"Janusz" programingu znowu w akcji. Nowy układ kanałów beznadziejny. Ciekawe kto taka miernotę dopuścił najpierw do zmiany oprogramowania a potem do listy kanałów.
Na szczęście w październiku kończy mi się umowa.
ZaletyBrak
WadyNowe oprogramowanie, nowa lista
MiejscowośćPIASECZNO
~Malgorzata / 2018-11-27 20:37
Ocena: 2.00 / 5
Oceniam obsługę tej telewizji bardzo zle(a nawet gorzej). Przedłużyłam umowę i chciałam wziąść sobie multiroom. (Miałam wcześniej dwa odrębne dekodery). Dokonując transakcji zapewniano mnie, że pójdę do punktu i wymienia mi cały sprzęt. Niestety powiedziano mi(w punkcie), że nie ma oferty na moim koncie na nowy sprzęt. Dzwoniłam więc na infolinię. Nie dodzwoniłem się. To do domu. Zadzwoniłam ponownie, zapewniono mnie, że już jest oferta. Poje halam wiec do punktu. Pan mi ponownie mówi, że nie ma pełnej oferty. Dzwonię więc na infolinię. Pan mnie zapewnia, że uruchomił i będzie niebawem widać. W między czasie Pan zamknął punkt. Jadę więc do domu i następnego dnia to samo. Pan w punkcie nie widzi nadal oferty. Dzwoni po jakiś informatykach. Po czym mówi mi, że trzeba czekać 3 godz. Nie miałam tyle czasu, więc do domu. Dziś jadę. Już wszystko w porządku. Chcę wymieniać. Pan w punkcie mówi mi, że nie ten dekoder. To Przecież w głowie się nie miesci ile można zwodzic klienta. Ja przecież za to płacę!!!
WadyBrak kompetencji!!!
MiejscowośćIlza
~Maliwka / 2022-05-14 17:45
Ocena: 2.00 / 5
to jest jakaś porażka ta aktualizacja połowy funkcji nie ma i podobno nie będzie bo się pytałam pana z działu pomocy czy w takim razie można wrócić do poprzedniej aktualizacji niestety nie można teraz jest ta następna może być za miesiąc rok nie wiadomo ja specjalnie przedłużyłam umowę bo tamta aktualizacja była super wyjeżdżam na dwa miesiące a w domu jestem miesiąc i specjalnie sobie ustawiałam nagrania od poniedziałku do piątku przez kilka tygodni a teraz jak mam sobie to ustawić nie da rady funkcji znajdź podobne tez nie ma tylko trzeba wpisywać jeszcze na starej aktualizacji weszło się w nagrania i cała lista była a nie tak jak jest teraz obejrzane zaplanowane kontynuuj po co to komu do tego jak leci program na jakimś kanale a muszę coś dokończyć w nagraniach to jak wyjdę z nagrań i chce cofnąć to co leciało normalnie w tv to nie da rady cofnąć i po cholerkę jasną można cofnąć listę programu o kilka dni nie wiem jak innych ale mnie nie interesuje to co leciało w telewizji 4 dni temu nie wiem czy się uda ale zapytam się adwokata czy jest jakaś szansa abym mogła zrezygnować z umowy no bo jak mam oglądać coś czego nie mogę nagrać w najbliższym czasie nie wiem kto robił tą aktualizację i na czym się opierał??i dlaczego nie pyta się klientów czy chcą aktualizować dekoder czy nie i żebym wiedziała że zabiorą te funkcje co są to w życiu bym się nie zgodziła na przedłużenie umowy a umowę mam już z 10 lat albo i więcej porażka na całej linii!!!!!!!!!!!!!!a no i bym zapomniała podgląd listy co leci na danym kanale jest na środku ekranu zamiast paska na dole jak to było wcześniej ogółem brak słów!!!!
Zaletyżadne
Wadypołowa zabranych funkcji które były bardzo potrzebne!!!!
MiejscowośćMazowieckie
~marek / 2021-04-09 09:49
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina, TV też. po tym jak dzieciak zaczął uczyć się zdalnie to internet praktycznie nie istniał. Nie wspominając o odpaleniu Netflix to już była totalna porażka. wysłałem im screeny prędkości o różnych datach czyli upload 0,97 i download 0,42 itp. Ich komentarz był że pewnie zużyłem już swój limit i wtedy jest wolniejszy, Jak udowodniłem że tak nie jest, wypowiedziałem umowę. w punkcie powiedzieli mi ok jest zerwana przedwcześnie ale uzasadniona, więc nie ma kary. po 4 miesiącach dostałem od nich pismo że mam zapłacić karę za przedwczesne zerwanie umowy. Powiedziałem wała, teraz mnie ściga jakaś firma za zapłatą. nawet nie odpisuję na żadne maile. teraz stwierdzili że za mało płacę za mój telefon którego od roku nie używam bo mam firmowy, więc zaczęli mi wysyłać rachunki o 10 zeta więcej co miesiąc. Płacę wszystkie rachunki zawsz na czas ale ten rachunek jest płacony tak jak w moim oryginalnym kontrakcie czyli 15,49 miesięcznie. już się plują że mi zawieszą serwis. a niech se debile zawieszają i tak go nie używam:)
Zaletyżadnych
Wadywszystkie możliwe
MiejscowośćGrudziadz
~Marek / 2022-04-29 07:16
Ocena: 2.00 / 5
Jakiś nabzdyczony guru od informatyki spłodził oprogramowanie Ultraboxa, które jest gorsze od poprzedniego. Lista z niedociągnięciami jest zbyt duża na jeden wpis. Na forach internetowych można znaleźć, jeśli to kogoś z decydentów obchodzi. Brawo, udało się zepsuć zamiast poprawić.
ZaletyPoprawiono wybór skoków czasowych w przewijaniu.
WadyNiepotrzebna pstrokacizna ikon kosztem czytelności oraz duża lista wad.
MiejscowośćWarszawa
~Marek B / 2022-05-25 17:22
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie jedna wielka katastrofa. Dlaczego nie mozna znalesc starej listy programow.Co teraz?
ZaletyNa dzien dzisiejszy brak zalet. Wszystkie stare ustawienia przepadly.
WadyNic nie dziala normalnie
~Margaret / 2019-12-28 15:43
Ocena: 2.00 / 5
Ostatni rok to tragedia.Trzy razy wymiana pilota.Na niektórych programach brak sygnału, bardzo często. Wcześniej byliśmy zadowoleni.Czekamy do końca umowy.Nie polecam.
MiejscowośćWałbrzych
~Mariola / 2022-05-29 17:44
Ocena: 2.00 / 5
Zmiana menu to porażka.poprzednie menu było czytelne , to nowe to dramat. Nie przedłużam umowy.
ZaletyNie ma
WadyMenu
MiejscowośćToruń
~mariusz / 2012-11-20 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Dziś napisałem skargę > reklamację i przestrzegam innych...
Jestem abonentem nr 2836450251 w dniu dzisiejszym przeprowadziłem dość nerwową rozmowę z Waszym konsultantem w sprawie nie poinformowania mnie telefonicznie ani mailowo o tym że od dwóch miesięcy mam płacić większy abonament a dokładnie prawie dwa razy tyle bo płaciłem 68 zł a teraz mam płacić 127 zł.
Konsultantka przekonywała mnie że na 100% ktoś do mnie dzwonił i podała numer telefonu który został mi skradziony jakiś czas temu. Czyli generalnie nikt do mnie nie zadzwonił i nie poinformował mnie CO BYŁO USTALANE PRZY PODPISYWANIU UMOWY. Bo specjalnie pytałem kiedy mam się zgłosić i rozmawiać o warunkach przedłużenia umowy. Wtedy usłyszałem że na miesiąc przed końcem umowy ktoś się ze mną skontaktuje i przedstawi ofertę która będzie dostosowana do moich potrzeb.
Jeśli nikt nie potrafił się ze mną skontaktować telefonicznie zawsze istniała możliwość kontaktu drogą mailową. Nikt na to nie wpadł? A może lepiej stwierdzić że kontakt był ( cóż z tego że nie jest to prawdą) i mieć problem z głowy narzucić podwójny abonament i mieć abonenta głęboko w... .
Przez cały czas trwania mojej umowy płaciłem rzetelnie i terminowo abonament a firma potraktowała mnie jak maszynkę do nabijania kasy i potajemnie wpakowała mi podwójna stawkę do zapłaty.
Gdybym miał taką informację że będę musiał płacić aż 127 zł abonamentu nigdy bym nie przedłużył umowy na takich warunkach, a tak zostałem potajemnie,w perfidny sposób, najzwyczajniej w świecie OSZUKANY i to nie pierwszy raz przez Wasza firmę. ( za pierwszym razem firma przeprosiła i zwróciła pieniądze)
Teraz sytuacja się powtarza.
Proszę o informacje co teraz bo mam naliczone jakieś 245 zł jakichś zaległości przy czym cały JA cały czas płacę terminowo mój abonament To jakaś kpina , najpierw informuje się człowieka że ktoś będzie się z nim kontaktował i rozmawiał po czym nikt się nie kontaktuje ...robi się go w konia i straszy windykacją.
Wstyd.
Zaletybrak
Wadynagminne próby oszukiwania abonentów
za długo
~Mariusz / 2019-03-25 13:18
Ocena: 2.00 / 5
Oszuści proszę uważać przy zawieraniu z nimi umów. Z przyczyn technicznych zrezygnowałem z umowy zgodnie z ustaleniami w salonie a naliczają użytkowanie abonamentu za 1 miesiąc nawet sprzętu nie podłączyłem. Kontakt ograniczony same maile a w salonie nie wiedza o co chodzi i składają reklamacje do własnej firmy paranoja ....
ZaletyBrak
WadyUmowy z wypowiedzeniem 24h
Po podpisaniu umowy olewanie klienta
Chore naliczanie użytkowania bez użytkowania
MiejscowośćRadom
~Mariusz / 2022-05-21 14:31
Ocena: 2.00 / 5
Canal plus schodzi na psy. Od 15 lat jestem abonentem cyfry + , do tej pory wszysko było raczej ok. Teraz okazuje się że firma nie ma w swojej oferuje multiroomu. Jeśli chce oglądać na dwóch telewizorach to muszę wykupić druga oferte inaczej wyłącza usługę i mam oddać dekoder. Jakaś masakra. Mam nadzieję że ktoś się tam nad tym zastanowi
MiejscowośćBytom
~Mariusz / 2022-05-25 17:47
Ocena: 2.00 / 5
Po aktualizacji jedna wielka tragedia, brak przejrzystości
ZaletyBrak
WadyJedno wielkie dno
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~Mariusz / 2022-08-09 20:19
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa programowa masakra , a do tego zmiana sposobu obsługi dekodera nie do przyjecia
WadyCzas na zmianę operatora
MiejscowośćRawicz
~Mariusz / 2023-11-24 00:56
Ocena: 2.00 / 5
Częste wyłącznie sygnału w celu zmuszenia klientów do kontaktu z firmą,w trakcie rozmowy niemalże zmuszanie klientów do podpisania umowy na abonament.
ZaletyBrak
WadyNiespotykanie nachlany marketing
~Marty11 / 2017-07-08 12:42
Ocena: 2.00 / 5
Ostatni raz wykupiłem nc+. Chcę obejrzeć dobry film - muszę dodatkowo płacić bo Canal+ i HBO schodzi na psy. Chcę obejrzeć sport - muszę pożyczyć dekoder Polsatu lub włączyć tablet i, w obydwu przypadkach, dodatkowo zapłacić. Kanały sportowe nc+ to jakaś kpina. Za pieniądze, które płacę nc+ wykupię sobie VOD i interesujące mnie wydarzenia sportowe. Nie będę robił za jelenia.
ZaletyDuża ilość programów HD.
WadyCo te programy oferują ?
Zakrzewo
~MARY / 2022-05-29 07:49
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie.... jedna wielka pomyłka! Nawalone wszystkiego , mało czytelne ...
ZaletyBrak
Wady100%
MiejscowośćBielsko-Biała
~Mike55 / 2022-05-26 16:56
Ocena: 2.00 / 5
A ja mam multiroom i drugi dekoder mam stary, nie objęty aktualizacja menu. Dzięki temu mogę porównywać ofertę w starym i nowym układzie i powiem Wam, ze moim zdaniem to całe zamieszanie służyło ograniczeniu oferty programowej. W starym układzie w NC +Go było oferowanych jak sami podawali ponad 24 tys filmow. Np Alekino oferowało kilkaset tutulow. I to może być podstawa do wypowiedzenia umowy: tj.jednostronne ograniczenie oferty.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Mikołaj / 2022-09-11 05:39
Ocena: 2.00 / 5
Jak to każda platforma, czas się skończył.
Na + to tylko nc go
ZaletyBrak
WadyPixelowanie
MiejscowośćMosina
~misio1945 / 2022-05-25 20:37
Ocena: 2.00 / 5
Nowe oprogramowanie dla dekoderów 4K, to porażka dla SENIORÓW I NIEDPOEWIDZĄCYUCH, małe literki nawet na telewizorze 42 cale, menu nie przemyślane z tymi ikonami, no i do tzw. menu trudno odnależść ikonę, Młodym się spodoba, ale seniorzy maja juz tego dość, ulepszenia były potrzebne, osobiście uważam, ze powinien istnieć wybór stare menu, lub nowego menu w/g uznania z mozliwością powrotu. no i te ciupki literki... bez mozliwości zwiększenia...
Zalety Próbowano coś ulepszyć, jak kiedyś z kolorami
WadyNIECZYTENE MENU
MiejscowośćChotomów
~Monika / 2022-05-18 11:46
Ocena: 2.00 / 5
Mam nadzieję że powrócą do poprzedniej wersji oprogramowania
Teraz wszystko jak dla mnie mniej czytelne a możliwość nagrywania i później ich odtwarzania to jakaś porażka