Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meryy / 2023-01-23 19:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta telewizja to żart. Zero podejścia do klienta ani pomocy w rozwiązaniu problemu. Jedynie robią idiotów z ludzi ktorzy maja u nich umowe. Dzialaja jedynie by wcisnac Ci przedluzenie a po przedluzeniu twoje problemy ich nie interesuja. Problem tyczy sie przedluzenia umowy i wymiany dekodera na taki ktory nie dziala bo nie odbiera kanalow… ponad tydzien probowalam sie porozumiec by ktos z canal plus pomogl mi z niedzialajacym dekoderem zakonczylo sie tym ze na wlasna reke musialam oplacic montaz… przy okazji tracac pieniedze rowniez na paliwo bo okazalo sie ze dekodery ktore dostalam sa zepsute. Po dzisiejszej wizycie w salonie, pan mnie uswiadomil ze jesli zaaktualizowany juz dekoder nie bedzie dziala mam prawo do niego zadzwonic by przyslal do mnie kogos kto ten problem rozwiaze.. po usilnych staraniach rzekomy Pan nie odebral wogole telefonu… moglam sobie dzwonic a nikt nie odbieral.. takie jest podejscie do stalego klienta w Canal Plus. Nie polecam u nich telewizji. Sama ja zmienie po zakonczeniu mojej umowy i chetnie przejde gdzies indziej zamiast uzerac sie i denerwowac niekompetentnościa pracownikow Canal +.
    ZaletyZero
    WadyWiele
    MiejscowośćKrakow
  • ~Michał / 2019-10-10 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Od roku mam NC+ z dekoderem WiFi Premium BOX. Poza fajnym wyglądem dekodera, i całkiem dobrze działającym pilocie nie mogę nic dobrego powiedzieć na temat tego sprzętu. Ten dekoder ma skopany soft. Mam antenę 80 z konwerterem Inverto quad Extend dobry jakościowo kabel, a nie ma możliwości na tym dekoderze uzyskać jakości sygnału powyżej 65%. 65% jest wystarczające do odbioru TV, ale jak zaczyna padać deszcz, programy zaczynają krzaczyć. Sprawdzałem tą instalację pod pięcioma innymi dekoderami, na kazdym innym siła i jakość sygnału była bliska 100% (ustawiane miernikiem) a na tym dekoderze jakość 65% max, a siła 95%. To jest jakaś parodia. Umowę podpisałem na dwa lata. Za rok wraz z końcem umowy nie będę jej przedłużał
    ZaletyDobrze działający pilot
    Fajny wygląd dekodera
    WadyBardzo rzadko ukazujące się aktualizacje
    Słaba jakość sygnału - problem po stronie dekodera
    MiejscowośćWieluń
  • ~Michał / 2021-03-27 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam zdecydowanie tego operatora. Po blisko 15 latach przeszliśmy z Polsatu na Canal+ i jakość sprzętu oraz obsługi pozostawia delikatnie mówiąc wiele do życzenia. Dekoder zawiesza się bardzo często, włącza w nocy na aktualizację i jest na tyle głośny, że budzi nas. Jednak najgorsze jest zawieszanie sprzętu i jego awarie. Czeka nas koleaa wymiana dekodera i niestety musimy udać się po raz kolejny do punktu.
    Dla porównania poprzedni operator zapewnił sprzęt jak należy i oprócz jednokrotnej wymiany pilota było ok. Przy ew.z awieszeniu procedura byla prosta i skuteczna.
    Podsumowując żałujemy, że daliśmy się namowić do przejścia.
    ZaletyNie stwierdziliśmy jak do tej pory.
    WadyBardzo słaby sprzęt i obsługa klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2022-05-14 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft do 4k ultrabox+ to kompletna szajba. I jak widać tak też widzą to inni.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
    MiejscowośćPruszkow canal+
  • ~Mike / 2022-06-02 15:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Co tu dużo mówić, ta nowa wersja to jedna wielka porażka, jak można było tak schrzanić coś co było dobre i w jakim celu to zrobiono.Wczesniej było przejrzyście, przyjaźnie a teraz totalna masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćBącz
  • ~monika / 2022-08-13 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmiana kolejności kanałów bardzo słaba promujące swoje kodowane i TVP mam umowę do marca i rezygnuje a jestem z wami długo myślę że z 15 lat szkoda
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość.... A teraz zmiana kolejności kanałów
    MiejscowośćLodz
  • ~motylekgoha / 2009-12-30 15:02
    Ocena: 2.33 / 5
    dwa lata miałam telewizje n nbox dekoder i była w tym czasie wmiare zadowolona ale to jak zostałam potraktowana teraz gdy rezygnowała to już szczyt wszystkiego .w Październiku tego roku zrezygnowałam z n zadzwoniłam do obsługi klienta i po prosiłam żeby mi powiedziano jak mam oddać dekoder ."Uprzejma "Pani powiedziała mi żeby dekoder odesłała kurierem do firmy Cargoforte bo to ta firma zajmuje sie zwrotami dekoderów i że na zwrot dekodera mam 14 dni następnego dnia wysłałam kurierem dekoder u kuriera zaznaczyłam opcje dodatkowo płatną dostarczyć na następny dzień rano .minęło dwa tygodnie zadzwoniłam do telewizji n za pytaniem czy już moja umowa wygasła i czy juz jestem z nimi rozliczona i co się okazało że mój dekoder niedotarł co mnie bardzo zdziwiło ,postanowiłam zadzwonić do firmy Cargoforte i dowiedzieć sie co sie stało z moim dekoderem pani w Cargoforte po podaniu wszystkich danych znalazła mój dekoder i powiedziała że zaraz wyśle do biura obsługi telewizji n meila z potwierdzeniem że mój dekoder dotarł na czas i zapewniła mnie ze juz wszystko będzie ok.Więcej nie dzwoniłam (może to błąd).co sie okazuje dzisiaj to jest 30.12.2009 dostałam notę obciążeniową na kwotę 1000 zł za zagubienie dekodera,zadzwoniłam do biura obsługi telewizji n i dowiedziałam sie że oni nic nie wiedzą o moim dekoderze ,więc znowu zadzwoniłam do firmy Cargoforte i przestawiłam jak się sprawy mają pani z która mnie połączono nie mogła uwierzyć dwa razy sprawdzała że informacja do n o tym iż mój dekoder wpłynął dawno dotarła do biura obsługi klienta i że ona sie tym zajmie i faktycznie ta Pani mi pomogła nagle okazało sie że dekoder sie znalazł n juz wie i nie kazali mi już płacić 1000 zł.ale kto wróci mi za szarpane nerwy i rachunki telefoniczne .Przestrzegam każdego niech ma sie na baczności telewizja n bo z tego mogą być kłopoty!!!
    Wadyzła obsługa klienta nie do informowana
    nbox mam dwa lata
  • ~nc pomoc / 2017-12-02 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam serdecznie. Właśnie rozwiązałem umowę z dniem 01,01,2018. Umowę rozwiązałem bez żadnej kary finansowej w związku z wycofaniem gwarantowanego w pakiecie kanału universal channel HD. Jest to szansa dla wszystkich niezadowolonych klientow.
    ZaletySzeroka oferta programów.
    WadyWysoka cena. Umowa jednostronna, brak możliwości odstąpienia bez kar finansowych. Uważaj przy podpisywaniu umowy na okres umowy i na własne możliwości finansowe - są bezwzględni.
  • ~nie polecam / 2018-08-23 19:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Na samym początku nie otrzymałam anteny ani zasilacza do dekodera a kiedy odesłałam sprzęt, odesłano mi go z powrotem zmuszając do zapłaty za przesyłkę (wysoką) oraz do utrzymania umowy, którą chciałam wypowiedzieć. Po okresie trwania umowy wypowiedziałam ją i co? Straszono sądem za brak wpłaty za brak zasilacza (którego nie otrzymałam)! Bezczelność w każdym calu. Omijajcie tę firmę szerokim łukiem. Same problemy tylko powodują. Ciągle kłody pod nogi dla klientów. Nie są nastawieni na klienta tylko na zysk. Na siłę zarobić. Jakość obrazu w miarę ale byle mżawka i brak sygnału. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, by się tu zmieściły wszystkie. Główna to lekceważący stosunek do klienta i nękanie pół roku przed końcem umowy codziennie po kilkanaście razy na dobę, w celu podpisania nowej umowy. Wrzuciłam na czarną listę, bo nie dało się żyć.
    MiejscowośćKielce
  • ~nirvanka / 2012-10-04 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakimś cudem w tym tygodniu n która reklamuje się ze pokazuje wszystkie mecze to chyba na 8 pokazywała tylko 5,a jeśli chodzi o obejrzenie ich było to niemożliwe.Nie rozumiem czemu płacąc i podpisując umowę po pół roku nie mogę obejrzeć meczu na kanałach n premium,które zawsze na LM były odblokowane dla swoich klientów!Dlaczego tak jest?
    ZaletyMecze LM I Liga Europy
    Wadyzablokowane programy i drogi abonament
    marzec 2012r.
  • ~Nita / 2022-04-08 22:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa okropna. Dzwonię szybko po robocie o 21:50 (oni pracuja do 22) na sluchawce wisze 10minut w oczekiwaniu na konsultanta. 21:59 odbiera koles przrdstawil sie szybko i mowi ze pracuja tylko do 22 powiedzial do uslyszenia i sie rozłączył. No debil jakis serio! :D
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
    MiejscowośćRadom
  • ~Novy / 2013-05-23 12:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja też nie jestem zadowolony z obsługi klienta, miałem pytanie to 2 dni dzwoniłem i czekałem by w końcu ktoś odebrał. Podpisałem umowę na kolejny rok i lipa biurokracyjna wychodzi:(
    ZaletyJedynie dobrej jakości kanały (HD)
    Wadybiuro obsługi klienta, dekoder itd.
  • ~padalec / 2012-12-22 20:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Umawiasz się z nimi na abonament o konkretnej kwocie a po kilku miesiącach dodają ci ni z tego ni z owego po parę złotych ekstra ZA NIC.
    ZaletyDobry sygnał
    WadyBOK
    5 lat
  • ~Patka / 2022-04-21 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie, nie, nie !!! Jak chce się wprowadzić pseudonowatorskie rozwiązania to najpierw się przeprowadza testy, a następnie zbiera opinie od swoich Klientów. To dzięki nam wszystkim firma prosperuje i zarabia pieniądze. Takie postępowanie daje tylko oznaki braku szacunku do wybierających właśnie tą firmę.
    WadyNowe oprogramowanie!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Paweł / 2022-01-31 19:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam zepsuł mi się dekoder i konsultanci z infolinii blokują mi dostępu do wymiany na inny a płacić trzeba
    ZaletyDuży wybór kanałów
    WadyDrogi abonament
    MiejscowośćJezowe
  • ~Piotr / 2020-07-14 17:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    WadyZałatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy.
    Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza.
    Nie polecam NC+. Odradzam
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2022-08-25 21:57
    Ocena: 2.33 / 5
    10 lat kanały były dobrze to wam coś odwaliło, jeszcze 2 miechy i rezygnuję
    Zalety,..
    WadyNapisałem wadę
    MiejscowośćBochnia
  • ~Robert G / 2012-11-20 20:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak do tej pory to najgorsza obsługa pod słońcem, dlaczego:
    - dodzwonić się do BOK to jak prosić buddę o wsparcie będąc żydem
    - błędnie naliczane kwoty na rachunkach
    - pomyłki w naliczaniu promocji, trzeba samemu pilnować, bo później odkręcania jest więcej niż po tygodniowej zabawie w wesołym miasteczku
    - trzeba pilnować wyłączenia promocji, ponieważ sami nie przypomną, a jak naliczą rachunek to już nie ma przebacz
    - bardzo trudno jest wymienić tuner jeżeli- mój działał zbyt głośno, wieczorami gdy cicho oglądało się telewizję pracował jak traktor, serwis tego nie chciał zareklamować, dopiero wymieniłem dziada za dopłatą z większym dyskiem i.... nagle cicho.
    - dokonano zmiany menu, moim zdaniem na gorsze
    - jeżeli chcesz szukać kanałów po kategorii, na siłę wciska się w pierwszej kolejności TVN, itd a dopiero na samym końcu reszta, doszukać się w "wyszukiwarce" naprawdę można NIC.

    Ja NIE POLECAM!
    Zaletydobra jakość sygnału TV
    Wadybez liku
    ponad 5 lat, i już nie mam cierpliwości
  • ~rozczarowany / 2014-12-02 22:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadal abonent tylko dlatego, że przyzwyczaiłem się 90% oglądanych filmów/seriali czy programów nagrywać na dekoder i oglądać w wolnym czasie lub zatrzymywać, albo cofać do tyłu itp. Nie mam dzięki temu stresu, że coś przeoczę oraz nie muszę tracić czasu na reklamy (przewijam je na dekoderze). Gdyby nie dekoder - zrezygnował bym z nc+. Nie czuję się klientem o którego NC+ dba - co roku po przedłużaniu umowy szybko odkrywam, że znowu mnie na coś naciągnięto lub zmieniono, jak np. w ostatnim roku, blokując mi ofertę pakietu Canal+ i VOD, mimo, że miało pozostać wszystko tak jak miałem dotychczas i za taką samą cenę. Nagle okazało się, że pakiet do jakiego mnie migrowano nie ma już w ofercie kanałów Canal+ i VOD.
    Zaletyturbodekoder z nagrywaniem
    Wadyza wysoka cena, interfejs dekodera w kilku punktach uciążliwy, problemy przy przedłużaniu umów, częste zmiany numeracji kanałów, uciążliwe ustawienie numeracji kanałów
    5 lat, obecnie UNIVERSE+ za 59zł/mies
  • ~Sałata / 2021-10-15 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Osoby z infolinii niekompetentne. Pracują za kare
    MiejscowośćSuwalki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960