strona 24 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Jan / 2021-05-17 20:30Ocena: 2.00 / 5
Dramat.zamiast oferować lepsza ofertę potrafią tylko straszyć karami ,i to po 15 latach .nie polecam wręcz odradzam . -
-
~Janusz / 2021-08-12 22:15Ocena: 2.00 / 5
Kombinują tylko jak pozbawić mnie ulg i płacę od początku zawyżone faktury i nie jest ważne, że celem udowodnienia wygenerowałem i wysłałem je im. Omijajcie Canal+ z daleka ZaletyPotrafią się reklamowaćWadyZapłacisz więcej niż powinieneś jak będziesz miał pecha.MiejscowośćJaworzno -
~Janusz / 2022-04-21 23:16Ocena: 2.00 / 5
Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do poprzedniego oprogramowania.
Daje na zmianę menu 2 tygodnie. Inaczej nie przdluzam umowy. A jestem z pakietem VIP od kilkunastu lat.ZaletyBrakWadyOczoplas. Zero ergonomia.
Brak poprzednich opcji wyszukiwaniaMiejscowośćWarszawa -
~jarek / 2012-11-09 19:45Ocena: 2.00 / 5
Mam N-kę , wypowiedziałem łobuzom umowę, wiec wydzwaniali codziennie, aby zrezygnować z wypowiedzenia obiecując wymianę dekodera itp Mailem pecha trafić na debilnego dostawce , który 2 razy wpadł bez zapowiedzi nie zastając nikogo w domu, w liście wpisał odmowa przyjęcia. N-ka powiedziała mi , ze to mój problem i muszę dochodzić praw u przewoźnika w efekcie mam stary dekoder i umowę bo w porę nie zgłosiłem się do rzecznika praw konsumenta. Omijajcie telewizję N z daleka to firma, która w pogardzie ma swoich wieloletnich klientów (od ok 4 lat place terminowo abonament) !!! ZaletybrakWadynieuczciwośćok 4 lata -
~Jarosław / 2022-06-09 21:02Ocena: 2.00 / 5
Jaro 09.06.22r
Po aktualizacji nic nie jest czytelne. Wyszukiwanie czegokolwiek trwa wieki. Beznadziejaaaa. Halo . Decydenci Canal+ wróćcie do wcześniejszej wersji. W przeciwnym razie straty będą olbrzymie.Pozdrowienia dla wszystkich niezadowolonych.MiejscowośćMysłowice -
~jerzy / 2022-05-26 16:27Ocena: 2.00 / 5
Czekam końca UMOWY i przechodzę na kanał+ ONLINE, wole płacić i mieć menum przejrzyste, bo takiego BUBLA z OPROGRAMOWANIA dawno nie widziałem. ZaletyTO że SZYBCIEJ UCIEKNE Z CANAL+WadyBRAK SZACUNKU DLA KLIENTA?MiejscowośćWARSZAWA -
~Jerzy / 2022-07-11 22:36Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem pewno od 20 lat, po odnowieniu abonamentu (28 maja 2022r.)zniknęło mi HBO zarówno na dekoderze jak i w aplikacjach PC. Przez jakiś okres nie korzystałem z tego portalu. przed przedłużeniem umowy miałem HBO GO a później HBO MAX, po przedłużeniu umowy gdzie zapewniano mnie że wszystko zachowuje co miałem dołożono mi jeszcze History i Soudannce i o dziwo abonament spadł o niecałe 2 zł. W dniu 10-07-2022r. sprawdziłem ze nie mam dostępu do HBO ani z dekodera ani z PC. W dniu 11-07-2022r.(telefon 222200010 wykonane w godz. 10:07 do 11:40) dowiedziałem się u jednej Pani że mam dostęp do HBO max (w canal plus strefa komunikat że nie mam dostępu) ale HBO nie jest dostępne z dekodera.
DRUGA Pani na którą poczekałem z 30min po przełączeniu oznajmiła mi że takiego dostępu nie mam i ona wspaniało myślnie może mi taki dostęp do HBO MAX umożliwić za minimalną kwotę 5 zł miesięcznie, wyraziłem zgodę. Po bardzo krótkim czasie odzyskałem dostęp zarówno do HBO MAX i do HBO na dekoderze. Powyższe świadczy o braku jakichkolwiek kompetencji obsługi technicznej i merytorycznej a może celowej polityce naciągania klientów przez pracowników w canalplus. U konsultantów w canalplus kompetencje kończą się na poradzie żeby zrestartować dekoder więcej nie umiejąZaletydostęp do kanałówWadyjak w mojej opiniMiejscowośćPuławy -
~jerzy349 / 2022-08-13 13:42Ocena: 2.00 / 5
Witam
Po zmianie listy kanałów totalna porażka ,tym razem przesadzili koniec umowy i zmieniam operatora. -
-
~Joanna / 2022-05-29 01:39Ocena: 2.00 / 5
Aktualizacja do nowej wersji to dramat.
Na przełomie marca/ kwietnia moj stary dekoder zaczął się zawieszać i niestety związane było to z nowym oprogramowaniem nc i musiałam wymienić na nowy, już w dzierżawie ????
Nowy pilot zupełnie nieczytelny, wszystkie przyciski takie same, trudne do odróżnienia. W starym znałam na pamięć, jaki przycisk do czego bez patrzenia na pilota. Na dekoderze nie wyświetla się aktualnie wyświetlany program.
Nowe oprogramowanie tragedia…
Wszystko w przycisku menu. Nie wiadomo o co chodzi. Info dotyczące filmów nie zawiera już ważnych informacji, jakie były poprzednio czytelnie opisane: rok, kraj, reżyser oraz rodzaj filmu ????
Ogólnie totalne utrudnienie ze wszystkimi funkcjami…WadyBrak możliwości powrotu do poprzedniego oprogramowaniaMiejscowośćPruszków -
~John / 2021-12-02 18:32Ocena: 2.00 / 5
Oferta świąteczna beznadziejna ,zobaczycie jak utracicie prawa do ligi angielskiej a to nie wszystko zamiast dbać o klienta to ich tracicie i będziecie tracić .Jak długo można się prosić o wymianę dekodera 4k jest w mojej ofercie świątecznej aktywacja 99zł drogo co ,uczcie się od Polsatu i ich promocje świąteczne. ZaletyNa razie program sportowyWadyDrogi dekoderMiejscowośćCzerwionka -
~JohnH / 2022-08-11 12:12Ocena: 2.00 / 5
Zmiana kolejności kanałów to jakaś porażka, ponad 20lat korzystam z Cyfra+/ canal+ a to co jest teraz totalna bzdura, ktoś chciał się popisać, ale mu nie wyszło...
Przydałoby by się zapytać najpierw odbiorców w ankiecie czy chcą zmian...ZaletyBrakWadyIgnorowanie i nie liczenie się z abonentami.MiejscowośćJelenia Góra -
~kaeloo / 2019-09-14 22:46Ocena: 2.00 / 5
To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo ZaletyBrakWadyBrak -
~Karo / 2018-12-29 15:57Ocena: 2.00 / 5
Zakupilem zestaw nc+ z ofertą 130 kanalow na miesiac .Po zgłoszeniu nr karty do aktywacji termin oczekiwania w/g umowy wynosi 2dni robocze.Zastosowalem sie do wskazowek konsultanta ( dekoder wlaczony,jakosc sygnalu bdb). Co sie okazuje po 5dniach nadal brak aktywacji.Po tel. Zgloszeniu na nic zdaly sie ustawienia .Drugi telefon - odbiera pani konsultant ze wschodnim akcentem ,ktora plecie bzdury nie majac pojecia o kwestiach technicznych,i celowo rozlancza rozmowe.Kolejny tel.rowniez rozmowa z konsultantem ze wschodnim akcentem,temu jednak udaje sie pokierowac ustawieniami dekodera Sygnal dotarl programy po 40min. Ukazaly sie.Istna zenada taką kase zarabiają a nie stać ich na zatrudnienie Polakow z fachową wiedzą .Odradzam.dobrze ,ze nie podpisywalem umowy. ZaletyDobra jakosc programowWadyKanaly powtarzaja sieMiejscowośćSlubice mazowieckie -
~KarolinaS / 2021-05-18 15:28Ocena: 2.00 / 5
Jedna wielka masakra 3 dni czekać na odblokowanie sygnału przecież to jakieś kpiny!!! MiejscowośćOlesno -
~KRs / 2022-08-13 20:56Ocena: 2.00 / 5
Po zmianie układu kanałów totalne dno- ktoś powinien za to odpowiedzieć... jak można tak zepsuć tv. Nikt z rodziny nie łapie gdzie są jego kanały- po co dublowanie kanałów co 20 programów, czemu to ma służyć... żeby więcej klikać na pilocie??? Umowa do września i pomimo wielu lat to już chyba było ostatnie przedłużenie... MiejscowośćMyślenice -
~krzysztof / 2022-02-14 20:59Ocena: 2.00 / 5
Dekoder wiesza się działa bardzo powoli i mało stabilnie. ZaletyBrakWadyBardzo niskiej jakości dekoderMiejscowośćmoraków -
-
~Krzysztof / 2022-08-19 00:31Ocena: 2.00 / 5
Dlaczego popierdoliliscie wszystkie kanały? Co wam przeszkadzało? Gdyby dekodery były normalne to człowiek zrobił by sobie listę, ślę one od zawsze nie umieją zapamiętać listy ! Porażka. Na koniec umowy odchodzę z tego bur....lu. nie pozdrawiam canal plus. ZaletyOd niedawna zadnychWadyOd niedawna wszystko mimo kilkunastu lat w "sieci"MiejscowośćKielce -
~Leo / 2022-09-03 20:44Ocena: 2.00 / 5
Jakiś chory umysł zrobił listę kanałów.szmira na poczatku,filmy podzielone programami w obcym jezyku, miszmasz zupelny. Też zrezygnuję z imowy,bo to chore jest szukanie po omacku. Gdyby ktoś u mnie taką manianę odwalił, to od razu do zwolnienia. Porażka. WadySzukanie programów.MiejscowośćWawa -
~Leon / 2022-08-13 00:25Ocena: 2.00 / 5
Chyba jakiś kret z konkurencji wymyślił zmiany w aplikacji dekodera. Kretowi należy się podwyżka!!! MiejscowośćWarszawa -
~Leszek / 2022-02-19 01:01Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem tv satelitarnej Canal+ już kilka lat po pierwszym końcu umowy zdecydowałem się prawie na najwyższy pakiet tv za 130 zł teraz mi się kończy lecz za kolejne przedłużenie umowy nie ma opcji mniejszego rachunku ani mniejszego pakietu jedynie opcja wzięcia najwyższego za ok 140 zł na 2 lata taką dostałem propozycję od konsultanta z infolinii jednym słowem... Nie warto!!! ZaletyNa razie brakWadyNie zależy im na utrzymaniu klienta i nie można się dogadać.MiejscowośćPoznań
strona 24 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
