Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasiek / 2022-05-28 22:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Do około 20 maja 2022r. najlepsza usługa ze wszystkich, do tego czasu było czytelne, intuicyjne menu, co powodowało chęć oglądania i nagrywania. Korzystałam z n, nc+, canal+, a tę pierwszą nawet kiedyś sprzedawałam osiągając ogromne wyniki sprzedaży, między innymi argumentowałam, że menu jest cudownie czytelne i każdy opanuje je w mig - ale to już historia!!! Obecnie Canal+ strzelił sobie w głowę, bo w kolano to mało powiedziane - cofnął się o jakieś 20 lat, a dla zatuszowania tego regresu dodał ikonki zdjęć programów do menu. Właściwie to czuję się tak, jakby wycofali smartfony i wrócili do komórek z lat na przełomie millenium dodając tylko kolorowy wyświetlacz.
    Znam już grupy prawników, którzy prawnie rozkminiają możliwość rozwiązania umowy z tytułu tej fatalnej zmiany. Szkoda tylko, że z tak dobrej dotąd usługi zrobili pośmiewisko. Konkurencja już zaciera ręce.
    Zaletyprzy wadzie jaką jest nieczytelne i ograniczone menu, nie można dostrzec zalet, bo nie można niczego znaleźć
    Wadytragiczne, nieintuicyjne oprogramowanie, które do czasu rezygnacji z canal+ powoduje np. konieczność kupowania gazet z programami TV (mam nadzieję, że takie jeszcze sprzedają:) - tylko co z innymi funkcjami?
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Kcv1 / 2021-06-20 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z działem technicznym to kpina. Aż żal ludzi którzy tam pracują. Sprawa którą można rozwiązać w dzień jest wałkowana od prawie dwóch tygodni, a pieniedze z konta uciekają mimo braku dostępu do konta. Burdel na kółkach. Paszkwil, nie firma.
    MiejscowośćKluszkowce
  • ~Krystyna / 2015-07-10 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Omijajcie telewizję nc+ szerokim łukiem. Kiedy we wrześniu 2014 zawierałam umowę,
    oferowano pakiet połączony z ORANGE na internet za cenę 99,90 zł miesięcznie.
    Na ulotce w ramach pakietu miałam mieć 133 kanały w tym 43 HD.
    Po kilku miesiącach okazało się ,że większość kanałów wyłączono.
    Jak zwykle maleńkim druczkiem na umowie zastrzeżono sobie możliwość wyłączenia
    co atrakcyjniejszych kanałów.Czuję się kompletnie nabita w butelkę.
    Zadzwoniłam na infolinię(naciągają na pieniądze przedłużając rozmowę).
    Według mnie telewizja nc+ nie ma żadnych zalet ponieważ nie ma co oglądać.
    Darmowe kanały telewizji naziemnej są nadawane 3-krotnie w wersji zwykłej ,HD i SD. No to ma się 25 kanałów x 3 . Teraz oferują mi wyłączone wcześniej kanały za dodatkową opłatą.
    Zaletynie ma
    Wadybardzo wysoka cena ,długa umowa ubogie pakiety
    prawie rok 99.90 mc pakiet
  • ~Krzysztof / 2021-10-27 20:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaba obsługa klienta, pomyłki , mam dwa pakiety, ale mylą im się klienci, zlikwdowali mi ten pakuet, którego nie chciaĺ likwidoeać .
    Zamiast wyprostowania, zaproponowsli mi trzeci pakiet, dodatkowo @!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof Jo. / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest jedno słowo: SZUBRAWCE !!!! zmieniłem miejsce zamieszkania, mieszkam teraz na stałe w innym kraju. Nie ma MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA UMOWY !!!!!! TRZEBA ZAPŁACIĆ "KARĘ" !!!!!!!!! ZŁODZIEJE !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Krzysztof. / 2022-04-20 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z Canal + od początku jej nadawania w Polsce ale to, co zafundowali mi dzisiaj od rana w postaci nowego menu cofającego tą formę informacyjną do średniowiecza poraża i odstrasza, a jedyne co mi się teraz nasuwa, to REZYGNACJA. Nie mam pojęcia co komu się nie podobało w dotychczasowym menu, gdzie w EPG kanały były pogrupowane w pakiety wedle zainteresowań. Obecnie, aby zaprogramować jakiś ulubiony program trzeba przekopywać się przez całą listę wszystkich posiadanych kanałów i przypomina mi to lata powstania Canal Plus na zachodzie jako pierwszą wersję. Może moda znudzonych obecną techniką i powrót do Tetrixa kogoś z działu programowego interesuje, ale wtedy niech sam sobie stworzy prywatne menu z tak debilną formą i beznadziejną obsługą. Dla mnie od dzisiejszego ranka platforma Canal plus to dno i porażka i tak, jak napisałem będę rozglądał się za alternatywą, bo ta platforma nie zasługuje na nic poza merytoryczną pogardą.
    ZaletyŻadnych.
    WadyTotalnie beznadziejne i nie przejrzyste nowe menu.
    MiejscowośćZabrze.
  • ~Lily / 2022-08-30 20:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta bogata, ale albo kodowana albo dodatkowo sporo płatna.Klient jest nagabywany minimum dwa razy dziennie i tyle dbania o niego. Interfejs jest teraz tak nieczytelny i nieintuicyjny w obsłudze, że aż szkoda włączać dekoder. Non spot błąd podłączenia drugiej anteny, brak możliwości zamknięcia informacji.
    WadyChaos na ekranie przy przewijaniu paska
    Wieszanie się dekodera
    MiejscowośćSromowce Wyżne
  • ~Lol / 2023-03-26 12:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko co napisała Lodzia dzieje się też u mnie. Dekoder to jedna wielka tragedia. Zawiesza się. Gubi wizję i fonie. Nie reaguje na pilota. Wymienilem wcześniej dwa piloty oraz otrzymałem drugi nowy dekoder. Stary był zdecydowanie lepszy. Szata graficzna menu to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Łukasz / 2019-10-19 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam nc+ od roku i nie mogę doczekać się końca umowy oferta ok jakość obrazu ok ale ten dekoter to kpina nie dość że muszę płacić miesięcznie za ten bubel to mnie krew zalewa jak czekam na zakończenie reklamy film się zaczyna a on się bootuje co kilka dni pilot to też starszy szajs chce podglosnic wiadomości a on zmienia kanał albo przycisza lub w ogóle nie reaguje. Miałem Polsat 6 lat mieli kiepską ofertę dla dzieci i tylko dlatego zmieniłem tam dekoder za 1zl jednorazowo tyle lat działał bez problemu
    WadyDekoder pilot
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Maciek / 2021-10-29 19:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Po sprzedaży nie interesują się klientem do czasu kiedy zbliża się koniec umowy. Problemy z dekoderem tłumaczą, że dekoder ma większe wymagania mimo, iż inny dekoder na tej samej antenie ma o wiele większą jakość. TRAGEDIA
    MiejscowośćLublin
  • ~MAJA / 2022-08-14 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Zgadzam się z poprzednikami. Ten kto to wymyślił upadł na głowę. Nic nie można znaleźć w kilku miejscach canal+ a to co było fajne az na ponad 100 i 200 wywalili. Komu przeszkadzało to co było. Podpowiedzi też są tylko na nie których kanałach. Ja nie mogę znaleźć nic z tego co oglądałam. Porażka !!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyjuz nie ma
    Wadykicz po zmianach
    MiejscowośćLegnica
  • ~Marcin / 2018-08-14 11:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Byle deszcz i już telewizja traci sygnał, po co mi tv które działa w słoneczne dni a przy minimalnym pogorszeniu pogody wszystkie kanały nie dostępne.
    Mówimy o centrum Krakowa ul. Bociana, jeśli w centrum brak zasięgu to co dopiero na prowincji.
    ZaletyDużo kanałów, ale żaden nie dostępny przy nawet minimalnym deszczu.
    WadyBrak sygnału i zgodnie z infolinia tak ma być.
    Miejscowośćkrakow
  • ~Marcin / 2022-10-05 11:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez cały okres trwania umowy nie było problemu. Ba - nawet teraz nie ma problemu z samą telewizją. Za to od ponad pół roku jestem nękany telefonami z ofertą przedłużenia umowy. Za pierwszym i drugim razem została mi od razu przedstawiona oferta bez zapytania, czy w ogóle mam ochotę tego wysłuchać i czy mam czas na taką rozmowę. Odpowiedziałem, że z końcem umowy będę ją rozwiązywał, lub postaram się ograniczyć jej zakres do absolutnego minimum, bo nie korzystam na tyle z telewizji, żeby płacić za nią nie wiadomo ile kasy, to bez zastanowienia zaproponowano mi jedne z największych i najdroższych pakietów. Imbecyle i niedorozwoje pracują na tej infolinii.
    Specjalnie policzyłem ilość połączeń z ich numeru - 11 połączeń, przy czym 9 lub 10 razy została z mojej strony wystosowana prośba o zaprzestanie kontaktowania się ze mną w tej sprawie. Poskutkowało? No pewnie. Dzwonią jeszcze częściej.
    ZaletyZostał już tylko miesiąc do końca umowy
    WadyWszystko co możliwe, na czele z infolinią
    MiejscowośćBarcin
  • ~Marcin G. / 2017-10-24 23:31
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem w N juz okolo 8 lat zmieniam umowy jadna za druga i ta umowa do czerwca jest moja ostatnia nie polecam nawet wrogowi POLSAT jest tanszy i podejrzewam ze wszystko dziala dobrze bo ten nowy dekoder jest do bani wolny i nie reaguje na polecenia
    TV "N" korzystamy juz okolo 8 lat
  • ~Marek Bryndza / 2013-01-02 19:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Platforma N uważa się za monopolistę, który ma klienta w d...ie.
    Po wielu przepychankach, sprawę oddaje do sądu.
    To jest skandal, że w obecnych czasach, kiedy każdy walczy o klienta, traktowane abonenta per noga jest normalnością w tej pozal się Boże platformie.
    ZaletyKiedyś zalety( konkretnie w trakcie pozyskania klientów). Obecnie same negatywy !!!!!!!!!!!!
    WadySAME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    4 lata
  • ~MariuszBBB / 2011-12-23 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem użytkownikiem tej telewizji i żałuję. Obsługa abonenta fatalna - (co innego potęcialny klient dodzwonisz się odrazu ) Dodzwonic się na info linię to żart graniczący z cudem . Można więcej kasy stracić i czasu na łączenie się z ich infolinia niż wart jest abonament. Nie polecam sam wypowiedzenie umowy wysłane ;-). Więc
    Zaletytu nie mam nic do powiedzenia .telewizja jak każda inna
    Wadywiele przedewszytkim obsługa abonenta ---- nie można zmienić pakietów jak się spóżnisz z płatnością
    2 lta
  • ~Maro / 2016-02-03 13:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwoniąc na biuro obsługi zdążysz wypić dwie kawy zanim ktoś odbierze tel. Nie Polecam wciskają telewizji n wciskają używane dekodery
    ZaletyBrak
  • ~Maryla / 2020-09-11 13:26
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 11.09.2020 o godz. 12.:40 zadzwonilem do nc+ po kilkunastu minutach oczekiwania odebral operator , po czym zaczalem mowic o rozwiazaniu umowy , poniewaz orange zalozyl mi swiatlowod oferujac caly pakiet , internet,TV i tel.kom. , operator jak to uslyszal to rozlaczyl rozmowe.
    Nc+ nie ma w swoim systemie opcji survey , czyli oceny jakosci obslugi klienta przez operatora , Absolutnie odradzam z korzystania uslug oferowanych przez ta firme.
    Nie moge sie doczekac zeby rozwiazac umowe , bede to musial zrobic osobiscie niestety.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MATYS / 2022-05-25 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    po aktualizacji MASAKRA jeden wielki BAŁAGAN Prosze powrócić do poprzedniej aktualizacji !!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyJeden wielki BAŁAGAN
    MiejscowośćGłogów
  • ~max51 / 2012-10-03 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Kompletna ignorancja wobec klijenta !!! Brak fachowej obsługi poprostu wogóle jej nie ma !!! Proste rzeczy to dla nich kosmiczne problemy!!! Notoryczne wprowadzanie abonenta w błąd!!! Nieudolność przy jakiej kolwiek próbie wyjasnienia sprawy,problemu,reklamacji itp. Ogólnie MASAKRA!!!
    Zaletyoferta programowa
    WadyBeznadziejny kontak z biórem obsługi
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960