BRAWO firmo ITI Neowision.
    Czy UOKiK już się do Was doibrał, czy jeszcze nie ? to raczej tylko kwestia czasu.
    Nabijanie ludziw butelkę, to wasza specjalność.
    Reklama NC+ na kartę brzmi "placisz kiedy chcesz" ... no jakoś chcę zapołacić i nic z tego.
    Zaletybez abonamentu
    Wadybrak obsługi klienta, brak automatycznego wyboru płatnej oferty poprzez dokonanie przelewu bankowego w określonej dla pakietu wysokości.
    Miejscowośćw domu :)
  • ~wojt / 2022-04-09 18:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualizacja cofnęła intuicyjne wyszukiwanie tego co mnie interesuje do średniowiecza. Chciałbym łatwo wyszukać kolejne programy o określonej tematyce co kiedyś było łatwe. Teraz nawet nie ma takiej opcjii.
    WadyImnowy interfejs brak możliwości szukania po nazwie programu oraz kategorii tematycznych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~X / 2022-03-18 23:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA
    ZaletyNie widzę
    WadyBałagan i nieczytelność
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Zawiedziony / 2022-04-02 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    NIEPO ROZUMIENIE !!!!!!!!!!!

    Ostatnia aktualizacja dekodera Box 4k spowodowała, że rezygnuję z Canal Plus.
    WSZYSTKIE "ulepszenia'' tak szumnie reklamowane mają za zadanie skłonić cię do kupna czegokolwiek, zniknęły natomiast opisy nadawanych programów, nie można wyszukać audycji w grupach tematycznych, przy przełączaniu ukazuje się opis audycji zmiksowany z gatunkiem programu i innymi niezrozumiałymi symbolami. Aby posłuchać audycji radiowych trzeba wejść w ustawienia.
    ZROBIONO WSZYSTKO ABY TRUDNIEJ BYŁO OBSŁUGIWAĆ, SZUKĆ WYBIERAĆ CZY USTAWIAĆ COKOLWIEK NA DEKODERZE.

    Z czystym sumieniem odradzam Canal Minus
  • ~Zbigniew / 2022-05-30 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Z intuicyjnego i czytelnego interfejsu uczyniono niedopracowanego i niefunkcyjnego gniota, ale ktoś z pewnością wziął premię za modernizację. Szczególne kłopoty z listą programów, ich wyszukiwaniem, opisem programòw oraz programowaniem nagrań. I nie jest to kwestią zmiany przyzwyczajeń,a jedynie zerową funkcjonalnością. Najpierw likwidacja kameleonów, teraz to. Czas przejść na platformy, tym bardziej, że cenowo również te proporcje się wyrównują.
    MiejscowośćOpole
  • ~ZZ / 2013-03-18 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na telewizję N.
    Przy rozwiązaniu umowy łupią klientów aż miło. Ta „nowoczesna” platforma wykorzystuje zapisy regulaminu i włącza pakiety na full kasując nieświadomych klientów na grubą kasę.
    Zalety?
    Wadynaciągają klientów
  • ~***** *** / 2022-11-15 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem z nc+ kilka lat.Droga przez mękę.Dekoder zawiesza się średnio dwa razy na tydzień.Poszukiwanie filmów trwa wieczność.Przy 140 zł abonamentu dopłacam do wybranych filmów..Obsługa klienta to chamstwo i sciema...Jak wytrzymałem tyle czasu z tym dziadostwem....?
    Właśnie rozwiązuje umowę
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej...
  • ~A / 2018-09-22 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa telefoniczna klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~A / 2022-04-25 00:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcę odzyskać mój stary dekoder. Ten nowy to tragedia.
    Wadysame wady
    MiejscowośćPoznań
  • ~AA / 2018-06-14 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    NC + PARANOJA. UMOWA Z NIMI TO PĘTLA NA SZYJĘ !!!!!! Dekoder od ponad roku działa oczywiście, ale TYLKO WTEDY KIEDY CHCE. Konsultacje telefoniczne to: zrób ustawienia fabryczne, zrób zimny restart, wymień dekoder na inny jak się później okazało są to dekodery stare. Próby ustawień fabrycznych i resetów robiłem kilkadziesiąt razy , a także wymiana dekoderów nic nie daje OGLĄDAM NC+ NIE WTEDY KIEDY JA CHCĘ TYLKO WTEDY GDY POZWALA MI NA TO NC+. Reklamacje i próby rozwiązania umowy z winy nc+ nie przynoszą skutku - CZYLI I PŁAĆ I SPADAJ. Nie wspomnę ile wydałem na rozmowy telefoniczne oczywiście na mój koszt, spędziłem na słuchawce strzelam kilkanaście godzin w czasie około 1 roku. NIE DOSYĆ TEGO , ŻE DZWONISZ NA SWÓJ KOSZT TO JESZCZE PUSZCZAJĄ REKLAMY , NO OCZYWIŚCIE NA KOSZT KLIENTA. TEŻ SKŁADAŁEM NA TO REKLAMACJĘ, I CO ? I NIC, ALBO NIE ODPOWIADAJĄ ALBO ODPOWIEDŹ JEST PISANA TAKIM JĘZYKIEM, ŻE ..... SZKODA GADAĆ.
    A NAJLEPSZE JEST JEDNAK TO ŻE KONSULTANT DOKŁADNIE W DNIU DZISIEJSZYM POWIEDZIAŁ: REKLAMY BĘDĄ PUSZCZAĆ .... JAK PAN CHCE TO MOŻE SIĘ Z NAMI "SĄDZIĆ". N A S Z C Z Ę Ś C I Ę W Ł A Ś N I E U M O W A W Y G A S Ł A
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Adi / 2022-08-15 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka z nową listą kanałów ,zapomnieli o stałych abonentach ,a ten co to wymyślił to pewnie wcale nie ogląda tv .A na dodatek bardzo niekompetentna infolinia nie potrafią rozwiązać problemu , nie znają swojego dekodera .Czyli jeśli ktoś obecnie się zastanawia nad zakupem pakietu radzę się dwa razy zastano
    Zaletyjuż się skończyły
    Wadyinfolinia tragedja
    dekoder przejrzystość i menu tragedia
    ustawienie kanałów tragedia


    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Adrian / 2021-10-16 14:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Aga / 2020-06-02 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
    Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
    Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.
    MiejscowośćŁuczyna
  • ~Agnieszka / 2022-05-26 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie jest kompletną katastrofą, biegam do drugiego pokoju żeby sprawdzić programy na kanałach. Trzeba mieć fantazję żeby tak zepsuć coś co było dobre. Jak tego nie zmienią zrezygnuję z umowy bo szkoda zdrowia i nerwów z taką kasę
    ZaletyBrak
    WadyNOWE OPROGRAMOWANIE
    MiejscowośćŁęczna
  • ~AKC / 2022-10-13 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
    MiejscowośćNamysłów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 345
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170