Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alibaba i 40 / 2022-08-11 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana interfejsu nieczytelne porażka dno
    Lista programów bez sensu i logiki wygląda że tvnowcy ustawili pod swoje dzieciary dno
    To tak jak plunąć w pysk lojalnym odbiorcą.
    Czas na przesiadkę i to szybko.
    MiejscowośćPolice
  • ~JohnH / 2022-08-11 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana kolejności kanałów to jakaś porażka, ponad 20lat korzystam z Cyfra+/ canal+ a to co jest teraz totalna bzdura, ktoś chciał się popisać, ale mu nie wyszło...
    Przydałoby by się zapytać najpierw odbiorców w ankiecie czy chcą zmian...
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie i nie liczenie się z abonentami.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Mariusz523 / 2022-08-11 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem a w zasadzie to juz byłem od 15 lat waszym abonentem, to co zrobiliście z kolejnością programów to jest jakiś burdel. Zero szacunku do klienta, rezygnuje z waszyh usług.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćLubin
  • ~Andrzej / 2022-08-11 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos tam u was na górze potrafi czytać opinie, i wyciągać wnioski? Jak można zmienić najważniejsze rzeczy nie pytając klientów o zdanie? Takie trudne było wysłać ankiety do każdej ostatniej faktury z pytaniem czy odpowiada Ci układ kanałów, czy chciałbys cos zmienic i dopiero brac sie za grzebanie??!! Jestem z wami 10 lat, umowa konczy mi sie w grudniu i juz teraz wiem ze raczej nie ma co przedłuzac umowy skoro nieumiecie utrzymac pozytywnych relacji z klientami długoterminowymi. Wiekszość negatywnych opinii to właśnie osoby z długim stazem w nc+-canal+. Nowy klient ma was gdzies. Obecnie jest masa dostawców streamingowych, ludzie oglądaja na internecie. Przy takim zarządzaniu za chwile bedziecie pakowac walizki i konczyc działalnosc. Zupełnie jak netflix- wbijanie sobie samemu gwoździ do trumny.
    ZaletyKiedys były
    WadyOpisane.
    MiejscowośćKraków
  • ~Bartosz Kozłowski z Kędzierzyn-Koźle / 2022-08-11 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak coś jest dobre to się tego nie zmienia!!!! Masakra jakaś,co narobiliście z najlepsza telewizja w tym pięknym kraju,rządzonym przez idiotow. Chociaż Wy odpuśćcie!!! Narazie jestescie dla mnie mendami z pisu.
  • ~Bartosz Kozłowski z Kędzierzyn-Koźle / 2022-08-11 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To co NC+,badz Canal+ zrobili z interfejsem,ukladem,kojarzy mi się z rządami pisu. Czyli za co się wezmą zamienią się w gówna.
  • ~SEBOL / 2022-08-11 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zmianą układu kanałów NC+ pokazało jak bardzo liczy się ze swoimi Klientami - ma ich po prostu w dupie...
    Wcześniej oprogramowanie teraz uklad kanałów.
    Ja z Wami nie przedlużę juz umowy a jesteśmy razem od ponad 16 lat.
    ZaletyBrak
    WadyWiele i coraz więcej...
    MiejscowośćPołudnie Polski
  • ~Wkur.... / 2022-08-11 02:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja pier.... co za DEBILE! No chu... mnie strzela! Najpierw te posrane oprogramowanie, a teraz zachcialo sie grzebac przy programach jakiemus chu... bez mozgu!!!
    ZaletyŻadne!
    WadyCiagle czlowieka wkur....
    MiejscowośćKsiezyc
  • ~Klient / 2022-08-10 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kolejności programów - PORAŻKA. :(
    MiejscowośćGliwice
  • ~Toudi / 2022-08-10 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana oprogramowania plus ta zmiana numeryzacji kanału jest zupełnie beznadziejne. Do tego zgłaszane były problemy ze starym dekoderem przełączał programy z opóźnieniem i co kawałek trzeba było kartę przekładać zeby co kolwiek obejrzeć".Fakt faktem teraz nie muszę przekładać kart zeby odblokować dekoder ale teraz tak mi sie zawiesza dekoder że nie jestem w stanie nic zrobić dopóki nie rozłączę dekodera. Od dłuższego czasu robią klientowi pod górkę a jeśli już pozbędą się problemu to dostaje w pakiecie nowy, bardziej uciążliwy problem... trzeba chyba faktycznie zmienić operatora bo to do niczego nie podobne
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Dan / 2022-08-10 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakas paranoja od dzis zmienili wszystkie kanaly co to ma na celu, jakis " menager *** " wymyslil ze ludziom wszysko zagmatwa , jak tego nie zmienia jak bylo to rezygnuje z abonamentu .
    Moja ocena jest inna do tej pory byla 4 gwiazdki ale po zmianie kanalow jest 1
    4 lata abonament
    WadyZmiana kanalow
  • ~Rd / 2022-08-10 21:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmiana numeracji kanałów to porażka, kompletnie nie naprzeciw klientom.
    Powinna być zagwarantowana opcją poprzednich ustawień
  • ~kasikkaa / 2022-08-10 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, porażka i jeszcze raz porażka. Po cholere zmieniać coś do czego użytkownicy są przyzwyczajeni? Totalne gówno. Byle do końca umowy i żeganm....
    MiejscowośćMiasteczko Slaskie
  • ~Klosss / 2022-08-10 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem od 20 lat ale to już chyba koniec współpracy żenada beznadzieja i jeszcze ten TVP w tym samym miejscu dno jak chcieliście zmian to trzeba było te swoje canale na 1 a resztę przesunąć jak było.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko do bani
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~tomekk4303 / 2022-08-10 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    I komu przeszkadzał stary układ kanałów. Nic teraz nie można znaleźć. Aby do końca umowy i zmieniam dostawcę telewizji. Strzał w kolano nc. Mam nadzieje, że to czytacie.
    Nie pozdrawiam.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Grzegorz / 2022-08-10 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Nowy układ kanałów masakra. Po co to robicie? Teraz już nikt nie wie gdzie i czego szukać.....
  • ~JuKa7 / 2022-08-10 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niespotykana arogancja właścicieli Canal+. Po zmianie oprogramowania odnosi się wrażenie, że jedynym celem zmian jest wciśnięcie pozycji polecanych. Na ekranie kolorowa miazga. Z kolorów nic nie wynika. Brak podstawowych funkcji nagrywania, np. wg czasu. Brak grupowania programów wg. treści, np. "Informacyjne" mimo, że w opisie oglądanego programu taka informacja jest. Niespójny, nielogiczny, nieczytelny i nieintuicyjny interfejs. Kolejność programów wskazuje na całkowity brak zrozumienia potrzeb odbiorców lub na ustawienia wg "kasy" albo polityczne. Wg. regulaminu operator ma prawo np. ulepszać oprogramowanie. Nie ma natomiast słowa o usuwaniu funkcji, co moim zdaniem jest podstawą do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym z powodu pogorszenia funkcjonalności, czyli serwowanie wyrobu niezgodnie z pierwotną umową. Dodatkowo "zamula się" co jakiś czas - opóźniona reakcja na pilota. Wymaga to wyjęcia wtyczki z prądu.
    ZaletyŻadnych
    WadyJedno krótkie, współcześnie stosowane dla takiego przypadku słowo - MASAKRA.
    MiejscowośćOtmuchów
  • ~fete / 2022-08-10 18:34
    Ocena: 5.00 / 5
    po pietnastu latach uzywania dekodera zmieniacie ustawienia kolejnosci programow a te pisoskie zostaly na tych samych miejscach Cyba sie pozegnamy
    Zaletyhhahaa
    Wadyole
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Piotr / 2022-08-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra chyba im się nudzi. Komu potrzeba było zmieniać listę kanałów. Chyba same debile tam pracuja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-08-10 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie soft
    Badziewie nowa kolejność programów
    Badziewie obsługa
    Arogancja
    ZaletyTeraz żadnych
    WadyTylko
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960