NC+ mam juz długo ale ostatnio mysle o rezygnacji.Dokladnie od roku kiedy to maz dobral decoder drugi dla synow.Drugi decoder musi byc oplacany na inny rachunek.Dostalismy dane i tak robilismy.Pierwsze rachunko przez pol roku byly poprawnie oplacane a pote niby to nie byl numer do wplat i zaczeto nam doliczac odsetki,dodatkowe 5 zl z tytulu nie terminowych splat.Na jefnym rachunku mega nadplata a na drugim na minusie.Mowie ze chce na hednym rachunku wszystko to pan odpowiada ze teraz nie wykona tej uslugi bo jest niedoplata.Prosze splacic zaleglosc i wtedy to zrobimy.Ok.Pytam o prawidlowy nr.konta.Wyslemy na emaila.Place wiec od razu,dostaje informacje ze srodki sie zaksiegowaly i dzwonie,zeby na jeden rachunek mi wszystko zrobiono.I slysze znowu ze przykro mi ,ale tu jest zaleglosc.Jak? Wplacilam na konto tyle ile trzeba na numer, ktory mi podaliscie wiec gdzie te pieniadze.I znowu slysze ze na drugim dekoderze naliczone.Za tamten juz nie musze 160 zl placic przez 2 mies czyli 320 zl do przodu a tutaj 100 zl niedoplaty???? Czy tam 0ravuja ćwoki po OHP? W zyciu nie spotkalam sie z taka niekompetencja.Ludzie co wy wyprawiacie?
ZaletyZadnych.Mam wszystkie mozliwe programy.Filmy na HBO przez miesiac leca wciaz te same po 30 raz.Nie polecam.1/5
to nasze programy a 4l5 to al dzazira ,uno itp.do niczego mi nie potrzebne.Niby 550 kanalo + 50 radiowych( te akurat ok.) ale nie ma co ogladac.Przychodzi weekend i nic nie ma.Mam wykupiony Netflix i Prime Video zeby cos obejrzec wiec zrezygnuje z canal+.Wiadomosci nie ogladam ani tych biednych programow a filmy na dwoch platwormach ktore wymieniłam wiec na co mi ta telewizja.Nie polecam.
WadyCiezko dodzwonic sie jak cos potrzebujemy,obsluga malo sympatyczna Wkurzajacy wirtualny oscar czy jakos tak to porazka totalna.Omijac te stacje szerokim łukiem.
MiejscowośćWrocław
~Myszka / 2009-10-29 01:48
Ocena: 2.00 / 5
Muszę i ja wrzucić tutaj swoje trzy grosze. Wytrzymałam z TV N ponad 2 lata i mam ich serdecznie dość. Po pierwsze, często gubi się sygnał, coś przerywa, pojawia się wspaniały tekst "Sprawdź czy dekoder jest prawidłowo podłączony" (nie ku... wyszłam na balkon i kopałam z nudów w talerz), wielokrotnie walczyłam z "wieszaniem" się dysku, czyli nic nie działa, trzeba robić 10 minut trwający restart. Za każdym razem kiedy do nich dzwoniłam, te same pytania "a czy dekoder jest prawidłowo podłączony", "a jaka jest siła sygnału", a proszę sprawdzić to a proszę sprawdzić tamto, rozmowa oczywiście na mój koszt. Oni nigdy nie są winni, zawsze klient... Druga sprawa, przysyłali do domu wyciągi, jakiś geniusz doszedł do wniosku, że jest to nieopłacalne i wymyślili, że będą wysyłać rachunek elektronicznie na TV, a ty masz sobie drogi kliencie wszystkie potrzebne dane spisać, życzę wszystkim, starszym osobą oraz osobą niedowidzącym powodzenia w spisywaniu, małych cyferek i literek z mało wyraźnego tła "n". Ale pomysł dobry, pomyślmy: rachunek trzeba przygotować do wysyłki, koszty: osoba przygotowująca w/w rachunek, papier, atrament do drukarki, ewentualnie toner do laserowej, trzeba ruszyć cztery litery na pocztę i wysłać. Teraz wysyłają wszystko na TV, koszt: bezcenne. Trzecia sprawa, to mnie po prostu rozpie......., przepraszam za słowa i być może chaotyczność, ale po prostu jestem wściekła... Miałam dekoder 2 lata, i coś się zaczęło sypać, prawdopodobnie coś z twardym dyskiem, ogólnie zepsuł się. Dzwonie do biura obsługi i uzyskuję informację, że mam się udać do najbliższego punktu i wymienią mi na NOWY, podkreślam nowy. Punkt gdzie mnie wysłali, nie miał dekoderów, więc wskazali mi inny punkt jak nie chcę czekać. No to jadę do pobliskiego miasta po NOWY dekoder, zaznaczę, że ja bardzo dbam o sprzęt i mój dekoder wyglądał jak nowy, po czym dostaję w zamian szmelc, który wygląda jakby go ktoś po podłodze ciągnął. No to dzwonie tam jeszcze raz, i o to co słyszę: dekoder jest ich własnością i nie muszą dawać nowego może być używany, pierwsza rozmowa z biurem obsługi inaczej wyglądała. Nie ważne, że dwa lata go używałam, gdzie np. telefonia komórkowa oferuje po takim czasie nowy, nie ważne, że ja sobie o niego dbałam bo mam go na widoku i żeby mi wstyd nie było jak ktoś przyjdzie, dostałam używany, dosłownie używany (pewnie na wiele sposobów) złom. Przecież najważniejsze, że kanały odbiera a to, że nie wygląda za ładnie to szczegół. Dostałam kur.... na maxa i się dowiedziałam, że muszę jeszcze przez 3 miechy ich znosić po tym jak dam im wypowiedzenie. Pan w sklepie, był na tyle miły, że zgodził się go wymienić jeszcze raz, ale to jutro, zobaczymy jak tam pojadę czy nadal będzie tak miły, czy może zostanę z tym złomem.
ZaletyNie żartujmy nawet, bo to śmieszne nie jest.
WadyWięcej niż ustawa przewiduje.
POnad dwa lata, aktywacja ponad 400 złotych
~Natkar / 2022-11-16 11:47
Ocena: 2.00 / 5
Aktualnie to nie polecam mało czytelne menu często brak info
ZaletyZalety były przed zmianą jaka wprowadzoną w2022r
WadyCzęsto brak info, nie można już zdalnie nagrywać, chaos w kolejności programow i w nowym NC go. Menu skomplikowali nie dając w zamian nic. Zrobione podobnie jak w Polsacie, ale do nich to dno.
MiejscowośćStaszów
~Nico / 2019-01-05 08:57
Ocena: 2.00 / 5
NC+ odmówiło wcześniejszego przyjęcia sprzętu (zwrotu) szok!!! mam uregulowane wszelkie płatności i nie będę już korzystał ze sprzętu (wyjazd) mimo moich próśb i argumentacji - ignorują.
Nie polecam nikomu NC+ obsługa jest żenująca.
Wg. mnie naruszają prawa konsumenckie.
Zaletybrak
Wadyfatalna obsługa infolinii
MiejscowośćRadom
~Niezadowolona / 2019-07-23 17:35
Ocena: 2.00 / 5
Porażka!
Od 3 miesięcy próbuje zrezygnować z usług nc+. Osoby w salonach gubią dokumenty, nie składają rezygnacji... szczególnie mam tu na myśli P. Justynę W. Z salonu z Myślenicach. Niekompetentna osoba na niewłaściwym stanowisku. Zachęcam nc+ do przeprowadzenia kontroli obsługi klienta w tym salonie. Przez niekompetencje pani J. Od kwietnia rezygnacja nie wpłynęła do centrali mimo iż mam potwierdzone dokumenty.
MiejscowośćMyślenice
~Od 15 lat z canal+ / 2019-02-19 22:21
Ocena: 2.00 / 5
Coraz gorzej. Chcesz obejrzeć walkę-PPV, chcesz obejrzeć ligę mistrzów -wykup Polsat, chcesz obejrzeć ligę włoską, hiszpańską- wykup eleven....itd. Chcesz obejrzeć kilkanaście razy ten sam film lub żenującą ekstraklasę- wykup Nc+.
Podczas meczu ligi mistrzów nawet nie myślcie, że się zalogujecie na Nc+ GO- graniczy z cudem. Pozdrawiam.
MiejscowośćŁódź
~pablo / 2019-08-22 22:11
Ocena: 2.00 / 5
Brak techników w terenie, delikatne zaburzenia pogody, deszcz, wiatr powyżej 5km/h, upalny słoneczny dzień zakłucaja sygnał, z opinię znajomych z którymi rozmawiałem wynika że też mieli problemy z działaniem, ciag"e przekładane kart w multiroomie.
Nigdy więcej nawet za 10zł/miesiecznie
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca by je wymienic
MiejscowośćWołomin
~PABLOS28 / 2009-04-19 18:43
Ocena: 2.00 / 5
ZA NAMOWIA KOLEGI KUPUILEM TV N , PO ZALOZENIU PRZEZ INSTALALTORA I IRUCHOMIENIU SIE DEKODERA ZASTAWKLEM PANEL AKTYWACYJNY , PO AUTOMATYCZNEJ AKTYWACJI PO OK 2 H ZADzWONILEM DO KONSULTANTA O INFORMACJE KIEDY BEDE MOGL ODBIERAC PROGRAY , OCZYWISCIE OTRZYMALEM ZE AKTYWACJA TRWA DO KILKUNASTU GODZ MAX 24 GODZ , NIESTETY PO 24 H SYGNAŁU BRAK , PO NASTEPNYM TELEFONIE I SPRAWDZENIU KARTY I DEKODERA OTRZYMALEM INFORMACJE IŻ JEST PROBLEM TECHNICZNY Z MOIM DEKODEREM ( PODALEM NR DEKODERA I KATRY ) I ZE PRZESLANO PROBLEM DO DZIALU TECHNICZENGO A TAM TRWA DO STANDARDOWO MIN 3 DNI , POPROSTU ONIEMALEM - 3 DNI BEZ TV I NADAL CZEKAM, JAKOSC TECHNICZNA WIDAC FATALNA SKORO TRZEBA CZEKAC NA ODBIOR CALE 4 DNI I JESZCZE BRAK PEWNOSCIZE TAK SIE SKONCZY. jUZ ZAŁUJE NA SZCZESCIE PODPISALEM UMOWE "TYLKO " NA 12 M-CY
WadyCZEKAM NA AKTYWACJE 4 DNI COS FATALNEGO
~Pafko / 2023-02-17 10:03
Ocena: 2.00 / 5
To jedyna firma na świecie, do której rezygnacji nie możesz wysłać mailem, jedynie przez "strefę canal plus", która to oczywiście, a jakże, NIE DZIAŁA. "Jesteś zalogowany na innym urządzeniu" - NIE JESTEM, A NAWET JEŚLI, PO CO WPROWADZAJĄ TAKIE OGRANICZENIE??? Mają wyjątkowy talent do komplikowania prostych spraw i mówię to pdst kilkuletniej współpracy.
~Paweł / 2022-08-11 22:10
Ocena: 2.00 / 5
Mijają lata a tu taki ZONK
Zmiana pozycji kanałów bez ładu i składu co wam to przeszkadzało był dobry układ przepuszczam że każdy się do niego przyzwyczaił lipa lipa i jeszcze raz lipa
~Piotr / 2019-05-31 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
- Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
- Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
- Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.
Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.
ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.
Wadyjw
MiejscowośćStary Sącz
~Piotr / 2022-05-27 20:24
Ocena: 2.00 / 5
Nie jest tak, że nowe oprogramowanie to same złe rzeczy, choć ilość złych jest duża.
Dobre:
1) poprawiono po cichu działanie rozdzielczości 2160p (4K progresywne). Poprzednio tej rozdzielczości praktycznie nie było, nie działało też 4:4:4 w przestrzeni kolorów. Poprawił się zatem obraz, i to na wszystkich kanałach. (Głębsze barwy, gładsze tekstury.)
2) można teraz zaczęty film albo program cofnąć do początku.
3) program telewizyjny jest na dziesięć dni a nie dobę naprzód.
4) wybrane przez siebie kanały można porządkować dowolnie przypisując im własne numery porządkowe.
Pozostałe zmiany są złe, zwłaszcza kakofonia kolorowych kafelków, zawierające mniej informacji opisy programów, utworzenie własnej listy kanałów nie jest uaktywniane w tej samej zakładce (kompletny idiotyzm), baza własnych nagrań stała się kompletnie nieprzejrzysta, po zmianie kanału nr nowego wyświetla się na środku ekranu. Co gorsza, uzyskanie porady przez osoby mające trudności z radzeniem sobie z zaistniałymi zmianami jest praktycznie niemożliwe.
MiejscowośćKraków
~Pogo / 2022-11-08 12:13
Ocena: 2.00 / 5
Nim stop problemy z epg, wadliwe dekodery, nie miła obsługa w punktach ( Łódź ) po zmianie kolejności kanałów jest straszny bałagan ciężko cokolwiek znaleźć. Ogólnie nie polecam bo maja klienta w dupie
ZaletyOferta
WadyTaj jak wyżej
MiejscowośćŁódź
~Polik / 2021-07-28 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa stacjonarna niemiła, zgłaszane problemy ze sprzętem załatwione dopiero przez infolinię. Po wysłaniu wypowiedzenia telefony z nową ofertą pomimo informowania że decyzja jest ostateczna. Na koniec dostałam obciążenie za pilota 60 zł. Pracownik stwierdził uszkodzenie. Cieszę się nie jestem już ich klientem. Nie polecam.
MiejscowośćNowy Sącz
~PPP17 / 2010-06-23 08:52
Ocena: 2.00 / 5
Wszystko było ok do czasu jak zarządca telewizji n postanowił podnieść ceny w trakcie trwania umowy, informując mnie że niby wysłano mi pisemnie informacje o takim zamiarze tyle tylko że ta owa informacja nigdy do mnie nie dotarła
ZaletyFajne pakiety
Wadycena i nieczyste zagrywki
8 miesięcy
~Przemek / 2018-08-10 17:16
Ocena: 2.00 / 5
Przeklęty NC+ - nie podajcie numeru telefonu!!
Dzwonią do mnie codziennie po 3 razy dziennie = 15 razy w tygodniu = 60 x miesiecznie od 6 tygodni!!!!!!!!!!
Wszystkie zgody na kontakt z ich strony zablokowane.
Nigdy nie wyrazam zgody na przetwarzanie danych!!!!!
numer telefonu na stronie zmieniony na 000000000 a oni i tak dzwonia na numer podany dla kuriera!!!!!!!!!!!
Konkurencja zadzwoniła raz - poprosiłem u usuniecie numeru i nie dzwonia...
NIE PODPISUJCIE UMOWY, CHYBA ZE CHCECIE ODBIERAC CODZIENNIE TELEFONY OD NC+
ZaletyNIE POZWOLĄ O SOBIE ZAPOMNIEĆ
3 RAZY DZIENNIE DZWONIĄ GDY NIE ODBIERAM
-----------
Jestes samotny? NC+ moze dzwonic do ciebie 3 razy dziennie:D
WadyDZWONIĄ 3 RAZY DZIENNIE OD 6 TYGODNI
BRAK POSZANOWANIA DANYCH KLIENTA
MOJ BRAK ZGODY NA KONTAKT MAJA W DUPIE
MiejscowośćBrzesko
~Qba / 2022-10-22 21:02
Ocena: 2.00 / 5
Marny produkt (nie można wybrać konkretnych stacji i za nie zapłacić), niezwykle agresywna komunikacja (bez przerwy wyświetlane komunikaty o płatnościach chociaż w moim przypadku są regulowane parę dni przed terminem) i zwykły stalking - pod koniec trwania umowy dzwonią po parę razy dziennie. Odradzam!
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćBielsko-Biała
~Qbalonka / 2023-11-25 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości indywidualizacji oferty, płaci się za setki niepotrzebnych nikomu kanałów.
Obsługa pod psem, a już najgorsze są kampanie promocyjne - dobijają klienta codziennymi telefonami (z różnych numerów) i na nic przekonywanie, żeby więcej nie dzwonili. Agresywną i kompletnie nie dbającą o klienta firma. A, nawet jeżeli im się zapłaci w terminie to i tak bez przerwy wyświetla się komunikat na ekranie. Koszmar.
ZaletyBrak
WadyJak w komentarzu
MiejscowośćBielsko-Biała
~Qwerty / 2022-05-29 17:34
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie dekodera 4K to porażka, nic nie można znaleźć, dużo mniej informacji o programach.
ZaletyRaczej nie ma zalet
WadyRaczej jest jedna wada - to oprogramowanie
MiejscowośćGdynia
~Radek / 2018-12-12 19:08
Ocena: 2.00 / 5
Od samego poczatku kłopoty, już na starcie reklamacja a po tygodniu serwis.
Infolinia swoje serwis swoje, koniec końcem temat nie załatwiony ;(