strona 18 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Waldek / 2022-10-06 21:03
Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat! -
-
~Tomasz C. / 2022-10-06 19:26
Bardzo Nie podobała mi się rozmowa z przedstawicielem Cyfry + Osoby pracujące tam nie maja odrobiny kultury osobistej. Dzwonią wieczorem i wymagają, że klient będzie stał na baczność bo im się zachciało zadzwonić. Nikt nie pyta się czy pora nie jest za pozna , czy mam ochotę rozmawiać, jest tylko cholerna sprzedaż produktu. Jakby podejście było inne to z przyjemnością porozmawiam w innym terminie, a tak temat jest zamknięty na jakiekolwiek dialogi. Dodatkowo w momencie zwrócenia uwagi o późnej porze dzwonienia, przedstawiciel w sposób pretensjonalny stara się narzucić jakieś swoje racje i opinie, gdzie ich tego uczą do jasnej cholery. Więc proszę, to moja ostatnia opinia co do waszych usług. ZaletyŻadnych!!!WadyMnóstwo!!! -
~Ja Canal plus / 2022-10-06 13:45
Oferują to coś przez telefon a później i tak wychodzi co innego. Nigdy nie rozmawiajcie z konsultantem bo wciskają kit oni nie wiedza o czym mówią czytają z kartki tak jak karzą. Poszedłem do punktu i otrzymałem lepsza lepsza i tańsza. ZaletyŻadneWadyNie zgodne z prawdaMiejscowośćWrocław -
~Marcin / 2022-10-05 11:52
Przez cały okres trwania umowy nie było problemu. Ba - nawet teraz nie ma problemu z samą telewizją. Za to od ponad pół roku jestem nękany telefonami z ofertą przedłużenia umowy. Za pierwszym i drugim razem została mi od razu przedstawiona oferta bez zapytania, czy w ogóle mam ochotę tego wysłuchać i czy mam czas na taką rozmowę. Odpowiedziałem, że z końcem umowy będę ją rozwiązywał, lub postaram się ograniczyć jej zakres do absolutnego minimum, bo nie korzystam na tyle z telewizji, żeby płacić za nią nie wiadomo ile kasy, to bez zastanowienia zaproponowano mi jedne z największych i najdroższych pakietów. Imbecyle i niedorozwoje pracują na tej infolinii.
Specjalnie policzyłem ilość połączeń z ich numeru - 11 połączeń, przy czym 9 lub 10 razy została z mojej strony wystosowana prośba o zaprzestanie kontaktowania się ze mną w tej sprawie. Poskutkowało? No pewnie. Dzwonią jeszcze częściej.ZaletyZostał już tylko miesiąc do końca umowyWadyWszystko co możliwe, na czele z infoliniąMiejscowośćBarcin -
~terak / 2022-10-04 13:29
Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA. ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWYWadyWSZYSTKOMiejscowośćWrocław -
~Monika / 2022-10-03 21:33
Tragedia po zmianie. Nie da się zaprogramować więcej jak jeden odcinek np. Mam talent. I wiele innych programów. Kiedyś można było zaplanować nagrywanie aż 40 odcinków. Teraz jeden wielki syf. Zrezygnuje natychmiast jak skończy się umowa. ZaletyZeroWadySame wady -
~Kr / 2022-10-03 12:46
Godzinę czekam żeby oddać sprzęt w punkcie na Bemowie. Żenada. MiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2022-10-01 16:48
Ja mam lepszą historię z nc+.
W kwietniu kończyła mi się umowa, miałem multiroom, zadzwonili do mnie i mówią, że w związku z problemami z partnerami, teraz zamiast 1zł za multiroom zapłacę 35zł i ogólnie to jest okazja, robili co mogli i inne głupoty, najpierw się zgodziłem ale ostatecznie umowy nie podpisałem.Umowa przekształciła się sama,zostałem z jedną kartą , nie oglądam tv w sumie telewizja była bo była, przyszły wakacje i okazało się, że dzieciaki akurat chcą oglądać wtedy gdy ja też jakimś cudem chciałem . To myślę, zadzwonię i spytam się co można zrobić z tym multiroom, okazało się, że jednak mam możliwość posiadania tej usługi za 1zł tylko muszę wymienić swój sprzęt, bo teraz jest na innych zasadach,dekodery muszą być w tej samej sieci wifi. No i się zaczęło… Po wymianie kart i dekoderów koło 20 lipca, nie chciała aktywować mi się karta w głównym dekoderze…po kilku dniach walki z Oskarem , który w żaden sposób mi nie pomógł, jakimś cudem udało mi się dodzwonić do żywej osoby która wpadła ma pomysł, co może być problemem,okazało się, że pomyłkowo w punkcie zostawili mi w nowym dekoderze starą kartę, poszedłem , niestety moja karta została odesłana do centrali i był problem ale do rozwiązania…tylko nie wiadomo kiedy, czekałem jakieś trzy dni ,poszedłem do punktu no i okazało się, że najszybciej to będzie jak , wezmę drugą kartę, oczywiście na mój koszt ( 60 zł) tak zrobiłem, sukces po dwóch godzinach faktycznie miałem wszystko, co mieć powinienem…to był początek sierpnia… kilka dni później, pojechałem na urlop, wróciłem i znowu to samo,dzwonię do Oskara , bez sukcesu, z żywym konsultantem połączyć się nie można, wymieniam maile , z centrum pomocy technicznej…też bez sukcesu, po moim ostatnim w którym stwierdziłem, że z takim poziomem profesjonalizmu to proponuję zacząć pracować na kasie w Biedronce przestali odpisywać na moje maile, więc chyba nie chcący obraziłem pracowników Biedronki, za co przepraszam … bo tych z nc+ to nie da się obrazić , sami to robią. Jest początek października, a ja od momentu podpisania nowej umowy 22 lipca miałem usługę za którą płacę przez kilka dni….
Po 16 latach bycia abonentem nc+ mogę uczciwie powiedzieć nigdy więcej tej dziadowskiej firmy.WadyPoziom obsługi technicznej, reklamacji skandalicznie niski…MiejscowośćŁódź -
-
~Andrzej / 2022-10-01 09:03
Do Tomasza: 'Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził?'
Znajdziesz to w menu dekodera. Przycisk Menu. potem ikonka kółka zębatego, a następnie 'Info o usłudze.:)
Tam te asy po marketingu i zarządzaniu... -
~Wojtek / 2022-09-30 19:12
Brak słów przez 15 lat byłem w Polsat chętnie bym powrócił lecz umowa robi swoje zostało tylko do końca 20 miesięcy NIE POLECAM ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćOleśnica -
~Tomasz / 2022-09-29 16:21
Totalna porażka z nowym menu. Nieczytelne, brak poprzednich funkcji i informacji - szajs całkowity. Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził? W przyszłym roku koniec umowy i zapominam, że musiałem się z tym g.... męczyć dwa lata. Zaletyżadnych - klęska totalnaWadysame i tylko wadyMiejscowośćŁódź -
~Olomanolo 67 / 2022-09-28 19:42
Jestem nieprzerwanie klientem od 23 lat. To co teraz robicie to straszny dramat. Czy Wy tego nie chcecie czytać co ludzie piszą. Nadszedł czas na zmiany. Myślę że, a raczej jestem pewny iż zaczął się Wasz koniec . Abonament do marca. W obecnej formie jesteście żałośni. ZaletyBrak jakichkolwiekWadyOgólnie wszystko co promujecie. Totalna porażka z Anglią i meczami dostępnymi w ofercie. ŻenadaMiejscowośćMielno -
~artur / 2022-09-28 18:54
Tragedia. Nie polecam tego nikomu. czekam tylko jak mi umowa wygaśnie ZaletybrakMiejscowośćPolańczyk -
~Andrzej / 2022-09-27 18:17
Masakra największy badziew z jakim się spotkałem żeby dekoder włączać codziennie przez pół godziny kilka razy wyciągać wtyczkę z gniazdka aby się łaskawie uruchomił i coś obejrzeć to moja ostatnia umowa z tym badziewiem nie dam się więcej namówić na ten szajc ZaletyAni jednaWadyDekoder i kanałyMiejscowośćKasinka Mała -
~Kamil / 2022-09-26 23:24
Nigdy w życiu nie wezmę tego wole oglądać ludzi przez okno jak ta propagandę życiowa która jest na każdym kanale ZaletyZaleta taka ze za 2 miesiące kończy mi się umowaWadyWszystkoMiejscowośćLondyn -
~Maciej / 2022-09-25 16:31
Masakra po zmianie układu kanałów i likwidacji kategorii tematycznych tak na prawdę przestałem oglądać tv bo nic nie mogę "tak na szybko" znaleźć. Na szczęście to już koniec umowy. Do tego ciągle dzwoniący konsultanci z cudownymi propozycjami... Dramat MiejscowośćRadków -
-
~Darek / 2022-09-24 16:11
Canal Plus to dno i symbo!
S Z A M B O
Sk-y s-y z Szmba Plus samowolnie przedłużyli mi umowę którą terminowo wypowiedziałem ,,z końcem okresu minimalnego,, na co mam dokument.
Po zakończeniu umowy odniosłem sprzęt do Punktu gdzie odmówiono mi przyjęcia tegoż bowiem ,,Umowa w dalszym ciągu trwa,,.
Po trzech miesiącach reklamowania łaskawie przyznali się do błędu, informując o wysokiej karze za brak zwrotu sprzętu... który przecież już dwa razy odnosiłem im.
Na mój monit dostałem info, że przecież miałem miesiąc dostępu do TV za darmo!!!
Bezczelność bezgraniczna i cynizm niepowierny....
Nigdy nie odpowiadają merytorycznie na wątpliwości wysuwane w Reklamacjach traktują klienta z góry i jak półgłówka nie umiejącego myśleć.
Według Szamba Plus nawet jeśli oni popełnili ,,pomyłkę,, to i tak ma być ukarany klient.
ODRADZAM
ODRADZAM
ODRADZAM
Prawdziwe SzamboZaletyMogą ci wcisnąć niechcianą usługę, a później wykręcają się samemu mówiąc że nastąpiła ,,pomyłka,,MiejscowośćOleśnica -
~Niezadowolona / 2022-09-24 09:39
Miesiąc temu podpisałam aneks na kolejne 2.lata bo tłumaczyli ze jakieś standardy się zmieniaja i muszę wymienić karty i dekodery bo tego wymagają żeby spełniać warunki odbioru. Zgodziłam się. Wymieniłam w punkcie karty i dekodery. I teraz po miesiącu od podpisania nowej umowy wyłączyli mi sygnał na dekoderze i mówią że nie spełniam standardów. Umowa podpisana na kolejne 2 lata, wszystkie warunki spełniałam. I jestem już kilka dni bez telewizji. Nie wiem co się tam dzieje. 15 reklamacji i wszystkie odrzucone. Parodia. Chyba do sądu z tym pójdę. ZaletyBrakWadyDekodery działają tragicznie. Nie da się oglądać. Wiecznie błędy. -
~Sławek / 2022-09-23 11:43
Nowe oprogramowanie to porażka, nieczytelne nagrywa co chce nieważne ze zatrzymałem nagrywanie, gdy włączam nagrywanie piosenki to on i nagrywa też to co było wcześniej jakim cudem??? ZaletyBrakWadyWszystko -
~Grzegorz / 2022-09-22 16:06
Dziś dzwonił do mnie dość arogancki Pan (przedstawiając się jako przedstawiciel NC+) z ofertą przedłużenia umowy, ze względu na zbliżające się podwyżki. Straszył wyższymi rachunkami od października do końca trwania mojej umowy (w moim przypadku do do końca lutego) jeśli nie skorzystam z jego propozycji. Czy to jest nowa strategia nc+ na utrzymanie przy sobie klienta? Jestem ich klientem od 13 lat, a te chamskie podchody z ich strony raczej przyniosą w moim przypadku odwrotny skutek. To przechyliło szlę goryczy na ich niekorzyść. Patrząc na nowe menu i układ programów zgodzę się z przedmówcami, że teraz korzystanie z nc+ to udręka. Reasumując, jeszcze z rodziną te kilka miesięcy wytrzymamy, a potem się żegnamy. ZaletyObecnie brakWadyObecnie większość to wadyMiejscowośćBestwina
strona 18 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »