MiejscowośćWarszawa
strona 28 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~vito / 2022-08-13 22:36
Zmiana kanałów bardzo idiotyczna. Chciałem znaleźć nowy układ na stronach NC+ i wydrukować Żonie która jest głównym odbiorcą ale nie jest to łatwe. Niedługo koniec umowy a więc czas na zmiany po wielu latach. -
-
~Waldek / 2019-01-04 19:13
Dużo jest ukrytych chaczykow
Konsultant nie potrafi pomócZaletyNapis na opakowaniu dużymi literamiMiejscowośćBiłgoraj -
~Waldemar / 2021-12-10 18:49
jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???ZaletyżadnychWadycałkowiteMiejscowośćPoznan -
~waldemar słoninka / 2012-11-19 21:31
chciałem rozwiązać umowę złożyłem w ich autoryzowanym punkcie odpowiedni dokument po 4 miesiącach po dostaniu kolejnej faktury okazało się że nie uznano mojej rezygnacji bo najpierw stwierdzili że niewłaściwy podpis po reklamacji że nieprawidłowe dane ale jakie nikt nie wyjaśnił i przez 4 miesiące nikt nie potrafił poinformować mnie o tym że zaistniała taka niekorzystna sytuacja i teraz próbują przerzucić całą odpowiedzialność na mnie przy okazji strasząc sądem ZaletyżadnychWadysame -wiecznie zacinający się dekoder,zaniki głosu zawieszanie się programów2 lata -
~WKURZONA / 2017-12-15 20:41
Obługa klienta O - jedna gwaizdka niczym nie jest uzasadniona.
Korzystałam z NC+ na kartę.
Aby dokupić pakiet KOMFORT + trzeba kontaktować się z BOK = niestety oprócz reklam wygłaszanych przez automat w długim, kilkuminutowym czasie oczekiwania z BOK nie daje się nawiązać kontaktu. Ostatecznie jako oczekujący na połączenie z konsultantem klient zainteresowany wykupieniem droższego pakietu zostałam "zrzucoena" z linii i połączenie zostało przerwane.
BRAWO firmo ITI Neowision.
Czy UOKiK już się do Was doibrał, czy jeszcze nie ? to raczej tylko kwestia czasu.
Nabijanie ludziw butelkę, to wasza specjalność.
Reklama NC+ na kartę brzmi "placisz kiedy chcesz" ... no jakoś chcę zapołacić i nic z tego.Zaletybez abonamentuWadybrak obsługi klienta, brak automatycznego wyboru płatnej oferty poprzez dokonanie przelewu bankowego w określonej dla pakietu wysokości.Miejscowośćw domu :) -
~wojt / 2022-04-09 18:12
Aktualizacja cofnęła intuicyjne wyszukiwanie tego co mnie interesuje do średniowiecza. Chciałbym łatwo wyszukać kolejne programy o określonej tematyce co kiedyś było łatwe. Teraz nawet nie ma takiej opcjii. WadyImnowy interfejs brak możliwości szukania po nazwie programu oraz kategorii tematycznychMiejscowośćWarszawa -
~X / 2022-03-18 23:27
Po aktualizacji be,nadziena czytelność. Mam znać na pamięć numer pod którym ukrywa się kanał? TRAGEDIA ZaletyNie widzęWadyBałagan i nieczytelnośćMiejscowośćBydgoszcz -
~Zawiedziony / 2022-04-02 22:00
NIEPO ROZUMIENIE !!!!!!!!!!!
Ostatnia aktualizacja dekodera Box 4k spowodowała, że rezygnuję z Canal Plus.
WSZYSTKIE "ulepszenia'' tak szumnie reklamowane mają za zadanie skłonić cię do kupna czegokolwiek, zniknęły natomiast opisy nadawanych programów, nie można wyszukać audycji w grupach tematycznych, przy przełączaniu ukazuje się opis audycji zmiksowany z gatunkiem programu i innymi niezrozumiałymi symbolami. Aby posłuchać audycji radiowych trzeba wejść w ustawienia.
ZROBIONO WSZYSTKO ABY TRUDNIEJ BYŁO OBSŁUGIWAĆ, SZUKĆ WYBIERAĆ CZY USTAWIAĆ COKOLWIEK NA DEKODERZE.
Z czystym sumieniem odradzam Canal Minus -
-
~Zbigniew / 2022-05-30 11:15
Z intuicyjnego i czytelnego interfejsu uczyniono niedopracowanego i niefunkcyjnego gniota, ale ktoś z pewnością wziął premię za modernizację. Szczególne kłopoty z listą programów, ich wyszukiwaniem, opisem programòw oraz programowaniem nagrań. I nie jest to kwestią zmiany przyzwyczajeń,a jedynie zerową funkcjonalnością. Najpierw likwidacja kameleonów, teraz to. Czas przejść na platformy, tym bardziej, że cenowo również te proporcje się wyrównują. MiejscowośćOpole -
~ZZ / 2013-03-18 19:04
Uwaga na telewizję N.
Przy rozwiązaniu umowy łupią klientów aż miło. Ta „nowoczesna” platforma wykorzystuje zapisy regulaminu i włącza pakiety na full kasując nieświadomych klientów na grubą kasę.Zalety?Wadynaciągają klientów -
~***** *** / 2022-11-15 12:02
Byłem z nc+ kilka lat.Droga przez mękę.Dekoder zawiesza się średnio dwa razy na tydzień.Poszukiwanie filmów trwa wieczność.Przy 140 zł abonamentu dopłacam do wybranych filmów..Obsługa klienta to chamstwo i sciema...Jak wytrzymałem tyle czasu z tym dziadostwem....?
Właśnie rozwiązuje umowęZaletyBRAKWadyJak wyżej... -
~A / 2018-09-22 09:24
Dzwonią i nękają telefonicznie po kilka razy dziennie już pół roku Przed zakończeniem umowy. ZaletybrakWadyobsługa telefoniczna klientaMiejscowośćGdynia -
~A / 2022-04-25 00:20
Chcę odzyskać mój stary dekoder. Ten nowy to tragedia. Wadysame wadyMiejscowośćPoznań -
~AA / 2018-06-14 13:46
NC + PARANOJA. UMOWA Z NIMI TO PĘTLA NA SZYJĘ !!!!!! Dekoder od ponad roku działa oczywiście, ale TYLKO WTEDY KIEDY CHCE. Konsultacje telefoniczne to: zrób ustawienia fabryczne, zrób zimny restart, wymień dekoder na inny jak się później okazało są to dekodery stare. Próby ustawień fabrycznych i resetów robiłem kilkadziesiąt razy , a także wymiana dekoderów nic nie daje OGLĄDAM NC+ NIE WTEDY KIEDY JA CHCĘ TYLKO WTEDY GDY POZWALA MI NA TO NC+. Reklamacje i próby rozwiązania umowy z winy nc+ nie przynoszą skutku - CZYLI I PŁAĆ I SPADAJ. Nie wspomnę ile wydałem na rozmowy telefoniczne oczywiście na mój koszt, spędziłem na słuchawce strzelam kilkanaście godzin w czasie około 1 roku. NIE DOSYĆ TEGO , ŻE DZWONISZ NA SWÓJ KOSZT TO JESZCZE PUSZCZAJĄ REKLAMY , NO OCZYWIŚCIE NA KOSZT KLIENTA. TEŻ SKŁADAŁEM NA TO REKLAMACJĘ, I CO ? I NIC, ALBO NIE ODPOWIADAJĄ ALBO ODPOWIEDŹ JEST PISANA TAKIM JĘZYKIEM, ŻE ..... SZKODA GADAĆ.
A NAJLEPSZE JEST JEDNAK TO ŻE KONSULTANT DOKŁADNIE W DNIU DZISIEJSZYM POWIEDZIAŁ: REKLAMY BĘDĄ PUSZCZAĆ .... JAK PAN CHCE TO MOŻE SIĘ Z NAMI "SĄDZIĆ". N A S Z C Z Ę Ś C I Ę W Ł A Ś N I E U M O W A W Y G A S Ł AMiejscowośćRZESZÓW -
~Adi / 2022-08-15 19:42
Totalna porażka z nową listą kanałów ,zapomnieli o stałych abonentach ,a ten co to wymyślił to pewnie wcale nie ogląda tv .A na dodatek bardzo niekompetentna infolinia nie potrafią rozwiązać problemu , nie znają swojego dekodera .Czyli jeśli ktoś obecnie się zastanawia nad zakupem pakietu radzę się dwa razy zastano Zaletyjuż się skończyłyWadyinfolinia tragedja
dekoder przejrzystość i menu tragedia
ustawienie kanałów tragedia
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle -
~Adrian / 2021-10-16 14:35
Kiedy poprosiłem o zmniejszenie pakietu odciągali mnie przez dwa tygodnie aż złożyłem wypowiedzenie umowy. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu -
-
~Aga / 2020-06-02 11:36
Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.MiejscowośćŁuczyna -
~Agnieszka / 2022-05-26 19:42
Nowe oprogramowanie jest kompletną katastrofą, biegam do drugiego pokoju żeby sprawdzić programy na kanałach. Trzeba mieć fantazję żeby tak zepsuć coś co było dobre. Jak tego nie zmienią zrezygnuję z umowy bo szkoda zdrowia i nerwów z taką kasę ZaletyBrakWadyNOWE OPROGRAMOWANIEMiejscowośćŁęczna -
~AKC / 2022-10-13 22:47
Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat MiejscowośćNamysłów -
~Ala / 2022-03-14 11:09
Paranoja
Od dwóch tygodni codziennie telefony ( w godzinach pracy.) Cały czas ta sama odpowiedź, że umowa kończy się w sierpniu i na tą chwilę nie wiem czy będę przedłużać. Codziennie ten sam cyrk, ja swoje a oni swoje.
Nie ma możliwości dodzwonienia się, aby wycofać zgodę na kontakt telefoniczny.ZaletyBrakWadyMaltretują telefonami
strona 28 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »