Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbych / 2022-01-21 23:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Juz mam dosc biura obslugi klienta
    Zeby sie dodzwonic trzeba przejc oskara
    W koncu po 30 min czekania gadasz z nieuprzejmym niekompetentym gosciem
    Czat co chwila inna panna
    Kazda pisze co innego
    Zakupiony film nie dziala
    Ale na rachunku pewnie bedzie
    Koszmar
    Do tego niepotrzebnie dalem sie namowic na nowy darmowy dekoder ktory w epoce lotow kosmicznych jest bublem
    Nie polecam
    15 lat i to moj ostatni kontrakt
    Walcie sie
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~zbynek / 2018-12-21 18:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Kilka dni temu zostałem abonentem cyfry rezygnując z polsatu. Potrzebowałem multiroomu co oczywiście nie było żadnym problemem. Jakie było moje zdziwienie kiedy zadzwonili do mnie z BOK i oznajmili mi że zawarłem 2 umowy na dwa dekodery. Pani w punkcie gdy się dowiedziała z jaką sprawą przyszedłem zrobiła się niemiła i oczywiście wszystkiego się wyparła. Mam napisać reklamację ale czytając opinie o tej firmie wątpię czy coś wskóram.
    Zaletybrak
    Wadyniemiły personel itd.
    MiejscowośćMalbork
  • ~zdzich / 2017-06-06 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam dwie umowy jedna w domu 120zł druga w tirze coś koło 59zł.Od samego począstki tj od 2010r przy podpisywaniu umowy były już jaja co nowa umowa to trzeba się targować jak na wolnym targu!!!teraz to już mnie wkur...jakość obsługi i kultuRa konsultantów to kpina.Jedna umowę wypowiadam nie polecam
    ZaletyDwie rzeczy lepiej odbiera niż Polsat w trudanych warunkach atmosferycznych i większą ilość kanałów HD i nic wiecej
    WadyJakość obsługi oferta dla stalych klientów
    Posiadam jedna umowę od 2009r druga gdzieś od 2013
  • ~zenek / 2020-04-27 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko spoko ale oferta multiroom porażka zawsze jakiś problem sieć w całym domu śmiga aż miło a dekodery mają wiecznie problem z połączeniem z dekoderem głównym. badziew jakich mało, a w punkcie obsługi klienta mówią że problem z siecią wi-fi
    Zaletydobra cena
    Wadymultiroom
    MiejscowośćOdolanów
  • ~zły / 2011-05-03 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    tym ktorzy zastanawiaja sie na załozeniem sobie N-ki szczerze odradzam, od początku umowy mam same problemy, początkowo gościu kótry podpisywał umowe wmawiał ze dekoder jest na własnosc, wiec trzeba za niego zapłacic, teraz okazało sie ze to jednak nie prawda i mam go zwrócic koszt 300zl w plecy, umowe rozwiazałem w styczniu i sprawa ciągneła sie az do maja, w tym czasie dzwonili namawiali, a na koniec oczywiscie opłata abonamentowa duuuzo za duża... za nizsza cene w konkurencji bedzie to samo, ogólnie odradzam
    Zaletyobraz
    Wadycena, przedstawiciele
    ponad rok
  • ~Zły Duch / 2022-06-25 22:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprzednio szukałem NCIS 16 i była lista, można było włączyć nagrywanie, ustalić godziny co tydzień. Teraz sezonu serialu nie można wybrać, nagrywanie według czasu nie działa, a samo NCIS pokazuje 100 różnych starych odcinków i znalezienie nowego wymaga ich przeglądania. Jak można było popsuć dobrze działające funkcje?
    ZaletyNie widać
    WadySzukanie odcinków serialu beznadziejnie skomplikowane. Brak możliwości kilku własnych list ulubionych kanałów, jest tylko jedna lista.
    MiejscowośćToruń
  • ~Zuch Artek / 2021-05-09 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz kolejny dałem się zmanipulować i przedłużyłem umowę na 2 lata... To chyba przyzwyczajenie do dostawcy, z którym byłem od 20 lat.
    Ale to, co jest na tej platformie oferowane , to juz dno dna - same powtórki i zamienianie programów pomiędzy Discovery, TTV, TVN Turbo i innymi zależnymi stacjami. W zasadzie, na jaki kanał nie przełączych, obejrzysz to ,co już gdzieś widziałeś , plsu ,dodatkowo nachalne wciskanie oferty playet.pl oraz produkcji TVN.
    To już całkowity upadek, naciąganie frajerów na płacenie za starocie i powtórki, coraz częśtsze reklamy na kanałych, gdzie ich nigdy nie było. NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
    Miejscowośćwleń
  • ~211251 / 2011-05-27 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    uszkodziła się klapka od bateri w pilocie pan w serwisie w bydgoszczy żądał 60 zł za wymianę
    to jest poprostu skandal za mały kawałek plastiku.
    janusz
  • ~adam / 2020-07-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    BYŁEM klientem Canal+ od jego początku, czyli gdy sygnał był przesyłany z nadajników naziemnych.
    To był tylko jeden kanał, ale ciekawy!
    I był to złoty czas dla abonentów.
    Co chwila promocyjne akcje obejmujące właśnie ich - ludzi którzy podpisali umowę, seanse filmowe w salach kinowych, prezenty, zainteresowanie widzem.
    Ale wszystko ma swój koniec - przejście na usługę satelitarną był właśnie tym momentem.
    Stały, wieloletni klient przestał mieć znaczenie, został uznany za jelenia który płaci, więc nie trzeba się nim zajmować.
    Klient wieloletni przed końcem umowy dostawał tylko telefon o podwyższeniu abonamentu.
    Trwało to wiele lat, moje przygody z tą firmą to już historia.
    Co było powodem nie podpisania następnej umowy?
    Bezczelność i lekceważenie z jaką obsługa klienta odnosiła się do zgłaszanych przeze mnie problemów.
    Mając w pamięci swoje problemy nie polecam kontaktu z nimi nikomu.
    Jest wiele innych lepszych i tańszych opcji do wyboru

    ZaletyByły dawno temu - potem znikły
    WadyArogancka i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Adam / 2021-11-01 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Od chwili przedłużenia umowy(telefonicznie) na czas nieokreślony W mojej ofercie widnieje ,że umowa trwa do 01.04.2023, co jest niezgodne z zawieraną telefonicznie umową, której nawet nie otrzymałam do podpisania celem potwierdzenia ważności tej umowy. Ale w miedzy czasie Canal+ łamie warunki umowy jak np zmiana miejsc numieszczenia kokejnych kanałów wcześniej DaVunci Learning był na 104 kanale a w chwili obecnej z trudem udało się znaleźć ten program na kanale 220 i tu niebyło żadnej zapowiedzi , że taka zmiana nastapi jak i nawet kilka kanałów całkowicie zostało usuniętych z oferty abonamentowej i nic nieprzynosiło zwracanie się z reklamacją , zbywając konsumenta ,że to tylko chwilowe ponieważ trwają prace techniczne lub wynikły zakłócenie na satelicie.
    Sprzęt jest także bardzo wadliwy lub były usterki techniczne związane z wadami produkcyjnymi a Canal+ odkupił ten wadliwy sprzęt po niższej cenie i wykonywał drobniutkich napraw aby urządzenie jakoś działało i udostępnia swoim kliento
    Zaletymożliwość oglądania 1000 kanałów
    Wadywadliwy sprzęt , niezgodne z umową postępowanie, oraz wyłączanie niektórych kanałów bez powiadomienia konsumentów
    MiejscowośćLubań
  • ~Adam / 2022-08-01 08:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy soft jest tragicznie gorszy od poprzedniego - nielogiczny, zerointuicyjny. Ktoś wprowadził kolorki ale za to zlikwidował rzeczywiście przydatne funkcje. Czy ktoś wziął za to pieniądze ! Blamaż!!!
    Czy można wrócić do poprzedniej wersji ?
    Zaletyjw
    Wadyjw.
    MiejscowośćKraków
  • ~adini / 2019-09-30 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
  • ~Aga / 2022-06-04 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to totalna porażka! Zupełnie nieczytelne. Trudno znaleźć program, brak wielu funkcji, które były przydatne (np. znajdź podobne). Zastanawiam po co są takie zmiany... chyba Cyfra+ chce zniechęcić abonentów.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Agata / 2022-03-23 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jest tak słaby że laptop kręci , kręci , i bardzo długo zanim załapie. Odradzam. Oglądanie filmów tez jest słabe co chwilę ładuje . Bardzo żałuje , że związałam się umową.
    ZaletyBrak.
    WadyBardzo słaby internet.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2021-02-15 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek pomocy, zamykanie czatu (3 razy w polowie rozmowy zostala ona zamknieta przez konsultanta) na infolinie nie da sie dodzwonic. Obsluga klienta mniej niz 0
    MiejscowośćKraków
  • ~Andre / 2022-04-02 18:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy serwis online to tragedia, wiecznie problemy technicznie, kanaly sie wylaczaja notorycznie. Nc go bylo o klase lepsze. Zablokowano mozliwosc ogladania kanalow poza granicami Polski. Czesc z imprez zuzlowych przeniesli do tvn playera wiec placac ponad 100 PLN i tak nie mam dostepu do wszystkich wydarzen sportowych... Takiego balaganu nie bylo na tej platformie od wielu lat... Jedynie w czym sa dobrzy to w corocznej podwyzce cen pakietow...
    MiejscowośćZielona Gora
  • ~Andrzej S. / 2019-02-19 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    NC+okrada swoich abonentów - wcześniej można było oglądać ligę mistrzów w oplacanym pakiecie teraz blokują te kanały i tworzą nowe pakiety za które każą sobie dodatkowo płacić - To Jest Kradzież i Jednostronne Zerwanie Umowy
    WadyNon stop same powtórki tych samych programów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2021-12-06 12:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdany przeze mnie sprzęt po rozwiązaniu umowy (dekoder) zaginął, a ponieważ nie byłam świadoma konieczności uzyskania od pracownika potwierdzenia odbioru sprzętu jestem zmuszona zapłacić obecnie 600 zł kary, za sprzęt który oddałam dwa miesiące temu w punkcie obsługi klienta.
    ODRADZAM
  • ~Anonim / 2020-07-15 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Przy lekkim zadłużeniu wydzwaniają jak upierdliwce i odrazu grożą zerwaniem umowy i komornikiem. Jak dzwonią z ofertą lub w sprawie zadłużenia to nie mają szacunku do czyjegoś czasu. Ostatnio poprosiłam o kontaktowanie się w godzinach wieczornych, ze względu na pracę. Pani się zgodziła, ale później i tak wydzwaniali jak w pracy byłam.
  • ~Artur / 2022-04-20 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciekawe co za inteligent stworzył takie oprogramowanie i kto to zatwierdził.Porażka
    Przy obsłudze telefonicznej automat Oskar a jak będziesz miał szczęście i cierpliwość to może się połączysz się z obsługą .Ja miałem pecha bo zostałem połączony z chamskim konsultantem /Mazur/a potem zostałem przełączony do/p.Prucnal/którą również cechowało cwaniactwo i brak kultury.
    ZaletyBrak
    WadyNowe oprogramowanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960