Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radziooo / 2022-03-20 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dlaczego nie ma żadnych stacji TVN .Czy ktoś wie
    ZaletyŻadnych
    WadyCzęste zanikanie programów
    MiejscowośćWorms
  • ~Regina / 2022-05-26 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowe ale beznadziejne . Proszę wrócić do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKoło
  • ~Reniek / 2022-05-25 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Same wady,żadnej zalety, wprost tragicznie - szkoda słów.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Roman / 2020-12-22 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam od kilku lat telewizje na kartę teraz Canal+, dodałem pakiet Comfort+ (dotychczas korzystałem z pakietu Start) zapłaciłem, aktywowałem SMS....i po 4 dniach, 3 rozmowach z konsultantami, którzy podobno odnowili mi uprawnienia do odbioru...nadal ma dostępne tylko kanały z poprzedniego pakietu. Od 4 dni muszę mieć włączony kanał 11 TVP1 HD (fuj) i nadal nic. Jeśli coś się klientowi oferuje, pobiera za to opłatę to byłoby miło gdyby się z tego wywiązywało.Żenada.Niekompetencja konsultantów to himalaje arogancji...Trzeba raczej rozejrzeć sie za innym dostawca telewizji. A cha w canal+ a i owszem próbowałem wynalazku pt.
    canal+ box 4 k...to dopiero żenada.Nie łączy sie z wifi, wymusza zmiane hasła do wifi na roterze na min. 8 znaków....oddałem w cholerę. Polecam...omijać szerokim łukiem tego dostawcę telewizji.
    MiejscowośćMnich
  • ~sarge / 2013-03-07 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedys bylo spoko A TERAZ to jakies dziadostwo sie robi. Mecze puszczaja na kanalach filmowych(kodowanych) zal
    Zaletykanaly hd
    Wadykodowana LM , upierdliwi konsultaci, brak negocjacji, dekoder nie jest na wlasnosc
    3 umowy. 54zl/msc
  • ~Seba / 2022-01-04 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z dekoderami nc+ konsultanci nie pomagają, oni czytają jaki się ma problem i odpowiedzi są jak z automatu kopiuj wklej. Kiedy piszę ze nie pomaga odpisuje mi zupełnie ktoś inny abym opisał problem. I wszystkim po kolei trzeba wszystko tłumaczyć od nowa co się wykonywało. Dzwoniłem i mają mnie głęboko w dupie. Robiłem resety inne ustawienia chyba wszystko. Łącznie z wymianą kabli antenowych, hdmi, i zasilacza. A problem to na dekoderze głównym znikający pasek epg. Antena ustawiona dobrze przez fachowca, konwenter jeden z najnowszych. Piszę do strefy nc+ codziennie a oni jak zwykle konfiguracja anteny itd.pomaga ale na ok 1 godz. I później pasek epg znika powoli, szlak człowieka trafia kiedy odpowiada mi może 30 komsultant i każe mi zachować ciągłość wiadomości kiedy już wściekły pisze wszystko co robiłem, i co o nich myślę a odpisuje mi zupełnie ktoś nowy i nie wie o co chodzi. Piszę tym baranom że wszystkie informacje są zawarte w wszystkich wcześniejszych wiadomościach ale im się nie chce czytać na talewizje nie narzekam, ale pasek epg którego nie mam ponad półtora roku i wieszające się dekodery i obsługa klienta całkowicie do niczego
    ZaletyBrak
    WadyWieszające się dekodery brak paska epg
    MiejscowośćLigota
  • ~Sebek / 2019-09-02 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nc+ to w miarę dobra platforma do puki jest się ich klientem i jak jest wszystko dobrze ale jak już się zacznie od nich wymagać to nie jest tak różowo.Po pierwsze nie są zbytnio skłonni do wymiany sprzętu mimo jego wadliwości a po drugie obsługa klienta och to jest najgorsza strona tej firmy. W punktach na Śląsku obsługa nic nie wie i twierdzi ze nic nie morze a Panie i Panowie z info lini nie mili nie uprzejmi i bardzo natarczywi. Po zerwaniu umowy i chęci zapłacenia kary umownej (nie dużej) po kilka telefonów w tygodniu i natarczywe nagabywanie ze może jednak był został. Gdy po raz któryś została złożona prze zemnie deklaracja, że nie chce być dalej ich klientem I ze zapłacę karę Pan twiedzi ze robię z siebie idiotę bo chce zerwać z nimi umowę a ja mu mówię ze robię to dlatego ze mam dość ich i ich niekompetencji. Nie polecam nikomu tej platformy i na dzień dzisiejszy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak problemu z przesyłem TV
    WadyZłe podejście do klienta, natarczywość, nie porywająca oferta, sprzęt marnej jakości itd
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Slaboooo / 2021-07-19 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie to "super dekoder 4k" jest tak słaby że szkoda gadać w porównaniu z dekoderem od konkurencji który użytkowałem od 4 lat to nawet nie ma podejścia... Zamulony, źle współgra z tv oraz kinem domowym, uruchomienie trwa minuty a przełączanie kanałów sekundy co.powinno być karalne.. bo jak można czekać np 2 sek na zmianę kanału jak się ma ich np. 300... Sama stylistyka i EPG słabo rozwinięte, na pewno będę rezygnować...
    ZaletyOpcjonalnie fajne pakiety + fakt że jest Canal+
    WadyMimo zalet to pakiet sport jednak słaby bo nie będzie premier league... mimo że jak podpisałem umowę to mnie zapewniali że będzie na 2 lata...
    MiejscowośćHura
  • ~Sławomir / 2023-09-02 12:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Po tym jak zostałem potraktowany a jestem klientem około 20 lat rozwiązuje umowr
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetencja i okłamywanie klientów
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Sw / 2023-07-08 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry właśnie próbują złodzieje mi wmówić że nie oddałem dysku zapiziałego złomu mi nie przydatnego i chcą mi dać karę 300 zł. Dotychczas miałem dobre zdanie o canal plus ale od dwóch tygodni już mam inne .Z pierwszym konsultantem odbyłem rozmowę i powiedział mi że temat już załatwiony był błąd że niby nie zdałem dysku a wczoraj przychodzi mi do zapłaty 300 zł za dysk zadzwoniłem ponownie tym razem odebrała telefon Pani i mówi mi że muszą ponownie rozpatrzyć ten zwrot dysku totalna porażka nie polecam canal plus skończy się tylko umowa uciekam do Polsatu cyfrowego tam nie ma takich pomyłek jak tu
    ZaletyBrak
    WadyZero profesjonalizmu bez obrazy ale tam chyba ludzi ograniczonych przyjmują
    MiejscowośćBielawa
  • ~Szzpryszkka / 2022-05-25 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Po aktualizacji tragedia 90 lata dno. Czas rezygnować.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~telew / 2012-10-01 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiejszego wieczoru tj. po godzinie 21 nie mogłam obejrzeć końcówki filmu bo był brak sygnału, po godzinie 22, gdy oglądałam następny film, znów nie zobaczyłam zakończenia filmu (10 minut przerwy) bo znów był brak sygnału. Jestem mega wkurzona... Litości, jeżeli tak będzie dalej to nerwowo nie wytrzymam. Wyobraźcie sobie panowie końcówkę meczu, której nie możecie zobaczyć, bo... brak sygnału
    Wadyczęsto się zawiesza
    pół roku
  • ~Teresa / 2022-04-21 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Co się porobiło z tym meni jest nieczytelne mam pytanie czy możecie powrócić do poprzedniego meni TRAGEDIA
    MiejscowośćRadzyń
  • ~timber / 2010-02-05 10:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Z samej telewizji jestem zadowolony, dużo ciekawych kanałów w HD, możliwość nagrywania, cofania, pauzowania. Infolinia w chwili obecnej się poprawiła kiedyś się czekało z 20 minut.
    Natomiast nie jestem zadowolony z podwykonawców firma Business Development, miało kosztować ok 300 zł zamknęło się na ok 800 zł. Instalacja się posypała już po pół roku, gwarancja jest nic nie warta, za DOJAZD SIĘ PŁACI (100 zł), za części (pomimo okresu gwarancyjnego) każą płacić, ponieważ np. konwerter został uszkodzony (150 zł) z mojej winy (dym z komina...). Tylko moje pytanie: przepraszam czy za wykonanie instalacji w nieodpowiednim miejscu nie ponosi winy instalator i firma, która go zatrudnia? To jest rozbój w biały dzień. O D R A D Z A M !!! (może są uczciwe firmy instalujące usługę...)
    ZaletyJakość obrazu, ilość kanałów, nagrywanie, cofanie, pauzowanie.
    WadyFirmy instalujące usługę to naciągacze, jak pada to obraz albo staje albo w ogóle nie można oglądać, sypie się szybko instalacja, tv n umywa ręce i raczej ciężko cokolwiek egzekwować... przecież nadają sygnał...
    rok, 800 zł
  • ~toja / 2021-03-25 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to dramat. od strony technicznej również. Uważajcie na swoje pieniądze.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-02-24 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia beznadziejna a konsultanci często nie mają pojęcia o czym mówią. Ostatnio dekoder 4K robi momentami mozaikę z obrazu a koleś z działu technicznego potrafi zaproponować tylko reset..... porażka
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~tomi / 2016-08-10 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra
  • ~vito / 2022-08-13 22:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana kanałów bardzo idiotyczna. Chciałem znaleźć nowy układ na stronach NC+ i wydrukować Żonie która jest głównym odbiorcą ale nie jest to łatwe. Niedługo koniec umowy a więc czas na zmiany po wielu latach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldek / 2019-01-04 19:13
    Ocena: 2.00 / 5


    Dużo jest ukrytych chaczykow
    Konsultant nie potrafi pomóc
    ZaletyNapis na opakowaniu dużymi literami
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~Waldemar / 2021-12-10 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    jak promocja to dzwonią w czasie pracy i super tani o za darmo jak u Turka . jak się zorientujesz że to naciagani to napisz elaboraty że rezygnujesz nr buta adres pesel i wyślij POCZTĄ może rozpatrzymy.
    Umowa zawarta na telefon nawet nie wiedzą czy dziecko odebrało byleby była zgoda.
    Ale rozwiazanie to 2 prawników trzeba mieć . a mi telefon ukradli którzy mnie znają i co ???
    Korspondencja przychodzi na syna ale rachunki na mnie ???
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowite
    MiejscowośćPoznan
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960