Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert G / 2012-11-20 20:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak do tej pory to najgorsza obsługa pod słońcem, dlaczego:
    - dodzwonić się do BOK to jak prosić buddę o wsparcie będąc żydem
    - błędnie naliczane kwoty na rachunkach
    - pomyłki w naliczaniu promocji, trzeba samemu pilnować, bo później odkręcania jest więcej niż po tygodniowej zabawie w wesołym miasteczku
    - trzeba pilnować wyłączenia promocji, ponieważ sami nie przypomną, a jak naliczą rachunek to już nie ma przebacz
    - bardzo trudno jest wymienić tuner jeżeli- mój działał zbyt głośno, wieczorami gdy cicho oglądało się telewizję pracował jak traktor, serwis tego nie chciał zareklamować, dopiero wymieniłem dziada za dopłatą z większym dyskiem i.... nagle cicho.
    - dokonano zmiany menu, moim zdaniem na gorsze
    - jeżeli chcesz szukać kanałów po kategorii, na siłę wciska się w pierwszej kolejności TVN, itd a dopiero na samym końcu reszta, doszukać się w "wyszukiwarce" naprawdę można NIC.

    Ja NIE POLECAM!
    Zaletydobra jakość sygnału TV
    Wadybez liku
    ponad 5 lat, i już nie mam cierpliwości
  • ~rozczarowany / 2014-12-02 22:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadal abonent tylko dlatego, że przyzwyczaiłem się 90% oglądanych filmów/seriali czy programów nagrywać na dekoder i oglądać w wolnym czasie lub zatrzymywać, albo cofać do tyłu itp. Nie mam dzięki temu stresu, że coś przeoczę oraz nie muszę tracić czasu na reklamy (przewijam je na dekoderze). Gdyby nie dekoder - zrezygnował bym z nc+. Nie czuję się klientem o którego NC+ dba - co roku po przedłużaniu umowy szybko odkrywam, że znowu mnie na coś naciągnięto lub zmieniono, jak np. w ostatnim roku, blokując mi ofertę pakietu Canal+ i VOD, mimo, że miało pozostać wszystko tak jak miałem dotychczas i za taką samą cenę. Nagle okazało się, że pakiet do jakiego mnie migrowano nie ma już w ofercie kanałów Canal+ i VOD.
    Zaletyturbodekoder z nagrywaniem
    Wadyza wysoka cena, interfejs dekodera w kilku punktach uciążliwy, problemy przy przedłużaniu umów, częste zmiany numeracji kanałów, uciążliwe ustawienie numeracji kanałów
    5 lat, obecnie UNIVERSE+ za 59zł/mies
  • ~Sałata / 2021-10-15 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Osoby z infolinii niekompetentne. Pracują za kare
    MiejscowośćSuwalki
  • ~sasza / 2022-04-24 21:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Po najnowszej aktualizacji dekodera Ultrabox 4K, z 20 kwietnia, interfejs jest TRAGICZNY ! Niedopracowany, nielogiczny, nieszczegółowy, chaotyczny. Canal+ powinien to badziewie anulować i pozwolić wrócić do poprzedniej wersji. Bo nie sądzę żeby dali radę to szybko poprawić.
    ZaletyBRAK
    Wady- skąpe, niedokładne opisy pozycji w EPG
    - chaos w nagraniach na dysku
    - nieczytelne EPG
    - brak stałego ponumerowania kanałów - po stworzeniu listy ulubionych i przestawieniu na niej programów zmienia się ich numeracja
    MiejscowośćPoznań
  • ~sebastian wiśniewski / 2013-04-08 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszyscy zostaliśmy oszukani kontaktowałem się z federacją konsumenta a ta odpowiedziała mi ze sprawa jest rozwojowa i bada ją Nik ponieważ jak powiedziała pani z FK są olbrzymie nieścisłości. Płaciłem za abonament 118 PLN miałem w tym HBO oraz NPremium obecnie nPremium zniknęło w zamian za to bez mojej zgody otrzymałem 6 innych kanałów a HBO w promocji z darmo jednak abonament się nie zmienił co oznacza że abonament strasznie wzrósł ponieważ chyba od maja doliczą mi koszt za HBO! Rezygnując z zapłacenia za kanały nPremium musimy zapłacić jeszcze za kwiecień za inne kanały powiedzieli ze taka jest zasada i koniec. Jaka zasada?! ja nie podpisywałem żadnej umowy na 6 innych kanałów oraz na zamianę abonamentu więc nie zapłacę po rezygnacji z platformy nawet za kwiecień
    Zaletyświetna jakość
    Wadyoszustwa na umowach
    5 lat
  • ~Sly / 2021-01-18 14:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dodzwonisz się do pomocy abonentów (czekałem 25min. i nie dałem rady dłużej) ale po nową umowę 2 sekundy i pyk .Da się KU.WA
    Zaletyżadnych
    Wadydałbym zero gdyby było można
  • ~Stan / 2022-05-07 22:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Przejrzysty, jasny i funkcjonalny interface dekodera zastąpiono czymś zgoła odwrotnym. Ktoś wziął za to kasę niczym Dobrowolski, grający dyrektora w filmie Poszukiwany Poszukiwana, za przestawienie jeziora na makiecie. Koszmar
    ZaletyBrak
    WadyJw.
    MiejscowośćStrzelno
  • ~terek / 2022-08-11 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka. Mają nas abonentów głęboko w DUPIE.Oprogramowanie i zmiana układu kanałów to przykład na to jak można coś dobrze funkcjonące wsadzić na minę. I komu to przeszkadzało.???? Zabrano Wam ligę angielską ,teraz częściowo ,ale patrząc na wasze akcje ,to już niedługo zostaną tylko narzucane nam programy dziecięce i informacyjne. Ludzie ocknijcie się , bo jeszcze chwila a nie będziecie canal +, tylko viaplay plus.Nie mogę się doczekać końca umowy.
    Wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tom / 2022-09-21 17:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zmianie opracowania dekoder się zawiesza. Lista kanałów jest nieczytelna przydatne funkcje znikły.Wyswietlaja się jakieś bzdury.Jak się okazuje po aktualizacji dekoder korzysta z mojego domowego internetu pobierając więcej danych z domowego internetu niż z satelity. Po wyłączeniu domowego internetu połowa funkcji na dekoderze nie działa. Następna sprawa na pozycji nr 2 w kanałach jest umieszczony kanał dodatkowo płatny jest to jakaś kpina z klijenta. Sumując po zmianie oprogramowanie oglądanie stało się jak tortura a nie przyjemnością. Brak listy opłaconych rachunków brak możliwości przeczytania o czym jest fil kto grą data produkcji filmu taka.mała recenzja i dużo innych braków. Jestem już po rozmowie z konsultantem i zostały mi dwa miesiące umowy przykro po tak długim czasie kończę z ENKĄ
    ZaletyKiedyś były
    WadyNowe oprogramowanie nowa lista kanałów
  • ~tomasz / 2022-12-19 12:28
    Ocena: 2.33 / 5
    beznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!! wymienić bez zwłoki. jak nie potraficie, przywróćcie poprzedni.
    Zaletyczasem ciekawy film, serial
    Wadybeznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!!
    MiejscowośćŁÓdź
  • ~Tomek / 2020-01-03 08:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Od dwóch lat byłem ich abonentem ale oni w ogóle nie starają się aby utrzymać klienta. Dali mi ofertę gorszą od obecnej miałem płacić więcej. Dlatego chciałem podpisać nową umowę dla nowych klientów i tak by było, gdyby nie kurier z najgorszej firmy UPS dostarczał przesyłki jak się należy, a tak przesyłka wróciła z powrotem pomimo mojego zgłoszenia do canal+ aby zgłosili reklamację na UPS po prostu mnie olali i anulowanie zamówienie.
    A tak podpisałem umowę z polsatem ich kurier dostarczył należycie przesyłkę.
    WadyDają gorsze oferty dla stałych klientów
    Nie słuchają klienta, a tym samym działają na własną szkodę
    MiejscowośćBytom
  • ~Tomik / 2021-03-30 13:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest drogo bardzo drogo sprzęt w miarę możliwości ok. Ale szału nie ma kanałów i programów 4K jak na lekarstwo.
    ZaletyJak do tej pory brak
    WadyW stosunku do konkurencji sprzęt marny mimo 4K.
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Tytus / 2021-06-06 23:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Nc sport komentarz NBA jest żenujący komentarz wulgarnie stronniczy luka to luka tamto jest faulowany itd. itp ludzie weźcie ich z wizji bo nie da się ich oglądać
  • ~Voytec / 2022-09-06 21:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość to porażka.
    Od 3 tygodni borykam się z problemami z platfomą internetową. Najpierw nie pokazywały się kanały, dzisiaj wyskakują jakieś błędy po francusku. Po prostu dramat.
    Obecnie jest tak, że kolejny dzień gdy są interesujące mnie mecze, platforma nie działa, a oczywiście płacić normalnie trzeba. NAwet mi się nie chce już kolejny raz pisać na czat, gdzie wiecznie czekam na wolnego konsultanta.
    Także, drodzy Państwo, po dobrch kilku latach użytkowania Canal plus, odchodze, a Wam wszystkim totalnie odradzam podpisywanie umów z tak że przygotowaną platformą... Być może poprawi sie sytuacja po planowanej w przyszłym roku fuzji, ale obecnie szczerze odradzam.
    ZaletyDo końca Września tylko będę się jeszcze męczył z nc+
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćGdynia
  • ~Warlock / 2020-11-13 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem abonentem od 2004 i 2.11.2020 z niekłamaną przyjemnością zakończyłem współprace z Canal+. Powodem mojej decyzji było skrajnie skandaliczne i aroganckie podejście operatora do potrzeb klienta. Podejście operatora zawrę w jednym zdaniu: "Płać, nie zadawaj pytań i niczego się nie domagaj" Oferta programowa jest niezła, ale warunki z jej skorzystania w ostatnim roku stały się nie do przyjęcia. Powodem takiej sytuacji był podłej jakości sprzęt dostarczany przez operatora (wcześniej miałem własny dekoder umowę tylko na kartę, po unifikacji mój sprzęt przestał pracować) . Mimo moich licznych próśb i sugestii oraz reklamacji operator wykazywał skrajną arogancje, wobec czego nie przedłzuałem juz umowy.
    Zaletyjakoś nie widze
    Wadypodejście do klienta... płać i nie zadawaj pytań
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~wil / 2012-01-11 22:04
    Ocena: 2.33 / 5
    do jakości obrazy brak zastrzeżeń. Obsługa w wypadku kłopotów ze sprzętem lub sygnałem poważnie działa przeciw tej telewizji. MOŻNA TYLKO DZWONIĆ DO SERWISU Żadnej innej pomocy. Dzwonisz i przez 20 minut słyszysz połączenie z konsultantem. Krew cie zalewa i się rozłączyłeś. Jak ci przejdzie i widzisz swoją niemoc, dzwonisz jeszcze raz. Znowu 15 minut i tak do około godziny nie możesz się połączyć. NO NARESZCIE JEST KONSULTANT. teraz masz matołku wykład przez następne kilkanaście minut w których ON pokazuje ci jaki jesteś głąb. Na koniec możesz liczyć tylko na swoją inteligencje bo ON i tak nic ci nie pomoże. Dzwonisz po znajomych i w końcu okazuje się , że to wszystko to wina oprogramowania, które złapało błąd ale to nie wina ICH tylko warunków atmosferycznych, wahania napięci itp pierdoły.
    Jeśli masz jakiś inny wybór nie n-kę to zrób to bez zastanowienia - jak nie to będzie cię szlak trafiał tak jak mnie
    Zaletyjakość obrazu
    Wadycałkowite olewanie klienta, jak tylko da się złapać
    7 miesięcy
  • ~Wojciech / 2022-05-25 13:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe menu po aktualizacji - masakra... Słuszne przysłowie "lepsze jest wrogiem dobrego". Kto wymyślił coś tak bezużytecznego i kto się na to zgodził. Zamiast postępu - jeżeli w ogóle był potrzebny - regres. Dla starszych osób tragedia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojt / 2019-06-11 05:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza...
    ZaletyDziś nie ma żadnych.
    WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragedia
    MiejscowośćDublin, Irlandia
  • ~wojtek / 2022-09-19 06:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa, a zmiana ułożenia kanałów to już żart kto to wymyślił, a osoby starsze mają problem z wyjściem z aplikacji netflix i i itp.
    Tragedia
    MiejscowośćGdynia
  • ~Wola / 2023-07-17 09:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Takiego bałaganu to jeszcze w Canal+ nie było, a jestem abonentem od wielu lat. Przed urlopem chciałoby się zaprogramować nagrania na ten okres. Nie jest to możliwe, bo
    - w ogóle brak programów kilku stacji
    - brak pełnego programu na cały dzień w kilku programach. Dla przykładu kanał AXN środa 19/07 - brak 07.50-09.55, 19.15-21.05, czwartek 20/7 - brak 01.10-02.55, 04.45-06.10, 07.20-09.20, 19,10-21.05, piątek 21/7 - 01.25-03.45, 05.06.10, 08.05-16.45, sobota 22/7 - brak 04.40-06.20
    Jeśli muszę sama wpisywać program, który chcę nagrać to za co płacę abonament ??????????????
    Gdy zgłaszam braki pełnego programu w Canal+ to zawsze mam odpowiedź, że to moja wina, bo - antena u nie źle działa, mam zły zasięg itp i mam sobie to sprawdzić chociaż zawsze u mnie wszystko jest dobrze.
    MiejscowośćOleśnica
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1699
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 763
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 331
Toya (TV)
Ocena: 4.40, ilość opinii: 260
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067