Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eryk / 2022-05-09 15:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft Canal+to tragedia. Wszystko mało czytelne. Nie wiadomo które programy zostały już obejrzane w nagraniach ponieważ zmieniono formę listy na jakieś dziwne grupowanie. Zabrano możliwość nagrywania według ustawionego przeze mnie czasu, co jest największą porażką z możliwych zaraz obok zmiany dotyczącej możliwości ustawienia braku powtórzeń. Jeśli jakiś serial lub teleturniej powtarzasz się regularnie kilka razy w tygodniu i do tego na kilku różnych kanałach, to brak możliwości ustawienia powtórzeń jest idiotyzmem. Nie wyobrażam sobie co dzień szukać danego programu i do tego jeszcze za każdym razem sprawdzać czy godzina oraz kanał się zgadzają. W obecnej sytuacji nagrywarka staje się bezużyteczna.
    ZaletyBrak
    WadyObecnie same
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Eugeniusz Kowalski / 2012-10-08 12:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak to jest mozliwe, że płacąc droższy abonament 54 zł.mam mniejszą ofertę programową - dotyczy to oglądania Ligi Mistrzów. Podpisując w roku 2010 umowę miałem możliwość ogladania wszystkich meczów Ligi Mistrzów za 49 zł. Dzisiaj płacę drożej - 54 zł i mam mniejszą ofertę. Mało tego, to przedstawiciel Platwormy n namawiając mnie na przedłużenie umowy nawet nie wspomniał o tym, że Liga Mistrzów będzie dostępna tylko w ograniczonym zakresie. Ale nie zapomniał o wymienieniu badziewiackich kanałów które otrzymam w tym pakiecie. Nadmienie tylko,że możliwość oglądania wszystkich meczów było decydującym agumentem wyboru firmy. Czuję się oszukany i czytając inne komentarze widzę, że nie tylko ja zostałem skrzywdzony i oszukany przez platwormę n. Wszystkim pracownikom platformy n zyczę dobrego samopoczucia.
    Zaletybrak
    Wadyfirma niedba o stałego klijenta płacącego regularnie rachunki
    około 8 miesięcy
  • ~Ewa / 2019-06-18 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
    WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ewelina / 2022-06-11 21:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa szata graficzna straszna, najgorsza z możliwych. Nieczytelna człowiek się męczy by cokolwiek przeczytać i zlokalizować masakra !!
    WadyOkropna szata graficzna najgorsza z możliwych, nieczytelna,
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Faa / 2021-11-30 19:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalne dno !po 31 minutach oczekiwania na infolinii automatycznie zostałem rozłączony .Lekceważenie klientów - ale do czasu
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Fuzzi / 2013-03-14 11:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Użytkuję N-kę już 3 rok, na początku wszystko super, potem cwaniacy przenieśli najciekawsze mecze ligi mistrzów do n-Premium... więc przy przedłużeniu umowy parę miesięcy temu podpisałem aneks o 4 kanały n-Premium -tylko po to by oglądać LM... Teraz mija mi pół roku, i dzwoni do mnie jakiś pajac konsultant z n-ki, proponując nowy pakiet nc+... Ja go pytam a co z moją liga mistrzów dla której kupiłem N-kę... odpowiedź brzmi, może pan sobie wykupić w nc+ canal+ sport i pakiet sportowy za tylko 99 zł... No to się pytam cwaniaczka a co z moją umową na 1 rok z n-ką na n-premium, dlaczego zabierzecie mi lige mistrzów i n-Premium...
    Odpowiedź ta sama, chcesz to wykup nowy pakiet... Na moje pytanie ile mam czasu na zastanowienie, odpowiedź aroganckiego pajaca z n-ki brzmiała muszę podjąc decyzję dizś tu i teraz...
    No to mu powiedziałem żeby się walił na ryj... Cwaniaki robią myk taki żebv poprzenosić jak najwiecej Jeleni do NC+ za większą kasę...
    Zabierają LM i wpier... ja w najdroższy pakiet, na CH... mi liga polska...? nie interesuje mnie to... Aragoncja, Chamstwo, kompletnie nie polecam tych złodziei... byłem zadowolony jedynie pierwszy rok, teraz coraz gorzej...

    W dupie ma tych kretynów zł
    Zaletyprogramy HD, dysk w dekoderze 500 gb
    Wadyobsługa klienta, częste zmiany kanałów w pakiecie, przenoszenie LM do droższych pakietó
    3 lata, 59 zł
  • ~Gosia / 2022-03-21 21:50
    Ocena: 2.33 / 5
    To koszmar można dostać oczopląsu , nie wiem jak moja 70-letnia mama ma to zrozumieć jak ja nie mogę . Opcja szukanie pokazuje wszystkie możliwości i te stare odcinki filmu również trzeba wejść w odc żeby znaleźć najnowszy . Kiedy odtwarza się nagranie po przerwaniu nie można cofnąć tego co akurat leci na w tv, a można było np wracać po reklamie . Nawet info jest dziwnie , epg nie pokazuje które to odcinki i trzeba je otwierać , koszmar!!! Trzeba uciekać nie mam czasu na taka wątpliwa zabawę
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćGdansk
  • ~Gościu / 2021-01-05 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem klientem tej platformy przez ponad 10 lat. Obsługa klienta polega na wciskaniu na siłe coś czego się nie chce. Gdy przychodziła poczta, dostawałem książkę z 30 stron gdzie było opisane min co w najbliższym czasie będzie ciekawego w tv. Fajnie nie? Z tym, że na ostatniej stronie był aneks do umowy :-) Szczyt bezczelności i manipulacja. Rok temu zrezygnowałem i mam święty spokój. W tej chwili spojrzałem na ich ofertę i za 168 kanałów przez 6 mcy 49 a potem 110. Mój brat mieszka w bloku i płaci za intetnet 500mb 59 zł, i 30 zł za 160 kanałów. Razem 89zł, do tego przez 3 miesiące za 50%. Dostał też pakiet canal+ na 3mce za darmo i uwaga! Dostał smsa, że kończy się darmowy canal+, jeżeli nie chce płacić to musi go wyłączyć. W ncplus zapomnijcie, że Cię poinformują o tym, a jeżeli chcesz to wyłączyć to jest to droga przez mękę.
    ZaletyJakaś opcja na wsi
    WadyTak jak w opisie
    MiejscowośćSumin
  • ~Grzegorz / 2022-06-17 19:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe menu to tragedia wrócić do starego to może was uratuje i ludzie nie odejdą
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Hania / 2017-11-16 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 5 dni staram sie dodzwonic na infolinie, na stronie internetowej - w moje NC+ ; info - Wystąpił wewnętrzny błąd serwera , przepraszamy, wiec ani telefonicznie, ani online,
    Do takiej obslugi klienta, trzeba miec sporo czasu i jeszcze wiecej cierpliwosci...
    Miejscowośćzielona gora
  • ~Iza / 2018-05-11 18:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Pakiet jest całkiem doby. Najbardziej wkurza kontakt z obsługą klienta. Nigdy się nie można dodzwonić. Do działu sprzedaży jak najbardziej połączenie po chwili ale do działu technicznego już nie ma szans. Do tego wiecznie uszkodzony dekoder. Nad następną umową bardzo solidnie się zastanowię.
    MiejscowośćKiełczów
  • ~Iza / 2020-05-20 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest kuriozum !
    Wbrew pozorom zablokowali sprzedaż onlinową swoich pakietów. Gdyż w taki sposób ludzi kupują gołe pakiety. No i podczas finalizacji transakcji - jak chcesz wybrać antenę to pojawia się błąd 10083 i jest komunikat "skontaktuj się z konsultantem". A jak się połączysz z konsultantem to wciskają ci kit aby namówić na dodatkowe opcje. Cwaniactwo do kwadratu !

    A oczywiście portal odblokuje ci zakup anteny ale pod warunkiem, ze wybierzesz pakiet z max. ilością dodatkowych opcji.
    Nie wiem czy to się nie nadaje do Urzędu Ochrony Konsumentów …..
    ZaletySzeroka oferta
    WadyNapuszczanie na klientów wytresowanych konsultantów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~J.S. / 2019-02-15 00:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Niespotykany brak szacunku dla starych klientów z vipowskim pakietem.
    Kontakt z obsługą - kuriozalny! Niekompetentni, nieprofesjonalni, bez empatii; wydaje się wręcz,
    że w obsłudze klienta zatrudniono frustratów próbujących odreagować swoje problemy.
    Przykre to i niezrozumiałe, zwłaszcza, gdy się płaci za tę usługę spore pieniądze.
    ZaletyRóżnorodna oferta.
    WadyBrak możliwości wyboru programów w pakietach/rezygnacji z tych, których nigdy nie zamierza się oglądać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JarekZ / 2019-02-26 23:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka... chciałem oddać kartę do punktu 26-02-2019, umowa kończy się 28-02-2019, tak prostej rzeczy nie można zrobić. Trzeba czekać do 1-3-2019. Pan w punkcie zacytował mi regulamin, że nie może tego zrobić. Gratuluję platformie nc+ podejścia do klienta.... róbcie tak dalej, a zostaniecie bez klientów.
    ZaletyNajwiększą zaletą jest nie mieć z nimi umowy :-)
    WadyBrak jakiejkolwiek inicjatywy w punkcie obsługi klienta żeby rozwiązać tak prosty problem
    Dręczenie telefonami, mimo że powiedziałem że nie przedłużę umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jeanjeanette / 2022-05-28 21:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety po nowej aktualizacji balagan w nagraniach,nie ma mozliwosci nagrania wg czasu.A na dodatek nie moge polaczyc sie z wifi i jedyna rada konsultanta to wymienic dekoder.Dekoder mam nowy i przed aktualizacja smigal jak zloto.Za miesiac konczy mi sie umowa i nie wiem czy ja przedluze.
    ZaletyDobre filmy na calal+
    WadyBrak mozliwosci korzystania , Netflixa za ktory place .balagan w nagranich
    MiejscowośćDzierzgoń
  • ~Jerzy / 2022-08-11 19:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmiana numeracji kanałów, to jakieś debilstwo. Co za idiota wpadł na taki pomysł. Mam nadzienie, że durnie z Canal+ poczytają sobie opinie na ten temat i wróci poprzednia numeracja kanałów. Jeśli nie to po siedmiu latach kończę współpracę z wami, myślę że dużo ludzi tak postąpi.
    ZaletyBrak na dzień dzisiejszy.
    WadyZmieniona numeracja kanałów.
    MiejscowośćMielno
  • ~Joanna / 2019-07-04 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozwiązałam kilka miesięcy temu umowę z NC+ i wtedy zaczęło się nękanie. Po kilka telefonów dziennie, z różnych numerów, więc nawet blokada nie pomagała. Każdy konsultant pytał o to samo. Niewiarygodne wręcz, że ktoś im każe w ten sposób obsługiwać klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Jozef / 2022-08-20 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Idioci ,jak można tak pomieszać kanały i to jeszcze w czasie kiedy stracili
    lige angielską ,bez tego zamieszania zastanawiałem się czy przedłużyć umowę, teraz już nie mam wątpliwości.
    Myślę że to początek końca tej platformy.
    ZaletyAktualnie brak
    WadyZamieszanie z kolejnością kanałów.
    Strata ligi angielskiej.
    MiejscowośćRabień
  • ~Karina / 2022-08-22 00:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zmianie kanałów nic nie można znaleźć i nie da się nic obejrzeć
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Karla / 2021-06-12 19:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Przy każdym załamaniu pogody wyświetla się komunikat o braku sygnału. Wystarczy, że lekko wieje czy kropi deszcz. Obsługa nie rozwiązuje problemu, trudno się z nimi skontaktować. Antena odbiera też dekoder z innej firmy i działa bez zarzutu. Nie polecam
    MiejscowośćRuda Śląska
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960