Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~waldemar słoninka / 2012-11-19 21:31
    Ocena: 2.00 / 5
    chciałem rozwiązać umowę złożyłem w ich autoryzowanym punkcie odpowiedni dokument po 4 miesiącach po dostaniu kolejnej faktury okazało się że nie uznano mojej rezygnacji bo najpierw stwierdzili że niewłaściwy podpis po reklamacji że nieprawidłowe dane ale jakie nikt nie wyjaśnił i przez 4 miesiące nikt nie potrafił poinformować mnie o tym że zaistniała taka niekorzystna sytuacja i teraz próbują przerzucić całą odpowiedzialność na mnie przy okazji strasząc sądem
    Zaletyżadnych
    Wadysame -wiecznie zacinający się dekoder,zaniki głosu zawieszanie się programów
    2 lata
  • ~WKURZONA / 2017-12-15 20:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Obługa klienta O - jedna gwaizdka niczym nie jest uzasadniona.
    Korzystałam z NC+ na kartę.
    Aby dokupić pakiet KOMFORT + trzeba kontaktować się z BOK = niestety oprócz reklam wygłaszanych przez automat w długim, kilkuminutowym czasie oczekiwania z BOK nie daje się nawiązać kontaktu. Ostatecznie jako oczekujący na połączenie z konsultantem klient zainteresowany wykupieniem droższego pakietu zostałam "zrzucoena" z linii i połączenie zostało przerwane.
    BRAWO firmo ITI Neowision.
    Czy UOKiK już się do Was doibrał, czy jeszcze nie ? to raczej tylko kwestia czasu.
    Nabijanie ludziw butelkę, to wasza specjalność.
    Reklama NC+ na kartę brzmi "placisz kiedy chcesz" ... no jakoś chcę zapołacić i nic z tego.
    Zaletybez abonamentu
    Wadybrak obsługi klienta, brak automatycznego wyboru płatnej oferty poprzez dokonanie przelewu bankowego w określonej dla pakietu wysokości.
    Miejscowośćw domu :)
  • ~wojt / 2022-04-09 18:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualizacja cofnęła intuicyjne wyszukiwanie tego co mnie interesuje do średniowiecza. Chciałbym łatwo wyszukać kolejne programy o określonej tematyce co kiedyś było łatwe. Teraz nawet nie ma takiej opcjii.
    WadyImnowy interfejs brak możliwości szukania po nazwie programu oraz kategorii tematycznych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~X / 2022-03-18 23:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA
    ZaletyNie widzę
    WadyBałagan i nieczytelność
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Zawiedziony / 2022-04-02 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    NIEPO ROZUMIENIE !!!!!!!!!!!

    Ostatnia aktualizacja dekodera Box 4k spowodowała, że rezygnuję z Canal Plus.
    WSZYSTKIE "ulepszenia'' tak szumnie reklamowane mają za zadanie skłonić cię do kupna czegokolwiek, zniknęły natomiast opisy nadawanych programów, nie można wyszukać audycji w grupach tematycznych, przy przełączaniu ukazuje się opis audycji zmiksowany z gatunkiem programu i innymi niezrozumiałymi symbolami. Aby posłuchać audycji radiowych trzeba wejść w ustawienia.
    ZROBIONO WSZYSTKO ABY TRUDNIEJ BYŁO OBSŁUGIWAĆ, SZUKĆ WYBIERAĆ CZY USTAWIAĆ COKOLWIEK NA DEKODERZE.

    Z czystym sumieniem odradzam Canal Minus
  • ~Zbigniew / 2022-05-30 11:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Z intuicyjnego i czytelnego interfejsu uczyniono niedopracowanego i niefunkcyjnego gniota, ale ktoś z pewnością wziął premię za modernizację. Szczególne kłopoty z listą programów, ich wyszukiwaniem, opisem programòw oraz programowaniem nagrań. I nie jest to kwestią zmiany przyzwyczajeń,a jedynie zerową funkcjonalnością. Najpierw likwidacja kameleonów, teraz to. Czas przejść na platformy, tym bardziej, że cenowo również te proporcje się wyrównują.
    MiejscowośćOpole
  • ~ZZ / 2013-03-18 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na telewizję N.
    Przy rozwiązaniu umowy łupią klientów aż miło. Ta „nowoczesna” platforma wykorzystuje zapisy regulaminu i włącza pakiety na full kasując nieświadomych klientów na grubą kasę.
    Zalety?
    Wadynaciągają klientów
  • ~***** *** / 2022-11-15 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem z nc+ kilka lat.Droga przez mękę.Dekoder zawiesza się średnio dwa razy na tydzień.Poszukiwanie filmów trwa wieczność.Przy 140 zł abonamentu dopłacam do wybranych filmów..Obsługa klienta to chamstwo i sciema...Jak wytrzymałem tyle czasu z tym dziadostwem....?
    Właśnie rozwiązuje umowę
    ZaletyBRAK
    WadyJak wyżej...
  • ~A / 2018-09-22 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa telefoniczna klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~A / 2022-04-25 00:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcę odzyskać mój stary dekoder. Ten nowy to tragedia.
    Wadysame wady
    MiejscowośćPoznań
  • ~AA / 2018-06-14 13:46
    Ocena: 1.67 / 5
    NC + PARANOJA. UMOWA Z NIMI TO PĘTLA NA SZYJĘ !!!!!! Dekoder od ponad roku działa oczywiście, ale TYLKO WTEDY KIEDY CHCE. Konsultacje telefoniczne to: zrób ustawienia fabryczne, zrób zimny restart, wymień dekoder na inny jak się później okazało są to dekodery stare. Próby ustawień fabrycznych i resetów robiłem kilkadziesiąt razy , a także wymiana dekoderów nic nie daje OGLĄDAM NC+ NIE WTEDY KIEDY JA CHCĘ TYLKO WTEDY GDY POZWALA MI NA TO NC+. Reklamacje i próby rozwiązania umowy z winy nc+ nie przynoszą skutku - CZYLI I PŁAĆ I SPADAJ. Nie wspomnę ile wydałem na rozmowy telefoniczne oczywiście na mój koszt, spędziłem na słuchawce strzelam kilkanaście godzin w czasie około 1 roku. NIE DOSYĆ TEGO , ŻE DZWONISZ NA SWÓJ KOSZT TO JESZCZE PUSZCZAJĄ REKLAMY , NO OCZYWIŚCIE NA KOSZT KLIENTA. TEŻ SKŁADAŁEM NA TO REKLAMACJĘ, I CO ? I NIC, ALBO NIE ODPOWIADAJĄ ALBO ODPOWIEDŹ JEST PISANA TAKIM JĘZYKIEM, ŻE ..... SZKODA GADAĆ.
    A NAJLEPSZE JEST JEDNAK TO ŻE KONSULTANT DOKŁADNIE W DNIU DZISIEJSZYM POWIEDZIAŁ: REKLAMY BĘDĄ PUSZCZAĆ .... JAK PAN CHCE TO MOŻE SIĘ Z NAMI "SĄDZIĆ". N A S Z C Z Ę Ś C I Ę W Ł A Ś N I E U M O W A W Y G A S Ł A
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Adi / 2022-08-15 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka z nową listą kanałów ,zapomnieli o stałych abonentach ,a ten co to wymyślił to pewnie wcale nie ogląda tv .A na dodatek bardzo niekompetentna infolinia nie potrafią rozwiązać problemu , nie znają swojego dekodera .Czyli jeśli ktoś obecnie się zastanawia nad zakupem pakietu radzę się dwa razy zastano
    Zaletyjuż się skończyły
    Wadyinfolinia tragedja
    dekoder przejrzystość i menu tragedia
    ustawienie kanałów tragedia


    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Adrian / 2021-10-16 14:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Aga / 2020-06-02 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
    Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
    Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.
    MiejscowośćŁuczyna
  • ~Agnieszka / 2022-05-26 19:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowe oprogramowanie jest kompletną katastrofą, biegam do drugiego pokoju żeby sprawdzić programy na kanałach. Trzeba mieć fantazję żeby tak zepsuć coś co było dobre. Jak tego nie zmienią zrezygnuję z umowy bo szkoda zdrowia i nerwów z taką kasę
    ZaletyBrak
    WadyNOWE OPROGRAMOWANIE
    MiejscowośćŁęczna
  • ~AKC / 2022-10-13 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Ala / 2022-03-14 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Paranoja
    Od dwóch tygodni codziennie telefony ( w godzinach pracy.) Cały czas ta sama odpowiedź, że umowa kończy się w sierpniu i na tą chwilę nie wiem czy będę przedłużać. Codziennie ten sam cyrk, ja swoje a oni swoje.
    Nie ma możliwości dodzwonienia się, aby wycofać zgodę na kontakt telefoniczny.
    ZaletyBrak
    WadyMaltretują telefonami
  • ~alania / 2022-08-25 16:52
    Ocena: 1.67 / 5
    zmiana kanałów,porazka,konsultanci naciągaja i wprowadzają w błąd,czekam na rozpatrzenie reklamacji i po ponad 20 latach podziękuje za ich usługi
    Zaletyjuż nie widze żadnych
    Wadykontakt
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Aleksander / 2019-06-28 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
    Wadychamska obsługa, słaba oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Alf / 2022-04-21 18:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wprowadzeniu nowego oprogramowania można dostać cholery! Kiedyś na EPG można było klikająć "znajdź podobne" włączyć nagrania programu na cały tydzień. Teraz - no way! Kiedyś włączając nagrania widziałem wszystko - teraz mam klikać pomiędzy rozpoczętymi nagraniami, nieoglądniętymi i przyszłymi. Do tego najważniejszą obecnie rzeczą jest logo stacji i pierdylion nieistotnych informacji, dzięki czemu widzę ułamek wcześniejszych danych.
    Ale za to jak na odpuście - oczojebnie jest! A to że to pięknie wygląda, a jest niefunkcjonalne - bo trzeba wykonać 3 razy więcej kliknięć niż do tej pory - to nikogo nie obchodzi!
    Próba dodzwonienia się? Bez jaj! Spróbujesz przebić się przez boota to czekaj na panienkę która nic nie wie, po tem 40 minut na dział techniczny, a tam króluje cham, który obrażony wyłączy się po 3 minutach.
    Dno!
    Zaletyto już było
    Wadyspier...lono wszystko co się dało
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960