Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2268 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Admyn / 2021-11-02 11:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem z NC+, Canal, Cyfrą i jak się tam zwali chyba od początku. Każdy rachunek płacony w terminie- zero zaległości. O ile w pierwszych latach było super, to ostatnie już takie nie były. Dawało się odczuć, że to abonent jest dla Nich, a nie Oni dla abonenta. Nie dbali o klienta. Nachalni konsultanci, upierdliwie wydzwaniający codziennie, na pół roku przed końcem umowy. Kiedy złożyłem reklamację nt. takiego właśnie konsultanta, telefony umilkły. Później okazało się że sami, bez mojej wiedzy odznaczyli moje zgody na kontakt. Miałem tego po prostu dość, rozwiązałem umowę i prawdę mówiąc do końca miałem wątpliwości, czy jednak nie zostać. Przysłowiową kroplą w pełnym wiadrze wody był ostatni telefon. Konsultant na początku rozmowy powiedział coś w stylu "nie traćmy czasu, zapyta wiec czy przedłużam umowę, czy nie". Po takim wstępie odpowiedź mogła być tylko jedna - nie. Nie mnie jednak dziękuję platformie za wspólnie spędzone lata. Jeśli jednak chcecie mieć pewność, że było jak piszę- odsłuchajcie sobie rozmowy (ab. nr 3006691)
    WadyFatalna jakość obsługi infolinii, częste powtórki programów, nawet sprzed kilku lat.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~AG / 2024-05-27 13:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z nc+ na kartę od kilku lat, ale przeoczyłem zmiany w ofercie. Po stwierdzeniu że nie obejrzę Roland Garos dopłaciłem w sobotę 54 zł za KOMFORT z Banky PeKaO do Banku PeKaO (bank nc+). nie zdziwiłem się, że nie miałem programów w niedzielę, ale w poniedziałek zadzwoniłem do konsultantki i usłuszałem, że nie widzi wpłaty, a księgowanie trwa do trzech dni roboczych??????.
    Gdyby mi (jako głównemu księgowemu) księgowa zaksięgowała wpływ po trzech dniach, otrzymałaby wypowiedzenie dyscyplinarne. Poza tym w obecnych systemach finansowo - księgowych funkcjonuje automatyczne księgowanie. Czyżby nie w CYFRZE+???
    A może czas na zmiany??
    MiejscowośćElbląg
  • ~Aga / 2022-05-25 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe oprogramowanie porażka. Starsza osoba nic z tego nie skuma. Ike wywaliscie kasy za to g.. Czas suw żegnać. UdawNie że idziemy w stronę nowoczesności.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aless / 2022-12-22 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny)
    ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wstecz
    WadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkowników
    MiejscowośćTorun
  • ~Andrzej / 2022-12-23 16:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Długo startuje, info o programie beznadziejne , ogólnie bardzo słabo, poprzednia wersja o niebo lepsza,a swoją drogą dlaczego ludzie którzy robią coś dla klientów nie słuchają ich opinii tylko uważają, że oni wiedzą lepiej, to frustrujące nie polecam
    ZaletyByły w poprzednich wersjach
    WadyW opinii
    MiejscowośćMasłów Pierwszy
  • ~Andy / 2022-09-17 13:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Katastrofa po zmianie kolejności programów. Twierdzą, że poukładali wszystko w nowe bloki tematyczne. Widocznie robił to jakiś niedorozwinięty gość, ewentualnie idiota lub grupa idiotów. Nigdy nie rozumialem po co zmieniać coś co działa bardzo dobrze. Brak możliwości odczytania jaki to program lub z którego roku jest film i w jakiej obsadzie.
    Myślałem ze się do tego przyzwyczaję, ale po kilku miesiącach uważam ze to katastrofa. Rezygnuję po zakończeniu umowy
    ZaletyOferta programowa a cena dla stałych klientów
    WadyUkład programów , opis programów a w zasadzie jego brak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~ANIA1977 / 2010-02-09 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Spróbujcie oddać sprzęt, zapłacicie 500 zł, rozwiązać umowę po terminie na jaki została zawarta, 3m-sc wypowiedzenia, w rzeczywistości 4, same porazki, nie wspomnę w trakcie trwania umowy jak weźmiecie coś na promocję, słono za to zapłacicie w późniejszym terminie!!!!
    Zaletybrak
    Wadymiliony
    27
  • ~Anna / 2022-07-31 19:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie nie ma telewizji non stop jakies awarie albo napis poczekaj na zmiane pogody mimo ze slonce za oknem i zero nawet eiatru. Dzisiaj od samego rana napis ze nie ma dostepu do tego kanalu i brak tv. Kpina. Najgorsza telewizja.
    ZaletyObsluga
    WadyWszysttko
    MiejscowośćPabianice
  • ~arek / 2022-07-11 23:56
    Ocena: 2.33 / 5
    dekodery to wam dzieci w przedzszkolu robią pilot słuchać do sąsiadów a h.j a nie działa.. 5 lat byĺem ogółem bez problemu ale te dekodery i system to taka porażka że brak słów. koniec umowy i żegnam.
    Zaletymacie dobrych ludzi w punktach POBOCZNYCH ! GŁÓWNE I INFOLINIA BRAK SLOW.
    WadySystem i sprzęt!!!!!!!
  • ~Argi / 2022-05-01 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy soft to totalna porażka. Kompletnie nieczytelne i niepotrzebnie skomplikowane. Nie jestem w stanie utworzyć własnej listy, wybieram ulubione kanały, które i tak znikają po wyjściu do głównego menu.
    ZaletyNie dostrzegam :(
    WadywWyłącznie
    MiejscowośćRzeszów i okolice
  • ~Barbara / 2022-12-27 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem Waszym klientem od początku ze względu na transmisje sportowe. Głównie liga angielska. Była F1 (w różnych wersjach) nie ma. Była liga angielska, nie ma. To co transmitujecie to namiastka tego co było. Czy nie można się dogadać z aktualnym nadawcą żeby pokazywać wszystkie mecze z tzw poślizgiem ?
    Niedzielny mecz AV-Liv, mecz jak zwykle na wysokim poziomie, ale komentatorzy ? Nie dało się tego słuchać. Gdzie Twarowski, Nahorny ? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo to co mnie interesowało zniknęło, a pozostałe kanały są u konkurencji w dużo niższej cenie. Szkoda, było dobrze ale jak coś jest dobrego, to trzeba to spieprzyć. Podobnie w żużlu. Komu przeszkadzał Pan Majewski? Dobrze prowadził programy a tu bach i po sprawie.
    ZaletyProgramy bez reklam
    WadyWysoka cena i brak możliwości wybrania tego co klienta interesuje. Narzucenie przez stację kanałów których nie oglądam.
    MiejscowośćTarnawka Podkarpacie
  • ~Benek / 2022-05-29 15:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa aktualizacja to jest dramat . Jak można tak to spier.... co za pajac to wymyśli . Człowiek 20 lat jest z tą platformą a tu takie cyrki .Ja sobie jakoś poradzę bo oglafam tylko kanaly sportowe ,ale moja mama którą ma już swoje lata to już raczej nie. Jednym słowem ŻENADA
    MiejscowośćOława
  • ~C+Fann / 2022-07-23 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga oszuści i naciągacze, po przedłużeniu umowy dostałem w gratisie HBO na okres testowy, który od razu zlikwidowałem i to 3-krotnie w kolejnych etapach rozmowy z potwierdzeniem konsultanta.
    Pomimo powyższego HBO jest na rachunku do zapłacenia.
    Na pisemną reklamację żadnej reakcji.
    ZaletyKontakt y domu telefoniczny
    WadyWyłudzenie abonamentu pod pretekstem GRATIS
    MiejscowośćMyslowice
  • ~damago / 2019-04-03 11:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Z Cyfrą+ działam od wielu lat, wypróbowałem też NC+ GO i mam kilka ostrzeżeń:
    * proponuję BARDZO UWAŻAĆ na umowy podpisywane z NC+ To jest platforma w którą łatwo się wchodzi a gorzej wyjść. Miałem takie doświadczenia: jeżeli pakiet zamówisz przez internet to nie możesz z niego zrezygnować przez internet (!) trzeba grzać do salonu. Jak zamówisz przez internet i próbujesz wymówić listem poleconym - ignorują takie wypowiedzenia. Dalej przysyłają rachunki. Jeżeli zamówisz na chwilę wyższy pakiet to zostajesz z nim na zawsze (ja do pakietu zwykłego dokupiłem kiedyś z założenia na 1 rok pakiet premium, kiedy okazało się, że nie korzystam chciałem obniżyć z powrotem po upływie okresu promocji (czyli teoretycznie już w zwykłym okresie) to dowiedziałem się, że bez całkowitego wypowiedzenia umowy nie mogę tego zrobić a jeżeli wypowiem umowę to przez 3 miesiące na tą samą osobę nie wolno wziąć nowej umowy. Jakiś absurd.
    * przy rozwiązywaniu umowy BARDZO UWAŻAĆ na pisemne potwierdzenie, że jesteśmy ze wszystkiego rozliczeni, że wszystko jest oddane co miało być oddane. Najlepiej wysłać do nich list z potwierdzeniem odbioru wprost pytający czy tak jest. Cyfra+ ma duży bałagan w papierach a potem oddają takie sprawy do różnych firm windykacyjnych i tak do mojego sąsiada zgłosił się (po 2 przeprowadzkach) windykator żeby windykować chyba 700zł za rzekomo nie oddany dekoder przed kilku laty. Oczywiście wszystkie papiery były już w koszu, sąsiad nie jest prawnikiem i nie wiedział jak z tym walczyć (chociażby podnieść zarzut przedawnienia) i zabulił 700PLN za bezdurno.

    * jako że poblokowali splittery a mam więcej niż 1 telewizor to dałem się jak jakiś analfabeta namówić na aplikację NC+ GO i przedłużyłem umowę.

    Teraz więc trochę uwag do aplikacji NC+ GO:
    * nie działą na chromecastach (!) i w ogóle baaardzo się broni przed skierowaniem obrazu na jakikolwiek telewizor. Jeżeli odpowiada Ci oglądanie na mini-ekranikach telefonu to platforma dla Ciebie.
    * niby można na 5 urządzeniach odtwarzać ale jest to bardzo bolesne. każde urządzenie trzeba osobno rejestrować, wyrejestrowywać stare i .... o czym konsultant nie wspomni jest ograniczona liczba takich przerejestrowań. Słowem: na etapie bajek i slajdów niby jest ale pod względem użyteczności słabo. Tym bardziej, że każdą przeglądarkę zainstalowaną na komputerze traktuje jako .... osobne urządzenie. Jeżeli używamy jednej to ok ale jeżeli nie to już gorzej.
    * aplikacja jeżeli ktoś nie ma wykupionego absolutnie maxowego pakietu jest słaba w użytkowaniu. Nie można nigdzie wyfiltrować globalnie tych kanałów/filmów/pakietów które mamy w swojej ofercie. Nie. Jak wejdziemy w dowolne wyszukiwanie czy przegląd programu to otrzymujemy wszystko jak leci i potem próbujemy po kolei wybierać filmy do obejrzenia i wtedy okazuje się że sorry ale to nie w Twoim pakiecie.
    * Cyfra+ w sposób fanatyczny walczy z piractwem co powoduje różne dziwne ograniczenia dla legalnych użytkowników.Nie piszę tu jakie bo to co chwilę się zmienia.

    Podsumowując: mam wykupioną tą usługę ale z racji tego że nie mogę oglądać na telewizorze, oraz tego że trudno mi się przebić przez programy do których nie mam dostępu i znaleźć coś z mojego pakietu przestałem jej zupełnie używać.Używam innych platform które nie mają takich ograniczeń. Czekam do końca umowy (jeszcze z rok) i żegnam po ponad 20 lat nierównej walki z Cyfra+, NC+ i innymi kolejnymi reinkarnacjami.

    ZaletyTrochę unikalnych programów typu Planette - ambitniejszych niż amerykańska papka na innych platformach.
    WadyWalka z piractwem która uderza w legalnych użytkowników. Skupianie się na konstruowaniu niekorzystnych niezrywalnych umów zamiast utrzymywania klientów jakością obsługi i ofertą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2022-04-20 16:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Co wy zrobiliscie z ta ostatnio aktualizacja to jsst ku..a dramat. Jest to tak nieczytelne ze sie w glowie nie miesci. Mam nadzieje ze to zmienicie bo jak nie to koniec z NC+
    ZaletyJuz brak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Danuta / 2021-05-17 17:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Po wymianie dekodera głównego należało ponownie aktywować multiroom. Do tego potrzebny był kod weryfikacyjny, który,według instrukcji, powinien znajdować na koncie klienta. Tam go jednak nie było. Kontakt pisemny nie dal nic.Odniosłam wrażenie, że konsultanci nie mają pojęcia,o co proszę. Problem udało się rozważać dopiero po kontakcie telefonicznym. Strata czasu i dużo nerwów.
    ZaletyDobre kanały informacyjne.
    Wady Niski poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćPuck
  • ~derek1258 / 2013-02-17 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Programy ciekawe ,ostatnio programy sie niektóre powtarzają (dublują)Jak się dobrze ustawi antenę,odbiór b.dobry.Jeden dekoder juz sie zepsuł -wymieniłem.Filmy nagrywa dobrze.Teraz minusy.Dodzwonic sie do nich ,to sztuka nielada.Ostatnio nie dodzwoniłem sie przez dwa razy po 15 minut.Muzyczka leci ,opłaty telefoniczne też lecą i TV "N",też leci ,ale w ....! Ogólnie wszyscy robią to samo ,złapac klienta i dusić z kasy jak najdłużej.
    ZaletyKilka ciekawych programów.
    WadyBrak kontaktu,jak przedłużasz umowę,to traktują cie jak "nowego" klienta i piszą od nowa na dwa lata,a powinno byc tylko juz na czas nieokreślony.Trzeba uważać przy przedłużaniu ,bo jak zapomnisz ,to moga walnąc najwyższy pakiet.Umowy drobnym maczkiem i zawiłe ,godzine trzeba czytać,żeby zrozumiec ich kombinacje.
    3 lata,kupiłem za 54 zł ,po przdłużenie 69 zł.
  • ~Dorota / 2021-09-16 15:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo arogancką i chamska obsługa klienta.Brak szacukunku, profesjonalizmu.
    ZaletyŻadnych.
    WadyBrak profesjonalizmu w kontakach z klientem.
    MiejscowośćBrzeźnica
  • ~Ela / 2020-02-05 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak się zawiera umowę to Wszystko jest takie wspaniałe , ale jak z umowy się rezygnuje to miesiąc wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie jak się jeden dzień spóźni to już następny mówiąc leci . Trzeba po zakończeniu umowy oddać dekodery piloty kable . Za każdy zgubiony pilot kara za każde uszkodzenie dekodera kara . Jak się zawiera umowę jakoś nic nie wspominają o tym . Wiadomo, że wszystko jest w umowie zawarte , ale czy to taki problem przekazać takie informacje jak się podpisuje umowę .
    ZaletyŻadne
    WadyMilion telefonów jak się rezygnuje z umowy niejaka człowieka
    MiejscowośćKórnik
  • ~Emiliana / 2022-04-20 21:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowe oprogramowanie to jest jeden wielki syf!!
    Dajcie ludziom możliwość wyboru czy chcą aktualizację czy nie!!
    Jest napaciane teraz tego wszystkiego na ekranie, że aż się w głowie kręci!
    Rozumiem, że to ten Wasz Polski Nie-ład?!
    Nie pozdrawiam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćOlsztyn
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960