Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-05-31 22:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, wszystko pomieszane, żeby coś nagrać na przyszłość trzeba się pogimnastykowac
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćFr.
  • ~Artur / 2023-06-17 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno
    Zaletyduża ilość programów
    Wadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
    każdorazowo doją ile mogą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~BL1010 / 2022-04-22 18:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam szczęście bo 13 dni przed zmianą oprogramowania przedłużyłam umowę więc zdążyłam od niej odstąpić. Całkowicie zgadzam się z poprzedniczką co do opinii. Cóż, po 13 latach pora znaleźć sobie nowego dostawcę.Tylko jak ja wytrzymam do końca lipca, bo tyle muszę??? Nie tylko nagrywanie to teraz masakra. Znalazienie w bibliotece seriali wsród kilku tysięcy pozycji! Weszłam na moje ulubione HBO i przeżyłam mały szok.A moja 80 letnia ciocia, która całkiem sprawnie obsługuje smartfon wczoraj aż płakała!
    ZaletyJeżeli ktoś znalazł to ja poproszę o info!
    WadyCałokształt!
    MiejscowośćWrocanka
  • ~bobo / 2018-03-21 20:10
    Ocena: 2.00 / 5
    podpisalem umowe bo chcialem lige mistrzow teraz nc plus traci prawa!!! wszystkie mecze ligi mistrzow beda na nie kodowanym polsacie oczywiscie rezygnuje nie wspomne o ubogiej ofercie filmowej ze sportu tylko nba i liga angielska reszta to zenada golf ?? naprawde co to ma byc??
    Zaletynba liga angielska
    Wadyutrata praw ligi mistrzow
    Miejscowośćwroclaw
  • ~bogdan / 2013-07-16 19:21
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa klienta przez infolinię to totalna porażka.
    czekanie na połączenie 10-15 minut, rozmowa kolejne 15-20 min. efekt żaden.
    dzwonią codziennie, aby zaproponować przedłużenie umowy.
    w/g mnie mają klienta w d...... (głębokim poważaniu)
  • ~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
    No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
    Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
    I co proszę Państwa ?
    Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
    W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
    A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
    Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.
    ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.
    WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.
    MiejscowośćPoznań
  • ~BOT222 / 2023-05-14 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Po pierwsze płacenie za 5 różnych pakietów i każdy jest osobno po conajmiej 20zł
    Jest napisane że oferta podstawowa kosztuje 29 zł a późnię w moje konto że pobiera 35 zł
    Na stronie serialu/filmu jaki chce nie ma napisane do jakiego pakietu należy.
    W moim przypadku chciałem obejrzeć South Park należy do Comedy Central który podobno jest w ofercie NEWS&FUN sprawdzam pakiet i tam nie ma loga: Comedy Central.
    Po opłaceniu pakietu będzie aktywny do 12 godzin, więc trzeba czekać a czas za który się płaci leci.
    Wyobraźmy sobie sytuacje że chcecie z partnerka/partnerem obejrzeć coś na Canal + a nie możecie musicie czekać aż pakiet będzie aktywny.
    Agresywne komunikaty marketingowe.
    W ustawieniach nie da się wyłączyć opcji.
    "Powiadomienie na koniec odtwarzania"
    "Odtwarzanie automatyczne"
    ZaletyMożna znaleść Filmy / Seriale z Polskim Dubbingiem / Lektorem
    Szybka i zrozumiała komunikacja z czat botem
    WadyNie pełne Seriale.
    Agresywna polityka marketingowa cały czas jakiś pop-up proszący o zgode
    Nie intuicyjne informowanie jaki pakiet powinno się mieć by obejrzeć medium
    Dużo błędów na stronie.
    Czekanie na aktywowanie pakietu do 12 godzin.
  • ~Buba / 2022-08-25 16:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma tu praktycznie nic do oglądania, po zmianie kanałów pstrykam pilotem do kanału 170 i dalej, po czym zrezygnowany włączam 1. Koniec umowy i papa. Jedyne chyba co trzyma Canal plus to Ekstraklasa
    ZaletyEkstraklasa
    WadyTelewizja w której oglada się i tak 3 otwarte kanały ja krzyż
    MiejscowośćSzczecin
  • ~CoBrA89 / 2012-08-10 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja ciocia ma telewizje n i jak to starsza już osoba niema zielonego pojęcia jak się obsługiwać tym sprzętem jak coś się stanie a w ciągu roku to już 3 raz musiałem się tym zając ponieważ tym razem dekoder jakimś cudem podczas oglądania programu przestawił sobie rozdzielczość na hdmi doszedłem do tego po tym jak odłączyłem go od sieci elektrycznej bo inaczej ni h*j w ząb nie dało się dowiedzieć ponieważ ekran tv nic nie odbierał. wiec chciałem zasięgnąć porady na infolinii. straciłem na to 15 minut czekając na połączenie z konsultantem. i tylko straciłem czas i pieniądze oraz nerwy.
    Zaletyjeżeli chodzi o pomoc techniczna to niema zalet
    Wadyzbyt długo trzeba czekac na połączenie z konsultantem
  • ~Damian / 2021-12-10 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno. Kupę lat temu korzystałem z canal+ i wtedy mieli kiepskiej jakości dekodery i piloty. Teraz mieszkam na swoim i postanowiłem spróbować nc+ mając nadzieję że jakość się poprawiła. Niestety pilot tandeta, mało precyzyjny, dekoder muli i się zawiesza. Jak tylko skończy się umowa rezygnuje i próbuje z Polsatem.
    ZaletyObsługa
    WadyPilot, dekoder, program.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Daniel / 2022-05-26 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to jakiś obłęd. Chcieliście dobrze, ale kompletnie nie wyszło. Jeśli młodzi ludzie tego nie ogarniają, to co pomyśleć o osobach starszych. Od lat jestem z Wami i przyzwyczaiłem się do starej wersji EPG, Menu itd. Pewnie jakieś mądre głowy pracowały nad tym interfejsem, ale nowocześnie nie znaczy dobrze. Jeśli to się nie zmieni stracicie mnóstwo Klientów w tym mnie
    ZaletyObecnie żadnych
    WadyObecnie wszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~darek / 2019-03-14 19:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety firma chyba ma za dużo nowych klientów bo starych traktują z taką łaską że dawno nie czułem się tak źle potraktowany.
    Pan z działu odnawiania umów , pan i władca Twojej kablówki, powinieneś być szary człowieku mu wdzięczny że masz co oglądać...
    Nie potrafią zrozumieć że dla mnie Canal plus to dno i same tego dna powtórki. nie chcę i nie chciałem tego kanału a pomimo to powinienem być wdzięczny że mi go chce sprzedać!!!!
    kiedy odmówiłem konsultant po chwili ciszy zapytał z drwiną w głosie czy ja nie rozumiem jaką on mi dobrą ofertę chce włączyć!!!!
    Jutro wypowiedzenie i nigdy więcej.
    Tym bardziej przy tych cenach....
    Zaletyobecnie brak...nawet plusy miesiąca to kicha
    Wadyobsługa przez niekompetentnych pracowników, każdy proponuje coś innego, CENA!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~DAREK / 2022-04-08 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawierając umowę warto ją dobrze przeanalizować bo po zakończeniu doją człowieka za wcześniejsze oddanie sprzętu w punkcie tragedia nie polecam nikomu chyba że lubi być nękany przez windykatora. Dodam że należności były regulowane terminowo. PORAŻKA
    MiejscowośćZabrze
  • ~Domidola / 2021-09-27 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Zakupiłam vouchery na rok i się z moim męczę ponieważ :1 problem początkowym brak apki trzeba było podłączyć laptopa do telewizora aby oglądać film 2pomimo posiadania kolejnych voucherów co miesiąc próbóją ściągnąć opłatę za pakiet. 3drogo 50 zł za pakiet film a nowości brak. 4 na co drugim filmie pojawia się błąd i trzeba od nowa wybierać (czasem bezskutecznie.) 5pomoc techniczna masakra sztuczna inteligencja uparcie twierdzi że nie jesteś ich abonentem. Trzeba naprawdę stalowych nerwów aby się skontaktować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Duśka / 2023-05-03 01:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Niestety vod nie sprawdzą się. Sazony w serialach są nie dokończone. Np. Dna kończy się na 6 odcinku i brak 2-wóch ostatnich po czym zaczyna się kolejny sezon. Ciekawe czy dotyczy to tylko jednego serialu czy może więcej jest takich niedociągnięć. Za filmy trzeba słono płacić a porównując do konkurencji filmy są w cenie abonamentu
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Dyrman / 2020-01-13 12:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejne traktowanie klienta.Zachowują sie jak sekta, gdy chce się zrezygnować lub zmienić abonament na tanszy. Nie mozna rozwiązać umowy przez internet, co jest po prostu bezczelnym utrudnieniem dla klienta. Natomiast zakupić, to juz przez internet mozna. Rezygnuję dla zasady i przechodzę do innej firmy. Nie wiem czy będzie lepsze podejscie do klienta ale przynajmniej nie bedę sponsorowal Canal+
    Zaletynic szczególnego, telewizja jak telewizja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~elika / 2022-04-10 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Po co jest informacja że obsługują całą dobę na 24 h skoro nie ma ich w niedzielę, syffffff
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Empe / 2022-11-01 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Oprogramowanie dekodera to dramat. Wygląda to tak, jakby ktoś przeprowadził badania „co najbardziej wkurza użytkowników” po czym umieścił to w jednym urządzeniu. Tak nieintuicyjnej obsługi i nieczytelnego menu nie widziałem nigdzie wcześniej. Jeśli canal plus tego nie zmieni, zakończę umowę.
    ZaletyCiekawe programy
    WadyInterface
    MiejscowośćWarszawa
  • ~encelatus / 2013-02-20 21:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie !!!Ja sie dałem nabrać na cudowną N-kę ale pozostałych przestrzgam. Czytajcie regulaminy( zawiłe)!!!
    Mija okres 2 lat umowy . Wydzwaniają proponują itd. Nieskorzystałem I nie wypowiadałem usługi. Za to dostałem faktury z 48 zł na 92zł/mc.
    Nigdzie nie doczytałem skąd takie sumy anie zaden z konsultantów do rzeczy mi nie odpowiedzaił. Cyt: " to jest w regulaminie i w cenniku aktualnie obowiazującym" i tyle. Ok,wypowiadam umowe a tu niespodzianka!!! Okres wypowiedzenia 3 m-ce. To jeszce nic.
    Krew mnie zalewa!!! Dzwonię i proszę o przygotowanie oferty dla stałego klienta. No to dostałem 10zł więcej niż Nowy klient w salonie za to samo. Promocja dla wszystkich 59zł za pakiet 28 hd ja za to samo mam płacić 69zł. Najlepsze było st, że Pan miły konsultant twierdzi że to jest specjalna promocja dla mnie bo z 92zł, które musowo musze płacic po okresie umowy wskoczyć na 69zł to pełen wypas.
    Także ludzie uważajcie!!! Kończy się umowa to wypowiadać na 3-m-ce przed końcem albo "ożenić" sie a kolejny rok czy dwa i pilnowac chamów bo zapłacisz 2x więcej za to samo.
    Wadysłaby sygnał - pada śnieg i oglądasz film "kryptonim szszszyyy"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960