strona 23 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~elika / 2022-04-10 19:24Ocena: 2.00 / 5
Po co jest informacja że obsługują całą dobę na 24 h skoro nie ma ich w niedzielę, syffffff -
-
~Elżbieta / 2020-04-22 12:45Ocena: 2.00 / 5
Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam. Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.MiejscowośćPabianice -
~Empe / 2022-11-01 12:15Ocena: 2.00 / 5
Oprogramowanie dekodera to dramat. Wygląda to tak, jakby ktoś przeprowadził badania „co najbardziej wkurza użytkowników” po czym umieścił to w jednym urządzeniu. Tak nieintuicyjnej obsługi i nieczytelnego menu nie widziałem nigdzie wcześniej. Jeśli canal plus tego nie zmieni, zakończę umowę. ZaletyCiekawe programyWadyInterfaceMiejscowośćWarszawa -
~encelatus / 2013-02-20 21:16Ocena: 2.00 / 5
Uważajcie !!!Ja sie dałem nabrać na cudowną N-kę ale pozostałych przestrzgam. Czytajcie regulaminy( zawiłe)!!!
Mija okres 2 lat umowy . Wydzwaniają proponują itd. Nieskorzystałem I nie wypowiadałem usługi. Za to dostałem faktury z 48 zł na 92zł/mc.
Nigdzie nie doczytałem skąd takie sumy anie zaden z konsultantów do rzeczy mi nie odpowiedzaił. Cyt: " to jest w regulaminie i w cenniku aktualnie obowiazującym" i tyle. Ok,wypowiadam umowe a tu niespodzianka!!! Okres wypowiedzenia 3 m-ce. To jeszce nic.
Krew mnie zalewa!!! Dzwonię i proszę o przygotowanie oferty dla stałego klienta. No to dostałem 10zł więcej niż Nowy klient w salonie za to samo. Promocja dla wszystkich 59zł za pakiet 28 hd ja za to samo mam płacić 69zł. Najlepsze było st, że Pan miły konsultant twierdzi że to jest specjalna promocja dla mnie bo z 92zł, które musowo musze płacic po okresie umowy wskoczyć na 69zł to pełen wypas.
Także ludzie uważajcie!!! Kończy się umowa to wypowiadać na 3-m-ce przed końcem albo "ożenić" sie a kolejny rok czy dwa i pilnowac chamów bo zapłacisz 2x więcej za to samo.Wadysłaby sygnał - pada śnieg i oglądasz film "kryptonim szszszyyy" -
~Eryk / 2021-03-20 15:22Ocena: 2.00 / 5
Nowy Sacz-nie dosc ze jeden punkt to odsluga DRAMAT!!Wiecznie ich nie ma!!! ZARAZ WRACAM!! A jezeli jakims cudem sie pojawi to laske robi ze cos zaproponuje!! Chodzi jakby kij polknal!! DZIWIE SIE ZE CENTRALA TOLERUJE TAKIEGO SPRZEDAWCE! MiejscowośćNowy Sącz -
~Frank / 2022-05-29 19:15Ocena: 2.00 / 5
Kto to wymyślił? Po tej aktualizacji to obsługa dekodera to porażka. Nieczytelne, napaćkane nic nie ma ładu ani składu. Kto to. Gdzie opcja znasz podobne, gdzie EPG?
Jedi wielkie g.ZaletyNie maWadySame wadyMiejscowośćSzczecin -
~Galicjusz / 2017-10-17 18:42Ocena: 2.00 / 5
Sama oferta nie jest najgorszą, jednak kiedy zaczynają się jakiekolwiek problemy nic nie załatwisz, wręcz jeszcze cię pogrąża. Zdolność komunikacji z obsługą to jak rozmowa z kotem, a dojście do jakiegokolwiek porozumienia to jak nauczyć kota korzystania z kuwety. Dogadanie się z konsultantem i nauczenie kota korzystania z kuwety to równie żmudne i zaskakujące osiągnięcia. ZaletySamemu można zainstalować sprzęt, nie zła oferta kanałów.WadyLudzie pracujący w NC+, to margines społeczny.Korzystam przez rok i mam serdecznie dość... -
~Gamora / 2022-07-05 23:50Ocena: 2.00 / 5
Jestem rozczarowana nową ofertą nc+. Najbardziej irytuje mnie sposób wyświetlania programu. Pasek z informacjami jest totalnie nieczytelny i nieintuicyjny. Odechciewa się oglądać, jak nic nie można znaleźć. Z tego względu nie chce więcej korzystać z tych usług. WadyPasek z informacjami jest nieczytelnyMiejscowośćBolesławiec -
-
~Gitarasiema / 2020-03-21 11:46Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem co tu sie dzieje nie moge nic zrobic z tym internetem ciagle jest brak internetu albo slaby. Serio to jest jakas porazka te nc+ totalnie nie da sie nic zrobic korzystajac z internetu bo ciagle jakis problem. ZaletyJak dotad nicWadyPraktycznie nie masz caly czas internetuMiejscowośćNidzica -
~gregor / 2012-09-17 00:14Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejna obsługa klienta który ma umowę.
Petycje jakąkolwiek korespondencje uciekają w las
Potrafią sfingować telefonicznie przedłużoną umowę a nagrania nie otrzymasz do odsłuchu.
Zdecydowanie nie warto zawierać "umowy" z kanciarzami i o ile oferta programowa jest względna to kontakt i obsługa beznadziejnaZaletyKanały hdWadyŻenująco słaba obsługa klienta3 lata -
~Grzegorz / 2022-03-28 02:50Ocena: 2.00 / 5
Po ostatniej aktualizacji nie można korzystać z zaawansowanych opcji
Wszystko uproszczone do poziomu człowieka upośledzonego z pełnym szacunkiem dla tych osób. Kontakt z pomocą techniczną jeszcze lepszy. Na każde konstruktywne pytanie pada odpowiedź " nie rozumiem pytania " tragedia
Automat zamiast człowieka koszty koszty ale kasa musi się zgadzać brawo brawo brawo brawo brawoMiejscowośćBoguszów-Gorce -
~Grzegorz / 2022-08-12 12:12Ocena: 2.00 / 5
Zmiana kolejności programów to granda. Ignoranci i dyletanci biorą pieniądze za robienie bałaganu. Brawo dla tych państwa! ZaletyBrakWadyBez ładu i składuMiejscowośćWarszawa -
~Grzegorz / 2022-09-22 16:06Ocena: 2.00 / 5
Dziś dzwonił do mnie dość arogancki Pan (przedstawiając się jako przedstawiciel NC+) z ofertą przedłużenia umowy, ze względu na zbliżające się podwyżki. Straszył wyższymi rachunkami od października do końca trwania mojej umowy (w moim przypadku do do końca lutego) jeśli nie skorzystam z jego propozycji. Czy to jest nowa strategia nc+ na utrzymanie przy sobie klienta? Jestem ich klientem od 13 lat, a te chamskie podchody z ich strony raczej przyniosą w moim przypadku odwrotny skutek. To przechyliło szlę goryczy na ich niekorzyść. Patrząc na nowe menu i układ programów zgodzę się z przedmówcami, że teraz korzystanie z nc+ to udręka. Reasumując, jeszcze z rodziną te kilka miesięcy wytrzymamy, a potem się żegnamy. ZaletyObecnie brakWadyObecnie większość to wadyMiejscowośćBestwina -
~Henryk / 2022-05-31 12:28Ocena: 2.00 / 5
Zamiana oprogramowania po prostu groza. Wróćcie spowrotem do poprzedniego. Nieda się nic ogarnąć błędy za błędami. Zgroza za taką zmianę, kto to zrobił to tragedia. Oddajcie stare oprogramowanie. ZaletyŻadne po prostu brakWadyCałe oprogramowanieMiejscowośćGryfice -
~Iga / 2022-06-08 22:45Ocena: 2.00 / 5
Gdybym wiedziała o tej zmianie nigdy w życiu nie przedłużyłabym umowy w marcu tego roku - totalna masakra , zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami . Nigdy więcej Canal + . Bedę wszystkich przestrzegać przed tą telewizją, chyba że szybko zostanie naprawiona ta bezmyślna ostania aktualizacja. ZaletyZero , zero, zero.WadyWszystko wyżej opisane przez innych użytkowników.MiejscowośćKargowa -
~Igor / 2020-01-30 13:19Ocena: 2.00 / 5
Radzę nie podpisywać z nimi umowy, jak rezygnujesz bo zwyczajnie nie potrzebujesz już korzystać z ich oferty wydzwaniają do ciebie 8/10 razy dziennie żebyś zmienił zdanie dopiero groźba wszczęciem postępowania przed sądem i krzyk pomogły. ZaletyBrakWadyUpierdliwośćMiejscowośćTrójmiasto -
-
~Inod / 2022-06-14 18:10Ocena: 2.00 / 5
Zgadzam się z negatywnymi opiniami większości, którzy wypowiedzieli się na temat nowego oprogramowania Canal +. Jeżeli platforma Canal+ nic z tym nie zrobi - ignorując opinie widzów - to straci mnóstwo klientów po kończących się okresach umów. Byliby chyba głupi, a w dłuższej perspektywie bankrutami. A tym co "stworzyli" takiego "potworka" tylko pogratulować "wyczucia i profesjonalizmu". ZaletyCiężko zauważyćWadyCałe oprogramowanie totalna porażkaMiejscowośćRyki -
~Ja / 2020-02-17 19:22Ocena: 2.00 / 5
Przed połączeniem reklamy nc. Dużo. Później 10 min. Blu.. Plun. Dziękuję wychodzę pa. WadyXxja -
~Jacek / 2017-11-30 17:30Ocena: 2.00 / 5
Od stycznia 2018r NC pobiera od wpłat przez neta 0,75zł tłumacząc że taka obsługa to ich kosztuje.Ja pamiętam jak kiedyś zachęcali mnie do rezygnacji z rachunków papierowych bo to dodatkowo mnie kosztowało, no i to środowisko.A teraz to nic nie rozumiem, przecież ja przelewy robię do banku to bank mnie obsługuje,a moim obowiązkiem jest opłacać w terminie,co robię skrupulatnie .Widać ciągle szukają w NC+ zysków , nawet kosztem śmiesznej argumentacji.Jestem w NC od 2000r. i zasiedziałem się chyba,bo jak forum widzę to dla starych jest figa w promocjach. O jakości dekoderów nie będę się powtarzał,przy sygnale 88%/94% [jakość/sila] brak fonii na zmienianym programie,przeskok i powrót włącza głos.Antena i konwerter wymieniane na najleprze. Zaletydobór kanałów.WadyDekoder u francuza służył 15 lat temu.MiejscowośćOzorków -
~jacek0505 / 2012-05-22 14:00Ocena: 2.00 / 5
TELEWIZJA N - nigdy więcej! Jest to moja pierwsza i OSTATNIA umowa jaką podpisałem z platformą N.
1) na początku roku do mojego mieszkania przyszedł konsultant, który zachęcając do podpisania umowy oszukał mnie! Powiedział, że w miesięcznej opłacie abonamentowej tłumaczył (54,00 zł) zawarta będzie opłata za abonament radiowo telewizyjny 21,00 zł. Czyli za samą telewizję N (w rozumieniu słów konsultanta) miało być 33,00 zł miesięcznie - OSZUSTWO - nie dajcie się nabrać tak jak ja! O powyższym oszustwie dowiedziałem się przypadkowo po miesiącu dzwoniąc do Centrum Abonenta. Już było za późno na rozwiązanie umowy!
2) abonament w kwocie 54,00 podniesiony na 74,00 - z uwagi na zakończenie jakiegoś okresu promocyjnego - o czym NIE informował mnie pan przy zawieraniu umowy!
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyza dużo by pisać....pół roku
strona 23 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
