Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarosław / 2022-06-09 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jaro 09.06.22r
    Po aktualizacji nic nie jest czytelne. Wyszukiwanie czegokolwiek trwa wieki. Beznadziejaaaa. Halo . Decydenci Canal+ wróćcie do wcześniejszej wersji. W przeciwnym razie straty będą olbrzymie.Pozdrowienia dla wszystkich niezadowolonych.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~jerzy / 2022-05-26 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam końca UMOWY i przechodzę na kanał+ ONLINE, wole płacić i mieć menum przejrzyste, bo takiego BUBLA z OPROGRAMOWANIA dawno nie widziałem.
    ZaletyTO że SZYBCIEJ UCIEKNE Z CANAL+
    WadyBRAK SZACUNKU DLA KLIENTA?
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Jerzy / 2022-07-11 22:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem pewno od 20 lat, po odnowieniu abonamentu (28 maja 2022r.)zniknęło mi HBO zarówno na dekoderze jak i w aplikacjach PC. Przez jakiś okres nie korzystałem z tego portalu. przed przedłużeniem umowy miałem HBO GO a później HBO MAX, po przedłużeniu umowy gdzie zapewniano mnie że wszystko zachowuje co miałem dołożono mi jeszcze History i Soudannce i o dziwo abonament spadł o niecałe 2 zł. W dniu 10-07-2022r. sprawdziłem ze nie mam dostępu do HBO ani z dekodera ani z PC. W dniu 11-07-2022r.(telefon 222200010 wykonane w godz. 10:07 do 11:40) dowiedziałem się u jednej Pani że mam dostęp do HBO max (w canal plus strefa komunikat że nie mam dostępu) ale HBO nie jest dostępne z dekodera.
    DRUGA Pani na którą poczekałem z 30min po przełączeniu oznajmiła mi że takiego dostępu nie mam i ona wspaniało myślnie może mi taki dostęp do HBO MAX umożliwić za minimalną kwotę 5 zł miesięcznie, wyraziłem zgodę. Po bardzo krótkim czasie odzyskałem dostęp zarówno do HBO MAX i do HBO na dekoderze. Powyższe świadczy o braku jakichkolwiek kompetencji obsługi technicznej i merytorycznej a może celowej polityce naciągania klientów przez pracowników w canalplus. U konsultantów w canalplus kompetencje kończą się na poradzie żeby zrestartować dekoder więcej nie umieją
    Zaletydostęp do kanałów
    Wadyjak w mojej opini
    MiejscowośćPuławy
  • ~jerzy349 / 2022-08-13 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Po zmianie listy kanałów totalna porażka ,tym razem przesadzili koniec umowy i zmieniam operatora.
  • ~Joanna / 2022-05-29 01:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Aktualizacja do nowej wersji to dramat.
    Na przełomie marca/ kwietnia moj stary dekoder zaczął się zawieszać i niestety związane było to z nowym oprogramowaniem nc i musiałam wymienić na nowy, już w dzierżawie ????
    Nowy pilot zupełnie nieczytelny, wszystkie przyciski takie same, trudne do odróżnienia. W starym znałam na pamięć, jaki przycisk do czego bez patrzenia na pilota. Na dekoderze nie wyświetla się aktualnie wyświetlany program.
    Nowe oprogramowanie tragedia…
    Wszystko w przycisku menu. Nie wiadomo o co chodzi. Info dotyczące filmów nie zawiera już ważnych informacji, jakie były poprzednio czytelnie opisane: rok, kraj, reżyser oraz rodzaj filmu ????
    Ogólnie totalne utrudnienie ze wszystkimi funkcjami…
    WadyBrak możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowania
    MiejscowośćPruszków
  • ~John / 2021-12-02 18:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta świąteczna beznadziejna ,zobaczycie jak utracicie prawa do ligi angielskiej a to nie wszystko zamiast dbać o klienta to ich tracicie i będziecie tracić .Jak długo można się prosić o wymianę dekodera 4k jest w mojej ofercie świątecznej aktywacja 99zł drogo co ,uczcie się od Polsatu i ich promocje świąteczne.
    ZaletyNa razie program sportowy
    WadyDrogi dekoder
    MiejscowośćCzerwionka
  • ~JohnH / 2022-08-11 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmiana kolejności kanałów to jakaś porażka, ponad 20lat korzystam z Cyfra+/ canal+ a to co jest teraz totalna bzdura, ktoś chciał się popisać, ale mu nie wyszło...
    Przydałoby by się zapytać najpierw odbiorców w ankiecie czy chcą zmian...
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie i nie liczenie się z abonentami.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~kaeloo / 2019-09-14 22:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Karo / 2018-12-29 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy.
    ZaletyDobra jakosc programow
    WadyKanaly powtarzaja sie
    MiejscowośćSlubice mazowieckie
  • ~KarolinaS / 2021-05-18 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedna wielka masakra 3 dni czekać na odblokowanie sygnału przecież to jakieś kpiny!!!
    MiejscowośćOlesno
  • ~KRs / 2022-08-13 20:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zmianie układu kanałów totalne dno- ktoś powinien za to odpowiedzieć... jak można tak zepsuć tv. Nikt z rodziny nie łapie gdzie są jego kanały- po co dublowanie kanałów co 20 programów, czemu to ma służyć... żeby więcej klikać na pilocie??? Umowa do września i pomimo wielu lat to już chyba było ostatnie przedłużenie...
    MiejscowośćMyślenice
  • ~krzysztof / 2022-02-14 20:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder wiesza się działa bardzo powoli i mało stabilnie.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niskiej jakości dekoder
    Miejscowośćmoraków
  • ~Krzysztof / 2022-08-19 00:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dlaczego popierdoliliscie wszystkie kanały? Co wam przeszkadzało? Gdyby dekodery były normalne to człowiek zrobił by sobie listę, ślę one od zawsze nie umieją zapamiętać listy ! Porażka. Na koniec umowy odchodzę z tego bur....lu. nie pozdrawiam canal plus.
    ZaletyOd niedawna zadnych
    WadyOd niedawna wszystko mimo kilkunastu lat w "sieci"
    MiejscowośćKielce
  • ~Leo / 2022-09-03 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakiś chory umysł zrobił listę kanałów.szmira na poczatku,filmy podzielone programami w obcym jezyku, miszmasz zupelny. Też zrezygnuję z imowy,bo to chore jest szukanie po omacku. Gdyby ktoś u mnie taką manianę odwalił, to od razu do zwolnienia. Porażka.
    WadySzukanie programów.
    MiejscowośćWawa
  • ~Leon / 2022-08-13 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Chyba jakiś kret z konkurencji wymyślił zmiany w aplikacji dekodera. Kretowi należy się podwyżka!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leszek / 2022-02-19 01:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem tv satelitarnej Canal+ już kilka lat po pierwszym końcu umowy zdecydowałem się prawie na najwyższy pakiet tv za 130 zł teraz mi się kończy lecz za kolejne przedłużenie umowy nie ma opcji mniejszego rachunku ani mniejszego pakietu jedynie opcja wzięcia najwyższego za ok 140 zł na 2 lata taką dostałem propozycję od konsultanta z infolinii jednym słowem... Nie warto!!!
    ZaletyNa razie brak
    WadyNie zależy im na utrzymaniu klienta i nie można się dogadać.
    MiejscowośćPoznań
  • ~LO / 2022-04-21 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    To co zrobiliście jest beznadziejnym posunięciem ! Jeden wielki chaos, niczego nie można znaleźć , trudno cokolwiek dostrzec. Szukanie programów , nagrań, planowanie nagrań to porażka . Proszę o powrót do poprzedniej wersji bo nie wyobrażam sobie korzystania dalej z Waszych „nowości „
    ZaletyBrak
    WadyBrak przejrzystości intuicyjności
    MiejscowośćPruszków
  • ~m / 2021-08-17 15:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga klienta jest na dramatycznie niskim poziomie. Chamstwo ponad wyobrażenie, gdy się powie że się nie chce przedłużać oferty to dzwonią co dwa dni. Za każdym razem mówi się że nie jest się zainteresowanym oferta i żeby to odnotowali to mówią że będą dzwonić bo im system losuje numer i nie da się nic odznaczyć do póki nie przedłużę oferty!
    WadyChamstwo
  • ~M / 2022-09-11 05:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kanałów w ogóle nie da się oglądać..
    Było źle a jest tragedia.
    Do tego nachalni telemarketerzy wydzwaniają cały czas żeby za dychę wcisnąć HBO...
    Jakbym nie miał co robić tylko przed tv siedzieć cały dzień...
    Masakra
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćMosina
  • ~M. / 2022-07-24 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta programowa Ok.
    Nowe oprogramowanie to KATASTROFA.
    Jakbym chciał „vod” to nie kupowałby dekodera tv tylko server multimedialny.
    TV ma być łatwa i szybka w obsłudze. Łatwe ustawienie nagrywania programów - było w starym soft a teraz to bezużyteczne.
    Na kij mi dekoder z dyskiem jak dysku nie da się używać?
    Po kij mi tyle grafiki z której nic nie wynika. Zupełnie nie czytelne. Latanie polotem po ekranie aby coś znaleźć. Masakra.
    Oddaje z końcem umowy. Z jasnym przekazałem do Zarządu. Tracicie i będziecie tracić bezpowrotnie klientów przez ten nowy soft.

    ZaletyLogo firmy.
    WadyPodejście do biznesu
    MiejscowośćLubin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960